SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
Ja, de SU was bereid om Tsjechoslowakije te verdedigen, mits Frankrijk de eerste klap zou uitdelen aan Duitsland. Nou moet je wel in het achterhoofd houden, dat de SU vertrouwen in 1938 wel veel gevraagd zou zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:58 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Tegenwoordig wordt Chamberlain inderdaad vaak te grabbel gegooid terwijl het toch hij was die Engeland voorbereide op de oorlog. Het was precies zijn voorganger die het Engelse defensiebudget had uitgekleed.
Al voor de Münchenovereenkomst was overigens al besloten in Frankrijk en Engeland dat het Sudetenland terug naar Duitsland zou moeten gaan vanwege het zelfbeschikkingsrecht. Het Sudetenland vormde indertijd een soort staat binnen een staat.
Overigens is het ook interessant te bezien dat de Soviet Unie bereid was de Tsjechen te steunen mits het gebruik mocht maken van Pools grondgebied.
Polen en Hongarije maakten van de situatie gebruik om ook grondgebied op te eisen.
München kan ook als een nederlaag voor Hitler gezien worden, hij wist de Fransen en Engelsen immers niet te overtuigen van verdere toezeggen die bij Bad Honesberg eerder al gedaan werden.
Uit z'n duim gezogen. Hoe kan hij die informatie al hebben? Niet.quote:
Onacceptabel. Die bases opdoeken maakt het alleen maar makkelijker voor hem om die landen in de toekomst ook binnen te vallen.quote:
En daar zit nu echt niemand op te wachten. Daarom snap ik ook wel dat Oekraïne door wil blijven vechten en dag Europa dag blijft steunen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:53 schreef Discombobulate het volgende:
Ik denk dat het gewoon een frozen conflict blijft met hier en daar wat oplaaiingen in ieder geval de komende 20 jaar en in tussentijd blijft Rusland proberen om een puppet regime te installeren.
Dan blijft Koersk nog 20 jaar in Oekraiense handen. Denk je dat Poetin dat accepteert?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:53 schreef Discombobulate het volgende:
Ik denk dat het gewoon een frozen conflict blijft met hier en daar wat oplaaiingen in ieder geval de komende 20 jaar en in tussentijd blijft Rusland proberen om een puppet regime te installeren.
Twintig jaar. Op den duur zou i.i.g. Poetin de pijp uit moeten/mogen zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:09 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dan blijft Koersk nog 20 jaar in Oekraiense handen. Denk je dat Poetin dat accepteert?
Tja, maar dat zegt niets.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:12 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Twintig jaar. Op den duur zou i.i.g. Poetin de pijp uit moeten/mogen zijn.
Ik denk dat ze Koersk gewoon parkeren omdat het toch vrij weinig voorstelt. En dan langzaam maar zeker knijpen ze de Oekraïners er uit. Ik zie in ieder geval niet hoe Koersk goed onderhandelmateriaal is.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:09 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dan blijft Koersk nog 20 jaar in Oekraiense handen. Denk je dat Poetin dat accepteert?
Dat klopt wel. Want genoeg engnekken daar die het graag van hem overnemen.quote:
Patrushev of die nieuwe jonge bodyguard, ben z'n naam kwijt, worden genoemd als opvolgers.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:21 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Dat klopt wel. Want genoeg engnekken daar die het graag van hem overnemen.
Navo is geen optie meer.quote:
Daar zul je toch militair geweld voor moeten gebruiken. En dat betekent een einde aan de onderhandelingen of de 'vredesdeal'.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:21 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Koersk gewoon parkeren omdat het toch vrij weinig voorstelt. En dan langzaam maar zeker knijpen ze de Oekraïners er uit. Ik zie in ieder geval niet hoe Koersk goed onderhandelmateriaal is.
Dat kan zeker.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:51 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Daar zul je toch militair geweld voor moeten gebruiken. En dat betekent een einde aan de onderhandelingen of de 'vredesdeal'.
Dan schendt Rusland dus automatisch het bestand.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:21 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Koersk gewoon parkeren omdat het toch vrij weinig voorstelt. En dan langzaam maar zeker knijpen ze de Oekraïners er uit. Ik zie in ieder geval niet hoe Koersk goed onderhandelmateriaal is.
Dat is hij per definitie, hij schuilt zich achter anderen en aan het front zal je hem niet aantreffen. Die overtrokken machtsdrang komt voort uit een angstige, zwakke geest.quote:
Ja, beetje kremlin wensdenken dat oekraine zich braaf aan het bestand houd, terwijl rus in kursk haar offensief doorzet. Uh huh. Ain't gonna happen. Dan gaat oekraine er gewoon ook weer vol in.quote:
En ik neem aan dat terugschieten een provocatie zal zijn?quote:
Dat zou een enorme escalatie vanuit het hypocriete Westen zijn uiteraard.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:26 schreef Ulx het volgende:
[..]
En ik neem aan dat terugschieten een provocatie zal zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |