Nice hè?! Ahh ik zal die 'adjust clear type text' ook eens proberen. Ik heb HDR gecalibreerd, dat leek iets te helpen. Maar het is wel een beetje hilarisch idd. Ik kijk het nog even aan. Gebruik het Gamer 1 profiel meestal.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:31 schreef Akathisia het volgende:
Godverdomme, wat is BF1 toch ongelooflijk geil op m'n nieuwe schermpje. Bizar hoe goed dat spel de tijd heeft overleefd.
Heb er dit weekend Steelseries Arena 3 boxen naast gezet trouwens. Ook een aanrader. Was lang bang voor non-headset sound maar werkt prima. Kan voetstappen ed prima volgen.
Trouwens, je zei er weinig van te merken @:Perrin, maar tekst is imo een stuk beter met Clear Type (zoek adjust clear type text) uitgezet. Ik ben alleen nog niet helemaal uit over HDR. Voelt meer als een rare/mexico-kleur stijl filter. Misschien moet ik het beter afstellen/andere settings aanpassen. Met welk profiel (Gamer 1, 2, etc) speel jij de meeste games?
Joah, ik heb het gevoel dat ik alles opnieuw moet gaan spelen. Totaal andere ervaringquote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nice hè?! Ahh ik zal die 'adjust clear type text' ook eens proberen. Ik heb HDR gecalibreerd, dat leek iets te helpen. Maar het is wel een beetje hilarisch idd. Ik kijk het nog even aan. Gebruik het Gamer 1 profiel meestal.
Mjah, die gaat eraf.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:14 schreef V. het volgende:
[..]
Los daarvan kreeg ik net na een update van Delta Force een loeier van een waarschuwing van Bitdefender voor een embedded trojan. Instant delete.
Ohhh! Ook maar weer eens spelen. Lang geleden. Was toen al leukquote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:05 schreef RaXz het volgende:
Eind deze maand komt Foundation uit early access en het spel ziet er een stuk beter uit, het lijkt wel of deel 2 uitkomt.
Bekijk deze YouTube-video
Best wel zin om weer lekker een dorpje te bouwen.
Heb je snel gedaanquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:50 schreef 2dope het volgende:
KCD II inmiddels uitgespeeldOndertussen nog bugs aan het melden geweest bij Warhorse support, grappig wel dat lui waar je mee aan het mailen bent even later tussen de credits van de game staan
quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:53 schreef 2dope het volgende:
[..]
Hmhm heel snel
[ afbeelding ]
@:Drankster
Jaloers. Dinsdag 4 februari staat al als ‘thuiswerken’ in de agenda en alle weekenden van februari zijn geblokkeerd.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:53 schreef 2dope het volgende:
[..]
Hmhm heel snel
[ afbeelding ]
@:Drankster
Haha netjes. Je had gold edition al besteld toch? Ik ben jaloers dat je't nog allemaal mag ontdekkenquote:Op donderdag 23 januari 2025 23:53 schreef Drankster het volgende:
[..]
Jaloers. Dinsdag 4 februari staat al als ‘thuiswerken’ in de agenda en alle weekenden van februari zijn geblokkeerd.
Sowieso en het heeft me overtuigd de PS5 Pro te halen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:43 schreef 2dope het volgende:
[..]
Haha netjes. Je had gold edition al besteld toch? Ik ben jaloers dat je't nog allemaal mag ontdekkenNu wachten tot de DLC in de zomer voor deze guy. In de tussentijd misschien HC mode nog ff proberen
Damn, dedicationquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:10 schreef Drankster het volgende:
[..]
Sowieso en het heeft me overtuigd de PS5 Pro te halen.Heb me echt moeten inhouden niet nog een playtrough van deel 1 te beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |