Ik had ook wel Pau M overwogen voor 4-5 miljoen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De Spaanse ProTeams vliegen vaak enorm onder de radar. Ik heb alleen een minimaal bod op Sosa gedaan, hopende op een wederopstanding.
vond het Team van RR wel prima dat ik zo voorbij zag komen, leuke mixquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wie is de winnaar van deze ronde?
Snap eerlijk gezegd niet dat ik de enige ben met een bod op Albanese, prima renner voor dit spelquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:01 schreef Momo het volgende:
Wel 15 miljoen+ op twee renners waar verder niemand op bied
Maar wel een goede dealquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:57 schreef Faraday01 het volgende:
21 miljoen verbrand op Grofs en dan het enige bod hebben
Ook veel te veel voor Pogi neergelegd
Stond wel op mijn shortlist maar dacht er meer op zouden gaan.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Snap eerlijk gezegd niet dat ik de enige ben met een bod op Albanese, prima renner voor dit spel
Die van mij moet ik nog maken, ik denk dat dit voor velen geldt.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:06 schreef Pino112 het volgende:
Willen jullie nu ook al de teamnamen van de rest kunnen zien of pas aan het einde vd biedrondes?
Had je moeten doen, die is nu weg voor een miljoen of twee.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik had ook wel Pau M overwogen voor 4-5 miljoen.
Wim staat nog steeds volledig achter Quick Step, een miljoen of 22 voor Hayter is vertrouwen hebben.quote:
Na het debacle van vorig jaar, wat ook kwam omdat Grofs een groot deel van het seizoen geblesseerd was, heb ik nu in ieder geval een bijna garantie op een aantal zeges. Vraag is of ik het een beetje op kan vullen want met alleen Pogacar, Groves, Onley en Hofstetter ben je voor dit spelletje nog steeds nergens.quote:
Ik zet er alvast 30 miljoen euro op! Koopje.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:12 schreef DecoAoreste het volgende:
Jongens, we hebben allemaal Ewan gemist! Daar kunnen we mooi een flink bedrag op stukslaan in ronde 2!
Slechts 9.85 miljoen te weinig op geboden.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
10 miljoen voor Jakobsen, dat is leven op het randje.
Mooi hè, geld stukgooien. Dat had ik beter ergens anders kunnen besteden. Stond eerst voor paar miljoen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Rohan Dennis is er ook nog niet uit!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:12 schreef DecoAoreste het volgende:
Jongens, we hebben allemaal Ewan gemist! Daar kunnen we mooi een flink bedrag op stukslaan in ronde 2!
De gevangenis?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Rohan Dennis is er ook nog niet uit!
Hij schijnt wel 4 kilo verder van de rand af te zijn dus misschien komt hij dit seizoen tenminste een verkeersdrempel over.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |