Nele kijkt wat 'suf' uit haar ogenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:31 schreef Ireth het volgende:
Ik ga me vaak vergissen tussen Nele en Jolien ben ik bang...
Ja absoluut.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:32 schreef Droopie het volgende:
Lennie is wel de ideale persoon om mensen te begeleiden bij binnenkomst.
Sociaal, betrokken en rustig.
Mwa Jolien is meer een poppetje, Nele totaal niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:31 schreef Ireth het volgende:
Koos ik ook voor.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:32 schreef BB-King het volgende:
Waarom kiezen mensen voor data analiste?
Ik had "Nele" liever als hondentrimster gezien.
En dat bewoners ook vragen of ze bewoners kan knippen/scheren.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nele kijkt wat 'suf' uit haar ogen
De vraag is is het een echte Westlander. Moeten we eerst effe zijn achternaam weten.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:25 schreef Droopie het volgende: Westlanders zijn wel grappig. Die zijn in het begin heel stug. Maar als ze zien dat je ook hard werkt accepteren ze je wel. Ze missen vaak wel de sociale radar
![]()
Ik ook, Linda heeft een hond, dus had leuke gesprekjes opgeleverd over honden (mits Nele) dan ook een teringhekel zou hebben aan hondenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:32 schreef BB-King het volgende:
Omdat ik denk dat ze dan door de mand valt. Niet door de hondenmandquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:32 schreef BB-King het volgende:
* greysbones geeft ireth haar brilquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:31 schreef Ireth het volgende:
Ik keek al raar, dat dit niet waar kan zijn.. twee sukkels als Nieuwen, ja snel geoordeeld idd maar sjeezus BB is al geen zak aan tot nu.. dan twee van dit erin pleurenquote:
Jonguhhh tis rete spannend met de fake identiteitenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik keek al raar, dat dit niet waar kan zijn.. twee sukkels als Nieuwen, ja snel geoordeeld idd maar sjeezus BB is al geen zak aan tot nu.. dan twee van dit erin pleuren
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:38 schreef Kissingbird het volgende:
Axel houdt van wintersport
leuke dingen doen met vrienden
festivals van techo tot hardstyle
skieen
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zo kijkt ze ook ja
ze is met Tom
Ohhja 'tuurlijk BBinsta zegt het nog steeds.. de meeste zijn fake daarquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jonguhhh tis rete spannend met de fake identiteiten
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:40 schreef Was-beer het volgende:
Nele en Lene![]()
BB wil dat het uitkomt ofzo?
Nele zou dat kunnen weten.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:40 schreef Ebinas het volgende:
weten remi en nele van elkaar dat ze fake zijn?
Dat is zowat als de helft van de bewoners.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Haha... die hele moestuin is van plastiek.
Ik ken een tweelingquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:41 schreef -river- het volgende:
[..]
Leen en Nele....geen mens gelooft dat.
Axel en Alex kunnen ook nog.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:41 schreef -river- het volgende:
[..]
Leen en Nele....geen mens gelooft dat.
ja die lijken ook totaal niet op elkaar, en die heet Geoffrey.quote:
Prima vent , lekker relaxt itt de kippen en wat herenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:42 schreef -river- het volgende:
Als Axel aan het woord is smelten de dames meteen, jezus man.
Remi is zelf de draad kwijtquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Remi laat iemand anders over hem vertellen???
Wel slim trouwens.
Ik niet Jolien is een mooie meid dus het verschil zie je echt wel 😉quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:31 schreef Ireth het volgende:
Ze mogen deze week niet genomineerd wordenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:44 schreef 5thencounter het volgende:
Als ze slim zijn gelijk Nomineren.. Last In First Out please
Ze kunnen niet genomineerd wordenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:44 schreef 5thencounter het volgende:
Als ze slim zijn gelijk Nomineren.. Last In First Out please
Gezien dat er 2 nieuwe bewoners zijn?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat zijn ze nu voor een kringgesprek aan het voeren?
Motivatie van aanwezigheid wordt weer eens uitgekauwd
De Kouwe Douche Drill van de Kamp Kommandante Els kan overgeslagen wordenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:44 schreef Kissingbird het volgende:
Nou dat was de actie voor vandaag weer denk ik
elkaar leren kennen toch hahaquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat zijn ze nu voor een kringgesprek aan het voeren?
Motivatie van aanwezigheid wordt weer eens uitgekauwd
Ohh jammer dat valt tegenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:44 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ze mogen deze week niet genomineerd worden
Oh ja...quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gezien dat er 2 nieuwe bewoners zijn?
Ik ook.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volgens mij heb ik het weer verkeerd... Elsa vind ik een fijne deelnemer
Vindt Mileen ook een sukkeltje die weet niet meer wat ze gezegd heeft na een uurtje....kan bij haar zomaar weer veranderen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:43 schreef 5thencounter het volgende:
Gelukkig voor Mileen en Jolie is Nele een sukkeltje.. geen bedreiging voor de MooiPopjes
Dat zou mooi zijnquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:49 schreef Gerrie_55 het volgende:
Die axel lijkt me wel nuchter type en denk haast dat hij dat gedrild van elsa niet gauw oppakt
Vreselijk mensquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volgens mij heb ik het weer verkeerd... Elsa vind ik een fijne deelnemer
mag dat dan wel? hij slaapt daar toch niet?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
Wel beetje asociaal, maar ik zou ook wel even in die suite blijven.
Beetje scheren, weg uit het gekakel.
Jawel Mattheüs en Jeffrey slapen er nuquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
mag dat dan wel? hij slaapt daar toch niet?
Echt vervelend wat ze doetquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:51 schreef Kissingbird het volgende:
Elsa: ik heb een vraag voor jullie, als jullie het kringetje langs willen gaan en zeggen wat jullie van ons denken
oh ok vandaar, veranderd dat dan iedere week? en moeten ze dat onderling beslissen?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:51 schreef Flory- het volgende:
[..]
Jawel Mattheüs en Jeffrey slapen er nu
Ze was even van slag toen Jolie binnenkwam, een mooier MooiPopje maar dat is al over , ze voelt zich veel beter nu Nele een sukkeltje blijkt.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt Mileen ook een sukkeltje die weet niet meer wat ze gezegd heeft na een uurtje....kan bij haar zomaar weer veranderen.
De decision-makers bepalen dat, ja per week denk ikquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh ok vandaar, veranderd dat dan iedere week? en moeten ze dat onderling beslissen?
tjonge dat ga je toch niet vragenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:51 schreef Kissingbird het volgende:
Elsa: ik heb een vraag voor jullie, als jullie het kringetje langs willen gaan en zeggen wat jullie van ons denken
Je vindt haar niet meer leuk?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:54 schreef odie22 het volgende:
[..]
zij kan het niet in haar eentje goedmaken t.o.v. de hele groep hoor
Nee vind ik ook best wel een heftige vraag als je net in een groep komt.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
tjonge dat ga je toch niet vragen
nekle is geen 2te jolienquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:54 schreef odie22 het volgende:
[..]
zij kan het niet in haar eentje goedmaken t.o.v. de hele groep hoor
BB heeft besloten dat de twee rijksten in de suite moesten slapen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh ok vandaar, veranderd dat dan iedere week? en moeten ze dat onderling beslissen?
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:56 schreef BB-King het volgende:
Axel verklapt dat Keanu 1,1 miljoen volgers op TikTok heeft.
ik had zitten kijken van de week, hij had 16k op instaquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Haha... Axel out Keanu even met 1,1 miljoen volgers...
Misssslukkkkktquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:56 schreef Flory- het volgende:
[..]
Keanu wilde aantal volgers geheim houden
tiktok .. insta is al weer bijna voor boomers.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:56 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik had zitten kijken van de week, hij had 16k op insta
Ah op die manier....dan blijkt weer dat ze nog een grotere sukkel is als ze denk dat ze het van haar uiterlijk moet hebben.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze was even van slag toen Jolie binnenkwam, een mooier MooiPopje maar dat is al over , ze voelt zich veel beter nu Nele een sukkeltje blijkt.
Tsja het is TV hé? het uiterlijk is wat telt en de pegels oplevertquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ah op die manier....dan blijkt weer dat ze nog een grotere sukkel is als ze denk dat ze het van haar uiterlijk moet hebben.
Tuurlijk zal het meetellen maar een knap gezichtje kan echt niet tegen een verrot karakter op....
Het is vast slim , ik heb meer met de directheid van Axelquote:
ik hoop het, vind hem wel lekker recht voor de raap tot nu toe. Lijkt met niet echt een volgzaam typequote:
Ik schrok alquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:59 schreef odie22 het volgende:
[..]
jwel hoor , staat nog steeds op nr 1![]()
en dan een hele tijd niks en dan de rest
Ja, ik ben ook fan van Axel.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is vast slim , ik heb meer met de directheid van Axel
Preciesquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik hoop het, vind hem wel lekker recht voor de raap tot nu toe. Lijkt met niet echt een volgzaal type
Inderdaad, maar wel heel aardig.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik hoop het, vind hem wel lekker recht voor de raap tot nu toe. Lijkt met niet echt een volgzaal type
komt door het haar van Lenie ( wilde nellie zeggen hahah)quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:58 schreef Kissingbird het volgende:
Axel: en ik dacht dat is het spel. Ik zou zeggen kom he.
storend geluid weer
Als wat? Als waarover ik het had jaquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja als wat.. een grote intimiderende dombo spelen? laat maar zien dan
Moet je jammer genoeg gelijk geven.....vooral met al die volgers.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja het is TV hé? het uiterlijk is wat telt en de pegels oplevert
Milena?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:59 schreef -river- het volgende:
[..]
Heerlijk dat hij het had over haar rare reactie na de target nominatie![]()
![]()
Nice!!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:59 schreef -river- het volgende:
[..]
Heerlijk dat hij het had over haar rare reactie na de target nominatie![]()
![]()
Sowieso door haar ogen....quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:00 schreef Moeraskat het volgende:
Vast erg oneerlijk en onaardig maar Nele straalt echt naïviteit en een tikkeltje domheid uit.
Neuh, gaat 'm niet worden een hoop babbelsquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als wat? Als waarover ik het had ja
En haar mondquote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuh, gaat 'm niet worden een hoop babbels
JA!! mooi ditquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:03 schreef Moeraskat het volgende:
Axel is meer aan het analyseren dan Nele
ja ik ook maar kan ook lekker gaan botsenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is vast slim , ik heb meer met de directheid van Axel
Preciesquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik ook maar kan ook lekker gaan botsen
Ze is fake .. dus we weten het niet..quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:04 schreef Dotteke het volgende:
Lees niet veel over Nele, waar ze woont, wat ze doet ook in de SV niet
heeft ook nog niet veel verteld over zichzelfquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:04 schreef Dotteke het volgende:
nee ze is ook fakequote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:04 schreef Dotteke het volgende:
Botsende mensen , daar hou ik juist vanquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik ook maar kan ook lekker gaan botsen
Kortrijkquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:04 schreef Dotteke het volgende:
Misschien omdat ze fake is.....quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:04 schreef Dotteke het volgende:
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:06 schreef Kissingbird het volgende:
Axel zegt dat jordy meer bij de groep betrokken mag zijn/ worden.?
Dat hij vaak aan het denken is.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Botsende mensen , daar hou ik juist van
ja ik ook, denk dat de eerste botsing tussen hem en Elsa gaat worden hahahquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Botsende mensen , daar hou ik juist van
ze had remi ook direct door. Lennie overigens ook, die ziet dit soort shit ookquote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ze had remi ook direct door. Lennie overigens ook, die ziet dit soort shit ook
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:10 schreef ledn81 het volgende:
Nele heeft de alletwee de positieve berichtjes over dit seizoen gezien
Ja, want dat gezeik met die dromen geloof ik ook niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:10 schreef odie22 het volgende:
het kan zijn dat Linda een opdracht heeft gekregen om de fake-bewoner er tussen uit te halen, tis helemaal anders dit jaar, vergeet dat niet
Kan nog beide kanten op, voor mij dan.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:11 schreef zodeju het volgende:
Nele is geen dombo denk ik....hoe ze vertelt dat vele kijkers teleurgesteld zijn in het nieuwe BB-huis.
Ja, gaan geen sfeerverpesters zijn.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:12 schreef Puzzie het volgende:
Prima aanvulling op de huidige groep wmb
Misschien ook wel maar sfeerverpesten'' is een breed begripquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:12 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja, gaan geen sfeerverpesters zijn.
Ik zie totaal geen meerwaarde van die laatste tweequote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:12 schreef Puzzie het volgende:
Prima aanvulling op de huidige groep wmb
Dat kan natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zie totaal geen meerwaarde van die laatste twee
Ben jij ook analist?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja dan heb ik het over een soort fake blonde met dikke nep tieten en lippen en haar met ene mega smoel.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Misschien ook wel maar sfeerverpesten'' is een breed begrip
Dat kan niet?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:13 schreef Moeraskat het volgende:
Is wel op het randje om Nele 28 te maken, omdat ze een midden scheiding heeft.
Ze zijn net een uurtje binnenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mee eens, die gaan gewoon op in de groep.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Is een generatie dingetje. Net zoals de manier waarop mensen uit bepaalde generaties een hartje uitbeelden met de vingers.quote:
Zoals een Asley bedoel je.....quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:14 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja dan heb ik het over een soort fake blonde met dikke nep tieten en lippen en haar met ene mega smoel.
Ja snap ikquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat was een persoonlijke mening..
Of een opstandige tokkie kamperquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:16 schreef -river- het volgende:
Zet er een warmbloedige vrouw in of een jongen met foute humor ofzo.
Ja precies, die kan binnen enkele seconde de sfeer verpesten.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zoals een Asley bedoel je.....
Jemig wat vond ik haar in begin leuk en wat een naar mens werd het.
misschien klopt wat niet,lene heet haar twinzusquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:04 schreef Dotteke het volgende:
Ik lig wat dat betreft echt onder een rotsquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is een generatie dingetje. Net zoals de manier waarop mensen uit bepaalde generaties een hartje uitbeelden met de vingers.
Let er maar eens op, dan ga je het zien. De begin 20'ers en jonger hebben een midden scheiding. De mensen vanaf 30 hebben een zij scheiding of het haar naar één kant. Er zijn natuurlijk uitzonderingen. Bij een staart maken de jongeren onder ons, een staart mét scheiding. De mensen van 30+ gaan meestal voor een staart met de haren volledig naar achteren.
Er zijn altijd uitzonderingen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:18 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ik lig wat dat betreft echt onder een rots![]()
Maakt me ook niet zoveel uit eigenlijk, heb het zelf meestal ook nog in midden scheiding
Of een groep die eerst geen stokers hadden, maar door de game wel een stoker worden. Ook leukquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:19 schreef -river- het volgende:
Op zich is dit ook wel leuk, een groep zonder stokers en met kringgesprekken maar dar houden niet zo vol.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Er zijn altijd uitzonderingen.
Ik weet dit toevallig
We hebben hier onze eigen Fok! Analist!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is een generatie dingetje. Net zoals de manier waarop mensen uit bepaalde generaties een hartje uitbeelden met de vingers.
Let er maar eens op, dan ga je het zien. De begin 20'ers en jonger hebben een midden scheiding. De mensen vanaf 30 hebben een zij scheiding of het haar naar één kant. Er zijn natuurlijk uitzonderingen. Bij een staart maken de jongeren onder ons, een staart mét scheiding. De mensen van 30+ gaan meestal voor een staart met de haren volledig naar achteren.
ja i.v.m. werk maarrrr dat is niet OT. :quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:20 schreef danilel het volgende:
[..]
We hebben hier onze eigen Fok! Analist!
Wel interessant!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's weird being the same age as old people
☺smilies
Denk het niet, heel misschien Nele die het weet?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja i.v.m. werk maarrrr dat is niet OT. :
ik vraag me af of Nele en Remi van elkaar weten.
je loopt nog iets achter met de streams ?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Arme Fleur... snap haar onzekerheid wel en vind het knap dat ze er zo mee naar buiten is gegaan
In elk geval niet van TV maar als er volgende week nog meer nieuwe bij kunnen komen, dan kunnen die direct de fakers verlinken.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:23 schreef Flory- het volgende:
[..]
Denk het niet, heel misschien Nele die het weet?
Eens hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Arme Fleur... snap haar onzekerheid wel en vind het knap dat ze er zo mee naar buiten is gegaan
Was net te traag met typenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:24 schreef odie22 het volgende:
[..]
je loopt nog iets achter met de streams ?
Daar komt de volgende SL aan..quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:25 schreef Puzzie het volgende:
Nele vond de liveshows erg saai vorig jaar.
Nee hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Was net te traag met typen
Hopelijk kunnen hun als ze slagen de keuken of badkamer winnen ofzo,dat geploeter buiten is leuk voor een weekje.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
In elk geval niet van TV maar als er volgende week nog meer nieuwe bij kunnen komen, dan kunnen die direct de fakers verlinken.
Remi liegt de hele boel bij elkaar en vrijwel niemand heeft het doorquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:25 schreef KinKiJan het volgende:
'Remi' is vergeten dat ie nooit naar NLBE BB gekeken heeft?
Liveshows waren leuk, draaideur was mooi ..
5 jaar toch?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:26 schreef Puzzie het volgende:
Nele is nu drie of vier jaar 'data analist'
Of de ballen niet om het even centraal te melden.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Remi liegt de hele boel bij elkaar en vrijwel niemand heeft het door
Hier zitten op te wachten want dat is ook zoquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:26 schreef Kissingbird het volgende:
Oei dat Axel heeft gezegd bad boy met een groot hard tegen Jeffrey lijkt niet zo goed te zijn gevallen
Haha ja, ik vind het toch wel een leuke twist.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Remi liegt de hele boel bij elkaar en vrijwel niemand heeft het door
Remi lijkt niet de snuggerstequote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:25 schreef KinKiJan het volgende:
'Remi' is vergeten dat ie nooit naar NLBE BB gekeken heeft?
Liveshows waren leuk, draaideur was mooi ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |