Morguh Assiequote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Lekker zwaaien naar Dottie
Merk er nog weinig van.. vanuit mn bed nogquote:
Sallyquote:Op woensdag 22 januari 2025 09:52 schreef Sally het volgende:
Moggelllll.
[..]
Merk er nog weinig van.. vanuit mn bed nog![]()
Brrrr 🥶🥶
Vind je 2°, voelt als -2° warm? Voor buiten, dan.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sally
Hier is het al warm
Ik bedoel hier binnenquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Vind je 2°, voelt als -2° warm? Voor buiten, dan.
Slaapkamer is 12 graden
Buiten net gekeken op de thermometer: +1..quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik bedoel hier binnen
Toch een graad extra!quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Buiten net gekeken op de thermometer: +1..
Slaapkamer 13 graden. Nu van dichterbij gekeken op de meters
Kon de afwijking zijn van dat ik geen bril op hadquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toch een graad extra!
Jouw bril is gewoon warmer!quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Kon de afwijking zijn van dat ik geen bril op had
En buiten is het een graad kouder dan de telefoon aangaf![]()
Beetje hoog.quote:
En dat voor iets wat als cadeautje is gekregen...quote:
Ik wil ook vrienden/familie die cadeaus van 450 euro gevenquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:49 schreef Sally het volgende:
[..]
En dat voor iets wat als cadeautje is gekregen...
Zet het er dan niet bijDan had niemand wat geweten. Dit is wel behoorlijk geniepig
![]()
Sallyquote:
Sinterklaas een optie?quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik wil ook vrienden/familie die cadeaus van 450 euro geven
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |