quote:De Premier League 2024/25 is het 33e seizoen van de Premier League en het 126e seizoen van het Engelse hoogste niveau in het algemeen.
Manchester City is de viervoudig regerend kampioen .
Dit seizoen is het de eerste die gebruikmaakt van semi-automatische buitenspeltechnologie, aangezien Premier League-clubs unaniem akkoord gingen met de invoering ervan. Ergens in het najaar na een interlandbreak wordt de technologie in gebruik genomen.
Teams
Twintig teams strijden in de competitie – de beste zeventien teams van het vorige seizoen en de drie teams die promoveerden vanuit het Championship . De gepromoveerde teams zijn Leicester City, Ipswich Town en Southampton. Leicester City en Southampton keerden terug na een afwezigheid van één jaar, terwijl Ipswich Town terugkeerde na een afwezigheid van tweeëntwintig jaar. Ze vervingen Luton Town, Burnley en Sheffield United, die allemaal degradeerden naar het Championship na slechts één jaar in de hoogste klasse, waardoor dit de eerste keer is sinds het seizoen 1997-98 dat alle drie de gepromoveerde teams degradeerden na slechts één seizoen.
Bradley voor TAA lijkt me logisch gezien diens wanprestatie. Konate was ook niet sterk de tweede helft tegen ManU. Tsimikas voor Robertson wordt je momenteel niet slechter Slot lijkt een voorkeur te hebben voor een voorhoede Gakpo-Jota-Salah, dus geen plek voor Diaz.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:02 schreef onlogisch het volgende:
Carabao Cup tijd.
[ afbeelding ]
Ondanks dat Trent, Robertson Konate en Diaz niet spelen is het gewoon volle oorlogssterkte.
Robertson viel eigenlijk ook wel tegen de laatste wedstrijden. Een paar keer schuldig aan een tegengoal. @GGMM is ook geen groot fan van hem.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:11 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Bradley voor TAA lijkt me logisch gezien diens wanprestatie. Konate was ook niet sterk de tweede helft tegen ManU. Tsimikas voor Robertson wordt je momenteel niet slechter Slot lijkt een voorkeur te hebben voor een voorhoede Gakpo-Jota-Salah, dus geen plek voor Diaz.
Die kan er niets van en moet vervangen worden.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Robertson viel eigenlijk ook wel tegen de laatste wedstrijden. Een paar keer schuldig aan een tegengoal. @:GGMM is ook geen groot fan van hem.
Die heeft sowieso eens in de zoveel tijd rare uitspattingen. Vergeet nooit meer hoe hij, toevallig in dit stadion, ook iemand een flinke optater gaf en wegkwam met geel.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die kan er niets van en moet vervangen worden.
Wil je niet dat PSV jouw usernaam eens eer aan doet?quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:06 schreef PSVCL het volgende:
Een finale tussen Spurs en Newcastele zou wel lachen zijn, Spurs wacht al 17 jaar op een prijs en Newcastele 55 jaar hoorde ik gister..
Liverpool mag de FA cup, de titel en CL winnen
CL staat voor Conference leaguequote:Op woensdag 8 januari 2025 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wil je niet dat PSV jouw usernaam eens eer aan doet?
Jaquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:56 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga de grenzen op zoeken.
Dit gaat een doelpuntrijk duel worden.
feyenoord mentaliteitquote:Op woensdag 8 januari 2025 22:54 schreef maxi-mus het volgende:
Hahaha de maskers vallen bij Arne en Sipke weer af zodra het een keer tegen zit.
Zou Arend Martijn er inmiddels zelf ook een beetje in geloven?quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:00 schreef PowerLoungen het volgende:
De voormalig nr 10 van FC Zwolle is woedend.
Niets menselijk is hem vreemd.quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou Arend Martijn er inmiddels zelf ook een beetje in geloven?
Die bal leek me wel houdbaar, weliswaar door de benen, maar als je als keeper eerst een stap opzij zet en dan duikt heb je hem.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:55 schreef KingRoland het volgende:
Voor de mensen die mijn post net lezen en denken "laat die goal zien dan!"
bij dezen
Bekijk deze YouTube-video
Of hij maakt een goalquote:Op zondag 12 januari 2025 16:39 schreef PowerLoungen het volgende:
B Fernandes krijgt zo weer rood.
Stukje gezwel als aanvoerder.
Bal had veel te weinig snelheid.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:34 schreef -XOR- het volgende:
Penalty natuurlijk prima ingeschoten maar keepertje gokte goed.
er is geen var aanwezig in deze rondequote:Op zondag 12 januari 2025 17:46 schreef Zorro het volgende:
Net het penaltymoment even teruggekeken.
Waarom hebben ze daar nog een VAR
Lachwekkend.
Nou dan is dit een bewijs dat die ondanks alle discussie nog steeds hard nodig is.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:47 schreef PSVCL het volgende:
[..]
er is geen var aanwezig in deze ronde
Alleen voor penalty momenten wel prima idd.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou dan is dit een bewijs dat die ondanks alle discussie nog steeds hard nodig is.
Nee.quote:Op zondag 12 januari 2025 18:00 schreef Marcoss het volgende:
Doen we niet meer aan replays in de FA Cup tegenwoordig?
Dat hebben ze eindelijk afgeschaft met ingang van dit seizoen.quote:Op zondag 12 januari 2025 18:00 schreef Marcoss het volgende:
Nee, dat is afgekocht en in elk geval door de topclubs bekokstoofd.quote:Op zondag 12 januari 2025 18:00 schreef Marcoss het volgende:
Die speelt straks.quote:
Jawohllllllllllllllllllllll, achtung, schnell, an die Kanonen, gegen die Engländer, feuer, wie damals!quote:
quote:Op zondag 12 januari 2025 18:48 schreef Zorro het volgende:
Ik moet weer even mijn ongenoegen uiten over het feit dat Arsenal een speler uit de lineup moet halen omdat Man Utd maar 10 spelers heeft wegens de rode kaart.
Ik vind nog steeds: kom je in de situatie dat er een elfde strafschop is, dan is die gewoon mis voor het team met rood.
Wacht nog steeds.quote:
Van jou misschien,quote:
Op de training pakt 'ie alles.quote:Op zondag 12 januari 2025 18:52 schreef Caland het volgende:
Keepertje van Arsenal is een soort Noppert bij pingels
Pukkigenotquote:Op zondag 12 januari 2025 18:55 schreef TweedeKlum het volgende:
Hoe kom je aan zo'n slechte keepert? Temu?
Toen had je ook weinig teams zonder alcoholist, denk ikquote:Op zondag 12 januari 2025 18:39 schreef TweedeKlum het volgende:
Toen Arsenal een paar alcoholisten in het team had werd het een paar keer kampioen.
@:Arteta
Terwijl er nu nog een wedstrijd bezig is en de komende dagen ook nog wedstrijden zijn? Bijzonder welquote:Op zondag 12 januari 2025 19:00 schreef Zorro het volgende:
We gaan meteen loten. Niet in de Kuip overigens.
Touché.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Toen had je ook weinig teams zonder alcoholist, denk ik
quote:Op zondag 12 januari 2025 18:52 schreef Caland het volgende:
Keepertje van Arsenal is een soort Noppert bij pingels
past wel goed in het systeem van emeryquote:Op maandag 13 januari 2025 13:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Malen naar Aston Villa? Zouden ze daar nu echt gelukkig van worden?
Mooie wedstrijd. Een onverwachte topper. Heb er zin in.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:44 schreef SonicVolcano het volgende:
Kampioenswedstrijd vanavond?
MertensGod
Maar Nuno is ook kaal.quote:
penalty merchantquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:45 schreef TLC het volgende:
Kluivert kan blijkbaar alleen vanaf 11 meter scoren
https://www.creativebloq.(...)e-logo-liverpool-kitquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:17 schreef Nober het volgende:
Waarom kan het Nike logo op het Tottenham tenue wel normaal en bij Liverpool niet?
Ja, leuk. Maar waarom ook bij het mannenteam?quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:22 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
https://www.creativebloq.(...)e-logo-liverpool-kit
Zijn er ook officiële cijfers die de groei bevestigen? En hoezo inspiring?quote:paying homage to the inspiring growth of women's football.
The Nike logo is one of the most iconic wordless worthless emblems of all time
Weet ik veel, vraag het ze zelf.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja, leuk. Maar waarom ook bij het mannenteam?
[..]
Zijn er ook officiële cijfers die de groei bevestigen? En hoezo inspiring?
Vermoeden van?quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:42 schreef Nober het volgende:
Was dus geen corner, VAR grijpt niet in. Arsenal moet dus winnen.
Dan mag de VAR ook helemaal niet ingrijpenquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:42 schreef Nober het volgende:
Was dus geen corner, VAR grijpt niet in. Arsenal moet dus winnen.
Onzin. Iedereen ziet die herhaling en dat de scheids de verkeerde beslissing neemt dus de VAR moet dan ingrijpen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan mag de VAR ook helemaal niet ingrijpen
Neequote:Op donderdag 16 januari 2025 11:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Onzin. Iedereen ziet die herhaling en dat de scheids de verkeerde beslissing neemt dus de VAR moet dan ingrijpen.
Nee dat mag niet.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Onzin. Iedereen ziet die herhaling en dat de scheids de verkeerde beslissing neemt dus de VAR moet dan ingrijpen.
Gewoon ingrijpen als de scheids een foute beslissing neemt.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee dat mag niet.
Dat zeuren op de VAR van mensen terwijl ze zelf de regels niet kennen.
Het jaar is amper begonnen maar ik weet niet of ik nog een dommere post ga lezen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Gewoon ingrijpen als de scheids een foute beslissing neemt.
Dat gezeur altijd van kan niet mag niet. D66 en ChristenUnie zijn niet meer aan de macht.
quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Gewoon ingrijpen als de scheids een foute beslissing neemt.
Dat gezeur altijd van kan niet mag niet. D66 en ChristenUnie zijn niet meer aan de macht.
Ja daar komen ze niet meer vanaf ...quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:38 schreef DeeBee het volgende:
Haaland 10 jaar lang £500.000 per week gaan betalen
Moet nu gewoon City trollen en mokertje dik worden .quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:38 schreef DeeBee het volgende:
Haaland 10 jaar lang £500.000 per week gaan betalen
2 goals vandaag en geen penalty!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:45 schreef TLC het volgende:
Kluivert kan blijkbaar alleen vanaf 11 meter scoren
Is er uberhaupt iets aan de hand?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:56 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat is er met Liverpool aan de hand?
Is ook alleen maar geblesseerd geweest, geloof ikquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh Chiesa speelt bij Liverpool
Ja wist ik wel maar jemig wat speelt ie weinig
Wie ?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom vind je het belangrijk te melden dat je haar niet kent ? Ook nog met een totaal overbodige toevoeging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |