Eerste indrukken zijn wel vaker misleidend.quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:19 schreef IshaD het volgende:
Ik heb wel een antwoord bij zes, maar toch het gevoel dat ik nog iets mis![]()
Straks nog even verder zoeken!
Precies dat heb ik dus ook!quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:19 schreef IshaD het volgende:
Ik heb wel een antwoord bij zes, maar toch het gevoel dat ik nog iets mis![]()
Straks nog even verder zoeken!
Net als de pausquote:Op zaterdag 13 december 2025 14:38 schreef ZiGZaG3737 het volgende:
[..]
Eerste indrukken zijn wel vaker misleidend.
Ik dacht bij deze opgave ook al dat er vast meerdere opties zullen zijn...quote:Op zondag 14 december 2025 20:53 schreef billiebob123 het volgende:
Is er toevallig ook iemand bezig met de Junior-editie? 3b voelt voor mij nu als een creativiteitsopgave, want ik heb een passend antwoord, en taalkundig correct, maar het is wel op het randje... (lees: ik denk niet dat het het gezochte antwoord is)
In het begin is er altijd minder te klagen! Bij ons gaat het tot nu toe vlot, maar we zien wel een paar opgaven waar we geen flauw idee hebben.quote:Op dinsdag 16 december 2025 09:57 schreef advo007 het volgende:
Het is nog erg rustig op het forum, hoe bevalt de puzzel dit jaar? Ik begon lekker, maar merk dat ik nu wel al eerder vast begin te lopen. De standaard ontcijferingen zitten er minder in (of heb ik minder gevonden) en het decoderen van plaatjes kost gewoon veel tijd. Maar we hebben nog een paar weken!!!
Dit forum wordt elk jaar steeds rustiger. Vorige jaren werd een topic per week gevuld en nu misschien 1 pagina.quote:Op dinsdag 16 december 2025 09:57 schreef advo007 het volgende:
Het is nog erg rustig op het forum, hoe bevalt de puzzel dit jaar? Ik begon lekker, maar merk dat ik nu wel al eerder vast begin te lopen. De standaard ontcijferingen zitten er minder in (of heb ik minder gevonden) en het decoderen van plaatjes kost gewoon veel tijd. Maar we hebben nog een paar weken!!!
Met alle liefde, maar ik vermoed dat je daarvoor ook door moet hebben wat de aanpak van a is. En ik heb alleen bquote:Op dinsdag 16 december 2025 12:47 schreef MScript het volgende:
Iemand die kan en wil sparren over 16c?
Ja, dat kan welquote:Op dinsdag 16 december 2025 12:47 schreef MScript het volgende:
Iemand die kan en wil sparren over 16c?
Ik heb het idee dat er vooral weinig instroom van nieuwe mensen is, en de 'oudere' generatie steeds minder tijd heeft om in de puzzel te stoppen. Heb zelf dit jaar ook veel minder tijd dus focus vooral op de vragen waarbij duidelijk is wat je moet doen.quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:25 schreef QIXL het volgende:
[..]
Dit forum wordt elk jaar steeds rustiger. Vorige jaren werd een topic per week gevuld en nu misschien 1 pagina.
Hier gaat het met de drukte in het leven gewoon nog wat traag. Er zijn ook
weinig puzzels die je snel eventjes oplost, zoals coderingen.
Maar ongeveer de eerste 20 punten zijn binnen.
Ik kan voor nieuwe aanwas eventueel het volgende deel van dit topic "aankondigen", dan komt het een paar dagen bovenaan het gehele forum te staan. (Dit kan alleen met nieuwe topics.) Over 8 posts dus.quote:Op dinsdag 16 december 2025 18:36 schreef jurjen3000 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er vooral weinig instroom van nieuwe mensen is, en de 'oudere' generatie steeds minder tijd heeft om in de puzzel te stoppen.
Nou geef dan maar eens een hint voor 1b, want wellicht kunnen wij 'm dan wel oplossen!quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:57 schreef CarloV het volgende:
Hallo, ik ben nieuw hier!
Ik ben zo'n noob dat ik 1b nog niet eens op kan lossen!
quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:55 schreef WitteIris het volgende:
[..]
Nou geef dan maar eens een hint voor 1b, want wellicht kunnen wij 'm dan wel oplossen!
SPOILER: 1bOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |