Die anderen zingen ook steeds. En sommige ook nog erg vals.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:12 schreef greysbones het volgende:
Er mag dus wel gezongen worden
Alleen niet door Jordy omdat hij wel eens verkeerde momenten zingt ?
Ik begin een beetje moe te worden van Lindaquote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die anderen zingen ook steeds. En sommige ook nog erg vals.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Ze heeft blijkbaar niet veel anders. Jammerquote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik begin een beetje moe te worden van Linda
Die zich nauwelijks laat zien
Maar dan wel dit soort dingen roept
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:14 schreef Moeraskat het volgende:
Ik snap dat zingen wel.
Maar ik hoef niet naar BB de musical te kijken
Waarom is zingen zo belangrijk?Zoals zij zingen maken ze enkel stress hormonen aannSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
JA of wijquote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoals zij zingen maken ze enkel stress hormonen aann![]()
In het streepje zonquote:
Dan zou ik vooral beginnen met iemand die niet vastgeroest is in haar moederrolquote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:15 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Een leuke boomer casten blijft moeilijk
oh okquote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:08 schreef marky het volgende:
[..]
Nee hoor. Doriana en Ronahi waren vaak laat op. Echt nachten doorhalen niet.
serieus, welk dagdeel ongeveer?quote:
wist ik ook niet hahaquote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy weet blijkbaar niet dat vliegtuigen tegen de wind in moeten opstijgen en landen
Dat is maar evenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:18 schreef GayGuy het volgende:
Ze zijn echt hyper nu😆 beter dit dan zoals de vorrige seizoenrn, dat ze op de bank slapen
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:12 schreef greysbones het volgende:
Er mag dus wel gezongen worden
Alleen niet door Jordy omdat hij wel eens verkeerde momenten zingt ?
Ik denk dat ze bedoelen binnen komen voor de famequote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:20 schreef Ebinas het volgende:
Wat was de eerste zin die Remy uitte toen hij binnen kwam?
Niels en Lenny hebben het daarover, dat ze een beetje vreemd (mijn woordkeuze) vonden
Dat zou wel passen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelen binnen komen voor de fame
Aanname dan hè
Kloptquote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat zou wel passen.
Ken alle personen nog niet goed, maar ik vind die 2 wel een prettig gesprek hebben.
Inhoudelijk niet spannend of zo.
Maar rustig en naar elkaar luisterend
Moet ze echt nog leren kennen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Klopt
Vind Niels alleen niet zo
Niet wit niet zwart
Overal tussen in
Ik kan er zelf nog niet echt goed inkomenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Moet ze echt nog leren kennen.
Vanaf nu kan ik meer kijken en hoop ik ze snel bij te zijn
Jammer is dat he.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik kan er zelf nog niet echt goed inkomen
Tis een mooi gesprekquote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:25 schreef Moeraskat het volgende:
Prima gesprek tussen Lennie en Niels
Alleen: De kerk is om te trouwen en begrafenissen te doen, vind ik niet zo'n goede uitspraak van Niels.
Allebei wel in dit geval.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis een mooi gesprek
Maar komt dat door beide
Of door1
Irritant jaquote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:30 schreef KinKiJan het volgende:
En we zitten zo te horen weer bij de tegelzetter
Dan ga ik weer verder met BB winter vol liefde kijkenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:32 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze zijn net pas begonnen volgens mij
krijgen ze zomaar? niet eens een spel hoeven te doenquote:
Die mogen een weekendje in een geheime kamer doorbrengen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Alleen de koffer van Fleur. De andere twee mogen de weekendtas gebruiken om in te pakken.
uh?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:38 schreef Kodiak100 het volgende:
in de voorraadkamer staat de koffer van fleur met een briefje erop Milena en Jordy jullie kunnen als inpakken in jullie weekendtas
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:39 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
krijgen ze zomaar? niet eens een spel hoeven te doen
Fleur is van die 3 de enige die haar eigen kleding heeft (door een spel), de andere 2 hebben alleen nog het standaard BB-uniform.quote:
ja deze krijg je van me om me uit te lachenquote:
Wat natuurlijk ook eigenlijk onzin is, want hun spullen zitten gewoon in de kast, alleen is die op slot...quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Fleur is van die 3 de enige die haar eigen kleding heeft (door een spel), de andere 2 hebben alleen nog het standaard BB-uniform.
Gebeurt iets spannends?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:40 schreef BigBreg83 het volgende:
Fleur kan gelijk niet meer eten. Dat kind kan echt niks aan het...
Ik vond 'm grappig!quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:40 schreef Joyce-43 het volgende:
sorry laat maar betreft de koffers en tassen hahaha, blackout hier even![]()
![]()
Wel makkelijk. Hoeven ze niet zoveel in te pakkenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wat natuurlijk ook eigenlijk onzin is, want hun spullen zitten gewoon in de kast, alleen is die op slot...
Ze pakken hun spullen in, seizoen zit erop. Zelfs BB trekt dat gezang niet meerquote:
Oh niets bijzonders dus, kijk ik eerst ff B&B afquote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze heeft haar ... oeh spannend ... koffer gekregen.
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy doet alles zoals mijn zoon deed toen ie 8 was en z'n kamer moest opruimen.
Ze heeft koffer gekregen om haar kleding in te pakken voor vanavond. Zoals de genomineerde altijd moeten doen de dag van de exit. Maar er stond maar 1nkoffer natuurlijk om de andere genomineerde hun kast nog niet open hebben.quote:
I know.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:44 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ze heeft koffer gekregen om haar kleding in te pakken voor vanavond. Zoals de genomineerde altijd moeten doen de dag van de exit. Maar er stond maar 1nkoffer natuurlijk om de andere genomineerde hun kast nog niet open hebben.
De genomineerden zijn eigenlijk veilig en degene met de meeste stemmen van de kijker mag een andere bewoner naar huis sturenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Alles is anders dus eerst maar eens zien dat er ook echt iemand gaat
ik zie ze dit seizoen voor alles aanquote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:45 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
De genomineerden zijn eigenlijk veilig en degene met de meeste stemmen van de kijker mag een andere bewoner naar huis sturen
In DGK werd ook altijd het hele huis bijelkaar gejat als er iemand vertrok.quote:
En Jaap de gehele inboedel.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:46 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
In DGK werd ook altijd het hele huis bijelkaar gejat als er iemand vertrok.
Huub had vier sloffen peuken in mijn koffer verstopt
Denk ook zoiets. Simpelste oplossing om wat spanning en conflict te creëren.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:47 schreef KinKiJan het volgende:
Misschien worden de overgebleven 2 deelnemers automatisch decision makers voor de volgende week. En moeten ze meteen over de eerste nieuwe target-pins beslissen..
Payback time
Blokschoenen om naar huis te lopenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu adviseert fleur over haar kleding keuze voor vanavond
Mil wordt er nog even bijgeroepen
Daar is ze toch zelf bij?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:50 schreef Kodiak100 het volgende:
ze stoppen hier alles in de droger aldus fleur
Dus de koffer (Fleur) naar huis, en de 2 (Jordy en Milena) op weekend naar de geheime locatie tot maandagmogen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Alleen de koffer van Fleur. De andere twee mogen de weekendtas gebruiken om in te pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |