Wi dan?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:08 schreef Pino112 het volgende:
@:Rellende_Rotscholier gaat er met een godstalent van Lotto CT aan de haal voor 20 pleuro.
Yates, Yates, Carapaz, Kooij, Tiberi, Narvaez, best nog wel flink wat serieuze namen die over waren.quote:
De Mohoor was er ook nog, maar dat durfde ik niet met 13 miljoen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Yates, Yates, Carapaz, Kooij, Tiberi, Narvaez, best nog wel flink wat serieuze namen die over waren.
Ja de rest had ik door, maar Kooij niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Yates, Yates, Carapaz, Kooij, Tiberi, Narvaez, best nog wel flink wat serieuze namen die over waren.
Allemaal niet eens overwogen met mijn budgetquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zag voor Mohoric nogquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als er eentje van die of de Mohoor er voor 15 miljoen of minder eruit gaat, ga ik gooien.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:10 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Allemaal niet eens overwogen met mijn budget
Die had nog niet geboden toch?quote:
-schrap-quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:11 schreef Pino112 het volgende:
De strijd om Riccitello was met 4.4, 4.5 en 4.9 toch vrij spannend!
Onleuk.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:11 schreef Pino112 het volgende:
De strijd om Riccitello was met 4.4, 4.5 en 4.9 toch vrij spannend!
Staat bij de CT-teams, waar nu voor het eerst dus biedingen op gedaan zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:12 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Widar? Ik dacht dat die al vergeven was. Wel over gedacht maar blijkbaar gemist in de lijst
Waar heb je op geboden dan?quote:
Alexander Krieger.quote:
Ik dacht dus onterecht dat hij gewoon voor de hoofdmacht ingeschreven was.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Staat bij de CT-teams, waar nu voor het eerst dus biedingen op gedaan zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |