Ach ja, als of je even je te grote dieselauto inruilt voor een kleine hybride.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:46 schreef Hanca het volgende:
En ja, bij echt grote problemen moet je dan verkopen en iets goedkopers terugkopen.
Het gaat hier om grote problemen. In de gevallen die ik als accountant tegenkwam: (bijna) faillissement of scheidingen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:15 schreef blomke het volgende:
[..]
Ach ja, als of je even je te grote dieselauto inruilt voor een kleine hybride.
Ja dan is er wel erg veel aan de hand.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:17 schreef Hanca het volgende:
Het gaat hier om grote problemen. In de gevallen die ik als accountant tegenkwam: (bijna) faillissement of scheidingen.
Artikelen gebaseerd op persberichten van de NVM hebben bijna altijd een insteek van een semi promotieverhaaltje voor Makelaars (dat is immers hun belangenclubje):quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Het lijkt beter te gaan/worden:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-als-koper~a555adfc/
Ga toch weg zeg..quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Absurde prijzen..quote:Hoewel de prijsstijging ten opzichte van het vorige kwartaal gematigd is, hebben kopers nog altijd een flinke beurs nodig. De gemiddelde prijs van door NVM-makelaars verkochte woningen kwam uit op 483.000 euro. In 144 gemeenten is de grens van 500.000 euro zelfs al overschreden. De gemiddelde verkoopprijs van nieuwbouwwoningen ligt iets lager, op 470.000 euro, en is al twee jaar lang stabiel.
De prijzen stijgen gewoon nog steeds hoor, alleen even wat minder hard. Dat is logisch ook, op een gegeven moment is er wel een plafond bereikt (dan spreek je van een stabiele situatie).quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik snap de jubeltitel niet, dat er een tijdelijke opleving is doordat verhuurders weggepest zijn is geen reden om feest te vieren.quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zeker absurd. Helaas. En ik dacht nog wel dat nieuwbouwhuizen duurder waren dan huizen uit de bestaande bouwquote:Op donderdag 9 januari 2025 12:08 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ga toch weg zeg..
[..]
Absurde prijzen..
Met de v.o.n. ben je er dan ook nog lang niet. Daar kan zo nog wel een ton bij om de binnenkant helemaal naar je zin af te werken.quote:Op donderdag 9 januari 2025 14:01 schreef Rozenbloem het volgende:
[..]
Zeker absurd. Helaas. En ik dacht nog wel dat nieuwbouwhuizen duurder waren dan huizen uit de bestaande bouw
Plus de tuin inrichten.quote:Op donderdag 9 januari 2025 14:13 schreef laziness het volgende:
[..]
Met de v.o.n. ben je er dan ook nog lang niet. Daar kan zo nog wel een ton bij om de binnenkant helemaal naar je zin af te werken.
Oh ja, had even niet bedacht dat het alleen om von ging 😜. Ik heb zelf ook nieuwbouw gedaan een paar jaar geleden en daar kwam inderdaad zo’n 100.000 euro extra bij vanwege uitbouw, keuken, vloeren, badkamer, muren, tuin, etc. En dat waren geen dure keuzes. Prijzen zullen nu ook weer zijn gestegen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 14:13 schreef laziness het volgende:
[..]
Met de v.o.n. ben je er dan ook nog lang niet. Daar kan zo nog wel een ton bij om de binnenkant helemaal naar je zin af te werken.
Samen doen?? Linkje? Mag ook per PB/DM.quote:Op donderdag 9 januari 2025 14:20 schreef Halcon het volgende:
Maar weer een beleggingspandje gekocht, zakelijk. Kost me in totaal ongeveer 140k. Heb al een huurder gevonden die ¤ 850 per maand gaat betalen. Die kan er deze week nog in.
Er is nog een pand met raamprostitutie aangeboden. Rendement zo'n 13 procent.
DM verstuurd.quote:Op donderdag 9 januari 2025 14:27 schreef blomke het volgende:
[..]
Samen doen?? Linkje? Mag ook per PB/DM.
Wij deden het in 2015 on a budget voor 45000 incl tuin.quote:Op donderdag 9 januari 2025 14:26 schreef Rozenbloem het volgende:
[..]
Oh ja, had even niet bedacht dat het alleen om von ging 😜. Ik heb zelf ook nieuwbouw gedaan een paar jaar geleden en daar kwam inderdaad zo’n 100.000 euro extra bij vanwege uitbouw, keuken, vloeren, badkamer, muren, tuin, etc. En dat waren geen dure keuzes. Prijzen zullen nu ook weer zijn gestegen.
Dat is ook heel leuk, zo leuk dat ik het eigenlijk nog een keer wil doen...quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:50 schreef Rozenbloem het volgende:
Tsja het wordt steeds duurder. Ik moet zeggen dat ik wel projectbouw had. Dan zit je met meerwerk opties natuurlijk wel vast aan (te hoge) prijzen. Geen idee hoe dat is als je echt zelf iets laat bouwen met eigen idee (wat wel een droom van mij is om ooit te doen, lijkt me echt heel leuk).
Dat blijkt toch een glazen plafond te zijn, zeker als de lonen blijven stijgen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:39 schreef Joppiez het volgende:
[..]
De prijzen stijgen gewoon nog steeds hoor, alleen even wat minder hard. Dat is logisch ook, op een gegeven moment is er wel een plafond bereikt (dan spreek je van een stabiele situatie).
quote:Op donderdag 9 januari 2025 14:20 schreef Halcon het volgende:
Er is nog een pand met raamprostitutie aangeboden. Rendement zo'n 13 procent.
Check deze Fok! pooiers danquote:Op donderdag 9 januari 2025 14:27 schreef blomke het volgende:
[..]
Samen doen?? Linkje? Mag ook per PB/DM.
Ik heb precies hetzelfdequote:Op donderdag 9 januari 2025 18:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is ook heel leuk, zo leuk dat ik het eigenlijk nog een keer wil doen...
Ik heb de indeling al in m'n hoofd zitten maar durf het niet te tekenen, want als ik dat doe stuur ik het naar de aannemer voor een offerte
We zijn pas wel naar een kavel wezen kijken, maar geen bod gedaan omdat er teveel beperkingen mbt het te bouwen huis op zaten.
En het is niet zo dat ik nog een keer zou willen bouwen omdat ik bij dit huis dingen fout gedaan zou hebben, eigenlijk niet echt, maar ik vond het hele traject geweldig en het huis dat ik nu zou willen bouwen zou een heel ander huis zijn.
Doen! Zo'n mooie kans komt geen tweede keer.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:55 schreef Sport_Life het volgende:
Er staat in deze regio al enige tijd een mooie kavel te koop ca 1000m2 tegen de stad met uitzicht op de polder, zou daar zo een bod op doen.
Oei....quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:55 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde.
Alleen heeft mijn vrouw er geen zin meer in. Na 2x nieuwbouw/verbouw.
Er staat in deze regio al enige tijd een mooie kavel te koop ca 1000m2 tegen de stad met uitzicht op de polder, zou daar zo een bod op doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |