Ronde 2 is de leukste ronde!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:54 schreef Pistolero het volgende:
Ik zit eens door het overzicht te scrollen, maar wat een gigantische hoeveelheid mooie jongens is er nog over zeg. Ronde 2 wordt een slachtveld.
sorryquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:52 schreef Slobeend het volgende:
@:immerdebestebob die met Rasmus Pedersen weglooptNet overboden op De Schuyteneer
![]()
@:dale__cooper die met twee keer net overbiedt op Withen en Penhoët.
waar kan je goed zien wie nog over zijn?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:54 schreef Pistolero het volgende:
Ik zit eens door het overzicht te scrollen, maar wat een gigantische hoeveelheid mooie jongens is er nog over zeg. Ronde 2 wordt een slachtveld.
https://www.fpcl.pino112.nl/teambeheer/renners.phpquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
waar kan je goed zien wie nog over zijn?
In de vorige versie van mijn lijstje gisteravond had ik 12 miljoen op DFM en Lund voor ook ongeveer 7 miljoen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:56 schreef DecoAoreste het volgende:
ANDRESEN Tobias Lund Team Picnic PostNL (WT) ¤7.042.000
BAUDIN Alex EF Education - EasyPost (WT) ¤4.837.000
MARTÍNEZ Daniel Felipe Red Bull - BORA - hansgrohe (WT) ¤7.567.000
PELLIZZARI Giulio Red Bull - BORA - hansgrohe (WT) ¤16.111.000
SILVA Guillermo Thomas Caja Rural - Seguros RGA (PRT) ¤876.000
VAUQUELIN Kévin Arkéa - B&B Hotels (WT) ¤10.613.000
Deze dus wel binnen. Zoals ik al vermoedde het enige bod op D.F.M., die is hier nooit populair, hopelijk haalt hij weer het niveau van de eerste seizoenshelft van vorig jaar. Ook op Pellizzari, Silva en Vauquelin het enige bod, dat verrast me veel meer, vooral die laatste.
Ik dacht nog 16 miljoen voor Penhoët is eigenlijk gekkenwerk. Maar als er dan ook 14,2 miljoen is geboden, dan is het toch wel optimaal.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:52 schreef Slobeend het volgende:
@:immerdebestebob die met Rasmus Pedersen weglooptNet overboden op De Schuyteneer
![]()
@:dale__cooper die met twee keer net overbiedt op Withen en Penhoët.
Lol, Silva nu al weg. Die had ik nog even achter de hand gehouden voor een volgende ronde.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:56 schreef DecoAoreste het volgende:
ANDRESEN Tobias Lund Team Picnic PostNL (WT) ¤7.042.000
BAUDIN Alex EF Education - EasyPost (WT) ¤4.837.000
MARTÍNEZ Daniel Felipe Red Bull - BORA - hansgrohe (WT) ¤7.567.000
PELLIZZARI Giulio Red Bull - BORA - hansgrohe (WT) ¤16.111.000
SILVA Guillermo Thomas Caja Rural - Seguros RGA (PRT) ¤876.000
VAUQUELIN Kévin Arkéa - B&B Hotels (WT) ¤10.613.000
Deze dus wel binnen. Zoals ik al vermoedde het enige bod op D.F.M., die is hier nooit populair, hopelijk haalt hij weer het niveau van de eerste seizoenshelft van vorig jaar. Ook op Pellizzari, Silva en Vauquelin het enige bod, dat verrast me veel meer, vooral die laatste.
PInogodquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:57 schreef Pino112 het volgende:
Verder wil ik de testers bedanken voor de hulp, het verwerken ging probleem- en foutloos.
Dan ben ik heel blij dat jij wél nog een nieuwe versie van je lijstje hebt gemaakt.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:57 schreef Momo het volgende:
[..]
In de vorige versie van mijn lijstje gisteravond had ik 12 miljoen op DFM en Lund voor ook ongeveer 7 miljoen.
Nooit doenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lol, Silva nu al weg. Die had ik nog even achter de hand gehouden voor een volgende ronde.
Alle kudos voor jouquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:57 schreef Pino112 het volgende:
Verder wil ik de testers bedanken voor de hulp, het verwerken ging probleem- en foutloos.
De Spaanse ProTeams vliegen vaak enorm onder de radar. Ik heb alleen een minimaal bod op Sosa gedaan, hopende op een wederopstanding.quote:
Ik had ook wel Pau M overwogen voor 4-5 miljoen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De Spaanse ProTeams vliegen vaak enorm onder de radar. Ik heb alleen een minimaal bod op Sosa gedaan, hopende op een wederopstanding.
vond het Team van RR wel prima dat ik zo voorbij zag komen, leuke mixquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wie is de winnaar van deze ronde?
Snap eerlijk gezegd niet dat ik de enige ben met een bod op Albanese, prima renner voor dit spelquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:01 schreef Momo het volgende:
Wel 15 miljoen+ op twee renners waar verder niemand op bied
Maar wel een goede dealquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:57 schreef Faraday01 het volgende:
21 miljoen verbrand op Grofs en dan het enige bod hebben
Ook veel te veel voor Pogi neergelegd
Stond wel op mijn shortlist maar dacht er meer op zouden gaan.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Snap eerlijk gezegd niet dat ik de enige ben met een bod op Albanese, prima renner voor dit spel
Die van mij moet ik nog maken, ik denk dat dit voor velen geldt.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:06 schreef Pino112 het volgende:
Willen jullie nu ook al de teamnamen van de rest kunnen zien of pas aan het einde vd biedrondes?
Had je moeten doen, die is nu weg voor een miljoen of twee.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik had ook wel Pau M overwogen voor 4-5 miljoen.
Wim staat nog steeds volledig achter Quick Step, een miljoen of 22 voor Hayter is vertrouwen hebben.quote:
Na het debacle van vorig jaar, wat ook kwam omdat Grofs een groot deel van het seizoen geblesseerd was, heb ik nu in ieder geval een bijna garantie op een aantal zeges. Vraag is of ik het een beetje op kan vullen want met alleen Pogacar, Groves, Onley en Hofstetter ben je voor dit spelletje nog steeds nergens.quote:
Ik zet er alvast 30 miljoen euro op! Koopje.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:12 schreef DecoAoreste het volgende:
Jongens, we hebben allemaal Ewan gemist! Daar kunnen we mooi een flink bedrag op stukslaan in ronde 2!
Slechts 9.85 miljoen te weinig op geboden.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
10 miljoen voor Jakobsen, dat is leven op het randje.
Mooi hè, geld stukgooien. Dat had ik beter ergens anders kunnen besteden. Stond eerst voor paar miljoen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Rohan Dennis is er ook nog niet uit!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:12 schreef DecoAoreste het volgende:
Jongens, we hebben allemaal Ewan gemist! Daar kunnen we mooi een flink bedrag op stukslaan in ronde 2!
De gevangenis?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Rohan Dennis is er ook nog niet uit!
Hij schijnt wel 4 kilo verder van de rand af te zijn dus misschien komt hij dit seizoen tenminste een verkeersdrempel over.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je hep geluk dat ik Rota op het laatste moment gewijzigd heb naar Johannessen Tobias Halland!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Net achter het net gevist voor Fretin, dat doet wel pijn. Net 1 renner te weinig deze ronde.
Ik had eerst ook 1200 euro of zo op Rota.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je hep geluk dat ik Rota op het laatste moment gewijzigd heb naar Johannessen Tobias Halland.
Je mag.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:17 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik wilde alvast beginnen met de tweede ronde maar de biedingen zijn nog niet open. Iets te voortvarend. Later dan maar.
Ach ja ik heb er eentje op het laatst gewisseld voor Joewauw die er nog in zitquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je hep geluk dat ik Rota op het laatste moment gewijzigd heb naar Johannessen Tobias Halland!
Gokje, benieuwd wat hij er van bakt bij Jayco. Had wel meer mensen verwacht eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:20 schreef skysherrif het volgende:
Het bod op krijnsen snap ik ook niet zo
Maar voor zoveel geld?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Gokje, benieuwd wat hij er van bakt bij Jayco. Had wel meer mensen verwacht eigenlijk.
ik was zn naam kwijtquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Gokje, benieuwd wat hij er van bakt bij Jayco. Had wel meer mensen verwacht eigenlijk.
Als het draait?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Giejoom, Thijssen, Welsford, Rota, Arensman en veel centuh
Mwah het zijn wel gewoon vier notoire puntenpakkers in dit spel. Maar ik moet het niet van de WT-koersen hebbenquote:
Alexander Kristoff, want die zit weer bij mij in het team.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wie is de winnaar van deze ronde?
Ik heb wellicht iets te veel vertrouwen in Jurgen Foré inderdaad.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wim staat nog steeds volledig achter Quick Step, een miljoen of 22 voor Hayter is vertrouwen hebben.
En ik dacht eerst nog wel dat ik hem voor miljoen of 5 zou kunnen oppikken.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik heb wellicht iets te veel vertrouwen in Jurgen Foré inderdaad.
Maar ik heb JOUW Vacek over genomenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:04 schreef wimderon het volgende:
Ik zou zeggen dat @:GotenSSJ de beste zaken heeft gedaan.
Zonet niet, nu wel:quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:55 schreef Aguero het volgende:
Staat ergens op de website een overzichtje met de resterende budgetten?
Daar heb ik niet eens over nagedacht zijn afgelopen seizoen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar ik heb JOUW Vacek over genomen
Wat is het probleem?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:51 schreef Bill_Hillie het volgende:
@:johannes_vermeer heeft 1,6 miljoen geboden op Bardet?![]()
Ging Bardet niet stoppen dit jaar? Edit: ah ok zie @maxi-musquote:
Na de Dauphinéquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:57 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ging Bardet niet stoppen dit jaar?
4d chess.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja, dus die kan ik dan mooi op de transferlijst zetten.
Froome is nog vrij!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor meer tips mag je me altijd dm'en!
Fristi is alleen voor grote jongetjes.quote:Op zondag 12 januari 2025 00:20 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil graag Antonio Morgado en een Fristi.
Ik zat nog te twijfelen om op stokpaardje Fiorelli te bieden maar heb hem gegund aan jequote:Op zondag 12 januari 2025 00:52 schreef hhh38 het volgende:
Alle toppers misgelopen maar wel 6 renners binnen, weet niet goed hoe ik me hierbij moet voelen. Ga veel geld platslaan op de paar toppers die nog over zijn de volgende ronde
Vooral het mislopen van McNulty op ¤200.000 doet pijn
Ik ben na mani dus het rijkst, prettig gevoel.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zonet niet, nu wel:
https://fpcl.pino112.nl/teambeheer/teams.php
Ik dacht dat die was gestopt, maar hij doet nog mee t/m dauphine natuurlijk...my bad :pquote:
Herpes opgelopen van zijn cavia's.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat is er met mijn goede vriend @:mani89 gebeurd?
Same here. Ik had wel 1 van de 4 die ik niet heb moeten oppakken.quote:Op zondag 12 januari 2025 00:52 schreef hhh38 het volgende:
Alle toppers misgelopen maar wel 6 renners binnen, weet niet goed hoe ik me hierbij moet voelen. Ga veel geld platslaan op de paar toppers die nog over zijn de volgende ronde
Vooral het mislopen van McNulty op ¤200.000 doet pijn
Welke?quote:Op zondag 12 januari 2025 10:52 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Same here. Ik had wel 1 van de 4 die ik niet heb moeten oppakken.
Krijg je een kind of heb je een klushuis gekocht?quote:Op zondag 12 januari 2025 13:44 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb het echt ontzettend druk en ontzettend weinig tijd maar ik heb toch alvast een bod verstuurd.
Oh en alles is echt overzichtelijk en werkt prima, complimenten aan de gele vogel.
Het is dat teringwijf van Boulahrouz.quote:Op zondag 12 januari 2025 13:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Krijg je een kind of heb je een klushuis gekocht?
Maakt niet heel veel uit, elk had gezorgd dat de strategie voor ronde 2 een stuk makkelijker was.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot morgenavond toch?quote:Op maandag 13 januari 2025 18:37 schreef Pino112 het volgende:
16 biedingen binnen!
@:Mani89 ga je ook nog iets insturen?
Ja, wie zijn er nog over?quote:Op maandag 13 januari 2025 18:37 schreef Pino112 het volgende:
16 biedingen binnen!
@:Mani89 ga je ook nog iets insturen?
Wat is DSM-Picnic-PostNL-enzoverder danquote:
Corkery rijdt daar wel in een mooi shirtjequote:Op maandag 13 januari 2025 20:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
St Michel - Preference Home - Auber9 heeft er nog wel wat.
Deze ronde is de moeilijkste en leukste!quote:
Inlog gegevens?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://fpcl.pino112.nl/teambeheer/renners.php
Over ronde 1 mag ik absoluut niet klagen nee, maar dat maakt biedronde 2 wel direct nog lastiger dan die al is met een redelijk budget.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:36 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Deze ronde is de moeilijkste en leukste!
Gelukkig was je wel de winnaar van biedende 1.
Op dit moment nog niet, dan maar ff DM'en zodat ik het aan kan passen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:57 schreef Steven184 het volgende:
@:pino112
Meestal zitten er wel 1 of 2 teams vol na de tweede biedronde. Kan je dan nog je teamnaam aanpassen?
Neen.quote:+
Heeft @:mani89 al een wachtwoord aangemaakt?
https://dm.fok.nl/?filter=270182quote:
Yesquote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:38 schreef skysherrif het volgende:
even vergeten, je mag gewoon op 10 namen bieden als je nog maar 9 mag, zolang je maar binnen budget blijft toch?
Ja ik heb gewoon op 10 geboden binnen budget terwijl ik er nog 7 moet.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:38 schreef skysherrif het volgende:
even vergeten, je mag gewoon op 10 namen bieden als je nog maar 9 mag, zolang je maar binnen budget blijft toch?
Ja.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:38 schreef skysherrif het volgende:
Aangezien ik eigenlijk op 23 renners wilde bieden gaat er bijna op zeker een laptop uit het raam.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:21 schreef DecoAoreste het volgende:
Enkele wijzigingen gedaan, als de renner die ik eerst wilde er níet voor een megabod uit gaat sneuvelt er alsnog een stoel hier.
Om deze kans nog te verhogen heb ik 1 positie viermaal gewijzigd het laatste uurquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:28 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Aangezien ik eigenlijk op 23 renners wilde bieden gaat er bijna op zeker een laptop uit het raam.
Ik had met meer dan het dubbele budget al dat gevoel. Heb dan ook nog 10 renners nodigquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:30 schreef GotenSSJ het volgende:
Met mijn 16 miljoen vrees ik dat ik in ronde 3 nog een paar nobuddies op mag gaan pikken. Maar het bod zit op de post.
Hoeveel Fristi´s kan Mani kopen voor 100 miljoen?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:42 schreef Pino112 het volgende:
@:heywoodu @:Mani89 @:wimderon @:_-_ratjetoe_-_
Nog 17 minuten
Gewisseld tussen de Yates broertjes?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:45 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Om deze kans nog te verhogen heb ik 1 positie viermaal gewijzigd het laatste uur
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:46 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Gewisseld tussen de Yates broertjes?
Ik zeg dat dit een of andere obscure strategie van hem is. De eerste 4 rondes overslaan, als iedereen vol is de 14 minst debiele renners die over zijn kiezen voor ¤1, en dan ¤99.999.986 overhouden voor de transferperiode.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoeveel Fristi´s kan Mani kopen voor 100 miljoen?
Moeten we ons zorgen maken? Trillende handjes bij de FPCLquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:54 schreef heywoodu het volgende:
Bijna vergeten, dat krijg je als je gedurende de dag 100 keer je wekker verzet en dat een automatisme wordt
Met trillende handjes op 'Verzend bod' geklikt, kijken of mijn rap bij elkaar geraapte boeltje iets wordt
Wim heeft een hele spreadsheet waar hij de geschiedenis van elke bieding bij houdt.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:56 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Moeten we ons zorgen maken? Trillende handjes bij de FPCL
Die laatste had toch al een bod gedaan?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:56 schreef Pino112 het volgende:
Wimmert gaat natuurlijk weer wachten tot 19.58. @:hhh38 nog niet gespot.
Als je je FPCL-bod in volle rust indient is er iets niet goed met jequote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:56 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Moeten we ons zorgen maken? Trillende handjes bij de FPCL
En je kan zo maar een winnende tactiek hebben
quote:Op zondag 12 januari 2025 23:45 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb al een bod ingestuurd.Hij zei van welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:57 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Die laatste had toch al een bod gedaan?
De steekpenningen zijn neem ik aan al lang verstrekt, of heb je wat Russische hackers ingeschakeldquote:
Of je zit aan de zware kalmeringsmiddelen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je je FPCL-bod in volle rust indient is er iets niet goed met je
Ik heb zelfs een keer overwogen niet mee te doen vanwege de stress en de slechte slaapquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
O deze moest ik nog quoten in bovenstaande postquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:57 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Die laatste had toch al een bod gedaan?
Ik wel.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]Maar nog niet lastminute gewisseld.
Boh lekker manquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:58 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Of je zit aan de zware kalmeringsmiddelen.
Slechte slaap heb ik dan weer geen last van als ik er een kwartier voor de deadline ineens aan denk.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een keer overwogen niet mee te doen vanwege de stress en de slechte slaap
Was het maar zo'n feest. Die man zegt helemaal niks. Met z'n uit de hand gelopen hobby.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:58 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De steekpenningen zijn neem ik aan al lang verstrekt, of heb je wat Russische hackers ingeschakeld
Net alsof je invloed op de 31 andere deelnemers hebtquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Van iedereen binnen, zelfs van @Mani89 ?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:59 schreef Pino112 het volgende:
@:wimderon is binnen, het feest kan beginnen.
@Mani89 ook?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:59 schreef Pino112 het volgende:
Die is net wakker?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:59 schreef Pino112 het volgende:
Ik doe niet aan talent, enkel EPOquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zitten we weer op dezelfde talentjes
Ik durfde het last-minute niet aan met Seixas.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zitten we weer op dezelfde talentjes
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:00 schreef Felagund het volgende:
Ah, deadline was 59 seconden eerder dit keer?
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:00 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Van iedereen binnen, zelfs van @:Mani89 ?
Ach, lijstje onthouden, misschien is 'ie nog wel intact!quote:
Ik durfde niet voor de grootste boef te gaan. Maar als ik hem gewoon op had kunnen pikken gooi ik met dingen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:00 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan talent, enkel EPO
Je kunt beter op oudjes bieden inderdaad.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:01 schreef wimderon het volgende:
Ik durf geen enkele 'bekende' talenten meer aan. Voor je het weet wordt daar 30 miljoen op geboden.
Heeft onze vogel weer een mooie oogst binnen zoals Hirschi?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:01 schreef DeLuna het volgende:
Ik citeer "teasers kijk je maar in het topic"
@Mani89 kun je dit bevestigen dan wel ontkrachtenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik zeg dat dit een of andere obscure strategie van hem is. De eerste 4 rondes overslaan, als iedereen vol is de 14 minst debiele renners die over zijn kiezen voor ¤1, en dan ¤99.999.986 overhouden voor de transferperiode.
Hoeveel afstand moet je houden?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:01 schreef DeLuna het volgende:
Ik citeer "teasers kijk je maar in het topic"
Vanwege @Mani89 durfde ik niet op Fransen te biedenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:01 schreef wimderon het volgende:
Valentijn is in Dachau op trainingskamp geweest, slaat @:Mani89 hier een grote slag?
[ afbeelding ]
Ja mijn leven is veel te hectisch voor dit soort fenomenen. Ik dacht er om 19:58 opeens aan.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:01 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar om 43 seconden te laat te zijn.
Ik ben maar in de woonkamer gaan zitten anders hebben we morgen nog niksquote:
Voor het spel ben ik op zich wel voor clementie maar ik ga er niet overquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:01 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar om 43 seconden te laat te zijn.
Pablo Torresquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:01 schreef wimderon het volgende:
Ik durf geen enkele 'bekende' talenten meer aan. Voor je het weet wordt daar 30 miljoen op geboden.
Hugodverquote:
Ja, jij niet alleen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:03 schreef wimderon het volgende:
Zit er iemand op godstalent Donnenwirth? Zeg het maar jongens.
Heeft lang op het lijstje gestaanquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:03 schreef wimderon het volgende:
Je zit ernstig dicht bijquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:03 schreef wimderon het volgende:
Vier, waarvan die andere drie op ene Olav Kooij.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:04 schreef heywoodu het volgende:
Hoeveel boden van 30+ miljoen zijn er in totaal?
Ben je de tegenmaatregelen al aan het voorbereidenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben maar in de woonkamer gaan zitten anders hebben we morgen nog niks
Ik ook. Met 12 miljoen doe je weinigquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:05 schreef Steven184 het volgende:
Ik heb alle overgebleven toppers links laten liggen
Oh dan ben ik nu een stuk hoopvollerquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vier, waarvan die andere drie op ene Olav Kooij.
Bedankt. Moment, even mijn laptop uit het raam tieften.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vier, waarvan die andere drie op ene Olav Kooij.
Ik had er nog wel 60 op de plank liggenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik ook. Met 12 miljoen doe je weinig
0?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:06 schreef Pino112 het volgende:
Yates-broertjes beiden hetzelfde bedrag, wat een toeval.
Hoofdprijs voor Kooij was toch wel te verwachten?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bedankt. Moment, even mijn laptop uit het raam tieften.
Ik verwacht wel 40-45 miljoenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bedankt. Moment, even mijn laptop uit het raam tieften.
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:06 schreef Pino112 het volgende:
Yates-broertjes beiden hetzelfde bedrag, wat een toeval.
Ja tuurlijk, maar de vraag is natuurlijk altijd wat voor hoofdprijs preciesquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:06 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hoofdprijs voor Kooij was toch wel te verwachten?
1 is minimaalquote:
Ja ik baal een beetje dat ik Pellizzari voor 16 miljoen heb gekocht als enige bieder in ronde 1, dat had ietsje efficiënter gekund.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar de vraag is natuurlijk altijd wat voor hoofdprijs precies
Ook weer zuur als je 75 miljoen biedt en de rest denkt allemaal "daar is toch een hoofdprijs voor nodig, laat maar".
Ik weet, veel te veel betaald voor Pogiquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar de vraag is natuurlijk altijd wat voor hoofdprijs precies
Ook weer zuur als je 75 miljoen biedt en de rest denkt allemaal "daar is toch een hoofdprijs voor nodig, laat maar".
Wi dan?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:08 schreef Pino112 het volgende:
@:Rellende_Rotscholier gaat er met een godstalent van Lotto CT aan de haal voor 20 pleuro.
Yates, Yates, Carapaz, Kooij, Tiberi, Narvaez, best nog wel flink wat serieuze namen die over waren.quote:
De Mohoor was er ook nog, maar dat durfde ik niet met 13 miljoen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Yates, Yates, Carapaz, Kooij, Tiberi, Narvaez, best nog wel flink wat serieuze namen die over waren.
Ja de rest had ik door, maar Kooij niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Yates, Yates, Carapaz, Kooij, Tiberi, Narvaez, best nog wel flink wat serieuze namen die over waren.
Allemaal niet eens overwogen met mijn budgetquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zag voor Mohoric nogquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als er eentje van die of de Mohoor er voor 15 miljoen of minder eruit gaat, ga ik gooien.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:10 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Allemaal niet eens overwogen met mijn budget
Die had nog niet geboden toch?quote:
-schrap-quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:11 schreef Pino112 het volgende:
De strijd om Riccitello was met 4.4, 4.5 en 4.9 toch vrij spannend!
Onleuk.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:11 schreef Pino112 het volgende:
Staat bij de CT-teams, waar nu voor het eerst dus biedingen op gedaan zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:12 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Widar? Ik dacht dat die al vergeven was. Wel over gedacht maar blijkbaar gemist in de lijst
Waar heb je op geboden dan?quote:
Alexander Krieger.quote:
Ik dacht dus onterecht dat hij gewoon voor de hoofdmacht ingeschreven was.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Staat bij de CT-teams, waar nu voor het eerst dus biedingen op gedaan zijn.
Heb ik mijn naamrenner van vorig jaar?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jouw 162k-biedingen zijn allemaal gewonnen
uncapping the marker... die is ribbedebiequote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:11 schreef Pino112 het volgende:
Ik baal dat ik Madouas links heb laten liggenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die doet elke ronde alsof hij gaat bieden, zodat er niemand anders op Gaudu biedt.
Nog veel meer toch? Gaudu, Thomas, Ciccone, Buitrago, Gall, Keldergod.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De zeer sympathieke Jarno W.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:08 schreef Pino112 het volgende:
@:Rellende_Rotscholier gaat er met een godstalent van Lotto CT aan de haal voor 20 pleuro.
Niet zo slechtquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jouw 162k-biedingen zijn allemaal gewonnen
Streep door Costiou dusquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:15 schreef Pino112 het volgende:
Maar goed, qua hoeveelheid weer even een lijstje:
8x Christen
7x Tiberi
6x Costiou en Bittner
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Heb ik mijn naamrenner van vorig jaar?
De Noa Lang van het wielrennenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De zeer sympathieke Jarno W.
Ook allemaal overgeslagen want budgetquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nog veel meer toch? Gaudu, Thomas, Ciccone, Buitrago, Gall, Keldergod.
Dit is erg slecht nieuws voor mij.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:15 schreef Pino112 het volgende:
8x Christen
7x Tiberi
6x Costiou en Bittner
In 2022 was het niet zoveel.quote:
Dan zet ik een streep door Pavel. Dat hij dit jaar maar weer lead-out van een nobuddie mag zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:15 schreef Pino112 het volgende:
8x Christen
7x Tiberi
6x Costiou en Bittner
Heeft mij gewoon een paar rondes doen winnen met 1 achtste plaats ofzo in een kleine ronde ergens.quote:
Moedergodsquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]Om en nabij een nulletje erbij.
Costiou een berg
Tarling en Lecerf voor jou!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:16 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben benieuwd waar ik mijn 62 miljoen in ronde drie aan ga besteden.
Niet voor Liepins in ieder geval.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan zet ik een streep door Pavel. Dat hij dit jaar maar weer lead-out van een nobuddie mag zijn.
Wel een dingetje dat hij ook veel beloftenkoersen op zijn programma heeft staan, maar ik vond het een gokje waard. Je kunt dit soort jongens maar beter in je team hebben, dan zit er nog iets positiefs aan ze.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De Noa Lang van het wielrennen
Als ze een neusspraytje teveel nemen is er nog iets positiefs aan ze!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wel een dingetje dat hij ook veel beloftenkoersen op zijn programma heeft staan, maar ik vond het een gokje waard. Je kunt dit soort jongens maar beter in je team hebben, dan zit er nog iets positiefs aan ze.
Dat hij zijn beide benen maar mag breken!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De zeer sympathieke Jarno W.
Ik denk dat het wel mee valt. Mits je budget hebt probeer je wel 1/2/3 toppers binnen te halen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:19 schreef Momo het volgende:
Ik heb een gevoel dat een van die echte toppers er nog gewoon in zit, maar mensen meteen een stapje lager zijn gaan kijken.
Jarno maakt z'n oren schoon met neusspray, geen enkel probleem.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:19 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Als ze een neusspraytje teveel nemen is er nog iets positiefs aan ze!
Ik had er nog maar twee na de eerste ronde he.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:19 schreef Pistolero het volgende:
Ik gok zo maar dat ik het minste aantal renners na ronde 2 heb van iedereen als ik dit zo lees.
Hoera!quote:
Gaat hij voor het beloftenwk? Want dan sowieso geen WT invalbeurten meer toch?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wel een dingetje dat hij ook veel beloftenkoersen op zijn programma heeft staan, maar ik vond het een gokje waard. Je kunt dit soort jongens maar beter in je team hebben, dan zit er nog iets positiefs aan ze.
Iets meer dan 5.5quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:18 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hoeveel miljoen voor Tarling?
Ik wil weten of mijn bureaustoel heel blijft.
Ik maar 3, en ik kan er deze ronde ook al weer 4 doorstrepen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik had er nog maar twee na de eerste ronde he.
Daar gaat hij voor inderdaad. Wisselen in de transferperiode is nu al een optie.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:20 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Gaat hij voor het beloftenwk? Want dan sowieso geen WT invalbeurten meer toch?
Erg onleuk voor mij.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:21 schreef Pino112 het volgende:
@:GotenSSJ @:maxi-mus @:Momo zijn compleet!![]()
-flikkert bureaustoel uit raam-quote:
Ok dan is het wel goed gegaanquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:21 schreef Pino112 het volgende:
@:GotenSSJ @:maxi-mus @:Momo zijn compleet!![]()
Lekker gewerkt!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:21 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
-flikkert bureaustoel uit raam-
Ik had hem op 17 maar ging ervan uit dat dat veel te weinig zou zijn, dus geschrapt
Remy Rochas en Eli Iserbyt?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:18 schreef Bill_Hillie het volgende:
Nog niemand tegengekomen waar ik op heb geboden, dus ik heb wel hoop...al waren het ook geen grootheden moet ik zeggen.
Ik zelfde gedaan, had hem voor 8 staan.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:21 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
-flikkert bureaustoel uit raam-
Ik had hem op 17 maar ging ervan uit dat dat veel te weinig zou zijn, dus geschrapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |