Lijkt er wel op ja. We gaan het wel zien. Over een half jaar ben ik dit toch al lang en breed vergeten, dus dan komt de game vanzelf als een aangename verrassing in 2026.quote:Op maandag 21 april 2025 10:43 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja blifjt een dikke game, mede dankzij mods. Eerste indruk van Zero Company is in ieder geval goed. Nu ben ik niet per se enorm fan van Star Wars maar vind het wel een tof universum - character design lijkt wel snor te zitten. Enkele passages uit de gesprekken tussen PC Gamer en Bit Reactor:
[..]
Maarja 2026 pas![]()
[ afbeelding ]
Ff kijken, counterclockwise: dash, single shot fire, overwatch, melee, heal, burst fire?
Yes, me too!quote:Op maandag 21 april 2025 01:08 schreef 2dope het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
XCOM Star Wars. Respawn + oude Firaxis devs. Interesse gewekt.
Robocop lijkt mij erg tof, die moet ik absoluut nog een keer proberen, vroeger groot fan geweest van Robocop. De laatste Robocop spellen die ik heb gespeeld waren Robocop 3 op de Amiga en eentje in de arcade.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Robocop: Rogue City uitgespeeld. Alle achievements behaald. Heerlijke game, vol fanservice
NG+ eens proberen
Ben nog op vakantie, kan pas volgende week aan de slag. Wel zin in de game.quote:
Deze is wel andersquote:Op donderdag 24 april 2025 22:38 schreef RaXz het volgende:
[..]
Robocop lijkt mij erg tof, die moet ik absoluut nog een keer proberen, vroeger groot fan geweest van Robocop. De laatste Robocop spellen die ik heb gespeeld waren Robocop 3 op de Amiga en eentje in de arcade.
Van zo'n spel kon ik vroeger alleen van dromen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 09:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deze is wel anders
En Peter Weller
Speelbaar met Game Pass.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 24 april 2025 21:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Robocop: Rogue City uitgespeeld. Alle achievements behaald. Heerlijke game, vol fanservice
NG+ eens proberen
Ja gezien. Zin anquote:
Ik moet denken aan die filmquote:Op vrijdag 25 april 2025 21:43 schreef V. het volgende:
Ik ben aan het aftellen naar Broken Arrow
Lol, John Woo op zijn slechtst.quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moet denken aan die film
"ik kijk nu een playthrough". Ga dat eens zelf spelen jong...quote:Op zondag 27 april 2025 11:36 schreef Elvi het volgende:
Ik kijk nu een playthrough van een nieuwe indie horrorgame: Necrophosis. En damn dit is een goede gameecht heel mooi en bizar.
Neequote:Op zondag 27 april 2025 12:16 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
"ik kijk nu een playthrough". Ga dat eens zelf spelen jong...
Op Steam kun je daarvan een demo spelen!quote:Op zondag 27 april 2025 11:36 schreef Elvi het volgende:
Ik kijk nu een playthrough van een nieuwe indie horrorgame: Necrophosis. En damn dit is een goede gameecht heel mooi en bizar.
Games van ¤13,50 bedoel je?quote:Op zondag 27 april 2025 12:45 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik kijk altijd eerst een playthrough voor ik besluit om een game te kopen, zeker zulke games.
Nee, horrorgames.quote:Op zondag 27 april 2025 13:27 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Games van ¤13,50 bedoel je?
Je wil toch niet dat alles al uit de doeken gedaan is voordat je een verhaal begint te beleven?
Niet als je van plan bent de game zelf te spelen. Dat is echt raar.quote:Op zondag 27 april 2025 13:33 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee, horrorgames.
En als ik het nou leuk vind om die playthroughs te kijken? Mag dat niet ofzo?
Nee jij vind dat raar. Dat is wat anders.quote:Op zondag 27 april 2025 13:48 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Niet als je van plan bent de game zelf te spelen. Dat is echt raar.
Nee, dat zie je verkeerd. Het is raar.quote:Op zondag 27 april 2025 13:54 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee jij vind dat raar. Dat is wat anders.
Daar ben ik ook benieuwd naar, hopelijk is het net zo goed als HOMM3, al verwacht ik dat niet.quote:Op zondag 27 april 2025 13:32 schreef Forbry het volgende:
Verder ook altijd op zoek naar een nieuwe Heroes of Might & Magic 3 en/of 5 en in dat opzicht kijk ik erg uit naar:
Heroes of Might and Magic: Olden Era...
https://store.steampowere(...)and_Magic_Olden_Era/
Vooralsnog Q2 als releasedate.
Het is zeker raar om eerst een playthrough van iets te kijken om het daarna zelf te gaan spelen.quote:Op zondag 27 april 2025 14:26 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nee, dat zie je verkeerd. Het is raar.
Die staat idd ook op mijn wishlist, maar de graphics daarvan houden mij helaas erg tegen (very low res pixel art). Maar zodra een keer echt flink in de aanbieding, ga ik die ook proberen.quote:Op zondag 27 april 2025 15:02 schreef RaXz het volgende:
[..]
Daar ben ik ook benieuwd naar, hopelijk is het net zo goed als HOMM3, al verwacht ik dat niet.
Niet zo lang geleden nog Songs of Conquest gekocht in een sale, die schijnt ook best goed te zijn.
Wel leuk. Geen Homm maar het doet z'n best. Kon mij niet heel lang in z'n greep houden alleenquote:Op zondag 27 april 2025 15:02 schreef RaXz het volgende:
[..]
Niet zo lang geleden nog Songs of Conquest gekocht in een sale, die schijnt ook best goed te zijn.
valt wel mee, hele volksstammen doen dat (kijken van een streamer die speelt, daarna pas game zelf gaan spelen)quote:Op zondag 27 april 2025 14:26 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nee, dat zie je verkeerd. Het is raar.
Hele volksstammen peuteren in hun neus en eten het dan op.quote:Op zondag 27 april 2025 18:25 schreef mschol het volgende:
[..]
valt wel mee, hele volksstammen doen dat (kijken van een streamer die speelt, daarna pas game zelf gaan spelen)
ja, maakt het dus niet raarquote:Op zondag 27 april 2025 19:28 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Hele volksstammen peuteren in hun neus en eten het dan op.
Dat hield mij ook wel tegen ja, in de plaats daarvan erg veel Age of Wonders 4 gespeeld.quote:Op zondag 27 april 2025 16:32 schreef Forbry het volgende:
[..]
Die staat idd ook op mijn wishlist, maar de graphics daarvan houden mij helaas erg tegen (very low res pixel art). Maar zodra een keer echt flink in de aanbieding, ga ik die ook proberen.
Precies, of gaan we net doen alsof streamers op Twitch en Youtube hier geen bakken geld mee verdienen?quote:Op zondag 27 april 2025 18:25 schreef mschol het volgende:
[..]
valt wel mee, hele volksstammen doen dat (kijken van een streamer die speelt, daarna pas game zelf gaan spelen)
Niets van aantrekken en gewoon blijven doen.quote:Op maandag 28 april 2025 16:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
Precies, of gaan we net doen alsof streamers op Twitch en Youtube hier geen bakken geld mee verdienen?
Ik zal nog eens een toffe game hier plaatsenGodsamme zeg
Niet voor zo'n type spel.quote:Op zondag 27 april 2025 18:25 schreef mschol het volgende:
[..]
Die gaan dan zelf het spel niet meer spelen.quote:Op maandag 28 april 2025 16:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
Precies, of gaan we net doen alsof streamers op Twitch en Youtube hier geen bakken geld mee verdienen?
Ik heb SM1 geprobeerd, maar vond het vooral een beetje random op je controller rammen, dus gerefundededed.quote:Op maandag 28 april 2025 16:20 schreef over_hedge het volgende:
Ben aan spiderman 2 begonnen op de pc. Toch best tof! Ziet er wel mooi uit
Kan gewoon je smaak niet zijnquote:Op maandag 28 april 2025 19:31 schreef V. het volgende:
[..]
Ik heb SM1 geprobeerd, maar vond het vooral een beetje random op je controller rammen, dus gerefundededed.
Ik zal wel iets verkeerd doen, maar het trok mij niet erg.
Nee, snap ik, maar ik had gewoon verwacht dat het meer skill-based zou zijn, ipv als een malle op knoppen rammen. En kan me ook niet voorstellen dat dat alles is, dus wellicht doe ik toch iets niet goed.quote:Op maandag 28 april 2025 22:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Kan gewoon je smaak niet zijnHoef je niks verkeerds voor te doen
Dan zou ik eerder voor een SSD eerst gaan. En hopelijk heb je niet de 8 gig variant TI.quote:Op maandag 28 april 2025 20:02 schreef NoCigar het volgende:
Eindelijk niet meer minutenlang wachten voor een game opstart
Die had ik al, ook.quote:Op donderdag 1 mei 2025 16:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder voor een SSD eerst gaan.
Haha.quote:En hopelijk heb je niet de 8 gig variant TI.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |