Het gaat mij meer om het standpunt van spicymaggis dat de Russen als het ware erfelijk belast zijn met slechtheid, zoals hij vaak hier beweerd. Dat het historische of etnische verschil met de Oekraïners niet groot is maakt of de Oekraïners net zo erg, of zijn bewering niet waar.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:27 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Zeker maar dat gebied is door de Sovjets ook wel achterlijk hard genaaid. Al kan je ook zeggen dat niemand ooit erg veel waarde heeft gehecht aan mensenlevens in de bloedlanden…
Het heeft er alle schijn van dat er infanteristen zijn geweest die misdaden hebben gepleegd tegen ongewapende burgers. Maar denk je werkelijk dat dat een instructie was van het aKremlin? Die schamen zich daar ook dood voor.quote:Op maandag 6 januari 2025 21:14 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hier ga je wel een beetje de mist in hoor
Ja, ze schaamden zich er zo erg voor dat ze die gasten die bucha geflikt hadden medailes hadden gegeven.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:34 schreef phpmystyle het volgende:
Die schamen zich daar ook dood voor.
Nogmaals, de Sovjet-Unie, maar ook het Warschaupact, werd door de Russen gedomineerd. Zo'n beetje alle kopstukken van de communistische dictaturen in het voormalig Oostblok zijn door de Russen opgeleid en aan de macht geholpen en gehouden tijdens en dankzij de Russische bezetting.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Voor de Sovjet unie heeft Oekraïne als zodanig niet als staat bestaan. En communistische functionarissen uit het Oekraïne gebied deden dus vrolijk mee met de Sovjet praktijken
Erfelijk en cultureel belast met een kwaadaardigheid in een mate die zijn weerga niet kent in Europa inderdaad.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:33 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om het standpunt van spicymaggis dat de Russen als het ware erfelijk belast zijn met slechtheid, zoals hij vaak hier beweerd. Dat het historische of etnische verschil met de Oekraïners niet groot is maakt of de Oekraïners net zo erg, of zijn bewering niet waar.
Wat heeft Poetin eraan om moordende verkrachters los te laten op onschuldige burgers. Dat zorgt alleen maar voor meer verzet en draagvlak voor meer wapens voor Oekraiene.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:39 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, ze schaamden zich er zo erg voor dat ze die gasten die bucha geflikt hadden medailes hadden gegeven.
Komt er ook wel eens geen desinformatie uit die klauwtjes van je?
Desinformatie is gevaarlijk, he, vertelde iemand me
Ja, ik zal het nog een keer zeggen:quote:Op maandag 6 januari 2025 22:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat heeft Poetin eraan om moordende verkrachters los te laten op onschuldige burgers. Dat zorgt alleen maar voor meer verzet en draagvlak voor meer wapens voor Oekraiene.
Voor de rest is wat putin doet natuurlijk vanaf begin van deze oorlog al 1 grote domme actie.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:39 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, ze schaamden zich er zo erg voor dat ze die gasten die bucha geflikt hadden medailes hadden gegeven.
1- Het staat buiten kijf dat het is gebeurt, en die mensen werden niet vervolgd, ze werden beloond. Feiten, geen desinformatiequote:JA, MAAR WAAROM ZOUDEN ZE DAT DOEN, DAT IS DOM!![]()
Tja, maar exact dat is ook gezegd van de Duitsers of de Joden of de Nederlanders.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:42 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Erfelijk en cultureel belast met een kwaadaardigheid in een mate die zijn weerga niet kent in Europa inderdaad.
Niemand ontkent dat die misdaden zijn gepleegd. Alleen of het Kremlin dir georkestreerd heeft is zeer de vraag. Tacktisch bereik je er niks mee.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:49 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, ik zal het nog een keer zeggen:
[..]
Voor de rest is wat putin doet natuurlijk vanaf begin van deze oorlog al 1 grote domme actie.
Dus je kan wel komen met:
[..]
1- Het staat buiten kijf dat het is gebeurt, en die mensen werden niet vervolgd, ze werden beloond. Feiten, geen desinformatie
2- putin doet niet anders dan domme dingen
Ze hebben het beloond.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:54 schreef phpmystyle het volgende:
Alleen of het Kremlin dir georkestreerd heeft is zeer de vraag.
Welnee. Natuurlijk belonen ze niet geweld en smeerlapperij tegen weerloze burgers.quote:
Ow, jawel hoor, jij:quote:Op maandag 6 januari 2025 22:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niemand ontkent dat die misdaden zijn gepleegd.
quote:Op maandag 6 januari 2025 22:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het heeft er alle schijn van dat er infanteristen zijn geweest die misdaden hebben gepleegd tegen ongewapende burgers.
😂😂😂😂quote:
3de keer:quote:
quote:Op maandag 6 januari 2025 22:39 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je hebt geen reden?quote:
Ik ga niet mee met je poging de doelpalen maar snel te verplaatsen.quote:
Geen argument dus.quote:Op maandag 6 januari 2025 23:03 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik ga niet mee met je poging de doelpalen maar snel te verplaatsen.
Ik sprak je aan op je zoveelste rondje desinformatie uitbraken op dit forum.
Soms komt er een moment dat je beter niet meer kunt reageren in een topic. Hopelijk heb je zelf door dat dit moment inmiddels voor jou is gekomen.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je kan veel van de Russen zeggen, maar die gaan echt niet Oekraieners martelen of wat dan ook. Ze willen het juist bij Rusland trekken.
En ja ik ken de vreselijke beelden uit Bucha en andere plaatsen. Om te kotsen. Maar dat is geen Kremlin beleid.
Doet mij meer denken aan red alert.quote:Op maandag 6 januari 2025 23:14 schreef Ulx het volgende:
Ik vind die Stryker best lachen. Carmageddon tegen Russen. Waren het Noord-Koreanen noem je dit Death Rice 2000.
Bekijk deze YouTube-video
Kruisraketten op ziekenhuizen hebben ze ook niks aan, doen ze toch. Omdat ze zich onaantastbaar wanen. Kijk naar Grozny, of Syrië, of Afghanistanquote:Op maandag 6 januari 2025 22:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Welnee. Natuurlijk belonen ze niet geweld en smeerlapperij tegen weerloze burgers.
Kun jij rationeel beargumenteren wat het Kremlin daar aan heeft gehad?
Het is dezelfde fout die Hitler maakte met de V1's. De eerste V1 kwam neer in Londen in juni 1944. Een week na D-Day. Dan heb je zo'n ding, dan bombardeer je de geallieerde troepen die nog vast zaten in Normandië toch gewoon de hel in? Maar nee.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 00:43 schreef havanagila het volgende:
[..]
Kruisraketten op ziekenhuizen hebben ze ook niks aan, doen ze toch. Omdat ze zich onaantastbaar wanen. Kijk naar Grozny, of Syrië, of Afghanistan
Beetje doen alsof Rusland ratio gebruikt. Lilleke trol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |