krijgen ze zomaar? niet eens een spel hoeven te doenquote:
Die mogen een weekendje in een geheime kamer doorbrengen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Alleen de koffer van Fleur. De andere twee mogen de weekendtas gebruiken om in te pakken.
uh?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:38 schreef Kodiak100 het volgende:
in de voorraadkamer staat de koffer van fleur met een briefje erop Milena en Jordy jullie kunnen als inpakken in jullie weekendtas
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:39 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
krijgen ze zomaar? niet eens een spel hoeven te doen
Fleur is van die 3 de enige die haar eigen kleding heeft (door een spel), de andere 2 hebben alleen nog het standaard BB-uniform.quote:
ja deze krijg je van me om me uit te lachenquote:
Wat natuurlijk ook eigenlijk onzin is, want hun spullen zitten gewoon in de kast, alleen is die op slot...quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Fleur is van die 3 de enige die haar eigen kleding heeft (door een spel), de andere 2 hebben alleen nog het standaard BB-uniform.
Gebeurt iets spannends?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:40 schreef BigBreg83 het volgende:
Fleur kan gelijk niet meer eten. Dat kind kan echt niks aan het...
Ik vond 'm grappig!quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:40 schreef Joyce-43 het volgende:
sorry laat maar betreft de koffers en tassen hahaha, blackout hier even![]()
![]()
Wel makkelijk. Hoeven ze niet zoveel in te pakkenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wat natuurlijk ook eigenlijk onzin is, want hun spullen zitten gewoon in de kast, alleen is die op slot...
Ze pakken hun spullen in, seizoen zit erop. Zelfs BB trekt dat gezang niet meerquote:
Oh niets bijzonders dus, kijk ik eerst ff B&B afquote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze heeft haar ... oeh spannend ... koffer gekregen.
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy doet alles zoals mijn zoon deed toen ie 8 was en z'n kamer moest opruimen.
Ze heeft koffer gekregen om haar kleding in te pakken voor vanavond. Zoals de genomineerde altijd moeten doen de dag van de exit. Maar er stond maar 1nkoffer natuurlijk om de andere genomineerde hun kast nog niet open hebben.quote:
I know.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:44 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ze heeft koffer gekregen om haar kleding in te pakken voor vanavond. Zoals de genomineerde altijd moeten doen de dag van de exit. Maar er stond maar 1nkoffer natuurlijk om de andere genomineerde hun kast nog niet open hebben.
De genomineerden zijn eigenlijk veilig en degene met de meeste stemmen van de kijker mag een andere bewoner naar huis sturenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Alles is anders dus eerst maar eens zien dat er ook echt iemand gaat
ik zie ze dit seizoen voor alles aanquote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:45 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
De genomineerden zijn eigenlijk veilig en degene met de meeste stemmen van de kijker mag een andere bewoner naar huis sturen
In DGK werd ook altijd het hele huis bijelkaar gejat als er iemand vertrok.quote:
En Jaap de gehele inboedel.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:46 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
In DGK werd ook altijd het hele huis bijelkaar gejat als er iemand vertrok.
Huub had vier sloffen peuken in mijn koffer verstopt
Denk ook zoiets. Simpelste oplossing om wat spanning en conflict te creëren.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:47 schreef KinKiJan het volgende:
Misschien worden de overgebleven 2 deelnemers automatisch decision makers voor de volgende week. En moeten ze meteen over de eerste nieuwe target-pins beslissen..
Payback time
Blokschoenen om naar huis te lopenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu adviseert fleur over haar kleding keuze voor vanavond
Mil wordt er nog even bijgeroepen
Daar is ze toch zelf bij?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:50 schreef Kodiak100 het volgende:
ze stoppen hier alles in de droger aldus fleur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |