SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Two swans or not two swansquote:
To sjans or not to sjans
.....
Gelukkig had ik geen TT
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik heb geen moeite met Paul.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:52 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dan had je geen nieuw nummer moeten nemen toen @:paul je begon te stalken![]()
Faal voor iedereen hier dusquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:53 schreef Lovely het volgende:
Ik vind dat een TT maar twee keer hetzelfde mag zijn![]()
![]()
![]()
Ik zie heel vaak dezelfde TTs!quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:53 schreef Lovely het volgende:
Ik vind dat een TT maar twee keer hetzelfde mag zijn
Ik ben tegen het verbieden van dingen omdat een deel van de mensen er misbruik van maaktquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:53 schreef Lovely het volgende:
![]()
Beter de daders keihard aanpakken![]()
Stuk betere TTs! Alleen was ik te lui om te kapenquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Two swans or not two swans
To sjans or not to sjans
.....
Gelukkig had ik geen TTsinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Één keerquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:53 schreef Lovely het volgende:
Ik vind dat een TT maar twee keer hetzelfde mag zijn
:')![]()
Ja maae als ik de tt eerst moet veranderen ben ik al te laat met openenmquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:53 schreef Lovely het volgende:
![]()
* MizzezAmy noteert voor volgende TT "maar twee keer hetzelfde"
HET IS DE SCHULD VAN VUL MAAR IN!quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:54 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik ben tegen het verbieden van dingen omdat een deel van de mensen er misbruik van maakt![]()
Beter de daders keihard aanpakken![]()
Maar die mag je maar 2x gebruiken!quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:55 schreef MizzezAmy het volgende:
* MizzezAmy noteert voor volgende TT "maar twee keer hetzelfde"![]()
Nou dat zien we nog door de vingersquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Faal voor iedereen hier dus
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nu valt het kwartje pasquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:55 schreef MizzezAmy het volgende:
* MizzezAmy noteert voor volgende TT "maar twee keer hetzelfde"![]()
![]()
Ja dat is ook weer zo.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ze zegt ook niet dat dat niet gebeurt
Haha eerst zelf het goede voorbeeld gaan geven als je iets vindt!Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Deze vrouwquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:55 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja maae als ik de tt eerst moet veranderen ben ik al te laat met openenm![]()
![]()
Maar dat is lastig als je zo langzaam bentquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer zo.
Haha eerst zelf het goede voorbeeld gaan geven als je iets vindt!![]()
![]()
2?quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou dat zien we nog door de vingers![]()
![]()
Met een vakantie?quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:54 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik ben tegen het verbieden van dingen omdat een deel van de mensen er misbruik van maakt![]()
Beter de daders keihard aanpakken
Ik kan met twee 2 en keer x al zo 8 TTs maken!quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar die mag je maar 2x gebruiken!Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Maar nu nog op FOK! proberen te krijgenquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik kan met twee 2 en keer x al zo 8 TTs maken!![]()
![]()
Tja dan heb je pechquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:55 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja maae als ik de tt eerst moet veranderen ben ik al te laat met openenm
zijn er wel meer die totaal niet in andere mensen geinteresseerd zijn en puur en alleen hun eigen ellende willen delenquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:58 schreef Shii het volgende:
Vooral niet luisteren naar wat iedereen vindt.![]()
![]()
Ik weet redelijk zeker dat ik minder vaak dezelfde TTs heb gemaakt dan jij!quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar dat is lastig als je zo langzaam bent
Deze vrouw is zo erg slimquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
![]()
Dat weet ik wel zekerquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet redelijk zeker dat ik minder vaak dezelfde TTs heb gemaakt dan jij!![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:58 schreef Shii het volgende:
Vooral niet luisteren naar wat iedereen vindt.![]()
Ik vroeg me al af of ik de enige ben die nu de neiging krijgt om alle TTs hetzelfde te houden
Jij zegt toch daders hard aanpakkenquote:
Dus ik zeg met een vakantie
Nee hoorquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Ik vroeg me al af of ik de enige ben die nu de neiging krijgt om alle TTs hetzelfde te houden![]()
![]()
Oh, wil je iets met ons delen?quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:59 schreef Harrie het volgende:
[..]
zijn er wel meer die totaal niet in andere mensen geinteresseerd zijn en puur en alleen hun eigen ellende willen delen
Net of ik niet weet dat iedereen vindtquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:58 schreef Shii het volgende:
Vooral niet luisteren naar wat iedereen vindt.
Wat wordt ze mooi dat kind
Wat wordt ze mooi dat kind
Kijk eens hoe ze kijkt met die ogen
Kijk eens hoe ze zomaar lacht naar mij![]()
Ow zo.....quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jij zegt toch daders hard aanpakken
Nee hoeft van mij niet, ook dat bannen om het op een verkeerde manier ventileren van je mening hoeft van mij niet maar omdat dit nu eenmaal hier de manier van doen is probeer ik het eens een rondje met negeren![]()
![]()
Hmm ja, als ik ook nog eens vakantie krijg ga ik helemaal nooit meer een TT aanpassenquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jij zegt toch daders hard aanpakken
Daar is iedereen anders in, het delen van ellende. Ik doe dat zelf ook nauwelijks. En heb er wel wat moeite mee dat het lijkt alsof de een meer begrip krijgt dan de ander.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:59 schreef Harrie het volgende:
[..]
zijn er wel meer die totaal niet in andere mensen geinteresseerd zijn en puur en alleen hun eigen ellende willen delen![]()
Vakantiequote:Op woensdag 8 januari 2025 20:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ja, als ik ook nog eens vakantie krijg ga ik helemaal nooit meer een TT aanpassen![]()
![]()
Maar een FOK! vakantie is minder leuk dan een echte vakantiequote:Op woensdag 8 januari 2025 20:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ja, als ik ook nog eens vakantie krijg ga ik helemaal nooit meer een TT aanpassen
Ik ben gelukkig niet meer de enige die dat opvaltquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:03 schreef Shii het volgende:
[..]
Daar is iedereen anders in, het delen van ellende. Ik doe dat zelf ook nauwelijks. En heb er wel wat moeite mee dat het lijkt alsof de een meer begrip krijgt dan de ander.![]()
![]()
Geen probleem hoorquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:03 schreef Harrie het volgende:
[..]![]()
Ik zou willen dat ik het durfde maar mijn leven is zo kut dat wil ik niemand aan doen hier![]()
![]()
Ik was ook niet serieus hoor, voor degene die dachten van wel
Niet?quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:04 schreef Lovely het volgende:
Ik was ook niet serieus hoor, voor degene die dachten van wel![]()
![]()
Net van terug. Wist nieteens dat ik het hadquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar een FOK! vakantie is minder leuk dan een echte vakantie
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2025 20:07:19 ]![]()
Ha jaquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Briljante strategie. Alleen ben je na een halve dag al door je TTsquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
![]()
Ik heb geen idee wat je nu bedoeld maar het zou ook kunnen schelen op welke plek en op welke manier je iets deelt maar dat kan ook aan mij liggen?quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:03 schreef Shii het volgende:
[..]
Daar is iedereen anders in, het delen van ellende. Ik doe dat zelf ook nauwelijks. En heb er wel wat moeite mee dat het lijkt alsof de een meer begrip krijgt dan de ander.![]()
Dan zet je ze achterstevoren neerquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Briljante strategie. Alleen ben je na een halve dag al door je TTs![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:04 schreef Lovely het volgende:
Ik was ook niet serieus hoor, voor degene die dachten van wel![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:03 schreef Harrie het volgende:
[..]![]()
Ik zou willen dat ik het durfde maar mijn leven is zo kut dat wil ik niemand aan doen hier![]()
Knuffel voor jou
Na 2 topics is iedereen de vorige TTs alweer vergeten, dus kan @MizzezAmy weer van te voren beginnen.quote:![]()
![]()
Woeiiiiquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:07 schreef Harrie het volgende:
[..]
Mensen laat die TT maar zitten, mijn leven is compleet![]()
![]()
![]()
![]()
Of gewoon de Liefdes SC reeks voortzettenquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Na 2 topics is iedereen de vorige TTs alweer vergeten, dus kan @:mizzezamy weer van te voren beginnen.![]()
![]()
Je begrijpt dat zodra jij nu een dubbele TT maakt, ik er wat van ga zeggenquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:04 schreef Lovely het volgende:
Ik was ook niet serieus hoor, voor degene die dachten van wel
Ojee was je stout geweest?quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Net van terug. Wist nieteens dat ik het had
Het gaat niet om de TT maar om de persoon die ze bedenkt heb ik net ontdektquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Na 2 topics is iedereen de vorige TTs alweer vergeten, dus kan @:mizzezamy weer van te voren beginnen.![]()
![]()
Ik denk dat dat zeker scheelt op welke plek je post. Ik heb het nu over DTS. Maar nevermind, anders heb ik het straks weer gedaan.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:06 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je nu bedoeld maar het zou ook kunnen schelen op welke plek en op welke manier je iets deelt maar dat kan ook aan mij liggen?![]()
Niet met het tempo waarop ik TTs maakquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Briljante strategie. Alleen ben je na een halve dag al door je TTs
Doe ik dan natuurlijk niet héquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Je begrijpt dat zodra jij nu een dubbele TT maakt, ik er wat van ga zeggen![]()
Beste idee van 2025 nu alquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Of gewoon de Liefdes SC reeks voortzetten![]()
![]()
Of de Knuffel SC reeks!quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Of gewoon de Liefdes SC reeks voortzetten
Jammer, ik ben wel benieuwd wat je bedoeld maar ik snap je terughoudendheidquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:08 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik denk dat dat zeker scheelt op welke plek je post. Ik heb het nu over DTS. Maar nevermind, anders heb ik het straks weer gedaan.![]()
![]()
Schoenen kopen is het beste idee van 2025quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2025 20:11:24 ]![]()
Oh vorig jaar dusquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het was al een maand geleden
En speciaal voor @Lovely de Billenkoek SC reeks starten
Vergeet de Arie TT ook nietquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
'LovelyGodin'
Daar worden mensen ook altijd ziedend van![]()
Dat valt nooit in herhalingenquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Of gewoon de Liefdes SC reeks voortzetten![]()
![]()
Yeah!quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:11 schreef MizzezAmy het volgende:
En speciaal voor @:Lovely de Billenkoek SC reeks starten![]()
Cuddlequote:Op woensdag 8 januari 2025 20:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ow
Gewoon knuffel dan 🤗
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:14 schreef Lovely het volgende:
Nou hebben wel een leuk gesprek door mij..
@:Kree zou trots zijn geen gebolk![]()
![]()
Godverquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:14 schreef Lovely het volgende:
Nou hebben wel een leuk gesprek door mij..
@:Kree zou trots zijn geen gebolk![]()
![]()
Dennis die wil disco zwemmen met meisjes in bikini.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Thnx, dan hoef ik hem deze week niet aan te zetten dusquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dennis die wil disco zwemmen met meisjes in bikini.![]()
Wat voor bikini draagt Dennis?quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dennis die wil disco zwemmen met meisjes in bikini.![]()
In Veendamquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:19 schreef Harrie het volgende:
[..]
Thnx, dan hoef ik hem deze week niet aan te zetten dusThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Krijg jij het schaamrood van denken aan slapen?quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:18 schreef Harrie het volgende:
als je denkt aan gaan slapen dan heb je nog voor het tandenpoetsen het schaamrood op je kaken
Of van denken aan naar bed gaan (met iemand)?
Jaquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Krijg jij het schaamrood van denken aan slapen?
Of van denken aan naar bed gaan (met iemand)?sinterklaaskapoentje
![]()
Ik miste jequote:Op woensdag 8 januari 2025 20:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat valt er te huilen?![]()
![]()
Ik ben wel eens in Veendam geweestquote:maar niet gaan zwemmen
andere dingen
quote:Nee ik probeerde te smileys van JK te lezenquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Krijg jij het schaamrood van denken aan slapen?
Of van denken aan naar bed gaan (met iemand)?![]()
Bolkquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik blijf nog even want Radio 49![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ooooh, ik dacht dat het een soort raadselvraag wasquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:22 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in Veendam geweestmaar niet gaan zwemmen
andere dingen
[..]
[..]
Nee ik probeerde te smileys van JK te lezen
Dat heb ik wel bij meer mensen hierquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ooooh, ik dacht dat het een soort raadselvraag was![]()
![]()
Wat vriendelijk van jouquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:26 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat heb ik wel bij meer mensen hier![]()
![]()
Op vakantie?quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:22 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in Veendam geweestmaar niet gaan zwemmen
andere dingen
![]()
![]()
volgens mij is het provincie Groningenquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:30 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik weet niet waar Veendam ligt.
Ik ga googlen![]()
Nu weet ik het, meer dan 2,5 uur rijden. Dat is me te ver.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Met de nachttrein?quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:31 schreef MizzezAmy het volgende:
Nu weet ik het, meer dan 2,5 uur rijden. Dat is me te ver.![]()
![]()
Dat zei google inderdaad ookquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:31 schreef Harrie het volgende:
[..]
volgens mij is het provincie Groningen
Ik ben niet vaak in GroningenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
ja het is een teringeind weg van de normale bewoonde wereldquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:31 schreef MizzezAmy het volgende:
Nu weet ik het, meer dan 2,5 uur rijden. Dat is me te ver.![]()
![]()
Ik ook niet maar ik ben wel een paar keer in Veendam geweestquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat zei google inderdaad ook
Ik ben niet vaak in Groningen![]()
![]()
Het leven daar was mooi kut.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:31 schreef Harrie het volgende:
[..]
volgens mij is het provincie Groningen![]()
Nee met de nachttrein duurt het waarschijnlijk 6 uur.quote:
Omdat ik dan eerst via Nijmegen, Roosendaal, Rotterdam, Den Haag, Amsterdam, Amersfoort en Deventer reis
Cause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
Waar heen?quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:31 schreef MizzezAmy het volgende:
Nu weet ik het, meer dan 2,5 uur rijden. Dat is me te ver.:')![]()
quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee met de nachttrein duurt het waarschijnlijk 6 uur.
Omdat ik dan eerst via Nijmegen, Roosendaal, Rotterdam, Den Haag, Amsterdam, Amersfoort en Deventer reis![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:33 schreef devzero het volgende:
De Babbelbox vraagt zich af...hoe hebt u vanmorgen geplast?
[ afbeelding ]![]()
Gewoon staand onder de douche natuurlijk
Deze vrouw heeft een douchequote:Op woensdag 8 januari 2025 20:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Gewoon staand onder de douche natuurlijk![]()
![]()
naast die thaise curryquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je bent op de wereld![]()
Dan plas ik tegen mijn kinquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Gewoon staand onder de douche natuurlijk![]()
![]()
In een straal van minimaal 2,5 uur van Vietnamquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je bent op de wereld![]()
Euh ja? Maar ik moet wel in bad gaan om te douchen!quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Deze vrouw heeft een douche
(en heb ook gewoon een wc waar ik 's ochtends op ga zitten voor ik ga douchen)
jij bent minder efficient dan gedacht dusquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Euh ja? Maar ik moet wel in bad gaan om te douchen!
![]()
Maar dan plas je niet op de wc?quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Euh ja? Maar ik moet wel in bad gaan om te douchen!
![]()
![]()
Je moet je verwachtingen van mij nooit te hoog hebben, dan kan ik alleen maar teleur stellen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:40 schreef Harrie het volgende:
[..]
jij bent minder efficient dan gedacht dusCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Kloptquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Je moet je verwachtingen van mij nooit te hoog hebben, dan kan ik alleen maar teleur stellen.![]()
![]()
Nee, daar zit ik op!quote:
Je wil niet weten wat ik op stoelen doe!
quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, daar zit ik op!
Je wil niet weten wat ik op stoelen doe!![]()
![]()
Staan?quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, daar zit ik op!
Je wil niet weten wat ik op stoelen doe!![]()
![]()
Jou glas is ook altijd half leeg dusquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Je moet je verwachtingen van mij nooit te hoog hebben, dan kan ik alleen maar teleur stellen.![]()
Mijn bier ook maar wel met de wetenschap dat in de koelkast nog genoeg koud staat![]()
![]()
Swans?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Weer wat anders dan op z'n fietsbureaustoel.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:41 schreef devzero het volgende:
Staan achter je bureau?zo achterhaald. Gewoon zwemmen achter je computer!
[ afbeelding ]![]()
Ohja die newbies ook altijdquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja jij weet dat, maar @:Harrie is nog nieuw, die moet het nog leren![]()
![]()
Dansen natuurlijk!quote:
Je kent de stoelendans toch wel?
ja ik ben een echte Newbiequote:Op woensdag 8 januari 2025 20:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja jij weet dat, maar @:Harrie is nog nieuw, die moet het nog leren![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Hier in Nederland doen we dat denk ik iets andersquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dansen natuurlijk!
Je kent de stoelendans toch wel?![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Gek. Je zat al op FoK toen ik nog maar 9 wasquote::')![]()
In Veendam nietquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hier in Nederland doen we dat denk ik iets anders![]()
Straks ga je me nog vertellen dat er ook geen vogeltjes bij de vogeltjesdans gebruikt worden!quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hier in Nederland doen we dat denk ik iets anders
Ja duh, natuurlijk wel!quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Straks ga je me nog vertellen dat er ook geen vogeltjes bij de vogeltjesdans gebruikt worden!![]()
![]()
Ow je bent net zo oud als @Brechtje ongeveerquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gek. Je zat al op FoK toen ik nog maar 9 was![]()
![]()
Welkom bij dit korte inkijkje in mn hoofd. Chaos en rariteiten alom!quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:45 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik volg het allemaal niet meer
quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Welkom bij dit korte inkijkje in mn hoofd. Chaos en rariteiten alom!![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
35 nuquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ow je bent net zo oud als @:brechtje ongeveer
Is dit al chaosquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Welkom bij dit korte inkijkje in mn hoofd. Chaos en rariteiten alom!![]()
![]()
Iedereen was op FOK! toen jij negen wasquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gek. Je zat al op FoK toen ik nog maar 9 was
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2025 20:49:06 ]![]()
En begint het verval al?quote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ik snap niet wat erquote:aan zwanen is
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Wel altijd lollig!quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Welkom bij dit korte inkijkje in mn hoofd. Chaos en rariteiten alom!sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Iedereen was op FOK! toen jij negen was
Ik vind mezelf nog wel "jong" maar dat kan ik over 6 jaar niet meer zeggenquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vind mezelf al oud
Well, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
Want hoe oud ben je dan ?quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:51 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik vind mezelf nog wel "jong" maar dat kan ik over 6 jaar niet meer zeggen:')![]()
Wat onaardig maatquote:Well, life can be a riot
laat brechtje gewoon met rust joh, ze komt niet op fok!, is niet van fok!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
34quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Want hoe oud ben je dan ?Well, life can be a riot
Hmm ik heb een airfryer in de postpakketautomaat liggen, toch maar even wandelen door de sneeuw om m op te halen denk ik.
Niet dat ik m echt nodig heb, want ik heb al een airfryer, maar een reserve airfryer leek me wel handig. En het was zo'n mooie aanbieding
ik raak duidelijk ergens een gevoelige snaar die nooit zo bedoeld wasquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:52 schreef sp3c het volgende:
laat brechtje gewoon met rust joh, ze komt niet op fok!, is niet van fok!![]()
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik vind dit zo erg logisch klinkenquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:52 schreef MizzezAmy het volgende:
Hmm ik heb een airfryer in de postpakketautomaat liggen, toch maar even wandelen door de sneeuw om m op te halen denk ik.
Niet dat ik m echt nodig heb, want ik heb al een airfryer, maar een reserve airfryer leek me wel handig. En het was zo'n mooie aanbieding![]()
![]()
quote:![]()
Ik heb 3 sodastreams, want een paar reserves zijn altijd handig
Als je niet meer in je originele account kan moet je toch wat. (toegegeven heb ik zelf 3? Jaar terug op anoniem laten gooien, maar het kriebelde toch weer)quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Rot gewoon op met je kloon.Well, life can be a riot
ja dat werkt dus niet, zo heb ik die van mijn moeder kapot gemaaktquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Siroop met prik maken
je maakt water met prik, daar doe je dan een soort siroop bij
niet andersomOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja dat deed de elite in de middeleeuwen, maar waarom nu dan weer?quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zwanenvlees is vast wel te kanenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Heel eigenlijk had ik ook al een reserve airfryer, maar die ga ik nu wel weg doen, die was net iets te klein.
Een sodastream komt op mij over als een product wat je koopt, 2x gebruikt en dan laat verstoffenquote:Well, life can be a riot
Of je moet wat beters verzinnen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:54 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Als je niet meer in je originele account kan moet je toch wat.
Ik kan altijd in mijn account namelijk![]()
![]()
heb ik met mijn airfryerquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Een sodastream komt op mij over als een product wat je koopt, 2x gebruikt en dan laat verstoffen![]()
is het ook, ik kreeg het voor mijn verjaardagquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Een sodastream komt op mij over als een product wat je koopt, 2x gebruikt en dan laat verstoffenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik gebruik mijne dagelijks!quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Een sodastream komt op mij over als een product wat je koopt, 2x gebruikt en dan laat verstoffen
Maar hou ook gewoon niet zo van water of koffie of thee
Oh ik ben een ontzettende sucker voor een goede bak forest fruit theequote:Op woensdag 8 januari 2025 20:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik gebruik mijne dagelijks!
Well, life can be a riot
Die gebruik ik ook wel wekelijks! Voor de afbakbroodjesquote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik gebruik mijne dagelijks!
Koffie alleen op het werk en in de ochtend en verder alleen bier![]()
heb je ook ginger beer smaak met de soda stream?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ah jaquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
is het ook, ik kreeg het voor mijn verjaardagVaak met verjaardagcadeau's zo. Daarom zeg ik altijd "geef maar een cadeaubon of geld"
Well, life can be a riot
Ik ga altijd naar de turkse bakker dus ik bak zelden zelf brood afquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die gebruik ik ook wel wekelijks! Voor de afbakbroodjes![]()
Ja, ik drink als ik alleen thuis ben eigenlijk geen alcohol.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:57 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik ook niet
Koffie alleen op het werk en in de ochtend en verder alleen bier
Op het werk wel thee en water.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
dat vind ik dan ook weer matig, ik heb zelf, gebruik een beetje fantasiequote:Op woensdag 8 januari 2025 20:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ah jaVaak met verjaardagcadeau's zo. Daarom zeg ik altijd "geef maar een cadeaubon of geld"
dat is dan hit/miss maar het idee is genoegOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Misschien in Duitsland wel?quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:57 schreef drakin het volgende:
heb je ook ginger beer smaak met de soda stream?
Ik heb cola zero en sinas nu. Nog 20 flessen van de blokker, dus ik kan nog even vooruit
je kunt wel een soort cola sodastreamen en er dan wodka bij gooienquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:59 schreef Harrie het volgende:
Ja dat alcohol is wel een dingetje maar wat moet ik in godsnaam anders drinkenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Whisky!quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:59 schreef Harrie het volgende:
Ja dat alcohol is wel een dingetje maar wat moet ik in godsnaam anders drinken![]()
![]()
2 Jaar terug voor m'n verjaardag kreeg ik van m'n ex een luchtje, was voor 't eerst dat iemand mij wat anders gaf dan geldquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat vind ik dan ook weer matig, ik heb zelf, gebruik een beetje fantasie
dat is dan hit/miss maar het idee is genoegMaar ben nooit zo moeilijk, geef mij maar gewoon geld dan kan 't ook nooit tegenvallen
Well, life can be a riot
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.sinterklaaskapoentje
![]()
Zo onpersoonlijk, geld gevenquote:Op woensdag 8 januari 2025 21:00 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
2 Jaar terug voor m'n verjaardag kreeg ik van m'n ex een luchtje, was voor 't eerst dat iemand mij wat anders gaf dan geldMaar ben nooit zo moeilijk, geef mij maar gewoon geld dan kan 't ook nooit tegenvallen
Daar zit een luchtje aan!quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:01 schreef Harrie het volgende:
alcohol wordt veel te luchtig over gedaan tegenwoordigCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
O had blokker datquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien in Duitsland wel?
Ik heb cola zero en sinas nu. Nog 20 flessen van de blokker, dus ik kan nog even vooruit
te laat
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ja, van de cola zero vond ik dat de lekkerste.quote:
Ik mis de Blokker
daarom geef ik al jaren lang nooit meer cadeaus als ik ergens komquote:Op woensdag 8 januari 2025 21:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zo onpersoonlijk, geld gevenze mogen blij zijn dat ik de moeite genomen heb om te komen en geen kut smoes verzonnen heb
![]()
Ja maar dat is sowieso binnen de vriendengroep vrij normaal om te doen. We zijn allemaal wel van het makkelijke. Alleen m'n ouders (zijn ook de enige vorm van familieleden die ik zie/spreek) geef ik gepersonaliseerde dingen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zo onpersoonlijk, geld gevenWell, life can be a riot
I got the world to worry about
Forum Opties Forumhop: Hop naar: