Mooie OPquote:Op donderdag 9 januari 2025 13:29 schreef Sally het volgende:
Welkom in ONZ SC
Gewoon gezellig slowchatten
Dit is een haatvrije SC, waar we het niet over andere topics hebben, en niet gaan klagen over de OP/TT
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Iedere dag dat je je goed voelt is meegenomen klaasjequote:Op donderdag 9 januari 2025 13:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hier niet hoor. Maar nu wel.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedere dag dat je je goed voelt is meegenomen klaasje
Hey Assiequote:
Hey Jussiequote:
Ditquote:Op donderdag 9 januari 2025 13:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet ik tochquote:
KapoentjeGodquote:Op donderdag 9 januari 2025 13:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja 💯%quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helloquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:55 schreef Grotetijd het volgende:
Halloeen gewone SC met de DTSers?!
Gesjellag
Hellooooquote:
Tyquote:
Hommeles 'daar' dan?quote:
Oh jaaaaaaaaaaaaaa - gezien.quote:
Ah jammer wel.. vroeger lag het echt dagenlang sneeuwquote:Op donderdag 9 januari 2025 19:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Ty![]()
Helaas allemaal weer verdwenen... Mss op Zuid-Limburg nog na nu.
Maar wel allemaal opletten in het hele land: nog winterse buien mogelijk vannacht en morgenochtend! Gladheid!!
Btw, niet mijn foto trouwens.quote:Op donderdag 9 januari 2025 19:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah jammer wel.. vroeger lag het echt dagenlang sneeuw![]()
Zie idd sneeuw/ijs staan tot morgen 11 uur
Ik had wel een foto gemaakt, maar die deel ik niet... Iets te veel persoonlijke details gok ikquote:
Mwa dan moet je die inderdaad niet delen neequote:Op donderdag 9 januari 2025 19:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik had wel een foto gemaakt, maar die deel ik niet... Iets te veel persoonlijke details gok ik![]()
Dan kan men achterhalen waar ik woon![]()
Lovelyquote:
Zoals Sally?quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:50 schreef Sally het volgende:
Oh, de TT trekt wel een aantal minder bekenden-in-deze-topicreeks![]()
Welkom!
Ikke?quote:
Stiggiequote:
Dotje van mequote:
Ja, ze waarschuwen er al voor. Gelukkig is het goed gegaan. Kijk je wel uit straks als je weer de weg op moetquote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Het is al glibberen en glijden vanochtend. Schoof al naar een andere rijbaan zonder dat ik stuurde
Uiteraardquote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ze waarschuwen er al voor. Gelukkig is het goed gegaan. Kijk je wel uit straks als je weer de weg op moet
Gelukkig maar, maar ondanks dat neem ik aan dat er helaas meer ongelukken dan normaal gaan gebeurenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Uiteraard
Het viel wel mee, je kon wel duidelijk zien waar wel en niet gestrooid was.
Volgens mij zijn er nu 2 op de A-wegen. Dat valt nog mee.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar, maar ondanks dat neem ik aan dat er helaas meer ongelukken dan normaal gaan gebeuren
Zijn er wel 2 teveel, maar had er meer verwacht.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er nu 2 op de A-wegen. Dat valt nog mee.
Dat is ook zo.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn er wel 2 teveel, maar had er meer verwacht.
Lullenquote:
Ik ook welquote:
Kletsnatquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kletsnat
Brakende doos
Goeie binnenkomerquote:
Je weet dat je ook ruitenontdooier kan kopen hé, dan hoef je niet te krabbenquote:
Heb voorruitverwarming, maar had geen zin om daar op te wachtenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je weet dat je ook ruitenontdooier kan kopen hé, dan hoef je niet te krabben
Tja dat duurt idd ook weer wat langer.. Of eerder de auto in stappenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Heb voorruitverwarming, maar had geen zin om daar op te wachten
Mutskequote:
Some say...quote:Op zondag 12 januari 2025 09:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe lang ben je nu dan?
En goeiemorgen!
Zijn gangetje, nog wat dingen regelen voor de verhuizing en zo. En daar?quote:
Haha okee dan!quote:Op zondag 12 januari 2025 09:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zijn gangetje, nog wat dingen regelen voor de verhuizing en zo. En daar?
Maar hij is er nu!quote:Op zondag 12 januari 2025 10:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha okee dan!
Ja flink duf hier, moest er vanmorgen wat vroeg uit om Mini-ToT van het station op te halen. Niet echt een zondag zoals ik 'm in gedachten had.
quote:Op zondag 12 januari 2025 10:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar hij is er nu!
Bijna alles klaar, er is licht aan het einde van de tunnel
Heeft ie van papaquote:Op zondag 12 januari 2025 10:24 schreef ToT het volgende:
[..]Mooi man!
En ja, hij is weer flink aan het hyperen hier!
Wat deed mini tot daar?quote:Op zondag 12 januari 2025 10:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha okee dan!
Ja flink duf hier, moest er vanmorgen wat vroeg uit om Mini-ToT van het station op te halen. Niet echt een zondag zoals ik 'm in gedachten had.
Aapjes kijkenquote:Op zondag 12 januari 2025 10:24 schreef ToT het volgende:
[..]Mooi man!
En ja, hij is weer flink aan het hyperen hier!
Ze moet filmpjes maken?quote:Op zondag 12 januari 2025 12:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Z'n mama kwam hem brengen. Ze werkt vandaag.
quote:Op zondag 12 januari 2025 15:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze moet filmpjes maken?
Ja beetje wel, 5 u 41 minquote:Op maandag 13 januari 2025 07:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb je nog een beetje kunnen slapen?
Oh beter, betaal je niet de hoofdprijsquote:Op dinsdag 14 januari 2025 08:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
3 weken voor de NLse zomervakantie
Alleen blijkt nu dat Spanje precies dan vakantie heeftquote:Op dinsdag 14 januari 2025 08:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh beter, betaal je niet de hoofdprijs
Man3quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Alleen blijkt nu dat Spanje precies dan vakantie heeft
Jawel, ik heb 12 notes erbijquote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Moguh![]()
Zijn die TR's nog niet in behandeling genomen?![]()
Mooi. Nu die vakantie van Amy nogquote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Jawel, ik heb 12 notes erbij
Nee blijkbaar nietquote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Moguh![]()
Zijn die TR's nog niet in behandeling genomen?![]()
Gewoon doorbikkelen dan maar weerquote:
Het is niet andersquote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gewoon doorbikkelen dan maar weer
Hahah ja verschilt per regio hierquote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Alleen blijkt nu dat Spanje precies dan vakantie heeft
Ford Focus ST-Line Xquote:
Zilvergrijsquote:
Dat is weleen gunstige kleur; daar zie je weinig vuil op.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zilvergrijs
Net als de vorige auto
Blauw-genotquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:03 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is weleen gunstige kleur; daar zie je weinig vuil op.
Mooi is anders.
Lovelyquote:
Yes, alleen is t niet veel aan buiten.. wordt dus een klein rondjequote:
Stevig doorstappen!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yes, alleen is t niet veel aan buiten.. wordt dus een klein rondje
Kak-radar!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat ik niet in de kak stap
Yes gelukkig welquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Heb je alle poep ontweken?
Je hebt toch niet alleen naar de grond gekeken he?quote:
Nee ook voor mij en naar de huizen, mensen, auto'squote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je hebt toch niet alleen naar de grond gekeken he?
Je hebt daar toch geen handtas van gemaakt, hequote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee ook voor mij en naar de huizen, mensen, auto's
En een kat die ik tegen kwam
Tuurlijk nietquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je hebt daar toch geen handtas van gemaakt, he
Mailyquote:
AMYquote:
Draakjequote:
Stiggiequote:
Uhu tegen 15:00quote:
Lovelyquote:
Lekker hoorquote:Op donderdag 16 januari 2025 14:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Uhu tegen 15:00
Ben net weer thuis van boodschappen doen
Stigquote:
Hee, jij hier!quote:
Toevallig ik hier !quote:
quote:
Ja is eng he?quote:
Nee, wees welkomquote:
Dat voel ik mij ook zekerquote:
quote:
Dotjequote:
Mailyquote:
Hey skattiequote:
quote:
Hey Mailyquote:
quote:
Lovelyquote:
Ook lekker fris daar?quote:
Koffie?quote:
Hier -1 en eigenlijk prima te doen.quote:
Nee ik postte iets wat niet hier moestquote:Op zondag 19 januari 2025 10:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Koffie?
[..]
Hier -1 en eigenlijk prima te doen.
De zon zit op een plek waar de zon niet schijntquote:Op zondag 19 januari 2025 10:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee ik postte iets wat niet hier moest![]()
Ik hoop op nog wat zon,maar ik denk dat ie niet gaat schijnen
Of juist wel en daaron miet hierquote:Op zondag 19 januari 2025 10:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De zon zit op een plek waar de zon niet schijnt
Dat kan ook nog!quote:
Oh jawel. En dan klagen we dat het te warm isquote:Op zondag 19 januari 2025 11:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zal ooit wel weer gaan schijnen hier
Uhuquote:Op zondag 19 januari 2025 11:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh jawel. En dan klagen we dat het te warm is
Echte Nederlanders wijquote:
Dat wel jaquote:
Dotjequote:
Stiggiequote:
quote:
Morguh herenquote:
Dotjequote:
quote:
Ik krijg vandaag van de verhuizer 40 dozen + inpakmateriaalquote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]alles goed
Ben je al bezig met inpakken?
O jee. Dan heb je mooi wat te doen de komende dagen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik krijg vandaag van de verhuizer 40 dozen + inpakmateriaal
Daar moet ik het wel mee redden
Morguh Assiequote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Lekker zwaaien naar Dottie
Merk er nog weinig van.. vanuit mn bed nogquote:
Sallyquote:Op woensdag 22 januari 2025 09:52 schreef Sally het volgende:
Moggelllll.
[..]
Merk er nog weinig van.. vanuit mn bed nog![]()
Brrrr 🥶🥶
Vind je 2°, voelt als -2° warm? Voor buiten, dan.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sally
Hier is het al warm
Ik bedoel hier binnenquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Vind je 2°, voelt als -2° warm? Voor buiten, dan.
Slaapkamer is 12 graden
Buiten net gekeken op de thermometer: +1..quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik bedoel hier binnen
Toch een graad extra!quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Buiten net gekeken op de thermometer: +1..
Slaapkamer 13 graden. Nu van dichterbij gekeken op de meters
Kon de afwijking zijn van dat ik geen bril op hadquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toch een graad extra!
Jouw bril is gewoon warmer!quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Kon de afwijking zijn van dat ik geen bril op had
En buiten is het een graad kouder dan de telefoon aangaf![]()
Beetje hoog.quote:
En dat voor iets wat als cadeautje is gekregen...quote:
Ik wil ook vrienden/familie die cadeaus van 450 euro gevenquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:49 schreef Sally het volgende:
[..]
En dat voor iets wat als cadeautje is gekregen...
Zet het er dan niet bijDan had niemand wat geweten. Dit is wel behoorlijk geniepig
![]()
Sallyquote:
Sinterklaas een optie?quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik wil ook vrienden/familie die cadeaus van 450 euro geven
quote:
Yes.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:18 schreef Sally het volgende:
[..]maily.
Je kleurtjes-UI ingeruild weer?
OOhhhh.. is DAT Mevrouwtje Oeps?quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:19 schreef maily het volgende:
[..]
Yes.
Ik vond het weer tijd voor Mevrouwtje Oeps
Toevallig is dat een figuur uit een boekje.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:20 schreef Sally het volgende:
[..]
OOhhhh.. is DAT Mevrouwtje Oeps?
Nog steeds vergeten waar het ook weer vandaan komt - je had het eens een keer gezegd of zo?
Mailyquote:Op donderdag 23 januari 2025 16:19 schreef maily het volgende:
[..]
Yes.
Ik vond het weer tijd voor Mevrouwtje Oeps
Start is gemaakt, dozen zijn binnenquote:
Dat las ik al eerder deze week.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Start is gemaakt, dozen zijn binnen
Ohwquote:
Lovelyquote:
In het kader van goeie voornemens.... veel schiet niet zo op.. behalve minder koffie en meer thee...quote:
Mailyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |