Staat er ieder jaarquote:Op donderdag 9 januari 2025 16:35 schreef Puzzie het volgende:
Ik zie nu pas op videoland de link om te stemmen
Werkelijk nooit eerder gezienquote:Op donderdag 9 januari 2025 16:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Staat er ieder jaar![]()
Er gebeurd niet zo heel veel nog, wel jammer
Waar?quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:35 schreef Puzzie het volgende:
Ik zie nu pas op videoland de link om te stemmen
Lijkt me ook lastig en zeker als je ziet hoe het nawerkt bij Milena en Fleurwwquote:Op donderdag 9 januari 2025 16:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeffrey zegt dat hij en Niels het wel moeilijk hebben gehad met de keuze wie een pin te geven
Had ik ook , je moet inloggen met je videoland accountquote:Op donderdag 9 januari 2025 16:39 schreef MacDeMarco het volgende:
Via de fok link wordt ik naar RTL gestuurd en als ik inlog blijven ze vragen om in te loggen, dom gedoe.
Huh, dat heb ik niet. Misschien wordt het geblokt of zo..quote:
Ik heb uiteindelijk handmatig mijn ww in moeten vullen en ik heb dat normaliter op automatisch staan.quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:41 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Huh, dat heb ik niet. Misschien wordt het geblokt of zo..
Ja gedaan, vervolgens naar big brother gezocht in de RTL pagina, daarna op stemmen gedrukt en dan krijg ik steeds ''gelieve in te loggen''quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Had ik ook , je moet inloggen met je videoland account
Owww,.. dat was in eerste instantie wel de reden waarom ik al 'klaar' was toen ik op de RTL inlog pagina kwam .quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:42 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ja gedaan, vervolgens naar big brother gezocht in de RTL pagina, daarna op stemmen gedrukt en dan krijg ik steeds ''gelieve in te loggen''
Het is gelukt via de RTL pagina, maar heb het nog steeds niet op Videoland. Wat een gedoequote:Op donderdag 9 januari 2025 16:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb uiteindelijk handmatig mijn ww in moeten vullen en ik heb dat normaliter op automatisch staan.
Vorige edities klikte ik gewoon op de link in OP met videoland ingelogd en nooit problemen ermee gehad, ging direct naar de stempagina.quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Owww,.. dat was in eerste instantie wel de reden waarom ik al 'klaar' was toen ik op de RTL inlog pagina kwam .
Ik weet niet hoe het werk t ,maar dit zijn wel de dingen waar ik altijd van baal.
Zal je zien dat jij het straks wel zietquote:Op donderdag 9 januari 2025 16:44 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Het is gelukt via de RTL pagina, maar heb het nog steeds niet op Videoland. Wat een gedoe
Ik ookquote:Op donderdag 9 januari 2025 16:45 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Vorige edities klikte ik gewoon op de link in OP met videoland ingelogd en nooit problemen ermee gehad, ging direct naar de stempagina.
Heb je een andere browser? In Chrome werkte het wel bij mij, in Edge kreeg ik diezelfde melding.quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:42 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ja gedaan, vervolgens naar big brother gezocht in de RTL pagina, daarna op stemmen gedrukt en dan krijg ik steeds ''gelieve in te loggen''
Brave, maar het is gelukt.quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heb je een andere browser? In Chrome werkte het wel bij mij, in Edge kreeg ik diezelfde melding.
Heb ik helemaal niet op geletquote:Op donderdag 9 januari 2025 16:48 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Brave, maar het is gelukt.![]()
Wat betekent het geldbedrag onder de genomineerden?
Het bedrag dat ze tot nu toe verzameld hebbenquote:Op donderdag 9 januari 2025 16:48 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ze klikken enorm met elkaar.quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Niet zozeer in de hut misschien, maar zijn wel leuk met elkaar
De hoofdprijs is dit jaar het bedrag dat ze individueel gespaard hebben. Er is dus geen algemene prijzenpot. Het bedrag onder de naam bij het stemmen is wat de betreffende deelnemer tot nu toe gespaard heeft.quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:48 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ahhh! Okay weet ik dat ook weerquote:Op donderdag 9 januari 2025 16:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
De hoofdprijs is dit jaar het bedrag dat ze individueel gespaard hebben. Er is dus geen algemene prijzenpot. Het bedrag onder de naam bij het stemmen is wat de betreffende deelnemer tot nu toe gespaard heeft.
Maar waarom zetten ze dat erbij? Heeft het nog gevolgen als een persoon met x bedrag vertrekt?quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:49 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Het bedrag dat ze tot nu toe verzameld hebben
Ik denk dat dat dan in een pot gaat? Dat is mij allemaal nog wat onduidelijk.quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:51 schreef Ebinas het volgende:
Ben wel benieuwd of ze dat geld meenemen als ze weggestemd worden of dat het binnen moet blijven.
Zien we morgen, de bewoners hebben ook nog geen idee, Fleur en Niels waren er straks even over aan het speculazenquote:Op donderdag 9 januari 2025 16:51 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Maar waarom zetten ze dat erbij? Heeft het nog gevolgen als een persoon met x bedrag vertrekt?
Dat weten we nog nietquote:Op donderdag 9 januari 2025 16:51 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Maar waarom zetten ze dat erbij? Heeft het nog gevolgen als een persoon met x bedrag vertrekt?
de notaris kijkt meequote:Op donderdag 9 januari 2025 16:54 schreef LonesomeFairy het volgende:
We kunnen tot morgen 21:25 stemmen blijkbaar. Vrij laat lijkt me...
Klopt.quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat dat dan in een pot gaat? Dat is mij allemaal nog wat onduidelijk.
zo ranzig ze halen (scheppen) met hun (gebruikte) tandenborstel tandpasta uit een potje zag ik vd week.quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:56 schreef MacDeMarco het volgende:
Keanu: De deo
Matt: Dat is vergif
Keanu: Ik kan dat echt niet meer
Ook geklaag over de tandpasta
Eerst stemde we tot het einde van de live.quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:54 schreef LonesomeFairy het volgende:
We kunnen tot morgen 21:25 stemmen blijkbaar. Vrij laat lijkt me...
Bedankt voor de verduidelijkingquote:Op donderdag 9 januari 2025 16:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Eerst stemde we tot het einde van de live.
Nu is er op vrijdag om ~21:35 een ~15 minuten durende aflevering na de reguliere aflevering
quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:07 schreef freaky40 het volgende:
Milena vertrekt zelf nog wel. Even onder haar huid gaan zitten, stapt ze zelf wel op. Hopelijk zien andere dat. Easy prooi.
En Jordy?quote:
Dat is zijn standaard gezicht, komt door de botox...quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Remi zit een beetje rond te kijken alsof ie afgunstig is en wat aandacht te kort komt.
Ze zei net dat ze wel haar lippen had laten opvullen. Botox verder niet dacht ik.quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:19 schreef 5thencounter het volgende:
Jolie ook gebotoxt? glimt als gepolijst geen rimpel te zien zelfs niet als ze lacht
Ah thx, dan zal het haar glansshampoo wel zijnquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:24 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ze zei net dat ze wel haar lippen had laten opvullen. Botox verder niet dacht ik.
Ja het is slaap verwekkendquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
ben er nachmiddag bij dit geswaufel over 1,5 uren eingeslapen
Daarom doen ze datquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:32 schreef cheanny het volgende:
Ja idd dubbel SL. Ik ga maar even koken
Kan ook een algemene mededeling zijn dat wij niet mogen horen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Technische storing, er gebeurt geen moer daar wat een sl moet opleveren
ohja, dat is zo de "huishoudelijke mededeling"quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kan ook een algemene mededeling zijn dat wij niet mogen horen.
Paar jaar geleden gingen ze de mist in.quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
ohja, dat is zo de "huishoudelijke mededeling"
Jahh vorig jaar hoorde je nog gewone dingen als de voorraadkamer op slot doen, maar tot nu toe hoor ik de aanwezigen alleen maar slap zwammen.. geen reden tot "ingrijpen"quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Paar jaar geleden gingen ze de mist in.
Hoorde een man met hoog stemmetje in de avond ze iets vertellen dat het niet de bedoeling is, en niet mag (weet niet meer precies wat)
ik vind het zielig voor d'r , het is een goed mens ergensquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze is zo blij met je en zo dankbaar
Ja ik gun haar ook nog wel een weekjequote:Op donderdag 9 januari 2025 17:52 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik vind het zielig voor d'r , het is een goed mens ergens
Hahaha ! Die wil ik wel eens zien gebruiken. En dan Jerrel, euh Remi er op.quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:51 schreef 5thencounter het volgende:
En als ze nog iets willen doen met hun spelregels moeten ze snel zijn ..![]()
De Redding
De Redding biedt de mogelijkheid om één van de genomineerde Big Brother-bewoners te vervangen door een deelnemer naar keuze. Deze gamechanger kan enkel en alleen ingezet worden na de bekendmaking van de genomineerden. Deze ‘redding’ betekent dus de ondergang van iemand anders.
dit is wel het allerbeste wat er dit jaar nieuw is bijgekomenquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:51 schreef 5thencounter het volgende:
De Redding
De Redding biedt de mogelijkheid om één van de genomineerde Big Brother-bewoners te vervangen door een deelnemer naar keuze. Deze gamechanger kan enkel en alleen ingezet worden na de bekendmaking van de genomineerden. Deze ‘redding’ betekent dus de ondergang van iemand anders.
Ja, nu nog uitvoeren, beter gelijk maar laten zien hoe serieus het isquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:58 schreef odie22 het volgende:
[..]
dit is wel het allerbeste wat er dit jaar nieuw is bijgekomen
ze durven nog niet, en om nu al egoïstisch te doen is het nog te vroeg voor, dan wordt je door de rest afgemaakt, maar de laatste maand wordt dit wel een leuke optiequote:Op donderdag 9 januari 2025 17:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja, nu nog uitvoeren, beter gelijk maar laten zien hoe serieus het is
hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:01 schreef Puzzie het volgende:
Jolien wil heel graag kinderen , bij een dat vraagt ze het eerst of iemand kinderen wil
Dus @:odie22
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jolientje
Ja, ik denk dat de regie nog aan het beraden is of deze bestaande club in samenstelling moet blijven, deze 3 zijn waarschijnlijk al geofferdquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:00 schreef odie22 het volgende:
[..]
ze durven nog niet, en om nu al egoïstisch te doen is het nog te vroeg voor, dan wordt je door de rest afgemaakt, maar de laatste maand wordt dit wel een leuke optie
Gewoon een game tussen de genomineerden en dit als prijs… wie t eerst vier blikken slob wegwerkt wint of zo.quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:56 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hahaha ! Die wil ik wel eens zien gebruiken. En dan Jerrel, euh Remi er op.
oh mannquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:01 schreef Puzzie het volgende:
Jolien wil heel graag kinderen , bij een date vraagt ze het eerst of iemand kinderen wil
Dus @:odie22
we gaan het zien, tot nu toe valt het me nog niks tegen dit seizoenquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat de regie nog aan het beraden is of deze bestaande club in samenstelling moet blijven, deze 3 zijn waarschijnlijk al geofferd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jolientje
Om er dan thuis weer achter te komen dat die koffer leeg is, want t hing al in de kast… voorniks op die koffer zitten wachten.quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:06 schreef 5thencounter het volgende:
Linda zit al dagenlang met de blik " waar staat m'n koffer..."![]()
[ afbeelding ]
Linda is nietszeggendquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:06 schreef 5thencounter het volgende:
Linda zit al dagenlang met de blik " waar staat m'n koffer..."![]()
[ afbeelding ]
Nee die zijn gekochtquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:10 schreef mario390 het volgende:
weer wraps met groenten,maken ze de selfs uit deeg?
Dat zeker.. in de gamewereld noemen ze dat een " Non Playing Character"quote:
lol maar iddquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat zeker.. in de gamewereld noemen ze dat een " Non Playing Character"![]()
Oftewel bewegend vulmiddel
En qua spel zou dan bv slim zijn voor een Niels om de overwinning even te laten lopen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:51 schreef 5thencounter het volgende:
De Redding
Jeffreyquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:16 schreef chufi het volgende:
[..]
ja in het begin door ..? 500 ¤ voor wraps paprika en tonijn
Ik denk dat de regie pas de gamechangers aanzet als in hun ogen ongewenste spelers( de kijkcijferkanonnetjes) dreigen te verdwijnen , een soort sturing die je geen sturing mag noemen omdat alles héél erg eerlijk gaatquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:14 schreef Droopie het volgende:
[..]
En qua spel zou dan bv slim zijn voor een Niels om de overwinning even te laten lopen.
Of eigenlijk voor bijna iedereen, maak je echt geen vrienden mee.
Deze ronde dan.
Zou wel leuk zijn inderdaad. Reuringquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:51 schreef 5thencounter het volgende:
De Redding
Ohw wat vervelend, de enige met meer dan ¤500 zit op de schopstoel en dreigt te verdwijnenquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn inderdaad. Reuring
Alleen moeten ze die dingen kopen uit de kluis waarvan alleen Linda een sleutel heeft door het eerste spel. De rest moet zo'n sleutel eerst nog kopen voor 500,-.
Ja, en dan nog de prijzen van die gamechangers:quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw wat vervelend, de enige met meer dan ¤500 zit op de schopstoel en dreigt te verdwijnen
en hoezo bestelt hij niet gewoon rijst,nudeln,vlees sowat=?? mag het niet?quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:16 schreef chufi het volgende:
[..]
ja in het begin door ..? 500 ¤ voor wraps paprika en tonijn em appels
Kan nog leuk worden.quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn inderdaad. Reuring
Alleen moeten ze die dingen kopen uit de kluis waarvan alleen Linda een sleutel heeft door het eerste spel. De rest moet zo'n sleutel eerst nog kopen voor 500,-.
Maar dat klopt dan toch niet met een individuele prijzenpot? Dan is het alsnog een gezamenlijke pot.quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kan nog leuk worden.
De winnaar krijgt al het geld die de bewoners hebben.
Dus individueel geld uitgeven om iets te kopen gaat een dingetje worden.
Ze konden kiezen tussen drie variaties, hij heeft de beste gekozenquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
en hoezo bestelt hij niet gewoon rijst,nudeln,vlees sowat=?? mag het niet?
Ja, maar elke bewoner met geld kan het voortijdig uitgeven, daarna ben je het kwijt.quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:25 schreef engine het volgende:
[..]
Maar dat klopt dan toch niet met een individuele prijzenpot? Dan is het alsnog een gezamenlijke pot.
de is toch niet de bestequote:Op donderdag 9 januari 2025 18:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze konden kiezen tussen drie variaties, hij heeft de beste gekozen
Duidelijk dat deze voor later bedoeld zijn, die gozer die het geld had koos eten voor zijn geld, niet om iemand van de nominatie te redddenquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, en dan nog de prijzen van die gamechangers:
[ afbeelding ]
Nee er was keuze uit drie mogelijkhedenquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
en hoezo bestelt hij niet gewoon rijst,nudeln,vlees sowat=?? mag het niet?
Okay, ja wie weet, denk dat het morgen een heel eind duidelijk wordt wat daarmee de bedoeling is.quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, maar elke bewoner met geld kan het voortijdig uitgeven, daarna ben je het kwijt.
Ja zoiets ja, zou wel leuk zijn aan de andere kant als Fleur of Milena hem nu zouden winnen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik denk dat de regie pas de gamechangers aanzet als in hun ogen ongewenste spelers( de kijkcijferkanonnetjes) dreigen te verdwijnen , een soort sturing die je geen sturing mag noemen omdat alles héél erg eerlijk gaat
Die weet ook nog niet van die gamechangers af. Alleen Linda weet ervan en mocht nog niets zeggen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Duidelijk dat deze voor later bedoeld zijn, die gozer die het geld had koos eten voor zijn geld, niet om iemand van de nominatie te reddden
Jolien natuurlijkquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:10 schreef KinKiJan het volgende:
Over wie hadden Fleur en Lennie het nou?
Lennie zegt dat 'ze' zichzelf nog niet helemaal echt heeft laten zien. Fleur zegt dat ze meer naar de mannen toe trekt en niet naar 'hun'. Daar vindt Lennie wat van, daar ziet ze iets uit zegt ze.
Te veel chaos erom heen om op te maken wie ze bedoelen.
Het is niet zo moeilijk, iedereen zit daar voor zichzelf en iedereen weet dat en janken plichtsgetrouw als er iemand weg moet.. inwendig juichen die huichelaars ( Weer een minderquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:28 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja zoiets ja, zou wel leuk zijn aan de andere kant als Fleur of Milena hem nu zouden winnen.
Ja, kies jij nou maar iemand zonder iemand te kwetsen
Die kiest dan gelijk Jolien, "want je zit past net in de groep"
Je kent het riedeltje wel
Andere groentenquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
en de andere was kichererbsen? geen vlees?
Er was 1 met kip , maar toen begonnen ze over vegetarisch en zo ... dus tonijnquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
en de andere was kichererbsen? geen vlees?
oke,maar ik word kip nehmenquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Er was 1 met kip , maar toen begonnen ze over vegetarisch en zo ... dus tonijn
Ze hadden toen nog geen keuken dus konden de kip niet bakken.quote:
Het was een fluistergrapquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:36 schreef engine het volgende:
Dubbel van het lachen maar ik heb de grap gemist
ik ookquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:36 schreef engine het volgende:
Dubbel van het lachen maar ik heb de grap gemist
Ahhquote:
Dat komt omdat het een blaaskaak is.quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:34 schreef engine het volgende:
Remi zegt dat het een hele hechte groep is. Hij komt er echt niet tussen.
Wat ik begreep hebben ze er wat leugentjes uit gegooidquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
dann hebben de toch samen en secret? om dat zij te samen kletsen?
Dat ie maandagavond niet gekeken had vastquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat ik begreep hebben ze wat leugentjes er uit gegooid
Ook jaquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:39 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat ie maandagavond niet gekeken had vast
Volgens mij niet maar die heeft Jolien wel gehad, en dat zagen we ookquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:42 schreef engine het volgende:
Het hebben van interessante gesprekken is een opdracht? Dat leek ik te horen maar deze zijn lastig te volgen voor mij.
Inderdaad, echt een mannetje dat ik ook niet kan uitstaan. Doe is normaal jong, met dat overdreven nichtere gedrag.quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Van mij mag die Remy met gierende banden opgehaald worden.
Bah, komt niet veel zinnigs uit en fluistert veel te veel
SPOILER: Dit was week 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:45 schreef KinKiJan het volgende:
Nog even terug gekeken voor de prijzen van die gamechangers, duur! Maar het aanbod en de prijzen veranderen wekelijks.Staat er ergens wat het allemaal inhoudt?SPOILER: Dit was week 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In spelregeltopic staan ze niet allemaal.It's weird being the same age as old people
☺smilies
De gif is net zo goed te verstaan als de streamquote:
quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:48 schreef engine het volgende:
[..]
De gif is net zo goed te verstaan als de stream
Van mij mag hij nog een weekje blijvenquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:49 schreef engine het volgende:
Jordy heeft nog geen geluk gehad deze week
Van mij ook. Net op hem gestemdquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Van mij mag hij nog een weekje blijven
ik ook niet ik dacht is warm, je kann toch niet borden met koude water schoonkregen, de kreg je vettversmeerd an tafelquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:49 schreef Flory- het volgende:
Nog steeds afwassen met koud water, begrijp er niks van
Ze kunnen toch water koken...quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik ook niet ik dacht is warm, je kann toch niet borden met koude water schoonkregen, de kreg je vettversmeerd an tafel
Inderdaad Water koken is toch zó erg niet?quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik ook niet ik dacht is warm, je kann toch niet borden met koude water schoonkregen, de kreg je vettversmeerd an tafel
Ik zei gisteren al dat ik ze wat dommig vindquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:54 schreef Flory- het volgende:
[..]
Inderdaad Water koken is toch zó erg niet?
Jordy heeft zulke koude handen en dan komen er nog steeds niet op dat ze even warm water kunnen maken
Misschien mag dat niet? Het is allemaal best onduidelijkquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:54 schreef Flory- het volgende:
[..]
Inderdaad Water koken is toch zó erg niet?
Jordy heeft zulke koude handen en dan komen er nog steeds niet op dat ze even warm water kunnen maken
dat met koud water gedoe is stom gedoe van bb,puntquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:53 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ze kunnen toch water koken...
Maar daar komen ze niet op
Iemand met skills uit Afghanistan en Irak moet dat wel lukken.quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ze hadden toen nog geen keuken dus konden de kip niet bakken.
Klopt BB had ze niet allemaal op hun insta kanaal gezet. Heb in de aflevering alleen nog De Censuur (stem van een bewoner ontnemen) en De Dief (Gamechanger van een ander deelnemer stelen) kunnen halen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:48 schreef Flory- het volgende:
[..]
Staat er ergens wat het allemaal inhoudt?
In spelregeltopic staan ze niet allemaal.
Dat zal toch niet? Tonijn borden afwassen met koud waterquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Misschien mag dat niet? Het is allemaal best onduidelijk
Okquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Klopt BB had ze niet allemaal op hun insta kanaal gezet. Heb in de aflevering alleen nog De Censuur (stem van een bewoner ontnemen) en De Dief (Gamechanger van een ander deelnemer stelen) kunnen halen.
Ik weet het niet , en ik heb het idee dat zij ook weinig wetenquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:57 schreef Flory- het volgende:
[..]
Dat zal toch niet? Tonijn borden afwassen met koud water
straks werd misschien jemand ziek,dann hebben ze de salatquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik weet het niet , en ik heb het idee dat zij ook weinig weten![]()
Ik heb geen idee wat je bedoelt.quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
straks werd misschien jemand ziek,dann hebben ze de salat
Het is vreemd, hoor ook niemand er over klagen...quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik weet het niet , en ik heb het idee dat zij ook weinig weten![]()
Jawelquote:Op donderdag 9 januari 2025 19:18 schreef mario390 het volgende:
daar in pinkroom zijn douche en wc ,dat weten ze misschien nog niet
[ afbeelding ]
Ruimte waar de zenders liggenquote:Op donderdag 9 januari 2025 19:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
weten ze? dat is misschien wanneer en lange spel is
Ze zoekt een zaaddonor.quote:Op donderdag 9 januari 2025 19:21 schreef engine het volgende:
Jolien kwam net lekker op dreef met haar flirten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Krijgen ze wel vaak he, ze mogen weinig zeggen.quote:
Nou iddquote:Op donderdag 9 januari 2025 19:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Krijgen ze wel vaak he, ze mogen weinig zeggen.
Maar wat zou het dan kunnen zijn wat ze niet had mogen zeggen?quote:Op donderdag 9 januari 2025 19:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Krijgen ze wel vaak he, ze mogen weinig zeggen.
ja maar weten ze van de douche wc? en wat is de bedoeling hoezo daar ook en douche is? wegen somige spele de komen ?quote:
Geen ideequote:Op donderdag 9 januari 2025 19:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar weten ze van de douche wc? en wat is de bedoeling hoezo daar ook en douche is? wegn somige spele de komen ?
Volgens mij vertelde ze aan Jeffrey over zijn introfilmpje en dat mag blijkbaar niet. Denk ik.quote:Op donderdag 9 januari 2025 19:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Maar wat zou het dan kunnen zijn wat ze niet had mogen zeggen?
Info die wij niet mogen weten, Maar ik hoor het soms al bij simpele dingen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 19:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Maar wat zou het dan kunnen zijn wat ze niet had mogen zeggen?
Die zitten daar al jaren Mario. Die zijn voor tijdens lange spellen of als het huis in 2en is verdeeld. Of als nood als er iets kapot is aan de andere toiletten of douchen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 19:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar weten ze van de douche wc? en wat is de bedoeling hoezo daar ook en douche is? wegen somige spele de komen ?
Ik ga een vraag maar raak Mario topic aanmaken voor jouquote:Op donderdag 9 januari 2025 19:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar weten ze van de douche wc? en wat is de bedoeling hoezo daar ook en douche is? wegen somige spele de komen ?
ja dat met somige spele heb ik zo gedachtquote:Op donderdag 9 januari 2025 19:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Die zitten daar al jaren Mario. Die zijn voor tijdens lange spellen of als het huis in 2en is verdeeld. Of als nood als er iets kapot is aan de andere toiletten of douchen.
die moedigde Jordy net aan om te zingenquote:Op donderdag 9 januari 2025 19:39 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Als Jordy nog 1x gaat zingen ruil ik mijn stem in voor Mimimimilena
Hij weet niks, hij gaat overal blanco inquote:Op donderdag 9 januari 2025 19:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Remi : wat is een vingerhoed.........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |