krijgen ze zomaar? niet eens een spel hoeven te doenquote:
Die mogen een weekendje in een geheime kamer doorbrengen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Alleen de koffer van Fleur. De andere twee mogen de weekendtas gebruiken om in te pakken.
uh?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:38 schreef Kodiak100 het volgende:
in de voorraadkamer staat de koffer van fleur met een briefje erop Milena en Jordy jullie kunnen als inpakken in jullie weekendtas
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:39 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
krijgen ze zomaar? niet eens een spel hoeven te doen
Fleur is van die 3 de enige die haar eigen kleding heeft (door een spel), de andere 2 hebben alleen nog het standaard BB-uniform.quote:
ja deze krijg je van me om me uit te lachenquote:
Wat natuurlijk ook eigenlijk onzin is, want hun spullen zitten gewoon in de kast, alleen is die op slot...quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Fleur is van die 3 de enige die haar eigen kleding heeft (door een spel), de andere 2 hebben alleen nog het standaard BB-uniform.
Gebeurt iets spannends?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:40 schreef BigBreg83 het volgende:
Fleur kan gelijk niet meer eten. Dat kind kan echt niks aan het...
Ik vond 'm grappig!quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:40 schreef Joyce-43 het volgende:
sorry laat maar betreft de koffers en tassen hahaha, blackout hier even![]()
![]()
Wel makkelijk. Hoeven ze niet zoveel in te pakkenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wat natuurlijk ook eigenlijk onzin is, want hun spullen zitten gewoon in de kast, alleen is die op slot...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |