de notaris kijkt meequote:Op donderdag 9 januari 2025 16:54 schreef LonesomeFairy het volgende:
We kunnen tot morgen 21:25 stemmen blijkbaar. Vrij laat lijkt me...
Klopt.quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat dat dan in een pot gaat? Dat is mij allemaal nog wat onduidelijk.
zo ranzig ze halen (scheppen) met hun (gebruikte) tandenborstel tandpasta uit een potje zag ik vd week.quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:56 schreef MacDeMarco het volgende:
Keanu: De deo
Matt: Dat is vergif
Keanu: Ik kan dat echt niet meer
Ook geklaag over de tandpasta
Eerst stemde we tot het einde van de live.quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:54 schreef LonesomeFairy het volgende:
We kunnen tot morgen 21:25 stemmen blijkbaar. Vrij laat lijkt me...
Bedankt voor de verduidelijkingquote:Op donderdag 9 januari 2025 16:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Eerst stemde we tot het einde van de live.
Nu is er op vrijdag om ~21:35 een ~15 minuten durende aflevering na de reguliere aflevering
quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:07 schreef freaky40 het volgende:
Milena vertrekt zelf nog wel. Even onder haar huid gaan zitten, stapt ze zelf wel op. Hopelijk zien andere dat. Easy prooi.
Dat is zijn standaard gezicht, komt door de botox...quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Remi zit een beetje rond te kijken alsof ie afgunstig is en wat aandacht te kort komt.
Ze zei net dat ze wel haar lippen had laten opvullen. Botox verder niet dacht ik.quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:19 schreef 5thencounter het volgende:
Jolie ook gebotoxt? glimt als gepolijst geen rimpel te zien zelfs niet als ze lacht
Ah thx, dan zal het haar glansshampoo wel zijnquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:24 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ze zei net dat ze wel haar lippen had laten opvullen. Botox verder niet dacht ik.
Ja het is slaap verwekkendquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
ben er nachmiddag bij dit geswaufel over 1,5 uren eingeslapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |