SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het plaatje in de OP zie ik niet.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
BolkworstWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Plaatje doet nie
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Wellusquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Het plaatje in de OP zie ik niet.![]()
Nu welquote:
quote:
De 'worstbox.jpg' deed het niet
Thxquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mooie worst heb je, @:justink![]()
![]()
Triest, geen hoop meer voor Manuela Kemp
Situatie Manuëla Kemp (61) na vijf weken coma uitzichtloos: ’We zullen haar moeten laten gaan’
https://www.telegraaf.nl/(...)ar-moeten-laten-gaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Heel erg verdrietig jaquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:58 schreef Dotteke het volgende:
Situatie Manuëla Kemp (61) na vijf weken coma uitzichtloos: ’We zullen haar moeten laten gaan’
https://www.telegraaf.nl/(...)ar-moeten-laten-gaan
Well, life can be a riot
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:58 schreef Dotteke het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ar-moeten-laten-gaan![]()
![]()
![]()
Ja echt heel verdrietig, maar ook om als man die keuze te moeten maken lijkt mij vreselijk.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hou niet van wortels, heb wel een komkommer gehaald vanmiddagquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
sowquote:Well, life can be a riot
Bekijk deze YouTube-video
De nog levende van het duo Sam and Dave is ook overledenSam Moore 89
En zonder racistisch over te komen: Er is echt iets aan de klankkleur van donkere mensen wat "" is.
Well, life can be a riot
Een goede winterpeen sla ik ook niet afquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hou niet van wortels, heb wel een komkommer gehaald vanmiddag
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Wortels en komkommer, atjar van maken. Lekker naast de satequote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hou niet van wortels, heb wel een komkommer gehaald vanmiddag
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
![]()
lekker nr wel en RIPquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:05 schreef Grotetijd het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
De nog levende van het duo Sam and Dave is ook overledenSam Moore 89
En zonder racistisch over te komen: Er is echt iets aan de klankkleur van donkere mensen wat "" is.
Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb de koffie geparkeerd voor vandaag en ben overgestapt op soep.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Motown is altijd goedquote:
Well, life can be a riot
Zo, ff een loodzware radiator van zolder gedemonteerd en met m'n liesbreuk naar beneden getild. Daarna alle zooi opgeruimd.
Heb ik hier nog wat gemist in de tussentijd?![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:09 schreef ToT het volgende:
Zo, ff een loodzware radiator van zolder gedemonteerd en met m'n liesbreuk naar beneden getild. Daarna alle zooi opgeruimd.
Heb ik hier nog wat gemist in de tussentijd?![]()
![]()
Het gaat nu over worstenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:09 schreef ToT het volgende:
Heb ik hier nog wat gemist in de tussentijd?Well, life can be a riot
ja he? ik nou er wel van van. beetje funk/rock achtig, maarja verder ben ik heel vrij want klassiek vind ik ook goed soms.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Wel eerst even leeg laten lopen? (Ik spreek uit ervaringquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:09 schreef ToT het volgende:
Heb ik hier nog wat gemist in de tussentijd?)
![]()
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:09 schreef ToT het volgende:
Heb ik hier nog wat gemist in de tussentijd?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Bah - de titel zegt het al, maar ik kan het niet lezen @Dottekequote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:58 schreef Dotteke het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ar-moeten-laten-gaan
Maar ehm, afgaand op de titel: wat kut
Wilde weten wat er precies was gebeurd met haar.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
gok want weet het niet, maar zal wel kanker zijn geweest, klote ziekte is het ook.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Bah - de titel zegt het al, maar ik kan het niet lezen @:Dotteke
Maar ehm, afgaand op de titel: wat kut
Wilde weten wat er precies was gebeurd met haar.Do what you love, love what you do!![]()
Ruim vijf weken geleden kreeg ze een scooterongeluk in Portugal en belandde ze in coma.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:12 schreef kree het volgende:
[..]
gok want weet het niet, maar zal wel kanker zijn geweest, klote ziekte is het ook.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Beetje funk/rock achtig?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:11 schreef kree het volgende:
[..]
ja he? ik nou er wel van van. beetje funk/rock achtig, maarja verder ben ik heel vrij want klassiek vind ik ook goed soms.![]()
Kree..... Motown is zo soul als soul maar soulmuziek kan zijn man
Stevie Wonder. Jackson 5. Marvin Gaye. Otis Redding. Sam And Dave.
Verdorie, check die documentaire eens over Stax Records
Well, life can be a riot
Daarom loodzwaar @ToT ?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wel eerst even leeg laten lopen? (Ik spreek uit ervaring)
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: