SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het plaatje in de OP zie ik niet.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
BolkworstWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Plaatje doet nie
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Wellusquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Het plaatje in de OP zie ik niet.![]()
Nu welquote:
quote:
De 'worstbox.jpg' deed het niet
Thxquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mooie worst heb je, @:justink![]()
![]()
Triest, geen hoop meer voor Manuela Kemp
Situatie Manuëla Kemp (61) na vijf weken coma uitzichtloos: ’We zullen haar moeten laten gaan’
https://www.telegraaf.nl/(...)ar-moeten-laten-gaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Heel erg verdrietig jaquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:58 schreef Dotteke het volgende:
Situatie Manuëla Kemp (61) na vijf weken coma uitzichtloos: ’We zullen haar moeten laten gaan’
https://www.telegraaf.nl/(...)ar-moeten-laten-gaan
Well, life can be a riot
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:58 schreef Dotteke het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ar-moeten-laten-gaan![]()
![]()
![]()
Ja echt heel verdrietig, maar ook om als man die keuze te moeten maken lijkt mij vreselijk.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hou niet van wortels, heb wel een komkommer gehaald vanmiddagquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
sowquote:Well, life can be a riot
Bekijk deze YouTube-video
De nog levende van het duo Sam and Dave is ook overledenSam Moore 89
En zonder racistisch over te komen: Er is echt iets aan de klankkleur van donkere mensen wat "" is.
Well, life can be a riot
Een goede winterpeen sla ik ook niet afquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hou niet van wortels, heb wel een komkommer gehaald vanmiddag
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Wortels en komkommer, atjar van maken. Lekker naast de satequote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hou niet van wortels, heb wel een komkommer gehaald vanmiddag
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
![]()
lekker nr wel en RIPquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:05 schreef Grotetijd het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
De nog levende van het duo Sam and Dave is ook overledenSam Moore 89
En zonder racistisch over te komen: Er is echt iets aan de klankkleur van donkere mensen wat "" is.
Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb de koffie geparkeerd voor vandaag en ben overgestapt op soep.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Motown is altijd goedquote:
Well, life can be a riot
Zo, ff een loodzware radiator van zolder gedemonteerd en met m'n liesbreuk naar beneden getild. Daarna alle zooi opgeruimd.
Heb ik hier nog wat gemist in de tussentijd?![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:09 schreef ToT het volgende:
Zo, ff een loodzware radiator van zolder gedemonteerd en met m'n liesbreuk naar beneden getild. Daarna alle zooi opgeruimd.
Heb ik hier nog wat gemist in de tussentijd?![]()
![]()
Het gaat nu over worstenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:09 schreef ToT het volgende:
Heb ik hier nog wat gemist in de tussentijd?Well, life can be a riot
ja he? ik nou er wel van van. beetje funk/rock achtig, maarja verder ben ik heel vrij want klassiek vind ik ook goed soms.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Wel eerst even leeg laten lopen? (Ik spreek uit ervaringquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:09 schreef ToT het volgende:
Heb ik hier nog wat gemist in de tussentijd?)
![]()
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:09 schreef ToT het volgende:
Heb ik hier nog wat gemist in de tussentijd?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Bah - de titel zegt het al, maar ik kan het niet lezen @Dottekequote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:58 schreef Dotteke het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ar-moeten-laten-gaan
Maar ehm, afgaand op de titel: wat kut
Wilde weten wat er precies was gebeurd met haar.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
gok want weet het niet, maar zal wel kanker zijn geweest, klote ziekte is het ook.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Bah - de titel zegt het al, maar ik kan het niet lezen @:Dotteke
Wilde weten wat er precies was gebeurd met haar.Do what you love, love what you do!![]()
Ruim vijf weken geleden kreeg ze een scooterongeluk in Portugal en belandde ze in coma.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:12 schreef kree het volgende:
[..]
gok want weet het niet, maar zal wel kanker zijn geweest, klote ziekte is het ook.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Beetje funk/rock achtig?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:11 schreef kree het volgende:
[..]
ja he? ik nou er wel van van. beetje funk/rock achtig, maarja verder ben ik heel vrij want klassiek vind ik ook goed soms.![]()
Kree..... Motown is zo soul als soul maar soulmuziek kan zijn man
Stevie Wonder. Jackson 5. Marvin Gaye. Otis Redding. Sam And Dave.
Verdorie, check die documentaire eens over Stax Records
Well, life can be a riot
Daarom loodzwaar @ToT ?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wel eerst even leeg laten lopen? (Ik spreek uit ervaring)
![]()
![]()
Nou eh, korte blik via google komt op Scooterongeluk. In Portugal. .quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:12 schreef kree het volgende:
[..]
gok want weet het niet, maar zal wel kanker zijn geweest, klote ziekte is het ook.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Zeg dan niksquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:12 schreef kree het volgende:
[..]
gok want weet het niet, maar zal wel kanker zijn geweest, klote ziekte is het ook.![]()
Echt he.quote:
Speltip 9 Weet wanneer je moet stoppen.Well, life can be a riot
NWS / Manuela Kemp in coma na ongevalquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Wilde weten wat er precies was gebeurd met haar.![]()
aha kan me herinneren iets van gehoord te hebben nu je het zegt. triest zeg.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ruim vijf weken geleden kreeg ze een scooterongeluk in Portugal en belandde ze in coma.Do what you love, love what you do!![]()
NEEEEEquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:12 schreef kree het volgende:
[..]
gok want weet het niet, maar zal wel kanker zijn geweest, klote ziekte is het ook.![]()
Ik dacht serieus dat-ie nog vol was, maar ik wilde hem niet op zolder leeg gieten in een emmer aangezien ik het mooie laminaat daar niet wilde verkutten, maar hij bleek echt leeg te zijn!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wel eerst even leeg laten lopen? (Ik spreek uit ervaring)
![]()
![]()
O dat is zeker lekker, ik ga morgen de komkommer in het zoetzuur maken voor bij de bloemkoolquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wortels en komkommer, atjar van maken. Lekker naast de sateWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Of gewoon het antwoord gaan zoeken.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Echt he.
Speltip 9 Weet wanneer je moet stoppen.
Van kanker komt men doorgaans niet in een coma.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
nouja dat neigt ook aan funk wel? maar bedoel het hele geren dus.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:14 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Beetje funk/rock achtig?![]()
Kree..... Motown is zo soul als soul maar soulmuziek kan zijn man
Stevie Wonder. Jackson 5. Marvin Gaye. Otis Redding. Sam And Dave.
Verdorie, check die documentaire eens over Stax RecordsDo what you love, love what you do!![]()
Ja had al wat opgezocht via Google.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:15 schreef maily het volgende:
[..]
NWS / Manuela Kemp in coma na ongevalOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Over het algemeen niet nee... Google is vast kapotquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Of gewoon het antwoord gaan zoeken.
Van kanker komt men doorgaans niet in een coma.Well, life can be a riot
Heeft een scooterongeluk gehad heeft 5 weken in coma gelegenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Wilde weten wat er precies was gebeurd met haar.
Na scans blijkt dat haar hersenhelft die de longen en het hart stuurt nog goed was, de hersenen die de mens mens maken was helemaal kapotWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, kree deed weer eens een aanname.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Over het algemeen niet nee... Google is vast kapotOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Soul neigt helemaal niet naar Funk manquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:15 schreef kree het volgende:
[..]
nouja dat neigt ook aan funk wel? maar bedoel het hele geren dus.
Funk is echt shit die draait om de groove en dat zijn vaak herhalende themaatjes. Denk aan Cold Sweat van James Brown if I Got The Feeling. Make It Funky. Hot Pants. Zijn nummers die om een "loopje" draaien als het ware. Daarom is Funk ook zo rete geschikt om te samplen en wordt het gezien als voorloper van de hiphop.Well, life can be a riot
post dan ook gelijk het hele nieuwsbericht....
Des al niet te min hoor dat ik het treurig vind, maargoed zullen er vast in NL wel meer zijn elke dag met een ongeval. of geliefde die verloren gaat, heb niet dan weer iets ermee dat dit dan weer in de media moet komen extra.Do what you love, love what you do!![]()
He bah.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft een scooterongeluk gehad heeft 5 weken in coma gelegen
Na scans blijkt dat haar hersenhelft die de longen en het hart stuurt nog goed was, de hersenen die de mens mens maken was helemaal kapot
ONgelukquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:12 schreef kree het volgende:
[..]
gok want weet het niet, maar zal wel kanker zijn geweest, klote ziekte is het ook.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Van de gevolgen van kanker kan dan weer wel. Mijn oma kwam in een coma doordat haar longen het niet meer zo best deden door de kankerquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Of gewoon het antwoord gaan zoeken.
Van kanker komt men doorgaans niet in een coma.. Daarom gewoon gelijk naar de arts gaan als er iets niet lekker zit
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2025 17:19:42 ]![]()
Chef Dotquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is zeker lekker, ik ga morgen de komkommer in het zoetzuur maken voor bij de bloemkool
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik heb dan weer niets met 100% van jouw gebazelquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:18 schreef kree het volgende:
Des al niet te min hoor dat ik het treurig vind, maargoed zullen er vast in NL wel meer zijn elke dag met een ongeval. of geliefde die verloren gaat, heb niet dan weer iets ermee dat dit dan weer in de media moet komen extra.![]()
Reden dat dit in de media komt is omdat het een BNer is, Kree.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:18 schreef kree het volgende:
Des al niet te min hoor dat ik het treurig vind, maargoed zullen er vast in NL wel meer zijn elke dag met een ongeval. of geliefde die verloren gaat, heb niet dan weer iets ermee dat dit dan weer in de media moet komen extra.
Je loopt wel weer over van de empathie he
Well, life can be a riot
Basel is dan weer wél een mooie stad in Zwitserlandquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb dan weer niets met 100% van jouw gebazelWell, life can be a riot
Wacht maar tot ie weer met relipropaganda begintquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:19 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Reden dat dit in de media komt is omdat het een BNer is, Kree.
Je loopt wel weer over van de empathie he![]()
ja sorry jongens. ik weet dat dit een bekende NL is enzo. en daarom zal het wel in het nieuws komen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:19 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Reden dat dit in de media komt is omdat het een BNer is, Kree.
Je loopt wel weer over van de empathie he
En empatie wel. want natuurlijk is zoiets verdrietig. maargoed net zoals alle andere honderden per dag die iets verdrietigs meemaken met overlijden?
Ik heb wel empathie ervoor he? maar ook de rest komt niet in het nieuws.Do what you love, love what you do!![]()
Oh god pleasequote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wacht maar tot ie weer met relipropaganda begint![]()
Well, life can be a riot
denk meer beetje van dat is wel kut en klote. en dan post ik gewoon verderDo what you love, love what you do!![]()
Gelijk heb jequote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:22 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga even wat anders doen hoor![]()
Nu ja, een link naar de Telegraaf (meestal Televaag...) heeft niet altijd de volledige toegang voor niet-abonnees.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:18 schreef kree het volgende:
Des al niet te min hoor dat ik het treurig vind, maargoed zullen er vast in NL wel meer zijn elke dag met een ongeval. of geliefde die verloren gaat, heb niet dan weer iets ermee dat dit dan weer in de media moet komen extra.
Dus dan mag je het niet eens posten.
Dus... als ik merk dat ik de tekst niet mag lezen van de Televaag, dan ga ik gewoon verder zoeken.
Net zoals jij dat zelf altijd zo mooi zegt: "Zoek zelf maar, ik ga het niet opzoeken."
Dat hebben we niet door, dat je verder postquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:23 schreef kree het volgende:
denk meer beetje van dat is wel kut en klote. en dan post ik gewoon verderWell, life can be a riot
Ja voor sommigen zal het wel wat rottig zijn aangezien ze in heel veel tv-programma's voor kwam.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:21 schreef kree het volgende:
[..]
ja sorry jongens. ik weet dat dit een bekende NL is enzo. en daarom zal het wel in het nieuws komen.
En empatie wel. want natuurlijk is zoiets verdrietig. maargoed net zoals alle andere honderden per dag die iets verdrietigs meemaken met overlijden?
Ik heb wel empathie ervoor he? maar ook de rest komt niet in het nieuws.
Ligt gevoelsmatig toch wel anders dan als Mtoto Bwaawe in Ethiopië omkomt van de honger.Arme Mtoto.....
![]()
ook jullie zullen gered worden, we zijn allemaal schapen van een grote herder.quote:
doet goed en U zult goed ontvangen.Do what you love, love what you do!![]()
Mtoto Bwaawequote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja voor sommigen zal het wel wat rottig zijn aangezien ze in heel veel tv-programma's voor kwam.
Ligt gevoelsmatig toch wel anders dan als Mtoto Bwaawe in Ethiopië omkomt van de honger.Arme Mtoto.....
VEEG ME OP
Eikel![]()
Well, life can be a riot
Natuurlijk komt de gewone Nederlander niet in het nieuws...............................................quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:21 schreef kree het volgende:
[..]
ja sorry jongens. ik weet dat dit een bekende NL is enzo. en daarom zal het wel in het nieuws komen.
Ik heb wel empathie ervoor he? maar ook de rest komt niet in het nieuws.
Dat snap je dan toch wel?
(je zegt het in je 1e regel. Je 2e zin. Plus die 3e.)
*zucht*Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Mij boeit het om eerlijk te zijn ook niet als een BN'er of een andere celeb overlijdt.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:23 schreef kree het volgende:
denk meer beetje van dat is wel kut en klote. en dan post ik gewoon verder
Ja, jammer dat je diegene niet meer op tv of in een film te zien krijgt, maar er zijn wel mensen die er gevoelsmatig wat meer aan verbonden zijn.
Dan kun je gewoon beter ff de klep houden!![]()
![]()
Dat dacht de rest toch ook?!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:23 schreef kree het volgende:
denk meer beetje van dat is wel kut en klote. en dan post ik gewoon verderOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Mtoto ken ik nietThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Van de gevolgen van kanker kan dan weer wel. Mijn oma kwam in een coma doordat haar longen het niet meer zo best deden door de kanker. Daarom gewoon gelijk naar de arts gaan als er iets niet lekker zit
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
je zou het haast hypocriet kunnen noemen he?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja voor sommigen zal het wel wat rottig zijn aangezien ze in heel veel tv-programma's voor kwam.
maar ok ik wil geen discussie maken over iemand die is overleden. dus laat het hierbij.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Nu ja, een link naar de Telegraaf (meestal Televaag...) heeft niet altijd de volledige toegang voor niet-abonnees.
Dus dan mag je het niet eens posten.
Dus... als ik merk dat ik de tekst niet mag lezen van de Televaag, dan ga ik gewoon verder zoeken.
Net zoals jij dat zelf altijd zo mooi zegt: "Zoek zelf maar, ik ga het niet opzoeken."
Over de Televaag gesproken; zou onze Goedgeiligman op dit moment al liggen te wiebelen met z'n date?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:24 schreef kree het volgende:
[..]
ook jullie zullen gered worden, we zijn allemaal schapen van een grote herder.
doet goed en U zult goed ontvangen.Godnondeju!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: