SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ik heb alleen een beetje te kort geslapen. Bed lag nog lekker, maar de wekker was streng.quote:Op donderdag 9 januari 2025 06:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Lekker geslapen.
Pech gehadquote:Op donderdag 9 januari 2025 06:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En deze Libelle scheurkalender is stom
Maar waar vind je de antwoorden op stille vragenquote:
Waarom sliep je vriendin boven?quote:Op donderdag 9 januari 2025 06:51 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
Ik ga mijn kruik hervullen, de poes van boven halen en weer terug naar bed
Ik denk dat je met @datismijnmening een heel eind komt danquote:Op donderdag 9 januari 2025 06:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar waar vind je de antwoorden op stille vragen
quote:Op donderdag 9 januari 2025 06:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom sliep je vriendin boven?
quote:Sneeuwpret, maar ook een zeer drukke ochtendspits lijkt donderdagochtend op komst voor Brabant. De eerste sneeuw is woensdagavond al gevallen. Deze ochtend van 06.00 tot 12:00 uur geldt code oranje in de provincie. Volgens het KNMI valt in het oosten van Brabant een pak van vijf tot acht centimeter.
Onvergeeflijkquote:
Totaal niets van gemerkt, minimaal de autoruit hoeven te krabben en ik was eerder dan verwacht op de plaats van bestemmingquote:
Noem je me nou luid?quote:Op donderdag 9 januari 2025 07:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat je met @:datismijnmening een heel eind komt dan
ZCquote:Op donderdag 9 januari 2025 06:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom sliep je vriendin boven?
Ik hoefde niet te krabben, pak sneeuw schoof er makkelijk van afquote:Op donderdag 9 januari 2025 07:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Totaal niets van gemerkt, minimaal de autoruit hoeven te krabben en ik was eerder dan verwacht op de plaats van bestemming
![]()
![]()
Ben benieuwd wat vanmiddag doet, maar het zal allemaal wel loslopenquote:Op donderdag 9 januari 2025 07:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik hoefde niet te krabben, pak sneeuw schoof er makkelijk van af
Hier sneeuwt het inmiddels weerquote:Op donderdag 9 januari 2025 07:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat vanmiddag doet, maar het zal allemaal wel loslopen
Genietenquote:
Ik hoefde ook niet te krabben. Laagje ijs was zo dun dat de ruitenwissers het er konden afvegen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 07:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik hoefde niet te krabben, pak sneeuw schoof er makkelijk van af
Ik heb hier geen actieve herinnering aanquote:
Onder Trump was dit nooit gebeurd?quote:Op donderdag 9 januari 2025 07:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eigen schuld dikke bult in Commiefornia.
Wel sneu voor de bossen en de diertjes
Wel saai.quote:Op donderdag 9 januari 2025 07:58 schreef rival het volgende:
Niet krabben.
Geen sneeuw.
Geen brand.
Alles onder controle hier.
Nee, die had Groenland al geannexeerd en een gletsjer naar Californië laten verplaatsen om te blussen met smeltwaterquote:Op donderdag 9 januari 2025 08:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Onder Trump was dit nooit gebeurd?
Vast wel want de president heeft weinig te zeggen over hoe de staten en counties dingen regelen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Onder Trump was dit nooit gebeurd?
Ja hier was het gewoon droog, niet eens hoeven krabben :’) Onderweg alleen wat natte sneeuwquote:Op donderdag 9 januari 2025 07:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Totaal niets van gemerkt, minimaal de autoruit hoeven te krabben en ik was eerder dan verwacht op de plaats van bestemming
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:32 schreef Moeraskat het volgende:
Kind vertrok op de fiets naar school. Hop; sneeuwkraan open. Ze had een zelfgemaakte kaart in haar hand. Die wordt dus nat onderweg, maar ze denkt er niet over om die in haar tas te doen.Hoe oud is ze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:32 schreef Moeraskat het volgende:
Kind vertrok op de fiets naar school. Hop; sneeuwkraan open. Ze had een zelfgemaakte kaart in haar hand. Die wordt dus nat onderweg, maar ze denkt er niet over om die in haar tas te doen.A dat is zeker sneuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Aww puppyliefde![]()
Toen had ik ook mijn eerste vriendinnetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ach gossie, dit is ze ook, veel te jong voor deze shit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt mij als moeder ook lastig je kind zo te zien.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Wauw te triest, weten zijn ouders dit ook?quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:40 schreef Moeraskat het volgende:
Overigens: ook gewoon teksten naar haar sturen. Ik haat mezelf, leven heeft geen zin meer. Ik weet genoeg, ik ben jou niet waard.
Ja klopt. Ik stond er echt van te kijken. Als moeder ben ik ook niet klaar voor deze fase. En ik vond het erg lastig om dat gesprek te beginnen met zijn ouders. Zoiets wil je echt niet.quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach gossie, dit is ze ook, veel te jong voor deze shit.
Lijkt mij als moeder ook lastig je kind zo te zien.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat is dat voor psychopaat in de dop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |