Exit is vrijdag hèquote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:18 schreef KinKiJan het volgende:
Wel vroeg voor nominaties niet?
Of is alles echt anders?
Neuh.. het is pas dinsdag, veel te vroegquote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:18 schreef KinKiJan het volgende:
Wel vroeg voor nominaties niet?
Of is alles echt anders?
Moest plassenquote:
Nee geen nominatie, alleen targetquote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:20 schreef Droopie het volgende:
Dus nu zijn er vanmiddag 3 mensen genonimeerd en bij een evt nieuwe nominatie moeten er nog 2 bij om op 5 te komen?
Het spijt mequote:
Er zijn 5 mensen met een pinquote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:20 schreef Droopie het volgende:
Dus nu zijn er vanmiddag 3 mensen genonimeerd en bij een evt nieuwe nominatie moeten er nog 2 bij om op 5 te komen?
Er waren er al 2 met een targetquote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:20 schreef Droopie het volgende:
Ze hebben keuze uit de 5 mensen die de pin hebben he.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:20 schreef Droopie het volgende:
Nog steeds wel vroeg lijkt me, tenzij ze nog kans krijgen nominaties weg te spelenquote:
We hebben eigenlijk nog geen ideequote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:21 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ze hebben keuze uit de 5 mensen die de pin hebben he.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
We hebben eigenlijk nog geen idee
Hoe het gaat lopen
Mensen met een target kunnen genomineerd wordenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
Raar gedoe met dat 'target'... Wat is dat nou, een nominatie-nominatie???
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mensen met een target kunnen genomineerd worden
Zoiets werd er gisteren in de aflevering gezegd
SPOILER: Uit de 1e afleveringOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Alleen mensen met een Nominatietarget kunnen genomineerd worden, die zijn dus nu nog niet genomineerd.Ja ja, dus genomineerd om genomineerd te worden...SPOILER: Uit de 1e afleveringOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja ja, dus genomineerd om genomineerd te worden...
Iemand is naar de dbkquote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:26 schreef Rhosyn het volgende:
Ik lees hier alarm!
Dat was 10 minuten geleden en ik zie ze sporten
![]()
![]()
Sportalarmquote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:26 schreef Rhosyn het volgende:
Ik lees hier alarm!
![]()
![]()
Ja er is iemand naar dbk geroepen en die zit er nog steeds. De rest ging gewoon door met buikspieren. Want dat waren ze net van plan om te gaan doen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:26 schreef Rhosyn het volgende:
Ik lees hier alarm!
![]()
![]()
Goed gezien!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:28 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik heb nog niet veel gekeken van streams maar van wat ik gezien heb is dat mijn mening die Fleur wel kan zaniken zeg!!! En erg graag aanwezig is
Ohquote:
Die hebben wij al genomineerdquote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:28 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik heb nog niet veel gekeken van streams maar van wat ik gezien heb is dat mijn mening die Fleur wel kan zaniken zeg!!! En erg graag aanwezig is
Onrust stoker die jordy. Maar het heeft wel met vandaag te maken zei hij.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:41 schreef engine het volgende:
Jordy heeft iets gezien en wil niet zeggen wat.
Flauw
dat zei BB er gisteren niet bij, dus wie weetquote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:46 schreef BigBreg83 het volgende:
Ben benieuwd of de gene met de target pin ook mogen nomineren.
Ik denk dat het over die 2 meiden ging hoe die reageerde en zag Jeffrey met milena praten dat hij niet op haar zou stemmen. Was in toilet misschien bedoelde hij datquote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:47 schreef Moeraskat het volgende:
Jordy net: Ik heb iets gezien maar ik zeg lekker niks.
vast
Oh dat zou kunnen jaquote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik denk dat het over die 2 meiden ging hoe die reageerde en zag Jeffrey met milena praten dat hij niet op haar zou stemmen. Was in toilet misschien bedoelde hij dat
ja en daar weer een vriend vanquote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:56 schreef BigBreg83 het volgende:
Lenny heeft meegedaan met laatste seizoen van good Lucky guys.
Edit; een vriend van lenny
Oh .. ik ben ook ff wegquote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:58 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Nee hoor ze zijn nog bezig met nomineren. En jirdy is weer drama Queen aannhet uithangen.
Ja dat zei ze ineens later. Is er nu echt niemand in Nederland die geen connectie heeft met een influenser?quote:
Hij gaat er vast nog de hele avond over door. Wij weten ook niet wat hij gezien en gehoord heeft.quote:
Eigenlijk weten we dus nietsquote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:00 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Hij gaat er vast nog de hele avond over door. Wij weten ook niet wat hij gezien en gehoord heeft.
nee nee, het was klaar zei hij net , not dus , nu al weer heel vermoeiend ditquote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:00 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Hij gaat er vast nog de hele avond over door. Wij weten ook niet wat hij gezien en gehoord heeft.
Ik heb het gemistquote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
Er was alarm en toen zeiden ze dat misschien gingen nomineren
Hadden ze dat net niet kunnen doen door de speakers tijdens de sl? Ipv iedereen apart naar de dbk te roepen?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:03 schreef odie22 het volgende:
ah ze krijgen dus eerst nog even kledinginstructies voordat ze de DBK in moeten
Ze hebben een heel kledingpakket. Heel handig iddquote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:09 schreef ChocoFan het volgende:
Oh er staat jordy op zijn jas, dat is handig, oh en zie een trui met Keanu, dat is nog eens handig. Ik heb nog niet veel gezien en zie dit nu voor het eerst.
Hij en Fleurquote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:12 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat deed hij al vanaf het begin. Hij id dit jaar de nominatie zeurkous.
Zou tijd worden na 25 jaar dat we sneller hun namen leren kennen nu.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze hebben een heel kledingpakket. Heel handig idd
Hij is sfeer aan het maken. Want stil zitten kan ie nietquote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:15 schreef odie22 het volgende:
dus jordy gaat niet meer naar binnen omdat de rest daar zit
Mogen degene die target zijn ook nomineren?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:15 schreef Moeraskat het volgende:
Jordy heeft stress omdat Fleur en Milena elkaar niet willen nomineren.
nou de sfeer is om te snijden op het momentquote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:17 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hij is sfeer aan het maken. Want stil zitten kan ie niet
Daar hou ik van.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:18 schreef odie22 het volgende:
[..]
nou de sfeer is om te snijden op het moment
Dat is op verzoek van de users hier. Die vonden het maar saai vanmiddagquote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:18 schreef odie22 het volgende:
[..]
nou de sfeer is om te snijden op het moment
Als dit al op dag 5 is. Dan kunnen de pubermeisjes hun lol op.quote:
Mijn brein wil er ook niet aan. Heel vreemd effect.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:15 schreef Droopie het volgende:
Moet echt wennen aan die stem van Lenny.
Soms heb ik het gevoel dat die cameras en stemmen niet gelijk lopen.
Het is gewoon even wennen. Ze is wel echt een leuke bewoner.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Mijn brein wil er ook niet aan. Heel vreemd effect.
“Ik kijk niet, ik kijk niet, ik kijk.. niet… “quote:
Dat zeker weten.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is gewoon even wennen. Ze is wel echt een leuke bewoner.
Precies ja. En echt stoer dat ze meedoet. Want kan me voorstellen dat die stem wel een van haar onzekerheden is. En absoluut voer voor bepaalde aso mensen op social media, dat weet ze natuurlijk goed. Voor menig mens is dat wel een reden om niet mee te doen, wat natuurlijk bezopen is. Maar wel de realiteit.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:22 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat zeker weten.
Goed uithangbord voor de transcommunity.
Het hoeft niet allemaal zo over de top, gewoon een rustig lief meisje.
Ah, de snoepertquote:
Ja ze is zeker leuk.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is gewoon even wennen. Ze is wel echt een leuke bewoner.
Oh ja, ze gaat afgefikt worden. Maar goed, ik denk dat ze wat dat aangaat wel wat gewend is. Ik hoop iig dat ze zich daar geen reet van aantrekt.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Precies ja. En echt stoer dat ze meedoet. Want kan me voorstellen dat die stem wel een van haar onzekerheden is. En absoluut voer voor bepaalde aso mensen op social media, dat weet ze natuurlijk goed. Voor menig mens is dat wel een reden om niet mee te doen, wat natuurlijk bezopen is. Maar wel de realiteit.
Buiten dat vind ik haar echt wel een leuk mens. En met dat zaklopen heb ik echt om haar gelachen. Ze had de vaart er goed in. Die kan best wat spelletjes winnen denk ik.
Kippenhokquote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:46 schreef greysbones het volgende:
Pfff het zijn er niet eens veel maar wat een door elkaar gelul
heeft die niet standaard zo'n pruillipje ?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:49 schreef greysbones het volgende:
Milena ziet er uit of ze weer heeft zitten huilen
Die moet lekker naar huis gaanquote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:49 schreef greysbones het volgende:
Kwam niet bepaald als een zonnestraaltje de woonkamer inquote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:49 schreef greysbones het volgende:
Echt een feestnummer hèquote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:58 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben jordy, en ik heb er zin aan
Jep dat dusquote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:58 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus wat een gezellige boiquote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:58 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Milenaquote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:10 schreef ChocoFan het volgende:
Dame met hoge staart onderbreekt hem en zegt, willen jullie echt buiten staan want ze heeft het koud
Die kan niet slapen als ze het niet vanavond te horen krijgen al.quote:
Dat is wel het idee jaquote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:12 schreef Droopie het volgende:
Dat geld wat ze winnen.
Dat krijgen ze vast alleen als ze winnen of mogen ze uitgeven in het huis.
Uhuh gelukkig zijn de namen op de kleding wel goed bedacht.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:13 schreef greysbones het volgende:
Lekker over nagedacht door de FEBO
Dat mini rondje
Goed in beeld te krijgen enzo
De stagiaire van vandaag moet er ook nog inkomenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:13 schreef greysbones het volgende:
Lekker over nagedacht door de FEBO
Dat mini rondje
Goed in beeld te krijgen enzo
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:15 schreef greysbones het volgende:
Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is
Lelijk groen
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:58 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan nog niet zoveel creativiteit in deze groep vindenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:16 schreef ChocoFan het volgende:
Zullen ze eindelijk te horen hebben gekregen dat ze alles mogen verzinnen behalve heel de tijd weerwolven???
Ze zijn net begonnen, ik wacht nog even geduldig af.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik kan nog niet zoveel creativiteit in deze groep vinden
En nu gaan ze zingen
Je had gelijk koosquote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:17 schreef Koos1958 het volgende:
Ik denk dat milena, fleur.en jordy worden genomineerd. En dan hopelijk fleur weg
Allemaal denk ik ?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:19 schreef ChocoFan het volgende:
Nu doen ze dus een soort hints, 2 iig die iets uitbeelden.
Hoeveel zijn er al achter geweest?
Ja volgens mij nu wel ja, is het dat geworden dus, alleen weer anders dan hoe ik het gewend ben.quote:
Snap ikquote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:21 schreef Moeraskat het volgende:
Fleur is niet populair bij de facebookers.
Alles is anders!!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja volgens mij nu wel ja, is het dat geworden dus, alleen weer anders dan hoe ik het gewend ben.
Nietszeggende Niels mag ook opzouten.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:22 schreef ChocoFan het volgende:
Hij stond net buiten en deed een freeze en draaide zich daarna om.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:21 schreef Moeraskat het volgende:
Nou zegquote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nietszeggende Niels mag ook opzouten.
Ik geef ze nog even allemaal een dag de tijd want ik heb nog niet veel gezien. Morgen ga ik ook weer haten op bewoners.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nietszeggende Niels mag ook opzouten.
Ja dat welquote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
We hebben wel wat meer pit nodig dan dit
En aan het eind zijn er nog maar drie..1 met 30.000 prijzengeld 1 met 45.000 prijzengeld en 1 met 15.000 prijzengeld.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is wel het idee ja
Dat ze spelen voor hun eigen prijzenpot
En de winnaar krijgt zijn prijzenpot
Kweet nietquote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:28 schreef LonesomeFairy het volgende:
Dus ik neem aan dat nominaties morgen bekend gemaakt worden?
Geen idee.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:28 schreef LonesomeFairy het volgende:
Dus ik neem aan dat nominaties morgen bekend gemaakt worden?
ik ookquote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:28 schreef greysbones het volgende:
Ze zitten of te gapen of met zware ogen
Bij mij ook niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:21 schreef Moeraskat het volgende:
Maar ze kopen wel van andermans geld en kiezen dan gelijk het duurste uitquote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:38 schreef BigBreg83 het volgende:
Net uitzending gekeken. Heeft BB niet geleerd van corrigeren jaar dat ze niks gaan kopen? Helemaal nu jeetje als het van hun eigen prijzengeld af gaat.
Hebben deze bewoners niks geleerd van de vorige seizoenen? 😜quote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:38 schreef BigBreg83 het volgende:
Net uitzending gekeken. Heeft BB niet geleerd van corrigeren jaar dat ze niks gaan kopen? Helemaal nu jeetje als het van hun eigen prijzengeld af gaat.
Nee toch jeffrey heeft alles betaalt.....quote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ze kopen wel van andermans geld en kiezen dan gelijk het duurste uit
Klopt. Maar hiermee kunnen ze elkaar een partij gaan naaienquote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee toch jeffry heeft alles betaalt.....
Booooringquote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena gaat haar tandjes poetsen en haar pyjama aan doen en haar plekje zoeken
Huilen in een hoekje?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena gaat haar tandjes poetsen en haar pyjama aan doen en haar plekje zoeken
Kan dat ook bij de game changers?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ze kopen wel van andermans geld en kiezen dan gelijk het duurste uit
Ja, maar weet de groep dat hij alles betaalt heeft. Ze hadden ook bij iedereen er wat van af kunnen pakken.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:48 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Klopt. Maar hiermee kunnen ze elkaar een partij gaan naaien
O echt. Dat heb ik dan gemist. Ze mochten kiezen van wie zijn geld ze het betaalde. Heeft hij het van zijn eigen geld gedaanquote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee toch jeffrey heeft alles betaalt.....
Nee, alleen met eigen budgetquote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:49 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Kan dat ook bij de game changers?
Ja hij wilde met de 500 euro die hij had gepakt, iets voor de groep kopenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt. Dat heb ik dan gemist. Ze mochten kiezen van wie zijn geld ze het betaalde. Heeft hij het van zijn eigen geld gedaan
Heeft hij verteld in de uitzending. Naast heel gul ook een hele slimme move.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar weet de groep dat hij alles betaalt heeft. Ze hadden ook bij iedereen er wat van af kunnen pakken.
Ja, Niels wilde ook wel een beetje betalen maar Jeffrey zei ik dacht dat het in begin dat het voor de groep was dus nu doe ik dit ook voor de groep. Het is ook voor iets goeds we hebben allemaal honger.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt. Dat heb ik dan gemist. Ze mochten kiezen van wie zijn geld ze het betaalde. Heeft hij het van zijn eigen geld gedaan
Had tussen door telefoon. Niet alles goed meegekregen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:49 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Kan dat ook bij de game changers?
Zekers......quote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:52 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Heeft hij verteld in de uitzending. Naast heel gul ook een hele slimme move.
Oh snel naar 2quote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:54 schreef Koos1958 het volgende:
Milena en fleur smoezen in die omkleedruimte
Ja, twee " slachtoffers" van Niels en Jeffrey.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:54 schreef Koos1958 het volgende:
Milena en fleur smoezen in die omkleedruimte
Ik zie het. Dan maar weer drie minuten reclame voor stream 1quote:
Dat is minderquote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:57 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik zie het. Dan maar weer drie minuten reclame voor stream 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |