SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ik heb alleen een beetje te kort geslapen. Bed lag nog lekker, maar de wekker was streng.quote:Op donderdag 9 januari 2025 06:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Lekker geslapen.
Pech gehadquote:Op donderdag 9 januari 2025 06:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En deze Libelle scheurkalender is stom
Maar waar vind je de antwoorden op stille vragenquote:
Waarom sliep je vriendin boven?quote:Op donderdag 9 januari 2025 06:51 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
Ik ga mijn kruik hervullen, de poes van boven halen en weer terug naar bed
Ik denk dat je met @datismijnmening een heel eind komt danquote:Op donderdag 9 januari 2025 06:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar waar vind je de antwoorden op stille vragen
quote:Op donderdag 9 januari 2025 06:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom sliep je vriendin boven?
quote:Sneeuwpret, maar ook een zeer drukke ochtendspits lijkt donderdagochtend op komst voor Brabant. De eerste sneeuw is woensdagavond al gevallen. Deze ochtend van 06.00 tot 12:00 uur geldt code oranje in de provincie. Volgens het KNMI valt in het oosten van Brabant een pak van vijf tot acht centimeter.
Onvergeeflijkquote:
Totaal niets van gemerkt, minimaal de autoruit hoeven te krabben en ik was eerder dan verwacht op de plaats van bestemmingquote:
Noem je me nou luid?quote:Op donderdag 9 januari 2025 07:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat je met @:datismijnmening een heel eind komt dan
ZCquote:Op donderdag 9 januari 2025 06:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom sliep je vriendin boven?
Ik hoefde niet te krabben, pak sneeuw schoof er makkelijk van afquote:Op donderdag 9 januari 2025 07:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Totaal niets van gemerkt, minimaal de autoruit hoeven te krabben en ik was eerder dan verwacht op de plaats van bestemming
![]()
![]()
Ben benieuwd wat vanmiddag doet, maar het zal allemaal wel loslopenquote:Op donderdag 9 januari 2025 07:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik hoefde niet te krabben, pak sneeuw schoof er makkelijk van af
Hier sneeuwt het inmiddels weerquote:Op donderdag 9 januari 2025 07:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat vanmiddag doet, maar het zal allemaal wel loslopen
Genietenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |