Volgens mij klopt regel 5 niet helemaal. Is dat het specifieke gedeelte waar je op doelt?quote:Op maandag 8 december 2025 15:19 schreef QIXL het volgende:
[..]
Netjes, ik vind zelfs deze al een uitdaging, of in ieder geval een specifiek gedeelte. Ach ja, gewoon vaak genoeg hier kijken komt vanzelf goed.
Ja, dat is inderdaad wat ik bedoel. Ik dacht het zal wel aan mij liggen, maar blijkbaar niet.,quote:Op maandag 8 december 2025 15:53 schreef thabit het volgende:
[..]
Volgens mij klopt regel 5 niet helemaal. Is dat het specifieke gedeelte waar je op doelt?
Mee eens, gelukkig staat het het oplossen niet in de weg.quote:Op maandag 8 december 2025 15:53 schreef thabit het volgende:
[..]
Volgens mij klopt regel 5 niet helemaal. Is dat het specifieke gedeelte waar je op doelt?
Ik dacht ook even .. dans la ik hem toch over....quote:Op maandag 8 december 2025 14:09 schreef IshaD het volgende:
Altijd leuk die jaarlijkse achtbaan van emoties bij de teaser.
"Als zelfs dit al niet lukt, dan ben ik bij de echte puzzel straks kansloos"
"Oh ik heb 'm, wordt een makkie dit jaar"
Elk. Jaar. Weer
Herkenbaar, 11b is nog meer een monnikkenwerk maar die is hier ondertussen ook binnenquote:Op woensdag 10 december 2025 21:26 schreef Legoblokje het volgende:
Zojuist 11a in één zitting opgelost. M'n hersenen staan in brand en mijn nek doet pijn.
De puzzel is weer begonnen.
Die is er zeker wel. Zonder al te veel poespas. AI had er wat moeite mee, maar handmatig snel gevondenquote:Op donderdag 11 december 2025 12:38 schreef MScript het volgende:
Ik zit zo in mijn maag met het bijbelboek (16) van 3a...
Er is er geen met 16 letters.
En gezien de regels rondom losse woorden moet het één woord zijn.
Wel al weer veel geleerd of verschillende bijbels en bijbelboeken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |