ADHDquote:Op woensdag 8 januari 2025 15:10 schreef Krambo het volgende: Remi stelt een vraag en halverwege het antwoord stelt hij de volgende vraag
![]()
quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:12 schreef cheanny het volgende:
Remi stelt irritante vragen. pfff... ben al Remimoe.
quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:13 schreef Kissingbird het volgende:
remi: ik ben gewoon te nieuwsgierig..
quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:13 schreef Puzzie het volgende:
Remy laat mensen niet uitpraten .heel vervelend
quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:13 schreef Moeraskat het volgende:
Hij legt woorden in de mond en laat mensen niet uitpraten. Dit gaat eens klappen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:15 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
pff hij staat nu al met stip op 1 bij mij op de lijst van meest irritante bewonerSmile, it's free therapy.
jaaaquote:Op woensdag 8 januari 2025 15:16 schreef DGK-Eric het volgende:
Remi: "Zo ben ik ook. Zo ben ik ook. Zo ben ik ook. Zo ben ik ook. Zo ben ik ook."
Juist.quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:17 schreef MacDeMarco het volgende:
Zulke types mogen wel in het huis voor de relletjes, anders is het alleen maar bankhangen.
Vrijwillig overgeschakeld naar Jordyquote:Op woensdag 8 januari 2025 15:18 schreef Krambo het volgende:
Het lijkt wel een kruisverhoor dit 'gesprek'
De panic room hoeft niet meer open zolang hij in de hut is. Hij zorgt al voor genoeg panicquote:Op woensdag 8 januari 2025 15:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
pff hij staat nu al met stip op 1 bij mij op de lijst van meest irritante bewoner
opdrachtje FEBOquote:Op woensdag 8 januari 2025 15:12 schreef Puzzie het volgende:
Remy had besloten om met iedereen een één op één gesprekje te nemen en daarna trekt hij zijn conclusies
Tering zeg
Nee joh, gewoon enthousiasme en zenuwen bij elkaar en waarschijnlijk adhd en dan ga je zo.quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:18 schreef Krambo het volgende:
quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:18 schreef ledn81 het volgende:
[..]
De panic room hoeft niet meer open zolang hij in de hut is. Hij zorgt al voor genoeg panic
Maar hij snapt er geen hol van. Hij luistert niet goed denk ik.quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:18 schreef Krambo het volgende:
quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vrijwillig overgeschakeld naar Jordy
als ik zijn blik bekijkquote:Op woensdag 8 januari 2025 15:19 schreef cheanny het volgende:
[..]
Maar hij snapt er geen hol van. Hij luistert niet goed denk ik.
vrijdagquote:Op woensdag 8 januari 2025 15:20 schreef Kissingbird het volgende:
Zitten ze dan toch langer dan 6 dagen daar?
ze denken dat we dom zijnquote:Op woensdag 8 januari 2025 15:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja maar dat weten we toch al lang.
Waarom dan een zendercheck geven.
quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vrijwillig overgeschakeld naar Jordy
quote:
quote:
Apartquote:Op woensdag 8 januari 2025 15:22 schreef DGK-Eric het volgende:
Elsa tegen Remi: "Come to mama" ..en slaat een arm om hem heen.
Dacht dat dat Milena haar taak wasquote:Op woensdag 8 januari 2025 15:22 schreef 5thencounter het volgende:
Nounou.. nu al huillie, dat belooft wat![]()
[ afbeelding ]
Dat komt allemaal wat nep overquote:Op woensdag 8 januari 2025 15:22 schreef DGK-Eric het volgende:
Remi in tranen om verhaal van Milena
Elsa tegen Remi: "Come to mama" ..en slaat een arm om hem heen.
het is gewoon ietwat opvallend hoe Elsa dingen aanpaktquote:
zeker omdat Elsa erbij geroepen wordt door Remiquote:
Raarrwwwquote:Op woensdag 8 januari 2025 15:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
zeker omdat Elsa erbij geroepen wordt door Remi
kijk nou
dat zei ik toch al
quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:25 schreef DGK-Eric het volgende:
Remi: "Ik spreek mezelf al twintig keer tegen."
Uhuh
als ze niks zegt wel jaquote:Op woensdag 8 januari 2025 15:25 schreef greysbones het volgende:
ik kijk nog liever tegen fleur aan nu
Als je normaal gesproken lenzen draagt dan irriteert een bril vrij snelquote:Op woensdag 8 januari 2025 15:27 schreef MacDeMarco het volgende:
Jolien doet elke minuut haar bril op en af?
ja!quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:27 schreef DGK-Eric het volgende:
En de volgende persoonlijke analyse van Remi, ditmaal over Niels. Herhaalt een paar keer dat het echt zijn eerste indruk is.
Remi valt echt door de mand met zijn "ik heb niks gezien en niet gekeken"
Geen multifocus? dan krijg je datquote:Op woensdag 8 januari 2025 15:27 schreef MacDeMarco het volgende:
Jolien doet elke minuut haar bril op en af?
Oh draagt ze normaal lenzen?quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je normaal gesproken lenzen draagt dan irriteert een bril vrij snel
Liggen de lenzen nu achter slot en grendel?quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je normaal gesproken lenzen draagt dan irriteert een bril vrij snel
denk ikquote:
Milena heeft ook lenzen .quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:30 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Liggen de lenzen nu achter slot en grendel?
geen ideequote:Op woensdag 8 januari 2025 15:30 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Liggen de lenzen nu achter slot en grendel?
quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
denk ik
omdat haar glazen wel op sterkte lijken te zijn
Jordy kijkt als Terror Jaap en geeft mij Jason-vibes.quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:33 schreef 5thencounter het volgende:
Bijna klaar om zijn koffer te pakken.. dat joch houd het niet lang![]()
[ afbeelding ]
Ene Bernhard Jr.quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:36 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeezzus.. die bril is echt too much, welke opticien haar twee fietswielen heeft aangesmeert voor dat muiskoppie![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:36 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jordy kijkt als Terror Jaap en geeft mij Jason-vibes.
Persoonlijk denk ik dat Jordy wel ver gaat komen...
Hier heeft hij zijn mondhoeken nog omhoog. Als hij die laat hangen vind ik het een oudekerel en er is iets wat me niet aanstaat.quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:33 schreef 5thencounter het volgende:
Bijna klaar om zijn koffer te pakken.. dat joch houd het niet lang![]()
[ afbeelding ]
Voorruiten van een smartquote:Op woensdag 8 januari 2025 15:36 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeezzus.. die bril is echt too much, welke opticien haar twee fietswielen heeft aangesmeert voor dat muiskoppie![]()
[ afbeelding ]
Eerste indruk van haar was wel positief.. maar wordt steeds minder positief.quote:
Ik was de was aan het vouwen dus ik luister alleen, ik dacht dat er iemand geslacht werd of zo.quote:
Ik vraag me af hoe ze bij de Febo nu zittenquote:Op woensdag 8 januari 2025 15:40 schreef Kissingbird het volgende:
Zou willen weten wat Milena nu denkt
Jah.. die zal gek zijn op legerdingenquote:Op woensdag 8 januari 2025 15:40 schreef Kissingbird het volgende:
Zou willen weten wat Milena nu denkt
quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ze bij de Febo nu zitten
Het probleem van Jordy is, is dat zijn IQ aanzienlijk hoger is dan de rest van de groep. Dat zorgt voor verveling en minder connectie met de groep.quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]De wanhoop, om daar nog iets te zijn daar is al vervlogen
Klopt, toch is hij een iwab.quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:42 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Het probleem van Jordy is, is dat zijn IQ aanzienlijk hoger is dan de rest van de groep. Dat zorgt voor verveling en minder connectie met de groep.
ik zou koud gaan douchenquote:Op woensdag 8 januari 2025 15:44 schreef Ireth het volgende:
Ik zou direct gaan lachen en lekker buiten gaan zitten
Nou ik hoorde ze net over weerwolven hebben, dus juich niet te vroegquote:Op woensdag 8 januari 2025 15:44 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik vrees echt dat dit weerwolven heeft vervangen en ze dit vaker gaan doen
In dit huis heb je meer aan een hoog EQ dan IQ.quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:42 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Het probleem van Jordy is, is dat zijn IQ aanzienlijk hoger is dan de rest van de groep. Dat zorgt voor verveling en minder connectie met de groep.
hele dagschema achter de schermen is waarschijnlijk omgegooid en versneld mensen naar de DBK geroepen.quote:
Toch leuk dat de FEBO altijd meeleest hier. Groetjes!!quote:
Jupquote:Op woensdag 8 januari 2025 15:49 schreef DGK-Eric het volgende:
Hebben ze al een spel gespeeld vandaag eigenlijk?
1 1 1 1 1quote:
96 uur paalzitten onder het afdakjequote:Op woensdag 8 januari 2025 15:55 schreef DGK-Eric het volgende:
Geef die mensen een groepsopdracht van 24 uur please
Nee hoor! Ik had het dag 1 van de streams al.quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:59 schreef Donna1000 het volgende:
Volg nu 2 dagen de streams, ik kan niet zeggen dat ik geboeid zit te kijken, vind het eigenlijk behoorlijk saai met hele saaie mensen (of ben ik de enige die dat vind?)
Met je vinger in de ballenbakquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
96 uur paalzitten onder het afdakje
Is idd leuker als verschillende mensen mogen uitbeelden maar tot nu toe is het alleen Elsaquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:02 schreef Kissingbird het volgende:
mag haar team niet ook wat uitbeelden? of willen die niet?
Ik snap die hype rond haar ook niet. Denk dat ze er snel uit ligtquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:04 schreef Fylax het volgende:
Ik vond Elsa op tv leuk maar vind dit echt niks
Dit is idd niks.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:04 schreef Fylax het volgende:
Ik vond Elsa op tv leuk maar vind dit echt niks
Nee, we proberen er wat van te maken, maar de start zoals je die nu ziet is gewoon beroerd, met zogenaamd niets beginnen leren ze al op hun rug te gaan liggen wachten op betere tijden..quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:59 schreef Donna1000 het volgende:
Volg nu 2 dagen de streams, ik kan niet zeggen dat ik geboeid zit te kijken, vind het eigenlijk behoorlijk saai met hele saaie mensen (of ben ik de enige die dat vind?)
Raarrrquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:04 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Is idd leuker als verschillende mensen mogen uitbeelden maar tot nu toe is het alleen Elsa
Er moeten alleen nog dekentjes bij..quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee, we proberen er wat van te maken, maar de start zoals je die nu ziet is gewoon beroerd, met zogenaamd niets beginnen leren ze al op hun rug te gaan liggen wachten op betere tijden..
hahaha ja precies!!quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:06 schreef ledn81 het volgende:
Elsa : "iedereen mag"![]()
behalve met uitbeelden, dat mag alleen Elsa
Ze is een vervelende zelfbenoemde animator van de speeltuin, niemand anders wilde die baanquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:04 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Is idd leuker als verschillende mensen mogen uitbeelden maar tot nu toe is het alleen Elsa
Denk ik ook. Is rustig en observeertquote:Op woensdag 8 januari 2025 15:36 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jordy kijkt als Terror Jaap en geeft mij Jason-vibes.
Persoonlijk denk ik dat Jordy wel ver gaat komen...
de juf mag ook naar huisquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:08 schreef Ireth het volgende:
Hou nou allemaal ff je bek dicht en luisteren naar de juf!!
Ze zijn gek, ze hebben hun eigen animatieteam...quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:09 schreef 5thencounter het volgende:
Els is al zeker van niet weggestemd te worden.. niemand durft dat meer nu
els heeft al een targetquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:09 schreef 5thencounter het volgende:
Els is al zeker van niet weggestemd te worden.. niemand durft dat meer nu
en ze hebben gisteren al genomineerdquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Precies, ze staat zich niet voor niets uit sloven " voor de groep"
Ohja? wie gaat er weg?quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
en ze hebben gisteren al genomineerd
Er zijn 3 slachtoffers, en Els staat haar vegekut te redden met spelletjesquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap daar nog helemaal niets van
Dat bedoel ik niet, wanneer wordt duidelijk dat wij kunnen stemmenquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er zijn 3 slachtoffers, en Els staat haar vegekut te redden met spelletjes
Hopelijk vandaag nog bekendmaking nominaties en aansluitend bijbehorende dramaquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap daar nog helemaal niets van
Daar zit ik idd ook op te wachtenquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:21 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Hopelijk vandaag nog bekendmaking nominaties en aansluitend bijbehorende drama
Ohw, mogen wij ook stemmen?quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, wanneer wordt duidelijk dat wij kunnen stemmen
Dat is het punt dan ook nietquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw, mogen wij ook stemmen?![]()
Alsof dat het gaat uitmaken
Yep, en een beetje zon, dan kunnen ze buiten mummificerenquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Er moeten alleen nog dekentjes bij..
Het gaat mij er om dat ik wil weten wanneer de drama gaat komen , nu weten we nietsquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geen idee, of ik moet GOplay belgie erbij openhouden... doe ik niet
Ik heb ergens gelezen dat dat morgenmiddag rond 12:00/13:00 uur is. Weet alleen niet meer zo snel waar. FB volgens mijquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:21 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Hopelijk vandaag nog bekendmaking nominaties en aansluitend bijbehorende drama
Nou ja, vrijdag is de week om, ik zou dan de tv uitzening gaan kijken.. als RTL tenminste mee wil doen aan stemmingenquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het gaat mij er om dat ik wil weten wanneer de drama gaat komen , nu weten we niets
Laat maar.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou ja, vrijdag is de week om, ik zou dan de tv uitzening gaan kijken.. als RTL tenminste mee wil doen aan stemmingen
De BB stagiaire heeft als grapje vd week zijn/haar weekplanning gedeeld. Daar staat op donderdag rond 12u "genomineerden bek..."quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:24 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen dat dat morgenmiddag rond 12:00/13:00 uur is. Weet alleen niet meer zo snel waar. FB volgens mij
Dat lijkt me wel wat laat als ze nog stemoproepen in de uitzending willen meenemen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:24 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen dat dat morgenmiddag rond 12:00/13:00 uur is. Weet alleen niet meer zo snel waar. FB volgens mij
quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:27 schreef ledn81 het volgende:
[..]
De BB stagiaire heeft als grapje vd week zijn/haar weekplanning gedeeld. Daar staat op donderdag rond 12u "genomineerden bek..."
[ afbeelding ]
Eerlijk, zoals het nu gaat maakt het me eigenlijk niet veel uit. Ik vind de groep veel te jong, weinig diversiteit. Veel dezelfde 'soort' types. Niemand springt er uit voor mij..quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:27 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel wat laat als ze nog stemoproepen in de uitzending willen meenemen.
Je zou haast gaan denken dat het een verplichting is om dat daar te spelenquote:
Staat vast in het spelregelboekquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou haast gaan denken dat het een verplichting is om dat daar te spelen
Dat is dan weer een nadeel van dat karig gedoe voor de streamer.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:32 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja dat krijg je met geen meubels en een vierkant hok
Ik vraag me af of het geen + is. 't is net of hij vergroot (haar ogen, huid etc)quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:38 schreef 5thencounter het volgende:
Helemaal nep is 'ie niet.. meer dan een -¼ zal het niet zijn![]()
[ afbeelding ]
Ahhjoh, ze zijn verkeerd begonnen, alles afgesloten en alleen blikken havermout geeft natuurlijk een week nixquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik probeer de streams te volgen, maar heb het geluid meer uit dan aan. Wat een gegil en geschreeuw. IK vind er nog niet veel aan, lees hier een beetje mee. Ik had me er echt op verheugd, maar het valt me op dit moment vies tegen, de bewoners ook.
Geen idee of dat andere jaren ook zo was
Ik heb hetzelfde. De groep vind ik ook mwah. Hopelijk is het de opstartfase.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik probeer de streams te volgen, maar heb het geluid meer uit dan aan. Wat een gegil en geschreeuw. IK vind er nog niet veel aan, lees hier een beetje mee. Ik had me er echt op verheugd, maar het valt me op dit moment vies tegen, de bewoners ook.
Geen idee of dat andere jaren ook zo was
+ is om te lezen, ze heeft 'm op om rond te kijkenquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:39 schreef Ebinas het volgende:
I
[..]
Ik vraag me af of het geen + is. 't is net of hij vergroot (haar ogen, huid etc)
Nee, dan is het geen + iddquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
+ is om te lezen, ze heeft 'm op om rond te kijken
Ik heb het ook nog niet afgeschreven hoor, maar mag wel wat meer gedoe komen. Ruzie om het laatste blikje tonijn ofzo, of iemand die alle appels heeft verstopt/ opgegeten.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahhjoh, ze zijn verkeerd begonnen, alles afgesloten en alleen blikken havermout geeft natuurlijk een week nix
Nu zijn ze nog redelijk aardig voor elkaar, meestal begint het pas leuker te worden na de nominaties.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. De groep vind ik ook mwah. Hopelijk is het de opstartfase.
Gejatte vlokken...quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog niet afgeschreven hoor, maar mag wel wat meer gedoe komen. Ruzie om het laatste blikje tonijn ofzo, of iemand die alle appels heeft verstopt/ opgegeten.
Dat gebeurt niet, het zijn allemaal nog tamme konijnen , het duurt nog weken zo voordat iemand een blik Slob door een raam gooitquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog niet afgeschreven hoor, maar mag wel wat meer gedoe komen. Ruzie om het laatste blikje tonijn ofzo, of iemand die alle appels heeft verstopt/ opgegeten.
Of een medebewonerquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet, het zijn allemaal nog tamme konijnen , het duurt nog weken zo voordat iemand een blik Slob door een raam gooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |