Nele kijkt wat 'suf' uit haar ogenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:31 schreef Ireth het volgende:
Ik ga me vaak vergissen tussen Nele en Jolien ben ik bang...
Ja absoluut.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:32 schreef Droopie het volgende:
Lennie is wel de ideale persoon om mensen te begeleiden bij binnenkomst.
Sociaal, betrokken en rustig.
Mwa Jolien is meer een poppetje, Nele totaal niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:31 schreef Ireth het volgende:
Koos ik ook voor.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:32 schreef BB-King het volgende:
Waarom kiezen mensen voor data analiste?
Ik had "Nele" liever als hondentrimster gezien.
En dat bewoners ook vragen of ze bewoners kan knippen/scheren.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nele kijkt wat 'suf' uit haar ogen
De vraag is is het een echte Westlander. Moeten we eerst effe zijn achternaam weten.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:25 schreef Droopie het volgende: Westlanders zijn wel grappig. Die zijn in het begin heel stug. Maar als ze zien dat je ook hard werkt accepteren ze je wel. Ze missen vaak wel de sociale radar
![]()
Ik ook, Linda heeft een hond, dus had leuke gesprekjes opgeleverd over honden (mits Nele) dan ook een teringhekel zou hebben aan hondenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:32 schreef BB-King het volgende:
Omdat ik denk dat ze dan door de mand valt. Niet door de hondenmandquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:32 schreef BB-King het volgende:
* greysbones geeft ireth haar brilquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:31 schreef Ireth het volgende:
Ik keek al raar, dat dit niet waar kan zijn.. twee sukkels als Nieuwen, ja snel geoordeeld idd maar sjeezus BB is al geen zak aan tot nu.. dan twee van dit erin pleurenquote:
Jonguhhh tis rete spannend met de fake identiteitenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik keek al raar, dat dit niet waar kan zijn.. twee sukkels als Nieuwen, ja snel geoordeeld idd maar sjeezus BB is al geen zak aan tot nu.. dan twee van dit erin pleuren
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:38 schreef Kissingbird het volgende:
Axel houdt van wintersport
leuke dingen doen met vrienden
festivals van techo tot hardstyle
skieen
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zo kijkt ze ook ja
ze is met Tom
Ohhja 'tuurlijk BBinsta zegt het nog steeds.. de meeste zijn fake daarquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jonguhhh tis rete spannend met de fake identiteiten
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:40 schreef Was-beer het volgende:
Nele en Lene![]()
BB wil dat het uitkomt ofzo?
Nele zou dat kunnen weten.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:40 schreef Ebinas het volgende:
weten remi en nele van elkaar dat ze fake zijn?
Dat is zowat als de helft van de bewoners.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Haha... die hele moestuin is van plastiek.
Ik ken een tweelingquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:41 schreef -river- het volgende:
[..]
Leen en Nele....geen mens gelooft dat.
Axel en Alex kunnen ook nog.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:41 schreef -river- het volgende:
[..]
Leen en Nele....geen mens gelooft dat.
ja die lijken ook totaal niet op elkaar, en die heet Geoffrey.quote:
Prima vent , lekker relaxt itt de kippen en wat herenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:42 schreef -river- het volgende:
Als Axel aan het woord is smelten de dames meteen, jezus man.
Remi is zelf de draad kwijtquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Remi laat iemand anders over hem vertellen???
Wel slim trouwens.
Ik niet Jolien is een mooie meid dus het verschil zie je echt wel 😉quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:31 schreef Ireth het volgende:
Ze mogen deze week niet genomineerd wordenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:44 schreef 5thencounter het volgende:
Als ze slim zijn gelijk Nomineren.. Last In First Out please
Ze kunnen niet genomineerd wordenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:44 schreef 5thencounter het volgende:
Als ze slim zijn gelijk Nomineren.. Last In First Out please
Gezien dat er 2 nieuwe bewoners zijn?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat zijn ze nu voor een kringgesprek aan het voeren?
Motivatie van aanwezigheid wordt weer eens uitgekauwd
De Kouwe Douche Drill van de Kamp Kommandante Els kan overgeslagen wordenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:44 schreef Kissingbird het volgende:
Nou dat was de actie voor vandaag weer denk ik
elkaar leren kennen toch hahaquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat zijn ze nu voor een kringgesprek aan het voeren?
Motivatie van aanwezigheid wordt weer eens uitgekauwd
Ohh jammer dat valt tegenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:44 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ze mogen deze week niet genomineerd worden
Oh ja...quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gezien dat er 2 nieuwe bewoners zijn?
Ik ook.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volgens mij heb ik het weer verkeerd... Elsa vind ik een fijne deelnemer
Vindt Mileen ook een sukkeltje die weet niet meer wat ze gezegd heeft na een uurtje....kan bij haar zomaar weer veranderen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:43 schreef 5thencounter het volgende:
Gelukkig voor Mileen en Jolie is Nele een sukkeltje.. geen bedreiging voor de MooiPopjes
Dat zou mooi zijnquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:49 schreef Gerrie_55 het volgende:
Die axel lijkt me wel nuchter type en denk haast dat hij dat gedrild van elsa niet gauw oppakt
Vreselijk mensquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volgens mij heb ik het weer verkeerd... Elsa vind ik een fijne deelnemer
mag dat dan wel? hij slaapt daar toch niet?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
Wel beetje asociaal, maar ik zou ook wel even in die suite blijven.
Beetje scheren, weg uit het gekakel.
Jawel Mattheüs en Jeffrey slapen er nuquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
mag dat dan wel? hij slaapt daar toch niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |