SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik had een andere TT
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Maar door de TT stroomt dit topic weer vol met vrouwen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Is me al in geen jaren overkomen. Sleutels hangen ook altijd in de deur.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:17 schreef gebrokenglas het volgende:
En voelt de tas licht aan, dan ben je zonder sleutels uit huis gegaan en heb je eenprobleem
![]()
Sleutels nog binnen met een dichte voordeur.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Is dat ToTeriaans voor kind naar bed brengen?quote::')![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar door de TT stroomt dit topic weer vol met vrouwen.![]()
![]()
Piemels
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
De voordeur is me een keer dichtgevallen toen ik even buiten was. Toevallig had ik net de sleutel in mijn broekzak, maar anders.... moest ik inbreken in mijn eigen huisquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Is me al in geen jaren overkomen. Sleutels hangen ook altijd in de deur.![]()
Nu draai ik uit automatisme altijd de haak op de "dicht" stand als ik de deur open heb zodat de deur niet in het slot kan vallen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is dat ToTeriaans voor kind naar bed brengen?
Hij slingert Mini-ToT zijn bedje in...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
Ik triple check altijd sinds die ene keer dat ik naar mezelf buitensloot en 30 min moest lopen naar mijn ouders voor een reserve ...quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De voordeur is me een keer dichtgevallen toen ik even buiten was. Toevallig had ik net de sleutel in mijn broekzak, maar anders.... moest ik inbreken in mijn eigen huis![]()
Nu draai ik uit automatisme altijd de haak op de "dicht" stand als ik de deur open heb zodat de deur niet in het slot kan vallen.:')![]()
Heb 1x gehad terwijl mijn dochter binnen lag te slapen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De voordeur is me een keer dichtgevallen toen ik even buiten was. Toevallig had ik net de sleutel in mijn broekzak, maar anders.... moest ik inbreken in mijn eigen huis![]()
Nu draai ik uit automatisme altijd de haak op de "dicht" stand als ik de deur open heb zodat de deur niet in het slot kan vallen.
Liep even naar buiten de galerij op. Had gelukkig mijn foon in mijn zak dus kon moeders bellen.
Kon mooi van Voorburg naar Delft![]()
![]()
Want?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar door de TT stroomt dit topic weer vol met vrouwen.
Smile, it's free therapy.![]()
Heb een keer m'n auto ontgrendeld in m'n jaszak (dacht Ik) dus ik gooi m'n kofferklep open en gooi m'n jas naar binnen en gooi de klep dicht en loop naar de voorkant. En ja hoor, ik krijg de deur niet open...
Had ik op 't knopje gedrukt van de achterklep...
ANWB is 1.5 uur bezig geweest, kreeg 'm niet open. Uiteindelijk is er iemand langs gekomen die het kleine zijruitje in heeft getikt en m'n sleutels heeft gepaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Zo, daar hangt nu een heel ander prijskaartje aanquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:01 schreef ToT het volgende:
Geinig, Mini-ToT vond dit tussen de Lego van vroeger:
[ afbeelding ]
We verzamelden vroeger sigarenbandjes en postzegels en nog meer troep.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Piemelsssssssssssss
Tis dat ik net een uurtje geslapen heb, mijn mind is weer wat schoner, anders had ik vast wat ander getypt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoi dott!quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:28 schreef Dotteke het volgende:
Piemelsssssssssssss
Tis dat ik net een uurtje geslapen heb, mijn mind is weer wat schoner, anders had ik vast wat ander getypt![]()
Had je een slechte nacht gehad ? of ergens anders moe door?
nee geen suggestieve vraag.
Smile, it's free therapy.sinterklaaskapoentje
![]()
Nu ik erover nadenk had ik ook wel mijn ouders kunnen bellenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb 1x gehad terwijl mijn dochter binnen lag te slapen.
Liep even naar buiten de galerij op. Had gelukkig mijn foon in mijn zak dus kon moeders bellen.
Kon mooi van Voorburg naar Delft
:')![]()
Als de mannen hier maar tevreden zijn met hun piemelquote:
Well, life can be a riot
oeh.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb 1x gehad terwijl mijn dochter binnen lag te slapen.
Kon mooi van Voorburg naar Delft
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
HallonOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.sinterklaaskapoentje
![]()
Spekquote:
Well, life can be a riot
Ei!quote:Well, life can be a riot
Was gewoon moequote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoi dott!![]()
Had je een slechte nacht gehad ? of ergens anders moe door?
nee geen suggestieve vraag.
Nee, ik heb vanmorgen gelezen als je snachts goed slaapt je hersenen gewassen worden.
Aangezien in slecht slaap zijn ze bij mij smerig dus dat verklaart waarom ik soms een dirty mind heb
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Jij wil nog meer piemelsquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:35 schreef MizzezAmy het volgende:
Prima TT, die kan wel vaker dan 2x gebruikt worden?
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was gewoon moe
Nee, ik heb vanmorgen gelezen als je snachts goed slaapt je hersenen gewassen worden.
Aangezien in slecht slaap zijn ze bij mij smering dus dat verklaart waarom ik soms een dirty mind heb![]()
Smile, it's free therapy.![]()
jeetje weet je dat nou nog niet?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hoe lang zit je hier ook alweer al?![]()
Ik kan er dus echt niets aan doen,aan die dirty mind van mijquote:
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
3 weken of zoquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:37 schreef maily het volgende:
[..]
jeetje weet je dat nou nog niet?
hoe lang zit je hier ook alweer al?
Dasnielangniequote:
Well, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
Nee maar ik ben al geïntegreerd. Zelf al op een meet geweestquote::')sinterklaaskapoentje
![]()
Als TT!quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jij wil nog meer piemels?
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Doe je beter dan ik.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee maar ik ben al geïntegreerd. Zelf al op een meet geweest
Ben nog nooit op een meet geweest al heb ik wel een aantal keer wat FOK!kers ontmoet en ben 6 jaar geleden naar de Gay Pride geweest in Amsterdam met een aantal oud FOK!kers. (posten nu volgens mij al minima 2 jaar niet meer)Well, life can be a riot
VERBOTENquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:35 schreef MizzezAmy het volgende:
Prima TT, die kan wel vaker dan 2x gebruikt wordensinterklaaskapoentje
![]()
quote:Maar die fokkers ontmoeten is toch ook een soort meet?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Doe je beter dan ik.
Ben nog nooit op een meet geweest al heb ik wel een aantal keer wat FOK!kers ontmoet en ben 6 jaar geleden naar de Gay Pride geweest in Amsterdam met een aantal oud FOK!kers. (posten nu volgens mij al minima 2 jaar niet meer):')![]()
Als je 't zo bekijkt is 't een soort meet.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Maar die fokkers ontmoeten is toch ook een soort meet?
Maar het was niet een KLB/GC/ONZmeet perse, helemaal georganiseerd.Well, life can be a riot
altijd grappig om te zien hoe al die usernamen en ui's er in het echt uitzien
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.sinterklaaskapoentje
![]()
Ik heb best wat fokkers ontmoet. Maar echt het merendeel daarvan is niet meer actief.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Als je 't zo bekijkt is 't een soort meet.
Maar het was niet een KLB/GC/ONZmeet perse, helemaal georganiseerd.:')sinterklaaskapoentje
![]()
Soms heel anders dan je verwacht hèquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:46 schreef sp3c het volgende:
altijd grappig om te zien hoe al die usernamen en ui's er in het echt uitzien:')![]()
Ja en hoe het meevalt allemaal.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:46 schreef sp3c het volgende:
altijd grappig om te zien hoe al die usernamen en ui's er in het echt uitzien
Ik heb een x Tailfox (rip) ontmoet vet random in de avond om een uur of 9 bij hem thuis. Hebben we een koffietje gedronken en wat gepraat. Viel me echt mee wat een ongelofelijk gezellige gast het was.
Je kan iemand achter je beeldscherm een eikel vinden en in het echt heel goed met diegene opschieten.Well, life can be a riot
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Same.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb best wat fokkers ontmoet. Maar echt het merendeel daarvan is niet meer actief.
Eentje is ondertussen overledenEn volgens mij post de rest die ik heb ontmoet ook helemaal niet meer. Aantal van de vroeger KLB-SC kliek en verder wat losse leden hier en daar waar ik geen namen weer van weet.
Well, life can be a riot
vaak welquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Soms heel anders dan je verwacht hèOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Tailfoxquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja en hoe het meevalt allemaal.
Ik heb een x Tailfox (rip) ontmoet vet random in de avond om een uur of 9 bij hem thuis. Hebben we een koffietje gedronken en wat gepraat. Viel me echt mee wat een ongelofelijk gezellige gast het was.
Je kan iemand achter je beeldscherm een eikel vinden en in het echt heel goed met diegene opschieten.![]()
Toen ik eindelijk besloten had bij ex weg te gaan was hij 1 van mijn helpers![]()
Geen sneeuwThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ja meestel blijken er compleet normale vogels achter te zittenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja en hoe het meevalt allemaal.
Je kan iemand achter je beeldscherm een eikel vinden en in het echt heel goed met diegene opschieten.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Echt een ontzettend ondergewaardeerde lieve dude was datquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Tailfox![]()
Toen ik eindelijk besloten had bij ex weg te gaan was hij 1 van mijn helpers
Well, life can be a riot
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vreemd is dat ja.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja meestel blijken er compleet normale vogels achter te zitten
En zelfs bij mensen waarvan je denkt dat je ze kent door hun uitgebreide PoHi of andere activiteiten kan je je nog flink vergissen.Well, life can be a riot
Echt op de secondequote:
Well, life can be a riot
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Naar bed of naar school!
En aangezien hij geen nachtles heeft, is het idd naar bed nu!![]()
![]()
Hahah nee maar viel wel opquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
En je bent hier niet eens voor de punten
Well, life can be a riot
Ben je de dirty mind van vanmiddag alweer vergeten?quote:
Ik vergeet jouw dirty mind nooitquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ben je de dirty mind van vanmiddag alweer vergeten?![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
En nu tijd voor bierquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Naar bed of naar school!
En aangezien hij geen nachtles heeft, is het idd naar bed nu!:')![]()
Omg ....quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ben je de dirty mind van vanmiddag alweer vergeten?
Dirty Mind .....
Al die grapjes over DM![]()
![]()
Arme datequote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:58 schreef JustinK het volgende:
De sint gaat zich helemaal klem zuipen en heeft zodoende morgen een te gekke date![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:58 schreef maily het volgende:
[..]
Omg ....
Dirty Mind .....
Al die grapjes over DM
Hopelijk genoeg PCM in huis ...quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat arme tere hertje rent gillend weg!![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:03 schreef JustinK het volgende:
@:sinterklaaskapoentje morgen
[ afbeelding ]!!!
![]()
Godverquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:03 schreef JustinK het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zitten dr nou knakworsten in dat drankje?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:03 schreef JustinK het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Uiteraardquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:04 schreef roos94 het volgende:
[..]
Zitten dr nou knakworsten in dat drankje?![]()
Zo ziet @gebrokenglas zijn borreltafel er ook uitquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:04 schreef roos94 het volgende:
[..]
Zo went ze alvast aan het gevoel van een sappige worst in d'r mond!quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:04 schreef roos94 het volgende:
[..]
![]()
Na de chiliquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
@:sinterklaaskapoentje gaat morgen knallen?![]()
![]()
Jij hebt dat mogen ervaren?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo went ze alvast aan het gevoel van een sappige worst in d'r mond!
Smile, it's free therapy.sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:03 schreef JustinK het volgende:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
@:sinterklaaskapoentje gaat morgen knallen?![]()
![]()
quote:Owquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jongens ik ben helemaal niks aan het zuipen!!![]()
![]()
Chillquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja das de planning idd![]()
![]()
Nee nee tuurlijk niet. Wij ook niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jongens ik ben helemaal niks aan het zuipen!!![]()
Zoals die vogeltjes!quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja das de planning idd![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
dat was voor dtsquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja Mini-ToT werd door een witte duif gebracht.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:14 schreef maily het volgende:
[..]
Je neemt even een koninklijke slok en het escaleert weer uit dr klauwen![]()
Deze bevalt me niet echt.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:14 schreef maily het volgende:
[..]
Je neemt even een koninklijke slok en het escaleert weer uit dr klzuwen
Ze hebben eentje van 5, eentje van 7 en eentje van 9 euro.
Dit is de middelste, maar hij bevalt me het minste.![]()
Ik noemde mijn ex altijd duf konijnquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:14 schreef ToT het volgende:
Nou ja, "Akelige tuthola" om precies te zijn!uitgesproken als "duf kenein" op z'n haags
Well, life can be a riot
Ow .....quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze bevalt me niet echt.
Ze hebben eentje van 5, eentje van 7 en eentje van 9 euro.
Dit is de middelste, maar hij bevalt me het minste.
De Alexia![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik noemde mijn ex altijd duf konijnuitgesproken als "duf kenein" op z'n haags
![]()
Ja dit is een mormel van 8.Ik zit haar altijd te pesten!
![]()
![]()
Hahaha schattig manquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:16 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
Well, life can be a riot
Kijk maar uit.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:16 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Vandaag of morgen heeft mini dat in de gaten.![]()
Haha jawel!quote:
Zij zegt ook wel eens dat ik gek ben.
Ik: "Dat klopt!"
Haar moeder: "Nou, inderdaad!!!"![]()
![]()
Oh we zitten alledrie elkaar continu te pesten!quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:17 schreef maily het volgende:
[..]
Kijk maar uit.
Vandaag of morgen heeft mini dat in de gaten.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:23 schreef maily het volgende:
[..]
Ja.
Ik dacht nog; o leuk, ToT reageert.
En vergeet te bolken![]()
![]()
Doet me denken aan dat een vrachtwagenchauffeur een keer na het afleveren van een bestelling vervolgens bij me op de pot ging zitten kakken.quote:
Hooooooly fucking shit, wat een mest!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat een vrachtwagenchauffeur een keer na het afleveren van een bestelling vervolgens bij me op de pot ging zitten kakken.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 10-01-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1690 / +246 / +168 / 5931 / 6241
2. Harrie / 691 / +50 / +50 / 1537 / 1734
3. _UserName_ / 271 / +16 / +38 / 465 / 574
4. Dr.Mikey / 267 / +55 / +28 / 537 / 668
5. KillemWieft / 229 / +0 / +18 / 358 / 474
6. mascara-klodder / 183 / +8 / +66 / 982 / 1124
7. ToT / 144 / +3 / +14 / 1837 / 1941
8. sinterklaaskapoentje / 136 / +48 / +5 / 1224 / 1359
9. roos94 / 136 / +4 / +4 / 352 / 420
10. HappyCharly / 124 / +64 / +5 / 685 / 766
11. drakin / 116 / +6 / +78 / 272 / 333
12. MizzezAmy / 111 / +3 / +5 / 1219 / 1353
13. AardappelSchotel / 102 / +11 / +8 / 961 / 1069
14. hemarookworst / 98 / +5 / +7 / 537 / 627
15. sp3c / 97 / +14 / +12 / 347 / 393
16. Lovely / 79 / +9 / +7 / 1085 / 1204
17. kree / 78 / +3 / +0 / 888 / 955
18. FreshFruit / 77 / +0 / +0 / 343 / 394
19. gebrokenglas / 72 / +2 / +0 / 947 / 1043
20. maily / 63 / +3 / +11 / 745 / 828SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Die stortbak had een veel te kleine capaciteit voor wat hij geproduceerd had, dus probeerde hij het allemaal met de wc-borstel weg te duwen, wat niet lukte dus gaf hij het maar op, en plaatste hij die borstel met een enorme hoeveelheid van z'n bolus er aan terug in de houder.......wat vervolgens dus helemaal over de vloer uit liep!!!quote:![]()
![]()
Zei er niks van, ik kwam er pas achter toen hij weer weg was!![]()
![]()
![]()
![]()
Poopknife an option?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Die stortbak had een veel te kleine capaciteit voor wat hij geproduceerd had, dus probeerde hij het allemaal met de wc-borstel weg te duwen, wat niet lukte dus gaf hij het maar op, en plaatste hij die borstel met een enorme hoeveelheid van z'n bolus er aan terug in de houder.......wat vervolgens dus helemaal over de vloer uit liep!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Manmanman, nooit een vrachtwagen chauffeur laten bouten bij je thuisquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Die stortbak had een veel te kleine capaciteit voor wat hij geproduceerd had, dus probeerde hij het allemaal met de wc-borstel weg te duwen, wat niet lukte dus gaf hij het maar op, en plaatste hij die borstel met een enorme hoeveelheid van z'n bolus er aan terug in de houder.......wat vervolgens dus helemaal over de vloer uit liep!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat een vrachtwagenchauffeur een keer na het afleveren van een bestelling vervolgens bij me op de pot ging zitten kakken.
![]()
![]()
Ik laat mensen hier meestal niet naar 't toilet gaan..
Well, life can be a riot
Echt he!quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Manmanman, nooit een vrachtwagen chauffeur laten bouten bij je thuis
En dit was ook een behoorlijk corpulent exemplaar ook!![]()
![]()
Hahaha. Waarom moet ik denken aan Rijk en Sam Hofman bij de Poopknife?!quote:
Well, life can be a riot
Ik heb in de loop der jaren veel te veel toegegeven en getolereerd.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:31 schreef Grotetijd het volgende:
[..]Ik laat mensen hier meestal niet naar 't toilet gaan..
![]()
![]()
Die een week lang alles had opgehouden?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt he!
En dit was ook een behoorlijk corpulent exemplaar ook!![]()
Hier ook man.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb in de loop der jaren veel te veel toegegeven en getolereerd.
Op een gegeven moment leer je wel beter "nee" zeggen.Well, life can be a riot
Die loopt morgen hard weg als ze die bierkegel ruiktquote:
Daar leek het echt wel op, ja!quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die een week lang alles had opgehouden?
Wat er op de vloer lag was beduidend meer dan wat ik zelf normaal gesproken gewoon in de pot deponeer!![]()
![]()
Ik kende deze helemaal nietquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:33 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)oop_knife/?rdt=34201![]()
HAHAHA MY GOD
Well, life can be a riot
Een hele hoopquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb in de loop der jaren veel te veel toegegeven en getolereerd.![]()
![]()
Dat is de Kerstmanquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:03 schreef JustinK het volgende:
[ afbeelding ]
Ow zo'n shredder in de plee?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:33 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)oop_knife/?rdt=34201![]()
Er is op fok ook ergens een Nederlandse versie maar die kon ik niet vindenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik kende deze helemaal niet![]()
HAHAHA MY GOD
![]()
Tripel van st Bernardus valt tegen in tegenstelling tot de Abt 12Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Er is toch ook een topic hier met zo'n dude die z'n kont had afgeveegd aan een washandje en daar waren nu plantjes uit aan't groeien of zo?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:34 schreef maily het volgende:
[..]
Er is op fok ook ergens een Nederlandse versie maar die kon ik niet vinden![]()
Well, life can be a riot
Genoteerdquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:35 schreef hemarookworst het volgende:
Tripel van st Bernardus valt tegen in tegenstelling tot de Abt 12![]()
Goh, zit je ook al iets tegenvallends te drinken?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:35 schreef hemarookworst het volgende:
Tripel van st Bernardus valt tegen in tegenstelling tot de Abt 12
Proost!![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Hij wist niet hoe snel hij weg moest zijnquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ja en de plaatjes staan nog steeds online, in tegenstelling tot die van de schone dakpannen van de colafles vol pis.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:35 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Er is toch ook een topic hier met zo'n dude die z'n kont had afgeveegd aan een washandje en daar waren nu plantjes uit aan't groeien of zo?![]()
![]()
Getverdemmequote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en de plaatjes staan nog steeds online, in tegenstelling tot die van de schone dakpannen van de colafles vol pis.
Well, life can be a riot
dat ken ik echt nietquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:35 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Er is toch ook een topic hier met zo'n dude die z'n kont had afgeveegd aan een washandje en daar waren nu plantjes uit aan't groeien of zo?![]()
![]()
![]()
De topics van @PornoPiloot waren ook wel goud, met name dat hij Yvonne en Danny Roodbol ging aanklagen en een brief van zijn advocaat postte.quote:![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:37 schreef Grotetijd het volgende:
KLB / Er groeien plantjes uit mijn wc wasbak.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Hier ga ik dus echt niet op klikken hèquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:37 schreef Grotetijd het volgende:
KLB / Er groeien plantjes uit mijn wc wasbak.
Niet echt iets ontzettend ranzigs te zien. Het is gewoon humor!quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hier ga ik dus echt niet op klikken hè![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Aanklagen waarvoor?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
De topics van @:pornopiloot waren ook wel goud, met name dat hij Yvonne en Danny Roodbol ging aanklagen en een brief van zijn advocaat postte.:')sinterklaaskapoentje
![]()
Ik heb geklikt enquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet echt iets ontzettend ranzigs te zien. Het is gewoon humor!![]()
![]()
Valt mee allemaal hoorquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hier ga ik dus echt niet op klikken hè![]()
Wat!?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
De topics van @:pornopiloot waren ook wel goud, met name dat hij Yvonne en Danny Roodbol ging aanklagen en een brief van zijn advocaat postte.![]()
Well, life can be a riot
Oh hij had een keer een foto gepost waarvan hij beweerde dat hij er op stond en vervolgens gingen diverse personen die foto herhaaldelijk posten en hem photoshoppen enzo.quote:
Hij eiste dat Danny en Yvonne Roodbol de foto's van hun serverpark zouden verwijderen, wat natuurlijk onzin is; die foto's stonden gewoon op imgur of whatever.
Maar die hele brief was gewoon hartstikke fake. De naam van de advocatenkantoor was een anagram voor iets onzinnigs, ben ff kwijt wat het ook al weer was.sinterklaaskapoentje
![]()
Wel een beunhaas dit hoorquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh hij had een keer een foto gepost waarvan hij beweerde dat hij er op stond en vervolgens gingen diverse personen die foto herhaaldelijk posten en hem photoshoppen enzo.
Hij eiste dat Danny en Yvonne Roodbol de foto's van hun serverpark zouden verwijderen, wat natuurlijk onzin is; die foto's stonden gewoon op imgur of whatever.
Maar die hele brief was gewoon hartstikke fake. De naam van de advocatenkantoor was een anagram voor iets onzinnigs, ben ff kwijt wat het ook al weer was.:')![]()
Ja het eerste topic van die Pornopiloot was dat hij zag dat ambulancebroeders iemand gered hadden, maar hij hield hen volgens eigen zeggen tegen om met de patiënt weg te rijden, want ze hadden hun latex handschoentjes op de grond gegooid en hij "verordende" hen op ze op te rapen voor ze met de patiënt die nog steeds in levensgevaar was van hem weg mochten rijden.
Ook had hij een pornofilm gehuurd in een videotheek (Jaja, zo lang geleden was dit allemaal!), maar de film viel tegen en hij vroeg in WGR geloof ik of hij zijn geld terug kon eisen van de videotheek!
Of misschien was dit wel het eerste topic van 'm, en kwam dat met die ambulance er na.![]()
Het leukste was dat Danny en Yvonne blijkbaar getrouwd zouden zijn!quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wel een beunhaas dit hoor![]()
![]()
Yvonne Roodbolquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Het leukste was dat Danny en Yvonne blijkbaar getrouwd zouden zijn!
Well, life can be a riot
Heeeeeeeeel zelden is een act echt leuk ja.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:47 schreef ToT het volgende:
Zeer zelden.
Zeer, ZEER zelden, maar toch....
Mensen moeten dat masker eens af zetten.
@Paul.Well, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
Vraag me toch af of hij zijn geld nog terug kreeg?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:44 schreef ToT het volgende:
Ja het eerste topic van die Pornopiloot was dat hij zag dat ambulancebroeders iemand gered hadden, maar hij hield hen volgens eigen zeggen tegen om met de patiënt weg te rijden, want ze hadden hun latex handschoentjes op de grond gegooid en hij "verordende" hen op ze op te rapen voor ze met de patiënt die nog steeds in levensgevaar was van hem weg mochten rijden.
Ook had hij een pornofilm gehuurd in een videotheek (Jaja, zo lang geleden was dit allemaal!), maar de film viel tegen en hij vroeg in WGR geloof ik of hij zijn geld terug kon eisen van de videotheek!
Of misschien was dit wel het eerste topic van 'm, en kwam dat met die ambulance er na.:')![]()
En dan morgen tijdens de datequote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:49 schreef maily het volgende:
[..]
Geen gekke dingen doen he.
Slaap je straks weer niet.![]()
![]()
Zoek z'n pohi maar op!quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vraag me toch af of hij zijn geld nog terug kreeg?![]()
![]()
Godverquote:
Well, life can be a riot
Nahquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wil je dat ik haar dat topic laat zien??![]()
hallo cuckoldcucktsjuquote:
Well, life can be a riot
In Sinterklaas z'n drankje!quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:53 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
I see, sausage fest here tonite.![]()
![]()
quote:
Well, life can be a riot
Doe maar niet. Dan kun je rechtsomkeert maken.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wil je dat ik haar dat topic laat zien??
Zonder Netflix en chili.![]()
Ik zit naar Britten te kijken die Amerikanen zitten af te zeiken!quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
3 minuten en dan ga ik weer.
Zit hier geweldige serie te kijkenBritse humor
![]()
![]()
![]()
Pissing the night awayquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit naar Britten te kijken die Amerikanen zitten af te zeiken!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:59 schreef maily het volgende:
[..]
Doe maar niet. Dan kun je rechtsomkeert maken.
Zonder Netflix en chili.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit naar Britten te kijken die Amerikanen zitten af te zeiken!![]()
Ik kijk Vicious ....ik blijf lachen![]()
![]()
Visjes?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 22:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]![]()
Ik kijk Vicious ....ik blijf lachen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: