SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ik heb alleen een beetje te kort geslapen. Bed lag nog lekker, maar de wekker was streng.quote:Op donderdag 9 januari 2025 06:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Lekker geslapen.
Pech gehadquote:Op donderdag 9 januari 2025 06:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En deze Libelle scheurkalender is stom
Maar waar vind je de antwoorden op stille vragenquote:
Waarom sliep je vriendin boven?quote:Op donderdag 9 januari 2025 06:51 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
Ik ga mijn kruik hervullen, de poes van boven halen en weer terug naar bed
Ik denk dat je met @datismijnmening een heel eind komt danquote:Op donderdag 9 januari 2025 06:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar waar vind je de antwoorden op stille vragen
quote:Op donderdag 9 januari 2025 06:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom sliep je vriendin boven?
quote:Sneeuwpret, maar ook een zeer drukke ochtendspits lijkt donderdagochtend op komst voor Brabant. De eerste sneeuw is woensdagavond al gevallen. Deze ochtend van 06.00 tot 12:00 uur geldt code oranje in de provincie. Volgens het KNMI valt in het oosten van Brabant een pak van vijf tot acht centimeter.
Onvergeeflijkquote:
Totaal niets van gemerkt, minimaal de autoruit hoeven te krabben en ik was eerder dan verwacht op de plaats van bestemmingquote:
Noem je me nou luid?quote:Op donderdag 9 januari 2025 07:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat je met @:datismijnmening een heel eind komt dan
ZCquote:Op donderdag 9 januari 2025 06:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom sliep je vriendin boven?
Ik hoefde niet te krabben, pak sneeuw schoof er makkelijk van afquote:Op donderdag 9 januari 2025 07:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Totaal niets van gemerkt, minimaal de autoruit hoeven te krabben en ik was eerder dan verwacht op de plaats van bestemming
![]()
![]()
Ben benieuwd wat vanmiddag doet, maar het zal allemaal wel loslopenquote:Op donderdag 9 januari 2025 07:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik hoefde niet te krabben, pak sneeuw schoof er makkelijk van af
Hier sneeuwt het inmiddels weerquote:Op donderdag 9 januari 2025 07:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat vanmiddag doet, maar het zal allemaal wel loslopen
Genietenquote:
Ik hoefde ook niet te krabben. Laagje ijs was zo dun dat de ruitenwissers het er konden afvegen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 07:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik hoefde niet te krabben, pak sneeuw schoof er makkelijk van af
Ik heb hier geen actieve herinnering aanquote:
Onder Trump was dit nooit gebeurd?quote:Op donderdag 9 januari 2025 07:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eigen schuld dikke bult in Commiefornia.
Wel sneu voor de bossen en de diertjes
Wel saai.quote:Op donderdag 9 januari 2025 07:58 schreef rival het volgende:
Niet krabben.
Geen sneeuw.
Geen brand.
Alles onder controle hier.
Nee, die had Groenland al geannexeerd en een gletsjer naar Californië laten verplaatsen om te blussen met smeltwaterquote:Op donderdag 9 januari 2025 08:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Onder Trump was dit nooit gebeurd?
Vast wel want de president heeft weinig te zeggen over hoe de staten en counties dingen regelen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Onder Trump was dit nooit gebeurd?
Ja hier was het gewoon droog, niet eens hoeven krabben :’) Onderweg alleen wat natte sneeuwquote:Op donderdag 9 januari 2025 07:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Totaal niets van gemerkt, minimaal de autoruit hoeven te krabben en ik was eerder dan verwacht op de plaats van bestemming
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:32 schreef Moeraskat het volgende:
Kind vertrok op de fiets naar school. Hop; sneeuwkraan open. Ze had een zelfgemaakte kaart in haar hand. Die wordt dus nat onderweg, maar ze denkt er niet over om die in haar tas te doen.Hoe oud is ze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Kind vertrok op de fiets naar school. Hop; sneeuwkraan open. Ze had een zelfgemaakte kaart in haar hand. Die wordt dus nat onderweg, maar ze denkt er niet over om die in haar tas te doen.A dat is zeker sneuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Aww puppyliefde![]()
Toen had ik ook mijn eerste vriendinnetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ach gossie, dit is ze ook, veel te jong voor deze shit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt mij als moeder ook lastig je kind zo te zien.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Wauw te triest, weten zijn ouders dit ook?quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:40 schreef Moeraskat het volgende:
Overigens: ook gewoon teksten naar haar sturen. Ik haat mezelf, leven heeft geen zin meer. Ik weet genoeg, ik ben jou niet waard.
Ja klopt. Ik stond er echt van te kijken. Als moeder ben ik ook niet klaar voor deze fase. En ik vond het erg lastig om dat gesprek te beginnen met zijn ouders. Zoiets wil je echt niet.quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach gossie, dit is ze ook, veel te jong voor deze shit.
Lijkt mij als moeder ook lastig je kind zo te zien.
[..]
Wat is dat voor psychopaat in de dop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Dat snap ik helemaal, ze is is nog veel te vroeg voor dit.quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik stond er echt van te kijken. Als moeder ben ik ook niet klaar voor deze fase. En ik vond het erg lastig om dat gesprek te beginnen met zijn ouders. Zoiets wil je echt niet.
Heb je dit ook doorgestuurd naar zijn ouders?quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:40 schreef Moeraskat het volgende:
Overigens: ook gewoon teksten naar haar sturen. Ik haat mezelf, leven heeft geen zin meer. Ik weet genoeg, ik ben jou niet waard.
Ja, ik heb ze verwezen naar de chat tussen die twee kinderen was op DC. Ze mocht van mij daar dan op onder de voorwaarde dat ik haar chats kan zien en haar account zo veel mogelijk afscherm. De IPad blijft altijd thuis en gaat nergens heen. (Tenzij we hem meenemen naar opa en oma of zo). Ze sprak ook via daar met andere klasgenootjes en kindjes van haar oude school.quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw te triest, weten zijn ouders dit ook?
quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer op kantoor. Onderweg natte sneeuw gehad.
Jeetje, they grow up so fast.quote:
Jazekerquote:Op donderdag 9 januari 2025 08:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je dit ook doorgestuurd naar zijn ouders?
Heb je goed gedaan. Wat een vreselijk ventje, die gaat zichzelf nog wel tegen komen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, ik heb ze verwezen naar de chat tussen die twee kinderen was op DC. Ze mocht van mij daar dan op onder de voorwaarde dat ik haar chats kan zien en haar account zo veel mogelijk afscherm. De IPad blijft altijd thuis en gaat nergens heen. (Tenzij we hem meenemen naar opa en oma of zo). Ze sprak ook via daar met andere klasgenootjes en kindjes van haar oude school.
Ik kreeg het gevoel alsof zijn ouders dus niet af en toe keken naar die chats. En dat was ook het geval.
Zijn moeder was er ook van geschrokken en daarna is het eigenlijk vanuit hem dus direct afgenomen. Ik heb zelfs gevraagd of hij nog wel hier durfde te komen. Dus ja.
Ze is net van school gewisseld en dit is de enige basisschool hier. We zijn namelijk in 2023 verhuisd.quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat snap ik helemaal, ze is is nog veel te vroeg voor dit.
Is ook lastig maar toch wel goed dat je het gedaan hebt. Hoe zou het verder gegaan zijn als dit was door gegaan.
Nu heeft ze er andere ellende voor terug.
Je zou haar bijna van school halen en naar een andere school doen. Maar ook dat is weer sneu
[..]
Naar. Wij hadden al die ipadtroep natuurlijk niet. We gingen meestal bij haar of bij mij afspreken na school om te Simsen. Of ik ging spontaan bij haar kunstschaatsles kijken als ik mijn moeder zo gek kon krijgen daar naar toe te rijden. En anders sprak je een tijdstip af om te MSN’en.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij hebben ook wel een tijdje ruzie gehad toen (om iets heel stoms volgens mij) en een paar maanden uit elkaar geweest en toen weer bij elkaar en toen ging ze na de basisschool naar Eindhoven verhuizen en na een jaar elkaar bijna niet meer te zien ging het na vier jaar definitief uit. RIP eerste grote liefde, eerste echte kus.
-XOXO-
quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
JazekerHeb het ook met m'n eigen ouders besproken. Want m'n dochter ging zelf ook van die dingen zeggen. Ze ging ook dingen terug sturen om hem dan te pleasen. Ze raakte ook in paniek als ze geen berichtje kon sturen omdat we voor haar gevoel ''ineens'' weg gingen die dag. Want dan zou hij boos worden.
Thanksquote:Op donderdag 9 januari 2025 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je goed gedaan. Wat een vreselijk ventje, die gaat zichzelf nog wel tegen komen.
Jammer dat jou dochter er de dupe van is.
Dafuq? Nu al een emotioneel manipulatief mannetjequote:Op donderdag 9 januari 2025 08:40 schreef Moeraskat het volgende:
Die gaat een keer de verkeerde vader tegenkomen als hij dit over een jaar of zes nog flikt.quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je goed gedaan. Wat een vreselijk ventje, die gaat zichzelf nog wel tegen komen.
Jammer dat jou dochter er de dupe van is.
Aww dat is wel lief.quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Naar. Wij hadden al die ipadtroep natuurlijk niet. We gingen meestal bij haar of bij mij afspreken na school om te Simsen. Of ik ging spontaan bij haar kunstschaatsles kijken als ik mijn moeder zo gek kon krijgen daar naar toe te rijden. En anders sprak je een tijdstip af om te MSN’en.
Wij hebben ook wel een tijdje ruzie gehad toen (om iets heel stoms volgens mij) en een paar maanden uit elkaar geweest en toen weer bij elkaar en toen ging ze na de basisschool naar Eindhoven verhuizen en na een jaar elkaar bijna niet meer te zien ging het na vier jaar definitief uit. RIP eerste grote liefde, eerste echte kus.
Kind vertrok op de fiets naar school. Hop; sneeuwkraan open. Ze had een zelfgemaakte kaart in haar hand. Die wordt dus nat onderweg, maar ze denkt er niet over om die in haar tas te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
uhmquote:Op donderdag 9 januari 2025 08:40 schreef Moeraskat het volgende:
wtfquote:Op donderdag 9 januari 2025 08:40 schreef Moeraskat het volgende:
Exact. Ze is ook pas net 10 en zo'n iedereens vriend. Ze gaat zelfs graag sochtends tussen de bejaarden zwemmen om lekker te kletsen, die dametjes vinden dat ook heerlijk. Dat leek helemaal te verdwijnen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel sneu voor haar. Dit zijn dingen die op je 20e al ongezond zijn om mee te maken, laat staan op je 10e.
Absoluut. En dan na zo'n tekst van: ik kan beter dood zijn. gewoon uren offline gaan zodat m'n dochter nog meer buikpijn krijgt.quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dafuq? Nu al een emotioneel manipulatief mannetje
Even opzoeken.quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:55 schreef datismijnmening het volgende:
Hebben jullie de docu “I Love You, Now Die: The Commonwealth V. Michelle Carter“ gezien?
Heel sick gaat ook over dit soort manipulatie via chat.
Ja social media is echt funest voor de jeugd. (En eigenlijk ook voor ons).quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Aww dat is wel lief.
4 jaar is wel lang op die leeftijd. Heb je haar ooit nog gezien?
Klopt, in mijn tijd was dit er ook nog niet. Volgens mij was msn er nog niet eens toen ik op de basisschool zat. Of wellicht in het laatste jaar. Ik weet dat niet meer. Had ook in die tijd een eerste vriendje. Nooit dit soort shit gehad, godzijdank.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja social media is echt funest voor de jeugd. (En eigenlijk ook voor ons).
We hebben nog steeds contact. Ik feliciteer haar altijd op dr verjaardag en zij mij
See you in Timboektoe?quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Even opzoeken.
Ik heb overigens wel expres met haar al die Carry Slee films gekeken.
Maar m'n hoofd is nooit stil.quote:
Ja het is niet dat we samen terrasjes gaan pakken of uren bellen hoor. We volgen elkaar gewoon op de socialsquote:Op donderdag 9 januari 2025 08:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]Wat cute!
Dat doe ik ook bij 1 ex. Maar na het feliciteren houdt het ook wel op.
Haha! Nee, die nietquote:
quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja het is niet dat we samen terrasjes gaan pakken of uren bellen hoor. We volgen elkaar gewoon op de socials
Ah die heb ik niet gezien. Wel Lover of Loser.quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Haha! Nee, die niet
Kappen, spijt, pijnstillers etc.
Ik hoop voor haar eerder.quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze is net van school gewisseld en dit is de enige basisschool hier. We zijn namelijk in 2023 verhuisd.
Maar hij zit een klas hoger en hij gaat aankomend schooljaar naar de middelbare school. Dus dan stopt het denk ik wel.
Dat is veilig he achter een schermpje. Als ik zijn moeder was had ik dat van hem afgepakt. Als je dat nu niet aanpakt wordt het waarschijnlijk van kwaad naar ergerquote:Op donderdag 9 januari 2025 08:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Thanks
Het gekke is, als hij hier is/was, dan was het een prima ventje. Goede manieren, beleefd, rustig.
Het leek wel alsof hij online heel iemand anders was en dat gevoel had m'n dochter ook. Daar kwam ze zelfs zelf mee.
Dat zou toch heel jammer zijn, is dat nu wel weer terug omdat je zegt leek te verdwijnen?quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Exact. Ze is ook pas net 10 en zo'n iedereens vriend. Ze gaat zelfs graag sochtends tussen de bejaarden zwemmen om lekker te kletsen, die dametjes vinden dat ook heerlijk. Dat leek helemaal te verdwijnen.
Nou dat dus.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is veilig he achter een schermpje. Als ik zijn moeder was had ik dat van hem afgepakt. Als je dat nu niet aanpakt wordt het waarschijnlijk van kwaad naar erger
Ja, omdat hij is gaan negeren.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou toch heel jammer zijn, is dat nu wel weer terug omdat je zegt leek te verdwijnen?
Dat vind ik dus ook. Hij stuurde dingen waar je aan denkt bij 17-20 jarige zeg maar, om te claimen. Wat ook niet goed is hoor.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:06 schreef bitterbal het volgende:
ik vind zorgwekkend dat iemand op die leeftijd al deze truukjes gebruikt?
Ik kan je een verhaal over de ex van mijn vriendin vertellen waar je nekharen van overeind gaan staan.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:06 schreef bitterbal het volgende:
Zou zo'n pisvlekje tandjes laten tuffen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:06 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kan je een verhaal over de ex van mijn vriendin vertellen waar je nekharen van overeind gaan staan.
Ze boft met jullie als ouders. WIl ze de kost niet geven wie niet omkijken na wat hun kind op socialmedia doet.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou dat dus.
En ik wilde ook m'n dochter niet straffen voor zijn gedrag. Maar ik heb haar wel afgeleid met allerlei dingen zodat ze minder tijd per dag met die IPad bezig was.
Mijn man overigens ook.
Met jou aan haar zijde gaat dat vast goed komen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, omdat hij is gaan negeren.
Maar nu loopt ze met een knoop in haar maag omdat ze niet wil dat het uit is/gaat.
Begrijpelijkquote:Op donderdag 9 januari 2025 09:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee het is te privé. Not my place.
Nee, daar zijn ook behoorlijk wat dingen aan de hand. Eigenlijk zouden z'n ouders daar naar moeten laten kijken.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook. Hij stuurde dingen waar je aan denkt bij 17-20 jarige zeg maar, om te claimen. Wat ook niet goed is hoor.
Bedanktquote:Op donderdag 9 januari 2025 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze boft met jullie als ouders. WIl ze de kost niet geven wie niet omkijken na wat hun kind op socialmedia doet.
Ik hoop dat ze er snel overheen is
quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met jou aan haar zijde gaat dat vast goed komen.
Als ik kijk naar hoe verdraaid jong ik kinderen aantref in online communities, verbaast dat me ook niet echt (helaas). Zelf mod ik ergens waar we vrij streng zijn op leeftijd, maar een hoop plaatsen boeit het geen flikker wie er meepost, laat staan meeleest.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook. Hij stuurde dingen waar je aan denkt bij 17-20 jarige zeg maar, om te claimen. Wat ook niet goed is hoor.
Die mening delen we met je. Maar hoe zeg je zoiets tegen die oudersquote:Op donderdag 9 januari 2025 09:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, daar zijn ook behoorlijk wat dingen aan de hand. Eigenlijk zouden z'n ouders daar naar moeten laten kijken.
Hopelijk ziet je dochter binnenkort ook in dat ze beter af is zonder die manipulatieve persoon. Die jongen gaat in zijn verdere leven nog voor veel ellende zorgen, als hij zo doorgaat.quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Absoluut. En dan na zo'n tekst van: ik kan beter dood zijn. gewoon uren offline gaan zodat m'n dochter nog meer buikpijn krijgt.
Ik snap echt niet waar dit vandaan komt.
Precies, daarom zit ik er ook best bovenop. Ze heeft ook wel privacy hoor. Ik lees niet elke letter.. Maar als ik iets afwijkends merk aan haar gedrag dan zit ik er als een havik bovenop.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik kijk naar hoe verdraaid jong ik kinderen aantref in online communities, verbaast dat me ook niet echt (helaas). Zelf mod ik ergens waar we vrij streng zijn op leeftijd, maar een hoop plaatsen boeit het geen flikker wie er meepost, laat staan meeleest.
Lijkt me sowieso extreem lastig voor kinderen om daar je weg te vinden.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik kijk naar hoe verdraaid jong ik kinderen aantref in online communities, verbaast dat me ook niet echt (helaas). Zelf mod ik ergens waar we vrij streng zijn op leeftijd, maar een hoop plaatsen boeit het geen flikker wie er meepost, laat staan meeleest.
Ze weet het, maar het is een strijd tussen gevoel en verstand. Nu al.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hopelijk ziet je dochter binnenkort ook in dat ze beter af is zonder die manipulatieve persoon. Die jongen gaat in zijn verdere leven nog voor veel ellende zorgen, als hij zo doorgaat.
Ja, een beetje normale ouders zoeken wel hulp als ze lezen dat hun kind dit soort gedrag vertoont. Maar ja, dat gedrag komt ook ergens vandaan en de kans is natuurlijk groot dat er in het hele gezin iets mis is.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die mening delen we met je. Maar hoe zeg je zoiets tegen die ouders... Ik heb ze verwezen naar de chats en ik hoop dat ze daar zelf conclusies uit trekken. Als ik het gesprek aan zou gaan denk ik eerder dat dit op ruzie zou uitdraaien.
Hij is een soort prins. Alles wordt voor hem gedaan, hij kan niks zelf. Geen zusjes/broertjes, geen huisdieren.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, een beetje normale ouders zoeken wel hulp als ze lezen dat hun kind dit soort gedrag vertoont. Maar ja, dat gedrag komt ook ergens vandaan en de kans is natuurlijk groot dat er in het hele gezin iets mis is.
Doe je goed.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Precies, daarom zit ik er ook best bovenop. Ze heeft ook wel privacy hoor. Ik lees niet elke letter.. Maar als ik iets afwijkends merk aan haar gedrag dan zit ik er als een havik bovenop.
Ze mag ook geen D-servers joinen die ik niet ken. Ze mag niet op social media en niet op robblox.
Ja, is het ook wel. In dat opzicht zijn ze eigenlijk net zo vogelvrij als "wij" vroeger waren, want onze ervaringen met internet vroegâh zijn niet meer te vergelijken met nu. Wij hadden tenminste nog onze anonimiteit mee.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso extreem lastig voor kinderen om daar je weg te vinden.
Oh boy.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij is een soort prins. Alles wordt voor hem gedaan, hij kan niks zelf. Geen zusjes/broertjes, geen huisdieren.
Eten snijden, tandenpoetsen etc. dat doet hij niet eens zelf.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:21 schreef UitStraling het volgende:
Mensen worden ook steeds zwakker en instabieler, als je leest hoeveel moeite mensen hier af en toe hebben met relaties/verbroken relaties.
Die hadden tenminste relatiesquote:Op donderdag 9 januari 2025 09:21 schreef UitStraling het volgende:
Mensen worden ook steeds zwakker en instabieler, als je leest hoeveel moeite mensen hier af en toe hebben met relaties/verbroken relaties.
Oh dear.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij is een soort prins. Alles wordt voor hem gedaan, hij kan niks zelf. Geen zusjes/broertjes, geen huisdieren.
In onze tijd was het nog wat vriendelijker/anoniemer. En niet alles werd gefilmd dat scheelde ook.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doe je goed.
[..]
Ja, is het ook wel. In dat opzicht zijn ze eigenlijk net zo vogelvrij als "wij" vroeger waren, want onze ervaringen met internet vroegâh zijn niet meer te vergelijken met nu. Wij hadden tenminste nog onze anonimiteit mee.
Er waren toen ook relatief minder mensen op internet. Daarbij was het niet 24/7 beschikbaar want het ging over de telefoonlijnquote:Op donderdag 9 januari 2025 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doe je goed.
[..]
Ja, is het ook wel. In dat opzicht zijn ze eigenlijk net zo vogelvrij als "wij" vroeger waren, want onze ervaringen met internet vroegâh zijn niet meer te vergelijken met nu. Wij hadden tenminste nog onze anonimiteit mee.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Welke kat neem jequote:
quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Nee kan hier niet in dit huisje
Wat is klein?quote:
quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:30 schreef bitterbal het volgende:
hele eiland in rep en roer omdat de vuil niet meer wordt opgehaald
[ afbeelding ]
Die gaat zichzelf dus nog een keer flink tegenkomen als er iets van zelfstandigheid wordt verwacht van hem.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, op de middelbare al, denk ik.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die gaat zichzelf dus nog een keer flink tegenkomen als er iets van zelfstandigheid wordt verwacht van hem.
ohh ja 1 klein woonkamer gedeelte en slaapkamer. En wil het liefst niet dat de kat naar buiten gaatquote:Op donderdag 9 januari 2025 09:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
Ja-ha, dat snap ik. Maar hoe klein is klein in jouw ogen.
nou wil wel dat beestje wat ruimte heeftquote:Op donderdag 9 januari 2025 09:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bang dat jij dan buiten moet slapen?
Whehehe, die eerste telefoons met camera. Pixels kunnen tellen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In onze tijd was het nog wat vriendelijker/anoniemer. En niet alles werd gefilmd dat scheelde ook.
De desktop met internet in de woonkamer.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Er waren toen ook relatief minder mensen op internet. Daarbij was het niet 24/7 beschikbaar want het ging over de telefoonlijn(bij ons dan).
Dus dat was heel anders. Maar ik ben blij dat ik er zo mee ben opgegroeid en dat ik mijn weg ken, ik ook heel veel gekke mensen heb gezien en gekke dingen heb meegemaakt... Zodat ik deze ervaringen kan in zetten om mijn eigen kroost te beschermen te adviseren maar ook te begrijpen.
ik ken ouders van mijn leeftijd die helemaal niet zoveel kennis en ervaring hebben. Als gamer doe je dat toch wel op. Als FOK!'er overigens ook.
Ik heb ook school geadviseerd om zo'n lespakket te nemen over internet etc. dat zouden ze wel introduceren.
Vreet een vogelspin Takkie Twee op.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh ja 1 klein woonkamer gedeelte en slaapkamer. En wil het liefst niet dat de kat naar buiten gaat
Snap ik, lekker binnenhouden. Nou ja, als je denkt dat het te klein is dan doe je er goed aan om het niet te doen idd.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh ja 1 klein woonkamer gedeelte en slaapkamer. En wil het liefst niet dat de kat naar buiten gaat
Nee wacht wel, komt nog welquote:Op donderdag 9 januari 2025 09:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Snap ik, lekker binnenhouden. Nou ja, als je denkt dat het te klein is dan doe je er goed aan om het niet te doen idd.
Haha! ja in de woonkamer inderdaad.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Whehehe, die eerste telefoons met camera. Pixels kunnen tellen.Overigens ook wel genoeg raar volk tegengekomen, maar die wisten je toch niet te vinden, dus lekker boeiend.
[..]
De desktop met internet in de woonkamer.Niet dat m'n ouders me op zaterdagochtend of zaterdagavond (hun avondje uit, maar toen was ik inmiddels ook 13+) in de gaten hielden, maar details.
Zet me wel aan het denken trouwens, ik zal m'n zus (die is nooit zo online actief geweest) binnenkort eens inseinen dat ik 'r best wil helpen met hoe ze haar kinderen kan begeleiden daarin en wat beter is om af te houden.
Lekker naar buiten gaan. Kan ie lekker jagen op hagedissen en gecko's.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou wil wel dat beestje wat ruimte heeft
Komt die 30 jaar internet-ervaring nog eens van pas ook.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Haha! ja in de woonkamer inderdaad.
Goed idee van je, zou ik zeker doen
mja zit die vol met beestjes plus er zitten hier echt super veel honden. kat kan ook overden wordenquote:Op donderdag 9 januari 2025 09:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lekker naar buiten gaan. Kan ie lekker jagen op hagedissen en gecko's.
En dan platgereden worden of iets vreten wat 'ie beter niet had kunnen doen..quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lekker naar buiten gaan. Kan ie lekker jagen op hagedissen en gecko's.
Is dat nog niet weggespoeld dan?quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:30 schreef bitterbal het volgende:
hele eiland in rep en roer omdat de vuil niet meer wordt opgehaald
[ afbeelding ]
Toen ik op de basisschool zat, was er nog niet eens internet, laat staan mobiele telefoons.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doe je goed.
[..]
Nee geen regen nuquote:Op donderdag 9 januari 2025 09:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dat nog niet weggespoeld dan?.
[..]
Toen ik op de basisschool zat, was er nog niet eens internet, laat staan mobiele telefoons.
Nu voel ik me oud
Het was bij mij net in opkomst.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dat nog niet weggespoeld dan?.
[..]
Toen ik op de basisschool zat, was er nog niet eens internet, laat staan mobiele telefoons.
Nu voel ik me oud
Preciesquote:Op donderdag 9 januari 2025 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Komt die 30 jaar internet-ervaring nog eens van pas ook.Helemaal omdat ik dingen als Twitch en Discord ook snap.
was ze altijd wel tochquote:Op donderdag 9 januari 2025 09:38 schreef Recce het volgende:
Pamela Anderson is opeens knap geworden.
[ afbeelding ]
Ik herkende haar bijna niet.quote:
Ik pas op de vervolgopleiding. En mijn eerste smartphone, negen/tien jaar geleden.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:37 schreef Moeraskat het volgende:
Ik had m'n eerste mobiele telefoon (swing) op de middelbare school
Ik toen ik al studeerde. Was gestrand op een station terwijl ik een deadline had om iets in te leveren, en had net genoeg kleingeld om via een telefooncel mijn vader te bellen om me daar op te pikken en verder te brengen. Toen toch maar een mobiel gekocht, volgens mij een Nokiaquote:Op donderdag 9 januari 2025 09:37 schreef Moeraskat het volgende:
Ik had m'n eerste mobiele telefoon (swing) op de middelbare school
Dat nog niet. Althans niet waar ik kan zien. Maar het sneeuwt nu wel hard hier.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Hier ook. Het blijft zelfs een beetje liggen.
alsof jij nee zou zeggen tegen pamela andersonquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Noord-Amerikaanse hagedissenkaak.
Kán ook gewoon iets van lippenbalsem zijn nog.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:40 schreef bitterbal het volgende:
nou ja zie nog wel lipglos geloof ik :p
Er zat wel een dieper verhaal achter. Iets met haar vaste visagiste maar weet niet meer watquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kán ook gewoon iets van lippenbalsem zijn nog.
Maar ik vind het knap van d'r, die omslag naar "fuck it, zelf heb ik hier helemaal geen zin in".
Alleen de tetten waren verbouwd toch?quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat was voor de verbouwing.Daarna kreeg ze echt zo'n overdreven uiterlijk.
Ik heb zo mijn standaardenquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
alsof jij nee zou zeggen tegen pamela anderson
Ja, ik heb het wel een keer gelezen ergens, maar het is niet blijven plakken.quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er zat wel een dieper verhaal achter. Iets met haar vaste visagiste maar weet niet meer wat
Geen idee eigenlijk. In ieder geval was haar hele uitstraling enorm bimbo-achtig.quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alleen de tetten waren verbouwd toch?
Ik moet zeggen dat een puberende Gianni61 hier geen probleem van maaktequote:Op donderdag 9 januari 2025 10:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. In ieder geval was haar hele uitstraling enorm bimbo-achtig.
Vooral de make up en het image wat 'r gegeven werd.quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. In ieder geval was haar hele uitstraling enorm bimbo-achtig.
Je hebt alle afleveringen van Baywatch gekeken?quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat een puberende Gianni61 hier geen probleem van maakte
En het geblondeerde haar.quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vooral de make up en het image wat 'r gegeven werd.
Ik heb zo serieus twee maanden gezeten tot mijn gehele binnenste kring een interventie nodig achtte.quote:
De afleveringen met Carmen Electra of Erika Eleniak kan ik mij nog levendig herinnerenquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Je hebt alle afleveringen van Baywatch gekeken?
quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De afleveringen met Carmen Electra of Erika Eleniak kan ik mij nog levendig herinneren
Je had zo'n aflevering waarin Jill werd opgegeten door een haai. Zo spannend was die.quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De afleveringen met Carmen Electra of Erika Eleniak kan ik mij nog levendig herinneren
Ik vond Nicole Eggert leuk!quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, dat valt onder dat image wat 'r gegeven werd.quote:
Had ze daar zelf niets over te vertellen dan?quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat valt onder dat image wat 'r gegeven werd.
Make-up draagt ze tegenwoordig bijna nooit meer.quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vooral de make up en het image wat 'r gegeven werd.
Weinig.quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Had ze daar zelf niets over te vertellen dan?
Ja, dat was de aanleiding.quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Make-up draagt ze tegenwoordig bijna nooit meer.
En iedereen blijft daar spastisch over doen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Make-up draagt ze tegenwoordig bijna nooit meer.
Je mag hier ook nu afwassen hoor, als je het zo mist.quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:37 schreef Ama het volgende:
Ik kan vanavond weer afwassen. 🙌🏼
Lol nog nooit zo blij om geweest. Dan kan ik de keukenkastjes ook weer inrichten dus.
Ik mis het alleen om mn eigen afwas te kunnen doen. Of beter gezegd niet in een emmer te hoeven pleuren in de badkamer.quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:38 schreef rival het volgende:
[..]
Je mag hier ook nu afwassen hoor, als je het zo mist.
Zullen nog veel meer moar sad verhalen zijn.quote:
Is toch ook echt heel erg raar, een vrouw zonder make-up op straat.quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En iedereen blijft daar spastisch over doen.
Ik heb een bloedblaar omdat ik met een hamer op mijn hand heb geslagen. Soms is het wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben.quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:59 schreef CherryLips het volgende:
Van het weekend brandde ik m'n wijsvinger aan een Ikea-lampje en net schiet ik uit met een mesje, in m'n duim. Ik hou zo geen vingers meer over.
Je hebt nog 8 over.quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:59 schreef CherryLips het volgende:
Van het weekend brandde ik m'n wijsvinger aan een Ikea-lampje en net schiet ik uit met een mesje, in m'n duim. Ik hou zo geen vingers meer over.
hmm branden aan een ikea lampje?quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:59 schreef CherryLips het volgende:
Pek en veren!quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is toch ook echt heel erg raar, een vrouw zonder make-up op straat.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:05 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb een bloedblaar omdat ik met een hamer op mijn hand heb geslagen. Soms is het wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben.
Ja zo'n Knubbig.quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm branden aan een ikea lampje?
Even naar Amerika verhuizen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja zo'n Knubbig.
Kan ik ze aanklagen voor een miljoen?
Zou proberen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja zo'n Knubbig.
dat niet maar misschien wel melden op de site bij het productquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja zo'n Knubbig.
Ik val er een beetje in maar als dit over Pam uit The Office gaat ben ik het helemaal met je eens.quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:38 schreef datismijnmening het volgende:
Pam was vroeger wel lekker hoor![]()
En voor 57 ziet ze er nu ook niet slecht uit
Mannen zijn lelijk?quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:46 schreef UitStraling het volgende:
Heel veel vrouwen lijken zonder make-up gewoon op jongens/mannen.
Aaaaaah ja. Dat warmt lekker op ja.quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit was een oud model, zit zo'n ovenlampje in. Was ik even vergeten.
Dit kan voor veel mensen een uitkomst zijn.quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:46 schreef UitStraling het volgende:
Dan zie ik het probleem niet.quote:
Dat was de aansluitende vraag.quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vrouwen zonder make-up zijn lelijk?
Goed museum. Top.quote:Volgens Veldman worden bezoekers in de eerste plaats getrakteerd op een "leuk avondje uit. Met veel ruimte voor de historische wetenschap, maar wel gebracht met een knipoog en een beetje fantasy."
Awwquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:54 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips dit jaar geen pindakaas paaseieren bij de Jumbo. Wel appeltaart en suikerbrood. Die laatste wil ik nog wel proberen, denk ik.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:53 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/tech/63(...)asterix-gehalte.html
[..]
Goed museum. Top.
Dat is het eerste waar ik naar kijk als ik paaseieren ziequote:Op donderdag 9 januari 2025 11:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
AwwDe Hema had ze vorig jaar ook al niet meer.
Dat wordt afkicken.
Ik durf niet op zo'n gare link te klikken.quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
https://bsky.app/profile/dussel.bsky.social/post/3leufamq2ys23
Meestal worden ze er mooier van.quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vrouwen zonder make-up zijn lelijk?
Mij boeit het weinig wat anderen denken.quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Meestal worden ze er mooier van.
Ohja die luxe paaseitjes had ik niet heel goed naar gekeken. Maar dat er pistache tussen zit dit jaar sta ik niet van te kijken nee.quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:04 schreef CherryLips het volgende:
https://www.jumbo.com/pro(...)e-wit-150-g-594793ZK
Pistache is nu de rage he?
Dat is sowieso een goede insteek.quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Mij boeit het weinig wat anderen denken.
Ik zie wel 10 soorten paaseitjes die ik ga kopenquote:Op donderdag 9 januari 2025 12:04 schreef CherryLips het volgende:
https://www.jumbo.com/pro(...)e-wit-150-g-594793ZK
Pistache is nu de rage he?
Als puber had ik dat natuurlijk wel meer alleen tegenwoordig denk ik maar ja de meeste vrouwen hebben zonder make-up ook gewoon plekjes enz alleen bij mij zie je het. Ja boeiend, als iemand er niet tegen kan kijk je maar de andere kant op.quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is sowieso een goede insteek.
Kloptquote:Op donderdag 9 januari 2025 12:11 schreef Crack_ het volgende:
Volgens mij krijgen mensen met blonde wimpers die mascara gebruiken standaard de vraag 'of ze ziek zijn' als ze geen make up op hebben terwijl ze dat normaal wel hebben. So far 'mooier'.
Check.quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:11 schreef Crack_ het volgende:
Volgens mij krijgen mensen met blonde wimpers die mascara gebruiken standaard de vraag 'of ze ziek zijn' als ze geen make up op hebben terwijl ze dat normaal wel hebben. So far 'mooier'.
Maar ik ben morgen niet thuis?!quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:13 schreef Ama het volgende:
Echt zin om morgen alles schoon te maken.
quote:
quote:
*geeft poetsdoekje aan.quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:13 schreef Ama het volgende:
Gewoon een Poolse of Albaanse poets regelen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:13 schreef Ama het volgende:
quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik val er een beetje in maar als dit over Pam uit The Office gaat ben ik het helemaal met je eens.
Het is niet erg dat je gay bent hoor, mag in dit land gewoonquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:46 schreef UitStraling het volgende:
In stukjes opknippen?quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook weleens zo'n schoonmaakkick, maar dat duurt dan maar een half uurtje. Net lang genoeg om alles overhoop te hebben gehaald.
Ja poetsen is echt alleen maar leuk als je van de huisjes-op-wielen bent qua afkomst.quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook weleens zo'n schoonmaakkick, maar dat duurt dan maar een half uurtje. Net lang genoeg om alles overhoop te hebben gehaald.
Als je de keuken enz hier nu ziet dan krijg je wel zin in schoonmaken. Vooral in veel stofzuigen en dweilen. Maar kan helaas morgen pas.quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:28 schreef CherryLips het volgende:
O ja dat had ik hier ook. Ook de gordijnen maar gewassen toen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Als je de keuken enz hier nu ziet dan krijg je wel zin in schoonmaken. Vooral in veel stofzuigen en dweilen. Maar kan helaas morgen pas.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Meestal worden ze er mooier van.
Ik vind het vooral fijn wanneer het schoon isquote:Op donderdag 9 januari 2025 12:31 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind schoonmaken heeerrrlijkopruimen ben ik minder goed in
Dat is gelukkig niet nodig.quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja dat had ik hier ook. Ook de gordijnen maar gewassen toen.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind paaseitjes nooit lekker eigenlijk.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Ama op 09-01-2025 12:52:22 ]Your beauty never ever scared me.
Soms wel, soms niet. Ligt aan mijn mood en de hoeveelheid dingen die ik moet doen in huis.quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.thegoodtrade.com/features/doom-boxes/
Dat is heerlijk inderdaadquote:Op donderdag 9 januari 2025 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het vooral fijn wanneer het schoon is
Ik had de boel zaterdag wat schoongemaakt en vooral opgeruimd en dan kom je op zondagochtend gewoon veel fijner de woonkamer in
quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:43 schreef Ama het volgende:
@:mschol keuken update van de dag. Je vraagt vanavond ofzo waarschijnlijk toch wel dacht ik dus heb maar even foto gemaakt dit keer nu ik er toch sta.Hij ziet geen mentionsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
blijkbaar heb ik best veel doom boxesquote:Op donderdag 9 januari 2025 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.thegoodtrade.com/features/doom-boxes/
Ohja nou dan plaats ik wel linkje als die vraagt. Is waar ook.quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:46 schreef Ama het volgende:
Nu ben ik wel vergeten waarom ik die kant op liep. 🤔
Hm, hier over het algemeen wel maar dit weekend komt mijn paps en daarvoor schoonmaken is dan weer niet chillquote:Op donderdag 9 januari 2025 12:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet. Ligt aan mijn mood en de hoeveelheid dingen die ik moet doen in huis.
Maar de pest daarmee is dat m'n moeder mij ook heeft opgevoed met dat idee, waardoor ik nu hysterisch wil opruimen enzo voor ik op vakantie ga, alsof ik dan nog niet genoeg te doen heb, en ik dan met een halve burn-out in de auto of trein zitquote:Op donderdag 9 januari 2025 12:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is heerlijk inderdaad. Als je een paar dagen weg bent dan is dat al helemaaaal genieten
Ik heb een doomberging.quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:53 schreef rival het volgende:
[..]
Daar heb ik zelfs een doomroom voor
Heb jij dat nooit dat je ergens heen loopt en dat je dan iets anders doet en dan denkt oh ja maar waarom liep ik hier.quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Hm, hier over het algemeen wel maar dit weekend komt mijn paps en daarvoor schoonmaken is dan weer niet chill
Wat veel zelfopgelegde moetjesquote:Op donderdag 9 januari 2025 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar de pest daarmee is dat m'n moeder mij ook heeft opgevoed met dat idee, waardoor ik nu hysterisch wil opruimen enzo voor ik op vakantie ga, alsof ik dan nog niet genoeg te doen heb, en ik dan met een halve burn-out in de auto of trein zitLiever gooi ik nu alles van me af en zie ik het wel wanneer ik weer thuis ben. Maar dat kan niet, want de buren komen de veestapel voeren en die mogen niet denken dat ik een smerig zwijn ben.
Dat heeft toch iedereen? Ik heb het vandaag al vier keer gehad.quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb jij dat nooit dat je ergens heen loopt en dat je dan iets anders doet en dan denkt oh ja maar waarom liep ik hier.
Ik kan de hele dag rommel maken en dat ook laten liggen. (zonder het "te zien" zelfs) Maar als ik in de ochtend de woonkamer binnen kom dan begin ik meteen met opruimen/schoonmaken voordat ik ga zitten.quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom ben ik er zo slecht in.
Vier keer ook.quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heeft toch iedereen? Ik heb het vandaag al vier keer gehad.
M'n hele leven bestaat uit zelfopgelegde moetjes.quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat veel zelfopgelegde moetjesklinkt ingewikkeld en zonde van je energie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |