Nee want dat volg ik ook. Ik hoef Fleur daar niet terug te zienquote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:51 schreef Moeraskat het volgende:
De verliezer mag direct het huis van de bondgenoten in.
Knap, maar hij zal het lastig krijgen daarmee.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy blijft bij zijn principes
Ook als dat betekend dat hij 6 weken lang zijn koffer moet inpakken
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee want dat volg ik ook. Ik hoef Fleur daar niet terug te zien
Ik geloof dat hij dat nu zelf gelooft. Maar dat zal wel veranderen met de tijd.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Hij wil écht heel graag mensen overtuigen van z'n eerlijkheid. Jammer dat hij voelt dat dit een must is.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:56 schreef Ebinas het volgende:
"Oprecht" is een favoriet woordje van Jordy.
Jordy heeft er de hele week last van gehad dat hij genomineerd/getarget is...quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Je moet het spel ook leren spelen, dingen veranderen en mensen laten steeds meer hun ware gezicht zien.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij dat nu zelf gelooft. Maar dat zal wel veranderen met de tijd.
En dat is juist zo tof om te zien, toch ?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je moet het spel ook leren spelen, dingen veranderen en mensen laten steeds meer hun ware gezicht zien.
Ik weet ook niet of dat nou altijd zo goed is en of het terechte principes zijn of een beeld wat hij van zichzelf en een situatie heeft..quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Knap, maar hij zal het lastig krijgen daarmee.
Zeker, die maskers die ze nu nog op hebben en niet echt zichzelf zijn, dat maakt het voor ons leuk om naar te kijken.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En dat is juist zo tof om te zien, toch ?
Klopt daar heeft hij last van maar heb het idee dat het meer is omdat hij net in het spel zit en meteen een pin kreeg. Dan bv mensen die hem eruit willen hebben wat ik bij Milena en Fleur wel denk te zien.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:57 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jordy heeft er de hele week last van gehad dat hij genomineerd/getarget is...
Jordy zal een enorme opkikker krijgen als hij mag blijven vandaag. Gun ik hem ook wel!
En dat zou bij mij juist twijfel oproepen hoe oprecht, oprecht' dan is.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij wil écht heel graag mensen overtuigen van z'n eerlijkheid. Jammer dat hij voelt dat dit een must is.
Lennie is dan ook sterker, zij heeft meer zelfliefde.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of dat nou altijd zo goed is of terechte principes zijn of een beeld wat hij van zichzelf en een situatie heeft..
Op zich zijn principes heel mooi maar ik ben me aan het afvragen in hoeverre die ook echt kloppen.
Ik kom dan toch bij Lennie die veel natuurlijker laat zien of heeft. En dat ook niet zo hoeft te roepen.
Ja precies , daarom heb ik ook mijn vraagtekens bij Jordy wat dat betreft.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Lennie is dan ook sterker, zij heeft meer zelfliefde.
Klopt. Bij het eerste spel vond ik Jordy leuk. Tijdens de 1ste dag streams niet meer. Omdat hij toen zo hyper was en overal ongevraagde adviezen gaf. Dag 2 van de streams was hij heel kalm, tot s'avonds. En nu zie ik hem eigenlijk steeds meer ontdooien. Maar ik begrijp wel dat hij het moeilijk heeft.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zeker, die maskers die ze nu nog op hebben en niet echt zichzelf zijn, dat maakt het voor ons leuk om naar te kijken.
De eerste dagen las ik hier veel, Jordy mag meteen weg en dat is hier nu al gedraaid.
Lenni is vlaams die zijn heel goed in het een doen en het ander denkt of doet.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of dat nou altijd zo goed is en of het terechte principes zijn of een beeld wat hij van zichzelf en een situatie heeft..
Op zich zijn principes heel mooi maar ik ben me aan het afvragen in hoeverre die ook echt kloppen.
Ik kom dan toch bij Lennie die zichzelf veel natuurlijker laat zien of heeft. En dat ook niet zo hoeft te roepen.
Ik ben benieuwd hoe hij is als hij niet genomineerd is. Dus daarom krijgt hij nog een kans van mij.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:57 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jordy heeft er de hele week last van gehad dat hij genomineerd/getarget is...
Jordy zal een enorme opkikker krijgen als hij mag blijven vandaag. Gun ik hem ook wel!
Kun je dit wat meer toelichten ?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:01 schreef marky het volgende:
[..]
Lenni is vlaams die zijn heel goed in het een doen en het ander denkt of doet.
Die pin was zijn eigen schuld. Dat neemt hij zichzelf kwalijk. Ook de reden van zijn nominatie lijkt hij zichzelf kwalijk te nemen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt daar heeft hij last van maar heb het idee dat het meer is omdat hij net in het spel zit en meteen een pin kreeg. Dan bv mensen die hem eruit willen hebben wat ik bij Milena en Fleur wel denk te zien.
Ja gun het hem ook wel om te blijven.
Volgens mij is Lennie iemand die prima voor zichzelf kan denken en dat laat ze ook duidelijk zien.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:01 schreef marky het volgende:
[..]
Dit zie je wel vaker bij mensen die 55+ kilo zijn afgevallen. Bedoel ik niet rot he? Maar die ja, hoe leg ik dat uit?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En dat zou bij mij juist twijfel oproepen hoe oprecht, oprecht' dan is.
Teniet doen.
Idd jammer, zeker als het echt oprecht/eerlijk is
Heeft ze die niet zelf ergens gelegd van de week samen met die tampons? Ze zei toen: die gebruik ik niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:02 schreef MacDeMarco het volgende:
Fleur: Ze hebben ook mijn inlegkruisjes meegenomen
Kloptquote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:04 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Heeft ze die niet zelf ergens gelegd van de week samen met die tampons? Ze zei toen: die gebruik ik niet.
Hij geeft zichzelf snel op z'n kop. Klopt, gun hem dat hij liever voor zichzelf kan zijn.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:03 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Die pin was zijn eigen schuld. Dat neemt hij zichzelf kwalijk. Ook de reden van zijn nominatie lijkt hij zichzelf kwalijk te nemen.
Jordy mag wel wat liever worden voor zichzelf. En wat feller op de anderen. Maar dat komt nog wel denk ik, dit kun je niet blijven volhouden op deze manier.
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeffrey en Jolien hebben elkaar wel gevonden
Ariana is de papegaai Ariana is de papegaai Ariana is de papegaai . die pwppagaai voegt net zoveel toe als mijn reactie🤣quote:
Waarom nietquote:
Ik insinueer niks, je ziet ze gewoon samen veel gesprekken voeren en ze lijken goed te klikkenquote:
De Wet vd RLS zegt dat de grootste irritators moeten blijvenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:03 schreef Clasientje het volgende:
Fleur gaat eruit. Ik vind haar niks.
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom nietHet valt toch wel op dat ze vaak bij elkaar hangen en het goed kunnen vinden?
Meteen allebei happenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik insinueer niks, je ziet ze gewoon samen veel gesprekken voeren en ze lijken goed te klikken
Sowieso wil je graag bij een groep horen. En als gezetter persoon is dat moeilijker omdat mensen je kunnen beoordelen op je gewicht en je als minder zien en dus je minder aansluiting vindt. Dat is wat volgens mij Jordy ook nog heeft, die moeite willen/moeten doen om bij een groep aansluiting te vindenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit zie je wel vaker bij mensen die 55+ kilo zijn afgevallen. Bedoel ik niet rot he? Maar die ja, hoe leg ik dat uit?
Happen? Ik reageer gewoon op je post?quote:
Daarom is Remi erin gezetquote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De Wet vd RLS zegt dat de grootste irritators moeten blijven( ivm de kijkcijfers)
weet je waarom jolien met paprika stoppte? wat doet paprika?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Volgens mij is Lennie iemand die prima voor zichzelf kan denken en dat laat ze ook duidelijk zien.
Dat wilde ik eigenlijk zeggen ja.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:06 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Sowieso wil je graag bij een groep horen. En als gezetter persoon is dat moeilijker omdat mensen je kunnen beoordelen op je gewicht en je als minder zien en dus je minder aansluiting vindt. Dat is wat volgens mij Jordy ook nog heeft, die moeite willen/moeten doen om bij een groep aansluiting te vinden
Nee ik kijk nu niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet je waarom jolien met paprika stoppte? wat doet paprika?
dat is spreken, flirten is dat nietquote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeffrey en Jolien hebben elkaar wel gevonden
Ik denk dat ik je wel begrijp.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit zie je wel vaker bij mensen die 55+ kilo zijn afgevallen. Bedoel ik niet rot he? Maar die ja, hoe leg ik dat uit?
eerst zien dan gelovenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:07 schreef DGK-Eric het volgende:
Milena: "Als Fleur weggaat, ga ik ook pleite."
Dat zeg ik toch niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is spreken, flirten is dat niet
Oke genoteerd 2 eruit vandaagquote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:07 schreef DGK-Eric het volgende:
"Rond de pot draaien" zeggen wij.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:01 schreef marky het volgende:
[..]
Google even zelf het effect van veel paprika eten.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet je waarom jolien met paprika stoppte? wat doet paprika?
Jaquote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je wel begrijp.
Een mechanisme ingang gezet door.....idd hoe leg ik dat uit.
Al is het mechanisme niet zo effectief, maar kan (nog ff) niet anders.
Misschien met de tijd
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:07 schreef DGK-Eric het volgende:
Hij is speciaal afgevallen voor deze deelname. Dat is wel extra zuur als je er dan zo rap uitvliegt.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:09 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik gun het Jordy om te blijven en meer zijn draai te vinden. Hij heeft van dag 1 een target gehad wat me ook niet makkelijk lijkt. En hij zal ook onzeker zijn geweest over zijn gewicht en dat speel je niet zomaar kwijt. Onzekerheid over jezelf.
Das mooi.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:07 schreef DGK-Eric het volgende:
Fleur is nep. Kan ik heel slecht tegen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De Wet vd RLS zegt dat de grootste irritators moeten blijven( ivm de kijkcijfers)
Ik meen dat ze er last van kreeg, ze zei dat ze paprika wel lekker vondquote:
Ik denk niet dat hij eruit gaat vanavond. Volgens mij vertrekt Fleurquote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij is speciaal afgevallen voor deze deelname. Dat is wel extra zuur als je er dan zo rap uitvliegt.
Maar iedereen heeft wel wat.
Nee.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:09 schreef Lillfex het volgende:
Ben ik zeker de enigste hierin maar vind Fleur helemaal niet irri Alleen ze moet minder onzeker zijn en praten over haar exit
Denk ik ookquote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:12 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij eruit gaat vanavond. Volgens mij vertrekt Fleur
Volgens mij is ze nog steeds bloednerveus om álles , maar dan kan ze beter buiten de Poort afkoelenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:11 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Fleur is nep. Kan ik heel slecht tegen.
Maar als Fleur weg moet gaat zij ook zei ze ?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:12 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ze weet niet wat ze zegt; ze blijft
Ja heb ik ook een beetje hoor Kan me vinden in je uitleg maar vind Milena veel irritanter dan Fleur met haar gejank enzvquote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee.
Ik denk dat Fleur prima is als ze haar dramagedrag weg laat. Ik vind het ook zonde dat het op deze manier moet. Maar als je kijkt naar de andere 5 die eerst zo'n pin hadden (behalve Milena dan ) die konden zich wel gewoon eroverheen zetten en niet zichzelf verzuipen in zieligheid. Dus dan heb ik liever dat die mensen blijven en zij niet. Omgaan met teleurstelling kan Fleur niet zo goed, en dat zal ze hier nog wel vaker mee moeten maken als ze zou blijven.
Vandaar : ze weet niet wat ze zegtquote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar als Fleur weg moet gaat zij ook zei ze ?
Goed nieuws toch?
Zij gaat dit sowieso niet volhouden.
last van blähungen zo?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik meen dat ze er last van kreeg, ze zei dat ze paprika wel lekker vond
Ze weet overduidelijk ook niet waaraan ze is begonnen dus dat zegt alles.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:13 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Vandaar : ze weet niet wat ze zegt
Fleur is af en toe (onbewust en onbedoeld) nog grappigquote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:13 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja heb ik ook een beetje hoor Kan me vinden in je uitleg maar vind Milena veel irritanter dan Fleur met haar gejank enzv
Ja, en ze versterken elkaar. De ene dag is Milena de grootste zeur, de andere dag Fleur.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:13 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja heb ik ook een beetje hoor Kan me vinden in je uitleg maar vind Milena veel irritanter dan Fleur met haar gejank enzv
Kan, sommige mensen verteren dat velletje niet goed. Dan zou je hem even moeten koken en dan kun je de schil er zo afhalen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik dacht van haar maag, maar heb het niet goed gehoord
Allebei weg is ook heel mooi.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, en ze versterken elkaar. De ene dag is Milena de grootste zeur, de andere dag Fleur.
Het lijkt mij toch dat je dat in de eerste plaats voor jezelf doet?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij is speciaal afgevallen voor deze deelname. Dat is wel extra zuur als je er dan zo rap uitvliegt.
Maar iedereen heeft wel wat.
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lijkt mij toch dat je dat in de eerste plaats voor jezelf doet?
Hij gebruikte het als motivatie om door te zetten.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
blähungen is toch van groenten de je niet verwerken kunntquote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kan, sommige mensen verteren dat velletje niet goed. Dan zou je hem even moeten koken en dan kun je de schil er zo afhalen.
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:16 schreef Kissingbird het volgende:
Fleur wil toch de open schoenen aandoen
Je moet toch wat verzinnen om mee te mogen doen aan BBquote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik gun het Fleur om te blijven, dat zou goed zijn voor haar onzekerheid. Milena ligt minder goed in de groep dan Fleur. Ik vind Fleur leuk als ze niet bezig is met anderen. Ze heeft best zinnige dingen te zeggen dan. Helaas wordt ze compleet in beslag genomen door haar onzekerheid.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Fleur is af en toe (onbewust en onbedoeld) nog grappig
Waarom De4nk je dat ze dan knapper word?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:18 schreef ben34567 het volgende:
Ik wil Milena in eigen kleding zien
Inzoomen op beenhaar
Zeggggquote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:51 schreef Moeraskat het volgende:
De verliezer mag direct het huis van de bondgenoten in.
Ik gun het Fleur ook om nog te blijven, maar dat heeft toch ook te maken met het feit hoe ondoordacht /onvoorbereid Milena BB is in gegaan en een aantal zaken maar niet kan loslaten en waardoor ze ook moeite heeft met incasseren en relativeren .quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:18 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik gun het Fleur om te blijven, dat zou goed zijn voor haar onzekerheid. Milena ligt minder goed in de groep dan Fleur. Ik vind Fleur leuk als ze niet bezig is met anderen. Ze heeft best zinnige dingen te zeggen dan. Helaas wordt ze compleet in beslag genomen door haar onzekerheid.
Flatteert niet zo wat ze nu aan heeft.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:20 schreef 5thencounter het volgende:
Hoevaak kan Fleur zich nog verkleden met wat ze in haar koffertje had? ze heeft nog een een uur of 5 schat ik
Maar waarom zou je een korte broek aantrekken met blote benen en open schoentjes? Ik weet niet wat de temperatuur daar is, maar het is hier 4 gradenquote:
Onder dat koppie is ook niet onaangenaam. En in het koppie ook niet.quote:
Nee, ze is geen klein meisje meer , dat kan niet meerquote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Flatteert niet zo wat ze nu aan heeft.
Tijdens de allereerste uren van de streams had ze het er al overquote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:21 schreef Kodiak100 het volgende:
al die blauwe plekken hoe vaak heeft ze dat in de afgelopen 5 minuten gezegd
Snap het ook niet zo goed dat ze zo gekleed gaat in de winterquote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar waarom zou je een korte broek aantrekken met blote benen en open schoentjes? Ik weet niet wat de temperatuur daar is, maar het is hier 4 graden
Oh jee , liever glow in de dark dan oranjequote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:22 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien had voor het programma een spray tan gedaan.
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zou gewoon de hele fles erop smeren Fleur
Lekker naar huis vanaafquote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:21 schreef Kodiak100 het volgende:
al die blauwe plekken hoe vaak heeft ze dat in de afgelopen 5 minuten gezegd
Ze smeert bruiningsspul op voor haar witte benen.quote:
Ik vraag me af hoe ze dat gaan koppelen vanavond.. gisteren zag ik de TV uitzending met beelden van 3 dagen eerderquote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:22 schreef Koos1958 het volgende:
Ze denkt vermoed ik dat er een hele show is vanavond.heeft toch.al weken in de media gestaan dat erbgeen liveshow meer is
Roots uit liverpool of newcastle of zoquote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar waarom zou je een korte broek aantrekken met blote benen en open schoentjes? Ik weet niet wat de temperatuur daar is, maar het is hier 4 graden
tanning spray smeert ze op haar benen. Maar eerder klaagde ze idd over dat ze haar benen wilde scheren (had ze overigens gister al gedaan begreep ik)quote:
Deze is vrij simpelquote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:24 schreef Puzzie het volgende:
Linda kan wel goed invlechten , mij lukt het niet bij mijn kleindochter
Scherpquote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:25 schreef ledn81 het volgende:
Milena zit te klagen dat ze last heeft van haaruitval waar Fleur bij zit
Mag dat niet dan?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:25 schreef ledn81 het volgende:
Milena zit te klagen dat ze last heeft van haaruitval waar Fleur bij zit
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:26 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy heeft graag overal een massage
Me2quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:26 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy heeft graag overal een massage
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
uiteraard wel, maar kwam er beetje dramatisch uit. Kan me voorstellen dat een Fleur dan denkt..quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mag dat niet dan?
Omdat fleur die ziekte heeft?
Ik ben er heel trots op dat ik 2 vlechten kan maken bij mijn kleindochter, alleen nu is ze 5 jaar en zegt af en toe je bent echt geen meisje he opa die kunnen het beter.quote:
Haar benen zijn nu roodquote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze smeert bruiningsspul op voor haar witte benen.
Ik denk door het slechte eten dat je heel snel veel haar kan verliezenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:27 schreef ledn81 het volgende:
[..]
uiteraard wel, maar kwam er beetje dramatisch uit. Kan me voorstellen dat een Fleur dan denkt..
uh meid...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:29 schreef greysbones het volgende:
Wat een vreselijke combinatie heeft Fleur aan
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk door het slechte eten dat je heel snel veel haar kan verliezenDat had ik ook al eens na een korte bezoek bij een kapper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je verwacht het nietquote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat had ik ook al eens na een korte bezoek bij een kapper.
Ik vind het ook geen panquote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:29 schreef greysbones het volgende:
Wat een vreselijke combinatie heeft Fleur aan
Altijd jammer dat plamurenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Hoeveel spul kan je op je gezicht smeren
Een goede kerelquote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:34 schreef MacDeMarco het volgende:
Keanu valt overigens heel erg mee, ik vreesde voor een irritante tiktokker door de intro, maar het is toch een van de leukere bewoners tot nu toe.
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:36 schreef Puzzie het volgende:
Milena vindt ER geweldig , als ze daar toch aan mee zou kunnen doen..
Oh zodat je oranje wordt toch?quote:
Ik vind haar wel iets voor Baantjer. Als lijk.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:36 schreef Puzzie het volgende:
Milena vindt ER geweldig , als ze daar toch aan mee zou kunnen doen..
Ja dat spul!quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh zodat je oranje wordt toch?
Daarom liever glow in de dark benen
Er moet wel iets gebeuren, anders neem ik Big Brother met z'n ''alles is anders '' niet meer serieus.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:37 schreef greysbones het volgende:
Ik zie wel een secretroom scenario voor of Jordy of milena of beide
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:38 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik vind haar wel iets voor Baantjer. Als lijk.
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:38 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik vind haar wel iets voor Baantjer. Als lijk.
Deed je dat wel danquote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:38 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Er moet wel iets gebeuren, anders neem ik Big Brother met z'n ''alles is anders '' niet meer serieus.
Dat soort dingen zijn niets voor mijquote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja dat spul!
Smeerde ze net al op haar benen en handen met een washandje. Geloof dat je pas na een paar uur ziet hoe het gaat worden..
Helaas stopt ze het in de koffer
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Pittigquote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien heeft niet echt zo'n honger gevoel
Morgen gaat ze zich wegen
Jeffrey in 1 week 6 kilo kwijt
Ze zal geen moeite hebben, Jolie ziet er al uit als een ½tomaat+1glas water per dag, die zal niet veel verschillen op de weegschaalquote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien heeft niet echt zo'n honger gevoel
Morgen gaat ze zich wegen
Jeffrey in 1 week 6 kilo kwijt
Komt ze wel achter na de ‘live ‘ showquote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Fleur deze outfit doet je geen goed meid
We weten het toch nietquote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Waarom zouden de 2 potentiele afvallers naar de Panic Room gaan, en niet naar de Decision Room.....
Dat wilde ik hier al neerzetten, ze moeten daar een beetje voor uitkijken. Meer in de groep mengen om nominatiekans in ieder geval proberen te verkleinen anders worden ze een soort target.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeffrey geeft waarschuwingen af richting Jolien, dat ze nu veel samen zitten, en daardoor minder met de rest kletsen.
Hoeft ook niet want niet genomineerdquote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:50 schreef Kodiak100 het volgende:
De familie van Keanu wil niet op beeld
quote:
Ik begin mij nu wel af te vragen wie dat meisje is op al die foto's op haar Instagramquote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:46 schreef 5thencounter het volgende:
Nou nou.. Cloontje het Reuzekind![]()
[ afbeelding ]
En allemaal opgedirkt op de bank zitten voor een kwartiertje.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:49 schreef DGK-Eric het volgende:
Dit wordt zo grappig vanavond als ze allemaal een liveshow verwachten en er niets komt, maar wel een plotselinge exit
Als ze eruit gaat was omdat alle stemmers het beste met haar voor haddenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:52 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik begin mij nu wel af te vragen wie dat meisje is op al die foto's op haar Instagram
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
En allemaal opgedirkt op de bank zitten voor een kwartiertje.
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:55 schreef LonesomeFairy het volgende:
Hebben ze nu ook allemaal dezelfde schoenen?
Dat zou je denken, maar de meeste hebben volgens mij geen idee.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:55 schreef 5thencounter het volgende:
De deelnemers weten toch wel waar ze voor ingetekend hebben? Geen live shows was al weken voor de opening bekend
Een aantal mensen hebben overduidelijk geen ideequote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:55 schreef 5thencounter het volgende:
De deelnemers weten toch wel waar ze voor ingetekend hebben? Geen live shows was al weken voor de opening bekend
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:57 schreef KinKiJan het volgende:
Oh jee, Fleur heeft blauwe plekken opgelopen .....
Laat Jeff het niet horenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 15:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Linda oppert alvast jolien en jeff elkaar wel erg leuk vinden
Terwijl hij gister in een goed gesprek met Linda duidelijk maakte dat hij dat zo erg vindt. Die opmerkingen omdat hij met Jolien alleen al een gesprek heeft de bewoners hun al gelijk als koppeltje zien en opmerkingen maken....quote:Op vrijdag 10 januari 2025 15:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Linda oppert alvast jolien en jeff elkaar wel erg leuk vinden
Of misschien helemaal niet. Weekend zal wel vol met spellen zitten.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 15:04 schreef 5thencounter het volgende:
Dit kan nooit vanavond al op TV komen, dat zal hooguit maandag worden
En dus waarschijnlijk vol SLquote:Op vrijdag 10 januari 2025 15:06 schreef Verity het volgende:
[..]
Of misschien helemaal niet. Weekend zal wel vol met spellen zitten.
Dat denk ik ook, de regie zal wel snel van dat alles op slot debacle af willen.. is geen succesquote:Op vrijdag 10 januari 2025 15:06 schreef Verity het volgende:
[..]
Of misschien helemaal niet. Weekend zal wel vol met spellen zitten.
oh i hope notquote:
Van mij mag Fleur ook naar huis. Ik vind haar ook een irritante stem hebben.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 15:09 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
oh i hope not
ik krijg heel veel heimwee naar bv een Ashley, iedereen is beter dan mien zeur, met d'r onzekerheden over d'r haar, er zijn volgens mij best wel wat vrouwen met kort haar, en die hoor je ook niet klagen
Daar sluit ik mij wel bij aan, Milena vindt ik steeds vermoeiender wordenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 15:09 schreef Puzzie het volgende:
Fleur is een hittepetit maar ik kan haar wel steeds beter hebben.
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 15:10 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Daar sluit ik mij wel bij aan, Milena vindt ik steeds vermoeiender worden
Die stem vind ik juist het leukste aan haarquote:Op vrijdag 10 januari 2025 15:10 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Van mij mag Fleur ook naar huis. Ik vind haar ook een irritante stem hebben.
Nee die is niet van Temuquote:Op vrijdag 10 januari 2025 15:11 schreef Sestra666 het volgende:
Ze leek me niet echt kale plekken hebben op dr hoofd?
Die pruik is van temu? Vreselijk
Alleen hun weekendtasquote:Op vrijdag 10 januari 2025 15:14 schreef 5thencounter het volgende:
Het ziet er uit al een "origineel" vertrek.. koffers inleveren .. ik heb alleen Fleur zien zwoegen, die andere 2 hoeven zeker niet.. die staan nog op slot?
[ afbeelding ]
Dat is nog van haar lunchquote:Op vrijdag 10 januari 2025 15:20 schreef 5thencounter het volgende:
Fleur WIL juist dat alles erafgaat...echt waar, en zit als enige met een bord eten
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 15:11 schreef engine het volgende:
[..]
Die stem vind ik juist het leukste aan haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |