Die is toch op Baliquote:
Ik vond het best knap gedaan, een live show spelen terwijl de uitzendingen minstens 3 dagen achter lopenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Oke Oke Febo heeft het beter gedaan zo met dat BB de exit zelf doet
Bwa wie kan het uiteindelijk wat schelen dat de naam; leeftijd en job anders is ? Febo dacht dat deze twist slimmer is dan ze echt is.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:55 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een leuke mindfuck, juist
Die slaapt mssn om de hoek en mag zondag Milena naar huis sturen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je denkt dat ze even door de drive rijdt en dan terug komt met Big Mac menu's?
Snap nou gewoon dat er een prijs achter zit.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:58 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Bwa wie kan het uiteindelijk wat schelen dat de naam; leeftijd en job anders is ? Febo dacht dat deze twist slimmer is dan ze echt is.
Misschien ook een missie ?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:58 schreef MacDeMarco het volgende:
Waarom schreeuwt Elsa soms willekeurig kousenband?
Ja doei, ze zei vanmiddag nog milenaquote:
Preciesquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:58 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Bwa wie kan het uiteindelijk wat schelen dat de naam; leeftijd en job anders is ? Febo dacht dat deze twist slimmer is dan ze echt is.
Dan nog vind ik het erg matigquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Snap nou gewoon dat er een prijs achter zit.
Ik denk het ook dus lekker de stream op de achtergrond en ondertussen bondgenoten terug kijkenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:57 schreef Moeraskat het volgende:
Lennie: ik denk dat er nog wat komt, ik heb een voorgevoel
Heb ik al gekekenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:59 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ik denk het ook dus lekker de stream op de achtergrond en ondertussen bondgenoten terug kijken
Wie weet wat er nog komt. Eerst eens zien hoe dat gaat en hoe lang Remi zn fake dinges voor zich kan houden. Want na enkele dagen lijkt me dat ook lastig wordenquote:
Vroeger, toen we gelukkig waren als een bewoner even lekker met de kippen ging praten.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:59 schreef Ireth het volgende:
Fleur weg, milena die blijft, remi is fake en nou komt er weer een fake hondentrimmende-nagelstyliste bij..
Ik wordt hier te oud voor
Dat is mij ook niet duidelijk, ik heb hier ook weinig zin inquote:Op vrijdag 10 januari 2025 22:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik snap het doel niet helemaal van de fake bewoners ... als het nou bv de (tweeling)broer/zus van iemand in het huis is, zou het nog aardig zijn.
Een echte fake bewoner ingeplant door BB zoals een mol (en die het script van febo moet volgen) zou innovatiever geweest zijn.quote:
Waarschijnlijk zijn er ook nog geen meubels omdat temu/Ali niet zo snel is met leveren...quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:59 schreef RobjeGeus het volgende:
Geweldig...weinig eten, niet te lang warm water, geen 2 presentatoren, geluids mensen, licht mensen, etc..hier is een hoop op bespaard__!
Hoe kan 'ie nou een fake zijn als hij er al een week in zit, tenzij Febo een test uitvoert om op willekeurig tijden andere popptjes naar keuze erin te kunnen zetten, het blijft altijd een risico gelijk met een volle bak te startenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:59 schreef Ireth het volgende:
Fleur weg, milena die blijft, remi is fake en nou komt er weer een fake hondentrimmende-nagelstyliste bij..
De kutkipquote:Op vrijdag 10 januari 2025 22:00 schreef Droopie het volgende:
[..]
Vroeger, toen we gelukkig waren als een bewoner even lekker met de kippen ging praten.
Misschien moeten ze dat volgend jaar even herhalen, gewoon 3 maanden lang die streams herhalen.
Veel beter iddquote:Op vrijdag 10 januari 2025 22:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vond de live wel aardig, zonder die kut studio ....
Slobquote:
niet gezienquote:Op vrijdag 10 januari 2025 22:02 schreef Rhosyn het volgende:
Milena trok wel alle aandacht naar zich toe met haar gejank en Fleur steeds vastpakken.
En Jordie kreeg een blik van Lenny toen hij ff heel blij deed waar hij erg van schrok. Hij liep meteen weg.
🤣🤣quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:59 schreef Ireth het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |