Thanks!quote:Op maandag 20 januari 2025 16:52 schreef Sarabi het volgende:
Mooi en lekker lijstje @:vlindertje89
Ik moet even gaan bedenken wanneer ik mijn 2 sportmomenten per week het beste kan inplannen. De laatste maanden komt het er te weinig van dus iets van een planning maken is wel slim.
Verder wandel ik wel sowieso dagelijks.
15 min in de houding die ik met mijn mensendieck-therapeut hebt besproken kan/mag gelukkigquote:Op woensdag 22 januari 2025 09:15 schreef Sarabi het volgende:
Is roeien ook niet erg belastend voor de rug @:Blues?
Als je houding goed is, is er ook weinig aan de handquote:Op woensdag 22 januari 2025 09:23 schreef Blues het volgende:
[..]
15 min in de houding die ik met mijn mensendieck-therapeut hebt besproken kan/mag gelukkig
En dan ook vooral het gaan zitten en weer opstaan, want dat apparaat staat natuurlijk op de grond.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als je houding goed is, is er ook weinig aan de hand
Maar veel mensen letten daar totaal niet op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er komt nog 1 cracker met appelstroop bij dit lijstjequote:Op woensdag 22 januari 2025 19:43 schreef Sarabi het volgende:
Sowieso is bewegen goed voor je
Lijstje:
L: 2x no fairytale wraps met quote gekookte eieren, paprika, sla, pesto en geraspte kaas
T: mueslireep
D: lasagne
S: step workout
T: snackgroente en warme chocolademelk met slagroom
Voor een honger en geen zelfbeheersing-dag vind ik dit een keurig lijstje. Die van mij zien er wel eens slechter uit op dit soort dagen!quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:07 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik had een honger-dag. En weinig zelfbeheersing vandaag. Geen handige combinatie.
Ditquote:Op donderdag 23 januari 2025 05:47 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Voor een honger en geen zelfbeheersing-dag vind ik dit een keurig lijstje. Die van mij zien er wel eens slechter uit op dit soort dagen!
TikTok wrap?quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dit
Lijstje:
L: 2x no fairytale wraps (de vriezer ligt er nogal vol mee) met roomkaas, edamame en avocado
D: 2x tiktok wrap
T: paar speciaal biertjes en vast ook iets te knabbelen er bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |