Exit is vrijdag hèquote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:18 schreef KinKiJan het volgende:
Wel vroeg voor nominaties niet?
Of is alles echt anders?
Neuh.. het is pas dinsdag, veel te vroegquote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:18 schreef KinKiJan het volgende:
Wel vroeg voor nominaties niet?
Of is alles echt anders?
Moest plassenquote:
Nee geen nominatie, alleen targetquote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:20 schreef Droopie het volgende:
Dus nu zijn er vanmiddag 3 mensen genonimeerd en bij een evt nieuwe nominatie moeten er nog 2 bij om op 5 te komen?
Het spijt mequote:
Er zijn 5 mensen met een pinquote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:20 schreef Droopie het volgende:
Dus nu zijn er vanmiddag 3 mensen genonimeerd en bij een evt nieuwe nominatie moeten er nog 2 bij om op 5 te komen?
Er waren er al 2 met een targetquote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:20 schreef Droopie het volgende:
Ze hebben keuze uit de 5 mensen die de pin hebben he.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:20 schreef Droopie het volgende:
Nog steeds wel vroeg lijkt me, tenzij ze nog kans krijgen nominaties weg te spelenquote:
We hebben eigenlijk nog geen ideequote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:21 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ze hebben keuze uit de 5 mensen die de pin hebben he.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
We hebben eigenlijk nog geen idee
Hoe het gaat lopen
Mensen met een target kunnen genomineerd wordenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
Raar gedoe met dat 'target'... Wat is dat nou, een nominatie-nominatie???
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mensen met een target kunnen genomineerd worden
Zoiets werd er gisteren in de aflevering gezegd
SPOILER: Uit de 1e afleveringOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Alleen mensen met een Nominatietarget kunnen genomineerd worden, die zijn dus nu nog niet genomineerd.Ja ja, dus genomineerd om genomineerd te worden...SPOILER: Uit de 1e afleveringOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja ja, dus genomineerd om genomineerd te worden...
Iemand is naar de dbkquote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:26 schreef Rhosyn het volgende:
Ik lees hier alarm!
Dat was 10 minuten geleden en ik zie ze sporten
![]()
![]()
Sportalarmquote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:26 schreef Rhosyn het volgende:
Ik lees hier alarm!
![]()
![]()
Ja er is iemand naar dbk geroepen en die zit er nog steeds. De rest ging gewoon door met buikspieren. Want dat waren ze net van plan om te gaan doen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:26 schreef Rhosyn het volgende:
Ik lees hier alarm!
![]()
![]()
Goed gezien!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:28 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik heb nog niet veel gekeken van streams maar van wat ik gezien heb is dat mijn mening die Fleur wel kan zaniken zeg!!! En erg graag aanwezig is
Ohquote:
Die hebben wij al genomineerdquote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:28 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik heb nog niet veel gekeken van streams maar van wat ik gezien heb is dat mijn mening die Fleur wel kan zaniken zeg!!! En erg graag aanwezig is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |