Verdomme ik ben jelly.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:53 schreef 2dope het volgende:
[..]
Hmhm heel snel
[ afbeelding ]
@:Drankster
Ja, hyped? Genoten van 1?quote:
Hop paarde hop in KC:D, bonding met het kind en paard in 1.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:44 schreef ems. het volgende:
Aankomende maand Civ 7 en KC:D. Daarnaast nog veel werken en kleintje op komst. Waar haal ik de tijd vandaan
Hopelijk makkelijke baby zodat die lekker bij papa op schoot kan civven
einde gaming tijdperk, tot over een paar jaarquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:44 schreef ems. het volgende:
Aankomende maand Civ 7 en KC:D. Daarnaast nog veel werken en kleintje op komst. Waar haal ik de tijd vandaan
Na de geboorte van mijn kleine heb ik (aldus de Steam Replay) kunnen gamen zolang ik ouderschapsverlof had. Daarna heeft mijn Steam Deck ruim drie maanden stof gehapt.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:44 schreef ems. het volgende:
Verloopt het embargo voor de release of moet ik op de gok de Gold Edition bestellen?quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:53 schreef 2dope het volgende:
[..]
Hmhm heel snel
[ afbeelding ]
@:Drankster
Vond het iets te gemakkelijk. Heb het op een stream gekeken en de streamer vond de oplossingen van de puzzels supersnel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:17 schreef PirE het volgende:
[..]
Vond het iets te gemakkelijk. Heb het op een stream gekeken en de streamer vond de oplossingen van de puzzels supersnel.Wat is dezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
Sowieso gold edition bestellen mijn broeder. Gog heeft ‘m ook.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:26 schreef PirE het volgende:
[..]
Verloopt het embargo voor de release of moet ik op de gok de Gold Edition bestellen?
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:17 schreef PirE het volgende:
[..]
Vond het iets te gemakkelijk. Heb het op een stream gekeken en de streamer vond de oplossingen van de puzzels supersnel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Zag een steamkey voor ¤65 voor gold via een verified reseller.quote:Op zondag 26 januari 2025 09:03 schreef Drankster het volgende:
[..]
Sowieso gold edition bestellen mijn broeder. Gog heeft ‘m ook.
https://www.cdkeys.com/nl(...)-GZ34nxoCCcYQAvD_BwEquote:Op maandag 27 januari 2025 18:22 schreef PirE het volgende:
[..]
Zag een steamkey voor ¤65 voor gold via een verified reseller.
Tevens fucking irritant dat Balatro elke dag out of stock is, bied het dan niet aan met 30% korting.
Dag 1 zonder Hermen verloopt succesvol.quote:Op donderdag 30 januari 2025 11:18 schreef Skull-splitter het volgende:
Sony ziet eindelijk het licht en laat de PSN accountverplichting achterwege.
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:11 schreef V. het volgende:
Ik heb goddomme nog geen enkele keer een run in Balatro gewonnen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |