Nee, dat is afgekocht en in elk geval door de topclubs bekokstoofd.quote:Op zondag 12 januari 2025 18:00 schreef Marcoss het volgende:
Doen we niet meer aan replays in de FA Cup tegenwoordig?
Die speelt straks.quote:
Jawohllllllllllllllllllllll, achtung, schnell, an die Kanonen, gegen die Engländer, feuer, wie damals!quote:
quote:Op zondag 12 januari 2025 18:48 schreef Zorro het volgende:
Ik moet weer even mijn ongenoegen uiten over het feit dat Arsenal een speler uit de lineup moet halen omdat Man Utd maar 10 spelers heeft wegens de rode kaart.
Ik vind nog steeds: kom je in de situatie dat er een elfde strafschop is, dan is die gewoon mis voor het team met rood.
Wacht nog steeds.quote:
Van jou misschien,quote:
Op de training pakt 'ie alles.quote:Op zondag 12 januari 2025 18:52 schreef Caland het volgende:
Keepertje van Arsenal is een soort Noppert bij pingels
Pukkigenotquote:Op zondag 12 januari 2025 18:55 schreef TweedeKlum het volgende:
Hoe kom je aan zo'n slechte keepert? Temu?
Toen had je ook weinig teams zonder alcoholist, denk ikquote:Op zondag 12 januari 2025 18:39 schreef TweedeKlum het volgende:
Toen Arsenal een paar alcoholisten in het team had werd het een paar keer kampioen.
@:Arteta
Terwijl er nu nog een wedstrijd bezig is en de komende dagen ook nog wedstrijden zijn? Bijzonder welquote:Op zondag 12 januari 2025 19:00 schreef Zorro het volgende:
We gaan meteen loten. Niet in de Kuip overigens.
Touché.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Toen had je ook weinig teams zonder alcoholist, denk ik
quote:Op zondag 12 januari 2025 18:52 schreef Caland het volgende:
Keepertje van Arsenal is een soort Noppert bij pingels
past wel goed in het systeem van emeryquote:Op maandag 13 januari 2025 13:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Malen naar Aston Villa? Zouden ze daar nu echt gelukkig van worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |