SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ik heb alleen een beetje te kort geslapen. Bed lag nog lekker, maar de wekker was streng.quote:Op donderdag 9 januari 2025 06:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Lekker geslapen.
Pech gehadquote:Op donderdag 9 januari 2025 06:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En deze Libelle scheurkalender is stom
Maar waar vind je de antwoorden op stille vragenquote:
Waarom sliep je vriendin boven?quote:Op donderdag 9 januari 2025 06:51 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
Ik ga mijn kruik hervullen, de poes van boven halen en weer terug naar bed
Ik denk dat je met @datismijnmening een heel eind komt danquote:Op donderdag 9 januari 2025 06:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar waar vind je de antwoorden op stille vragen
quote:Op donderdag 9 januari 2025 06:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom sliep je vriendin boven?
quote:Sneeuwpret, maar ook een zeer drukke ochtendspits lijkt donderdagochtend op komst voor Brabant. De eerste sneeuw is woensdagavond al gevallen. Deze ochtend van 06.00 tot 12:00 uur geldt code oranje in de provincie. Volgens het KNMI valt in het oosten van Brabant een pak van vijf tot acht centimeter.
Onvergeeflijkquote:
Totaal niets van gemerkt, minimaal de autoruit hoeven te krabben en ik was eerder dan verwacht op de plaats van bestemmingquote:
Noem je me nou luid?quote:Op donderdag 9 januari 2025 07:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat je met @:datismijnmening een heel eind komt dan
ZCquote:Op donderdag 9 januari 2025 06:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom sliep je vriendin boven?
Ik hoefde niet te krabben, pak sneeuw schoof er makkelijk van afquote:Op donderdag 9 januari 2025 07:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Totaal niets van gemerkt, minimaal de autoruit hoeven te krabben en ik was eerder dan verwacht op de plaats van bestemming
![]()
![]()
Ben benieuwd wat vanmiddag doet, maar het zal allemaal wel loslopenquote:Op donderdag 9 januari 2025 07:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik hoefde niet te krabben, pak sneeuw schoof er makkelijk van af
Hier sneeuwt het inmiddels weerquote:Op donderdag 9 januari 2025 07:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat vanmiddag doet, maar het zal allemaal wel loslopen
Genietenquote:
Ik hoefde ook niet te krabben. Laagje ijs was zo dun dat de ruitenwissers het er konden afvegen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 07:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik hoefde niet te krabben, pak sneeuw schoof er makkelijk van af
Ik heb hier geen actieve herinnering aanquote:
Onder Trump was dit nooit gebeurd?quote:Op donderdag 9 januari 2025 07:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eigen schuld dikke bult in Commiefornia.
Wel sneu voor de bossen en de diertjes
Wel saai.quote:Op donderdag 9 januari 2025 07:58 schreef rival het volgende:
Niet krabben.
Geen sneeuw.
Geen brand.
Alles onder controle hier.
Nee, die had Groenland al geannexeerd en een gletsjer naar Californië laten verplaatsen om te blussen met smeltwaterquote:Op donderdag 9 januari 2025 08:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Onder Trump was dit nooit gebeurd?
Vast wel want de president heeft weinig te zeggen over hoe de staten en counties dingen regelen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Onder Trump was dit nooit gebeurd?
Ja hier was het gewoon droog, niet eens hoeven krabben :’) Onderweg alleen wat natte sneeuwquote:Op donderdag 9 januari 2025 07:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Totaal niets van gemerkt, minimaal de autoruit hoeven te krabben en ik was eerder dan verwacht op de plaats van bestemming
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:32 schreef Moeraskat het volgende:
Kind vertrok op de fiets naar school. Hop; sneeuwkraan open. Ze had een zelfgemaakte kaart in haar hand. Die wordt dus nat onderweg, maar ze denkt er niet over om die in haar tas te doen.Hoe oud is ze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Kind vertrok op de fiets naar school. Hop; sneeuwkraan open. Ze had een zelfgemaakte kaart in haar hand. Die wordt dus nat onderweg, maar ze denkt er niet over om die in haar tas te doen.A dat is zeker sneuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Aww puppyliefde![]()
Toen had ik ook mijn eerste vriendinnetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ach gossie, dit is ze ook, veel te jong voor deze shit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt mij als moeder ook lastig je kind zo te zien.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Wauw te triest, weten zijn ouders dit ook?quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:40 schreef Moeraskat het volgende:
Overigens: ook gewoon teksten naar haar sturen. Ik haat mezelf, leven heeft geen zin meer. Ik weet genoeg, ik ben jou niet waard.
Ja klopt. Ik stond er echt van te kijken. Als moeder ben ik ook niet klaar voor deze fase. En ik vond het erg lastig om dat gesprek te beginnen met zijn ouders. Zoiets wil je echt niet.quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach gossie, dit is ze ook, veel te jong voor deze shit.
Lijkt mij als moeder ook lastig je kind zo te zien.
[..]
Wat is dat voor psychopaat in de dop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Dat snap ik helemaal, ze is is nog veel te vroeg voor dit.quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik stond er echt van te kijken. Als moeder ben ik ook niet klaar voor deze fase. En ik vond het erg lastig om dat gesprek te beginnen met zijn ouders. Zoiets wil je echt niet.
Heb je dit ook doorgestuurd naar zijn ouders?quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:40 schreef Moeraskat het volgende:
Overigens: ook gewoon teksten naar haar sturen. Ik haat mezelf, leven heeft geen zin meer. Ik weet genoeg, ik ben jou niet waard.
Ja, ik heb ze verwezen naar de chat tussen die twee kinderen was op DC. Ze mocht van mij daar dan op onder de voorwaarde dat ik haar chats kan zien en haar account zo veel mogelijk afscherm. De IPad blijft altijd thuis en gaat nergens heen. (Tenzij we hem meenemen naar opa en oma of zo). Ze sprak ook via daar met andere klasgenootjes en kindjes van haar oude school.quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw te triest, weten zijn ouders dit ook?
quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer op kantoor. Onderweg natte sneeuw gehad.
Jeetje, they grow up so fast.quote:
Jazekerquote:Op donderdag 9 januari 2025 08:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je dit ook doorgestuurd naar zijn ouders?
Heb je goed gedaan. Wat een vreselijk ventje, die gaat zichzelf nog wel tegen komen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, ik heb ze verwezen naar de chat tussen die twee kinderen was op DC. Ze mocht van mij daar dan op onder de voorwaarde dat ik haar chats kan zien en haar account zo veel mogelijk afscherm. De IPad blijft altijd thuis en gaat nergens heen. (Tenzij we hem meenemen naar opa en oma of zo). Ze sprak ook via daar met andere klasgenootjes en kindjes van haar oude school.
Ik kreeg het gevoel alsof zijn ouders dus niet af en toe keken naar die chats. En dat was ook het geval.
Zijn moeder was er ook van geschrokken en daarna is het eigenlijk vanuit hem dus direct afgenomen. Ik heb zelfs gevraagd of hij nog wel hier durfde te komen. Dus ja.
Ze is net van school gewisseld en dit is de enige basisschool hier. We zijn namelijk in 2023 verhuisd.quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat snap ik helemaal, ze is is nog veel te vroeg voor dit.
Is ook lastig maar toch wel goed dat je het gedaan hebt. Hoe zou het verder gegaan zijn als dit was door gegaan.
Nu heeft ze er andere ellende voor terug.
Je zou haar bijna van school halen en naar een andere school doen. Maar ook dat is weer sneu
[..]
Naar. Wij hadden al die ipadtroep natuurlijk niet. We gingen meestal bij haar of bij mij afspreken na school om te Simsen. Of ik ging spontaan bij haar kunstschaatsles kijken als ik mijn moeder zo gek kon krijgen daar naar toe te rijden. En anders sprak je een tijdstip af om te MSN’en.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij hebben ook wel een tijdje ruzie gehad toen (om iets heel stoms volgens mij) en een paar maanden uit elkaar geweest en toen weer bij elkaar en toen ging ze na de basisschool naar Eindhoven verhuizen en na een jaar elkaar bijna niet meer te zien ging het na vier jaar definitief uit. RIP eerste grote liefde, eerste echte kus.
-XOXO-
quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
JazekerHeb het ook met m'n eigen ouders besproken. Want m'n dochter ging zelf ook van die dingen zeggen. Ze ging ook dingen terug sturen om hem dan te pleasen. Ze raakte ook in paniek als ze geen berichtje kon sturen omdat we voor haar gevoel ''ineens'' weg gingen die dag. Want dan zou hij boos worden.
Thanksquote:Op donderdag 9 januari 2025 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je goed gedaan. Wat een vreselijk ventje, die gaat zichzelf nog wel tegen komen.
Jammer dat jou dochter er de dupe van is.
Dafuq? Nu al een emotioneel manipulatief mannetjequote:Op donderdag 9 januari 2025 08:40 schreef Moeraskat het volgende:
Die gaat een keer de verkeerde vader tegenkomen als hij dit over een jaar of zes nog flikt.quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je goed gedaan. Wat een vreselijk ventje, die gaat zichzelf nog wel tegen komen.
Jammer dat jou dochter er de dupe van is.
Aww dat is wel lief.quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Naar. Wij hadden al die ipadtroep natuurlijk niet. We gingen meestal bij haar of bij mij afspreken na school om te Simsen. Of ik ging spontaan bij haar kunstschaatsles kijken als ik mijn moeder zo gek kon krijgen daar naar toe te rijden. En anders sprak je een tijdstip af om te MSN’en.
Wij hebben ook wel een tijdje ruzie gehad toen (om iets heel stoms volgens mij) en een paar maanden uit elkaar geweest en toen weer bij elkaar en toen ging ze na de basisschool naar Eindhoven verhuizen en na een jaar elkaar bijna niet meer te zien ging het na vier jaar definitief uit. RIP eerste grote liefde, eerste echte kus.
Kind vertrok op de fiets naar school. Hop; sneeuwkraan open. Ze had een zelfgemaakte kaart in haar hand. Die wordt dus nat onderweg, maar ze denkt er niet over om die in haar tas te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
uhmquote:Op donderdag 9 januari 2025 08:40 schreef Moeraskat het volgende:
wtfquote:Op donderdag 9 januari 2025 08:40 schreef Moeraskat het volgende:
Exact. Ze is ook pas net 10 en zo'n iedereens vriend. Ze gaat zelfs graag sochtends tussen de bejaarden zwemmen om lekker te kletsen, die dametjes vinden dat ook heerlijk. Dat leek helemaal te verdwijnen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel sneu voor haar. Dit zijn dingen die op je 20e al ongezond zijn om mee te maken, laat staan op je 10e.
Absoluut. En dan na zo'n tekst van: ik kan beter dood zijn. gewoon uren offline gaan zodat m'n dochter nog meer buikpijn krijgt.quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dafuq? Nu al een emotioneel manipulatief mannetje
Even opzoeken.quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:55 schreef datismijnmening het volgende:
Hebben jullie de docu “I Love You, Now Die: The Commonwealth V. Michelle Carter“ gezien?
Heel sick gaat ook over dit soort manipulatie via chat.
Ja social media is echt funest voor de jeugd. (En eigenlijk ook voor ons).quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Aww dat is wel lief.
4 jaar is wel lang op die leeftijd. Heb je haar ooit nog gezien?
Klopt, in mijn tijd was dit er ook nog niet. Volgens mij was msn er nog niet eens toen ik op de basisschool zat. Of wellicht in het laatste jaar. Ik weet dat niet meer. Had ook in die tijd een eerste vriendje. Nooit dit soort shit gehad, godzijdank.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja social media is echt funest voor de jeugd. (En eigenlijk ook voor ons).
We hebben nog steeds contact. Ik feliciteer haar altijd op dr verjaardag en zij mij
See you in Timboektoe?quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Even opzoeken.
Ik heb overigens wel expres met haar al die Carry Slee films gekeken.
Maar m'n hoofd is nooit stil.quote:
Ja het is niet dat we samen terrasjes gaan pakken of uren bellen hoor. We volgen elkaar gewoon op de socialsquote:Op donderdag 9 januari 2025 08:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]Wat cute!
Dat doe ik ook bij 1 ex. Maar na het feliciteren houdt het ook wel op.
Haha! Nee, die nietquote:
quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja het is niet dat we samen terrasjes gaan pakken of uren bellen hoor. We volgen elkaar gewoon op de socials
Ah die heb ik niet gezien. Wel Lover of Loser.quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Haha! Nee, die niet
Kappen, spijt, pijnstillers etc.
Ik hoop voor haar eerder.quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze is net van school gewisseld en dit is de enige basisschool hier. We zijn namelijk in 2023 verhuisd.
Maar hij zit een klas hoger en hij gaat aankomend schooljaar naar de middelbare school. Dus dan stopt het denk ik wel.
Dat is veilig he achter een schermpje. Als ik zijn moeder was had ik dat van hem afgepakt. Als je dat nu niet aanpakt wordt het waarschijnlijk van kwaad naar ergerquote:Op donderdag 9 januari 2025 08:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Thanks
Het gekke is, als hij hier is/was, dan was het een prima ventje. Goede manieren, beleefd, rustig.
Het leek wel alsof hij online heel iemand anders was en dat gevoel had m'n dochter ook. Daar kwam ze zelfs zelf mee.
Dat zou toch heel jammer zijn, is dat nu wel weer terug omdat je zegt leek te verdwijnen?quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Exact. Ze is ook pas net 10 en zo'n iedereens vriend. Ze gaat zelfs graag sochtends tussen de bejaarden zwemmen om lekker te kletsen, die dametjes vinden dat ook heerlijk. Dat leek helemaal te verdwijnen.
Nou dat dus.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is veilig he achter een schermpje. Als ik zijn moeder was had ik dat van hem afgepakt. Als je dat nu niet aanpakt wordt het waarschijnlijk van kwaad naar erger
Ja, omdat hij is gaan negeren.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou toch heel jammer zijn, is dat nu wel weer terug omdat je zegt leek te verdwijnen?
Dat vind ik dus ook. Hij stuurde dingen waar je aan denkt bij 17-20 jarige zeg maar, om te claimen. Wat ook niet goed is hoor.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:06 schreef bitterbal het volgende:
ik vind zorgwekkend dat iemand op die leeftijd al deze truukjes gebruikt?
Ik kan je een verhaal over de ex van mijn vriendin vertellen waar je nekharen van overeind gaan staan.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:06 schreef bitterbal het volgende:
Zou zo'n pisvlekje tandjes laten tuffen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:06 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kan je een verhaal over de ex van mijn vriendin vertellen waar je nekharen van overeind gaan staan.
Ze boft met jullie als ouders. WIl ze de kost niet geven wie niet omkijken na wat hun kind op socialmedia doet.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou dat dus.
En ik wilde ook m'n dochter niet straffen voor zijn gedrag. Maar ik heb haar wel afgeleid met allerlei dingen zodat ze minder tijd per dag met die IPad bezig was.
Mijn man overigens ook.
Met jou aan haar zijde gaat dat vast goed komen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, omdat hij is gaan negeren.
Maar nu loopt ze met een knoop in haar maag omdat ze niet wil dat het uit is/gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |