Lenniequote:Op woensdag 8 januari 2025 11:48 schreef Kodiak100 het volgende:
[poll=8276]
Sorry voor de typo in de naam van Lennie
Lastigquote:Op woensdag 8 januari 2025 11:48 schreef Kodiak100 het volgende:
[poll=8276]
Als er nu op 1 ook een SL komt kunnen we even verder met de dagelijkse dingen nuquote:
Ja moet nog even werken tussendoorquote:Op woensdag 8 januari 2025 11:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Als er nu op 1 ook een SL komt kunnen we even verder met de dagelijkse dingen nu
Waarom zitten er altijd van dit soort zangers in Big Brotherquote:
Ik weetutniequote:Op woensdag 8 januari 2025 11:53 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Waarom zitten er altijd van dit soort zangers in Big Brother
quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:54 schreef Kissingbird het volgende:
Als ik terug kon in de tijd dan met jou
ik heb je zo lang niet gezien hoe is het nou
ja jij bent niets veranderd
oohhhh het voelt meteen vertrouwd
als ik terug kon in de tijd
dan wel met jou
Omg dat was ook al zo’n vervelend figuurquote:Op woensdag 8 januari 2025 11:54 schreef freaky40 het volgende:
Jordy is een soort Lenny van vorig jaar.
Vooral als het zo slecht isquote:
Maar niet met Jordy toch?quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:54 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
Als ik terug kon in de tijd dan met jou
ik heb je zo lang niet gezien hoe is het nou
ja jij bent niets veranderd
oohhhh het voelt meteen vertrouwd
als ik terug kon in de tijd
dan wel met jou
Papagaai valt straks van zijn stokquote:Op woensdag 8 januari 2025 11:57 schreef Ireth het volgende:
Zingen = nominatie!!![]()
Fluiten = nominatie!!![]()
Föhnen = nominatie!!![]()
Jezus, Elvis draait nu saltos in zijn graf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.
quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:57 schreef Ireth het volgende:
Zingen = nominatie!!![]()
Fluiten = nominatie!!![]()
Föhnen = nominatie!!![]()
Jezus, Elvis draait nu saltos in zijn graf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Ja ik ga even een uurtje werken en dan the voice op de achtehrondquote:Op woensdag 8 januari 2025 11:59 schreef Ireth het volgende:
Lunch bij de febo? Dan ga ik ff boodschappen doen denk ik...
WAT! Heb je nou te klagen?quote:Op woensdag 8 januari 2025 12:00 schreef Lrod01 het volgende:
Nog irritanter dan Lenie van vorig seizoen
Die was er ook maar evenquote:Op woensdag 8 januari 2025 12:00 schreef Lrod01 het volgende:
Die kon nog in bedwang worden gehouden door geen rode kool op maandag, maar Jordy is helemaal losquote:Op woensdag 8 januari 2025 12:00 schreef Lrod01 het volgende:
Daar begin ik ineens een klein beetje waardering voor te krijgen...quote:Op woensdag 8 januari 2025 12:00 schreef Lrod01 het volgende:
Hou op hoorquote:Op woensdag 8 januari 2025 12:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Daar begin ik ineens een klein beetje waardering voor te krijgen...
Waaaaaaaaar is de ducktapequote:Op woensdag 8 januari 2025 12:01 schreef danilel het volgende:
duw jordy svp een hele appel in de mond
Zo lang hij maar niet zingt vindt ik alles bestquote:Op woensdag 8 januari 2025 12:02 schreef MacDeMarco het volgende:
Jordy zit vol energie en hij wil wat doen
Wanneer ben je jarig?quote:Op woensdag 8 januari 2025 12:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Daar begin ik ineens een klein beetje waardering voor te krijgen...
Helemaal mee eens!!!quote:Op woensdag 8 januari 2025 12:02 schreef greysbones het volgende:
Gewoon Jordy naar huis vrijdag
Probleem opgelost
Gewoon een thuis concertquote:Op woensdag 8 januari 2025 12:02 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Wanneer ben je jarig?![]()
* ledn81 Besteld alvast een cdtje met de greatest hits van Lenie voor Ireth
Afgelopen vrijdagquote:Op woensdag 8 januari 2025 12:02 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Wanneer ben je jarig?![]()
* ledn81 Besteld alvast een cdtje met de greatest hits van Lenie voor Ireth
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op woensdag 8 januari 2025 12:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog van harte
![]()
Ik vind haar heel sierlijkquote:Op woensdag 8 januari 2025 12:04 schreef Jockari het volgende:
Miss Belgium walk volgens Lennie
[ afbeelding ]
Ze heeft iets ballet achtigs in haar bewegingquote:
Zegggquote:
Veel te lang. Als de febo middagpauze even lang duurt als gister, hebben we 2 dezelfde streams tot ongeveer 14uquote:
Jordie kan daar niet tegenopquote:Op woensdag 8 januari 2025 12:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze heeft iets ballet achtigs in haar beweging
Ik moet boodschappen doenquote:Op woensdag 8 januari 2025 12:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zeggg
Jij die hard kijker
Dat weet je toch
Een eeuwigheid
Stagiaire heeft de papegaai per ongeluk een dag te vroeg het bericht laten verzenden over hoog bezoek, verkeerde knop ingedruktquote:Op woensdag 8 januari 2025 12:06 schreef ledn81 het volgende:
BB post net wel iets op twitter, maar gaat over Lennie gister tijdens de uitzending, dus niets over iets dat nu staat te gebeuren. Ook op insta is het stil.
quote:Op woensdag 8 januari 2025 12:08 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Stagiaire heeft de papegaai per ongeluk een dag te vroeg het bericht laten verzenden over hoog bezoek, verkeerde knop ingedrukt
Toen de papegaai had gepraatquote:
Een kenner dus !quote:Op woensdag 8 januari 2025 12:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Toen de papegaai had gepraat
Snel gegaan
Dacht duurt toch altijd een uur
Ik moet wel om haar lachenquote:
Maar ja, Lennie valt nog steeds op vrouwen dacht ik te begrijpenquote:
Nee, Lennie valt en viel altijd op mannen zei ze volgens mij.quote:Op woensdag 8 januari 2025 12:12 schreef Hunter het volgende:
[..]
Maar ja, Lennie valt nog steeds op vrouwen dacht ik te begrijpen
Keanu is bi, dus dat hoeft geen probleem te zijn
Misschien hier ook posten dan blijft hij makkelijker zichtbaar Hier zakt hij wel snel wegquote:Op woensdag 8 januari 2025 11:48 schreef Kodiak100 het volgende:
[poll=8276]
Ik las "proper"quote:Op woensdag 8 januari 2025 12:14 schreef Jockari het volgende:
Ken was propper in Portugal. Waarom was ik daar zelf niet op kunnen komen ?
De nieuwe qeeunquote:
Die zijn wel leuk met elkaarquote:Op woensdag 8 januari 2025 12:17 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Jeffrey: "Ja ja ja ja"
Mattheus kijkt ook
Jeffrey: "Nee nee nee nee"
Iedereen is nu aan het zingen dus allemaal eruit hahaquote:Op woensdag 8 januari 2025 12:02 schreef greysbones het volgende:
Gewoon Jordy naar huis vrijdag
Probleem opgelost
Nou, er zijn wel mensen die hem kennen hoorquote:Op woensdag 8 januari 2025 12:19 schreef Jockari het volgende:
Milena zit De Nieuwe Belg te promoten. Heeft nog geen belg van gehoord, maar ze moet die blijkbaar promoten, want kennen elkaar zo te zien.
[ afbeelding ]
Viel toch op jongens voor de operatie en nu nog steeds zei ze toch. Maar weet niet 100%.quote:Op woensdag 8 januari 2025 12:12 schreef Hunter het volgende:
[..]
Maar ja, Lennie valt nog steeds op vrouwen dacht ik te begrijpen
Keanu is bi, dus dat hoeft geen probleem te zijn
Kloptquote:Op woensdag 8 januari 2025 12:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Viel toch op jongens voor de operatie en nu nog steeds zei ze toch. Maar weet niet 100%.
Er zit sws een Eva bij, want in de uitzending gisteren versprak BB zich naar Elsaquote:
quote:Op woensdag 8 januari 2025 12:22 schreef rinardo het volgende:
[..]
Er zit sws een Eva bij, want in de uitzending gisteren versprak BB zich naar Elsa
Ja dat hoorde ik ook!quote:Op woensdag 8 januari 2025 12:22 schreef rinardo het volgende:
[..]
Er zit sws een Eva bij, want in de uitzending gisteren versprak BB zich naar Elsa
Dan had ik het precies verkeerd om begrepen :-)quote:Op woensdag 8 januari 2025 12:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Viel toch op jongens voor de operatie en nu nog steeds zei ze toch. Maar weet niet 100%.
Dat dacht ik ook, ze zei dat ze door haar transformatie spontaan van homo naar hetero ging.quote:Op woensdag 8 januari 2025 12:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze gaan nu kokenquote:Op woensdag 8 januari 2025 12:26 schreef -river- het volgende:
[..]
Nu al, ze hebben net nog geslobberd.
Ze loopt er ook achter aan om te checken he!quote:Op woensdag 8 januari 2025 12:26 schreef Puzzie het volgende:
Elsa;" jongens handen wassen he?'
Jezus
Die materie leg ik verder naaste me neer. Wordt me te ingewikkeld met die hedendaagse toestanden.quote:Op woensdag 8 januari 2025 12:24 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, ze zei dat ze door haar transformatie spontaan van homo naar hetero ging.
Hopelijk heeft kruis-trekkende fleur haar handen ook gewassen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 12:26 schreef Puzzie het volgende:
Elsa;" jongens handen wassen he?'
Jezus
Oh mij niet, alles zou er mooier uitzien als personen op personen vallen waar ze heel goed bij passen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 12:28 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die materie leg ik verder naaste me neer. Wordt me te ingewikkeld met die hedendaagse toestanden.
De letter "S" vergeten ?quote:Op woensdag 8 januari 2025 12:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze loopt er ook achter aan om te checken he!
"Was je anu, was je anu"
Dat dacht een andere bewoner ookquote:
Ja, ik zag haar haar anoes wassen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 12:29 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hopelijk heeft kruis-trekkende fleur haar handen ook gewassen.
Ja, Jeffrey zei ook tegen Elsa dat hij zijn anus had gewassenquote:Op woensdag 8 januari 2025 12:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat dacht een andere bewoner ook
Maar Elsa zei dat het 'handen' zijn
Dat klopt dan toch?quote:Op woensdag 8 januari 2025 12:24 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, ze zei dat ze door haar transformatie spontaan van homo naar hetero ging.
Ik dacht dat Mario de eerste was die dat zou denkenquote:
Ja en daarom zou Kenau juist heel goed bij haar passen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 12:33 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat klopt dan toch?
voor haar transitie viel ze op mannen, dus homo
na haar transitie is ze vrouw, valt op mannen, dus hetero
Ik spreek vloeibaar Mario"s !quote:Op woensdag 8 januari 2025 12:33 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik dacht dat Mario de eerste was die dat zou denken
quote:Op woensdag 8 januari 2025 12:41 schreef ledn81 het volgende:
zucht..![]()
dat zingen hoeft echt niet.. kunnen ze niet verplicht gaan weerwolven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was Fleur niet degene die gister tonijnsap ging drinken?quote:Op woensdag 8 januari 2025 12:44 schreef Dotteke het volgende:
"Het ziet er walgelijk uit, en het stinkt ook", zegt Fleur er staat een blikje tonijn bij haar
Alles voor het goede doelquote:Op woensdag 8 januari 2025 12:47 schreef LonesomeFairy het volgende:
Nu ben ik benieuwd naar de combinatie van paprika en tonijn.
Ik mag alleen geen tonijn nu...
Ze wachten op nieuwe mensen,,,dacht ik?quote:Op woensdag 8 januari 2025 12:55 schreef LonesomeFairy het volgende:
Kom, jongens, beetje actie graag!
Lennie is leuk, Fleur nietquote:Op woensdag 8 januari 2025 12:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hier is het toch Lenny die de Duck face doet en niet Fleur
Die mogen dan nu wel komenquote:Op woensdag 8 januari 2025 12:56 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ze wachten op nieuwe mensen,,,dacht ik?
quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Lekker paprika met tonijn in een wrap![]()
Ik had toch maar voor kip wortels en aardappel gekozen
ja snap ook echt niet waarom ze voor tonijn paprika en appel hebben gekozen. Was ook 300 euro duurder. Met kip wortel en aardappel kan je meer.quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Lekker paprika met tonijn in een wrap![]()
Ik had toch maar voor kip wortels en aardappel gekozen
Ja dat mannen die seks hebben met mannen geen bloed konden geven.quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:18 schreef Jockari het volgende:
Iemand die uitleg van Len over aids en bloedgroep te goei verstaan ???
Nee niet goei, half bakkenquote:Op woensdag 8 januari 2025 13:18 schreef Jockari het volgende:
Iemand die uitleg van Len over aids en bloedgroep te goei verstaan ???
en ondertussen lopen ze ook van lamlendigheid rondquote:
Jaquote:Op woensdag 8 januari 2025 13:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
en ondertussen lopen ze ook van lamlendigheid rond
dit jaar is alles anders
Ik zit steeds te wachten op een nieuw verhaal van Dikkie Dikquote:Op woensdag 8 januari 2025 13:24 schreef Puzzie het volgende:
Die verhalen van Elsa zijn zoooooow lannnggggdraaaaadig
quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:24 schreef Puzzie het volgende:
Die verhalen van Elsa zijn zoooooow lannnggggdraaaaadig
quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:25 schreef Moeraskat het volgende:
Ik denk elke keer dat als Elsa iets gaat vertellen, er een grap komt. Maar het is nooit grappig, en die stiltes... killing.
quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zit steeds te wachten op een nieuw verhaal van Dikkie Dik
Yepquote:Op woensdag 8 januari 2025 13:28 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik heb mijn boodschappen binnen. Jij ??
Op zich wel een leuk idee met die papagaai , het wachten is op de juicequote:Op woensdag 8 januari 2025 13:29 schreef freaky40 het volgende:
Die papegaai is gewoon verkeerd geprogrammeerd denk ik en heeft er een verkeerde tekst uitgespuugd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |