abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216364224
Ik gisteren helaas behoorlijk uit de bocht gevlogen. High tea was nog prima maar daarna heeft thuis heel wat meer ongezonds eraan moeten geloven (ik denk oprecht dat die dag wel zon 5000 kcal waren). Niet het plan, wel gebeurd. Maar nu niks meer aan te doen. Nu geen gekke dingen doen qua minder eten maar gewoon de draad weer oppakken en verder.

O: kwark
L: 2 pistolets met rauwe ham, proteine toetje
D: lasagne
S: krachttraining
T: proteinemousse, 2 mandarijnen
  maandag 20 januari 2025 @ 11:51:45 #152
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216364948
Afgelopen weekend een beetje een yolo-weekend en vanmorgen vergeten te wegen, dus het zal allemaal wel. _O-

Vandaag weer normaal, compenseren bevalt me niet, dus daar begin ik niet aan.

En, even ter beeldvorming, met m'n 1.75 en 90ish kg mik ik op 1800-1900 qua inname voorlopig. Lager kan altijd nog en zo kan ik ook weer even wennen aan m'n eetwissels. Als ik me er braaf aan houd, val ik ook gewoon af, dus eh. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator / Colorchick maandag 20 januari 2025 @ 11:54:31 #153
382129 crew  Donna
pi_216364975
Ik kan mijn weegschaal niet vinden.
pi_216367417
Lijst:
S: uur personal training (krachttraining)
O: twee boterhammen met cottage cheese light, tomatentapenade en spinazie
L: pokebowl vd sushi daily v AH (sushirijst, zalm, mango, edamame bonen, wortel, vast meer wat ik vergeet)
T: rode bietjes en geitenkaas
D: woknoedels met broccoli
T: skyr, banaan, tarwezemelen, lijnzaad, 15g amandelen / walnoten / cashewnoten

1601 kcal, 33.7g vezels, 91g eiwit, 48g vet waarvan 13g verzadigd, 3.3g zout
pi_216367907
Mooi en lekker lijstje @vlindertje89

Ik moet even gaan bedenken wanneer ik mijn 2 sportmomenten per week het beste kan inplannen. De laatste maanden komt het er te weinig van dus iets van een planning maken is wel slim.

Verder wandel ik wel sowieso dagelijks.
pi_216368647
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 16:52 schreef Sarabi het volgende:
Mooi en lekker lijstje @:vlindertje89

Ik moet even gaan bedenken wanneer ik mijn 2 sportmomenten per week het beste kan inplannen. De laatste maanden komt het er te weinig van dus iets van een planning maken is wel slim.

Verder wandel ik wel sowieso dagelijks.
Thanks!
Ik wil nog wel wat meer variatie in groentes proberen aan te brengen. Vandaag ging dat wel goed, maar ik merk dat ik makkelijk steeds naar hetzelfde grijp - broccoli heb ik bv altijd in de vriezer, en ik heb nu bij de Lidl zakjes gesneden bietjes gevonden dus die staan nu ook bijna dagelijks op het schema :+ . Maar eerst even structureel die andere dingen op orde (genoeg vezels, genoeg onverzadigd vet en niet teveel verzadigd vet, genoeg groente en fruit). Als ik dat goed op de rit heb, ga ik denk ik mezelf uitdagen met minstens x verschillende groentes in een week, ofzo.

En slim van sporten plannen! Ik vind dat ook nog wel moeilijk nu. Normaal heb ik op dinsdag teamsport en op zondag, en dan op donderdag personal training of zelf sporten. Maar nu is het winterstop dus teamsport ligt stil. Ik plan personal training nu zoveel mogelijk op maandag, met als bedoeling dan woensdag en vrijdag zelf ook te gaan, maar dat lukt nog niet echt. Deze week weer een nieuwe poging, vandaag geweest, woensdag vrij sporten ingepland en vrijdagochtend ga ik met mijn nicht in het bos wandelen.
Ik wandel inderdaad ook wel regelmatig, is ook hartstikke goed ^O^ en heerlijk vind ik zelf. En als het echt heel koud is, dan wandel ik in de woonkamer :')
pi_216376293
Ik wandel soms ook door de woonkamer :D dacht dat ik de enige was. Ookal heb ik juist meer moeite om in de zomer buiten te gaan wandelen.

Lijstje voor vandaag is een beetje lastig want geen idee hoe laat we vanavond eten

L: 2 spiegeleieren met 2 volkoren boterhammen
T: snackgroente
D: vega chicken tenders en geroosterde kikkererwten
T: proteīne toetje
pi_216376396
Oh dan woonkamer doe ik dan weer niet maar ik wandelen wel soms in sportschool als ik geen zin heb om buiten in de kou te wandelen. Bijv vanmorgen uur op de loopband met wie is de mol.

Lijstje van vandaag:
L: 2 pistolets met rauwe ham, proteine pudding
T: dunne maiswafels en 2 mandarijnen
D: spinazie orzo
T: proteine chocolademousse
(1600 kcal en 142 gram eiwitten)
pi_216380946
40 min workout gedaan *O* eerste van het jaar.
Nu wou ik zeggen dat ik donderdagochtend de 2e wil gaan doen maar bedenk me net dat ik dan niet thuis ben. Dan maar vrijdagochtend.

[ Bericht 1% gewijzigd door Sarabi op 21-01-2025 17:27:59 ]
pi_216381836
Ik wandel met een enkele uitzondering elke dag ruim een half uur (ivm chronische rug kan het niet langer) en vaak met een doel onderweg. Boodschapje in dorp of ik fiets/autoritje naar een natuurgebied om daar te wandelen, zo blijft t leuk.
3x in de week sowieso lunchwandelen in het park achter t zkh waar ik werk.
Soms als het heel slecht weer is roei ik ruim een kwartier op ons apparaat beneden.

Eigenlijk moet ik dat vaker doen, roeien, naast het wandelen om t ouwe bovenlichaam wat te trainen.
Zo! Bam! Nu staat t op FOK! *O*

[ Bericht 1% gewijzigd door Blues op 22-01-2025 07:46:59 ]
pi_216386508
Vandaag voelde ik me echt een obsessie-gekkie want het enige tijdstip dat ik naar de sportschool kon was 5.30 uur. Dus dat heb ik maar gedaan. Was wel heerlijk, maar dacht ook als je me dit een jaar geleden had verteld had ik je uitgelachen

T: clear whey
S: krachttraining
L: pistolet met 30+ kaas, boterham met ei, soepje
D: Tonijnsteak, rijst, wokgroente
S: volleybaltraining
T: maiswafels
(1623 kcal met 145 gram eiwitten)
pi_216387192
Is roeien ook niet erg belastend voor de rug @Blues?

Knap hoor @Pinuts!

Hier gaf de weegschaal vanmorgen een kilo minder aan dan 2 weken geleden. Mijn lijstje voor vandaag is nog niet helemaal duidelijk want eet niet thuis.
pi_216387243
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 09:15 schreef Sarabi het volgende:
Is roeien ook niet erg belastend voor de rug @:Blues?

15 min in de houding die ik met mijn mensendieck-therapeut hebt besproken kan/mag gelukkig :)
pi_216387620
quote:
14s.gif Op woensdag 22 januari 2025 09:23 schreef Blues het volgende:

[..]
15 min in de houding die ik met mijn mensendieck-therapeut hebt besproken kan/mag gelukkig :)
Als je houding goed is, is er ook weinig aan de hand :Y
Maar veel mensen letten daar totaal niet op.
pi_216387675
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 10:06 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Als je houding goed is, is er ook weinig aan de hand :Y
Maar veel mensen letten daar totaal niet op.
En dan ook vooral het gaan zitten en weer opstaan, want dat apparaat staat natuurlijk op de grond.
Overigens heb ik nooit de illusie gehad dat het afvallen wordt ondersteund door de minimale beweging die ik doe hoor :D Tis alleen wel goed natuurlijk!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_216393665
Sowieso is bewegen goed voor je :Y

Lijstje:
L: 2x no fairytale wraps met quote gekookte eieren, paprika, sla, pesto en geraspte kaas
T: mueslireep
S: step workout
T: snackgroente en warme chocolademelk met slagroom
pi_216396051
Ik had een honger-dag. En weinig zelfbeheersing vandaag. Geen handige combinatie.

O: 2 volkoren boterhammen met cottage cheese light, tomatentapenade en spinazie, 1 volkoren boterham met oude kaas pestodip
T: klein stukje 95% pure chocolade, 5 mini lidl-oreo's
L: 2 volkoren boterhammen, 1 met cottage cheese en tijm, 1 met eiersalade
T: 5 mini lidl-oreo's
T: bakje bietjes met geitenkaas
D: andijviestamppot met mosterd
T: banaan, bakje ijs met chocola en caramel erin
Niet afgewogen enz vandaag, dus geen idee. Meer dan 1500 kcal, teveel verzadigd vet en veel suiker ongetwijfeld ;). Morgen weer in het normale ritme.

Oh ja, wel een uur en een half uur gewandeld.
pi_216396140
Oreodag :9
pi_216396163
Ik hou nu een dag of 5 (naast ons PG boek) de eetmeter weer eens bij en dat geeft ook veel inzicht in eiwit/zout/khd/vet/eiwit
^O^
pi_216396413
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 19:43 schreef Sarabi het volgende:
Sowieso is bewegen goed voor je :Y

Lijstje:
L: 2x no fairytale wraps met quote gekookte eieren, paprika, sla, pesto en geraspte kaas
T: mueslireep
S: step workout
T: snackgroente en warme chocolademelk met slagroom
Er komt nog 1 cracker met appelstroop bij dit lijstje
pi_216398393
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2025 22:07 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik had een honger-dag. En weinig zelfbeheersing vandaag. Geen handige combinatie.
Voor een honger en geen zelfbeheersing-dag vind ik dit een keurig lijstje. Die van mij zien er wel eens slechter uit op dit soort dagen!
pi_216399415
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 05:47 schreef Pinuts het volgende:

[..]
Voor een honger en geen zelfbeheersing-dag vind ik dit een keurig lijstje. Die van mij zien er wel eens slechter uit op dit soort dagen!
Dit :D

Lijstje:
L: 2x no fairytale wraps (de vriezer ligt er nogal vol mee :') ) met roomkaas, edamame en avocado
D: 2x tiktok wrap
T: paar speciaal biertjes en vast ook iets te knabbelen er bij
pi_216400021
Het was ook wel redelijk begrensd door wat er in huis was - de mini lidl-oreo's zijn nu op :+
Maar eens, hoor, het had zeker slechter gekund. Ik had meer ijs kunnen eten want dat is er wel nog, en ik had tijdens het wandelen langs een winkel kunnen lopen om chips oid te halen en dat heb ik ook niet gedaan. En bewust wel ook bietjes en andijviestamppot zodat ik ķķk groente enz binnen zou krijgen. Dus ik ben idd ook best tevreden nog wat dat betreft :)
pi_216400594
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 09:38 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Dit :D

Lijstje:
L: 2x no fairytale wraps (de vriezer ligt er nogal vol mee :') ) met roomkaas, edamame en avocado
D: 2x tiktok wrap
T: paar speciaal biertjes en vast ook iets te knabbelen er bij
TikTok wrap?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')