Dat hebben ze al lang gedaan. Net zoals ze tijdens de koude oorlog decennialang andere burgers van de door hen bezette Midden en Oost-Europese landen gemarteld en vermoord hebben.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je kan veel van de Russen zeggen, maar die gaan echt niet Oekraieners martelen of wat dan ook. Ze willen het juist bij Rusland trekken.
En ja ik ken de vreselijke beelden uit Bucha en andere plaatsen. Om te kotsen. Maar dat is geen Kremlin beleid.
Het is niet alleen al eeuwenlang Kremlinbeleid, het zit gewoon in de Russische volksaard.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:25 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Ja maar dat is dus schijnbaar geen Kremlin beleid..
En ook voor de koude oorlog.. Ze staan er al eeuwen om bekend..quote:Op maandag 6 januari 2025 19:57 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Dat hebben ze al lang gedaan. Net zoals ze tijdens de koude oorlog decennialang andere burgers van de door hen bezette Midden en Oost-Europese landen gemarteld en vermoord hebben.
Dat wilde Trump ook, deed het alleen nietquote:Op maandag 6 januari 2025 19:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
Voordeel van Afghanistan is dat Biden alle shit over zich heen kreeg.
Als Trump aan het begin van zijn presidentschap de oorlog weet te beëindigen, en het wordt dezelfde shitshow als Afghanistan, dan is de gifbeker voor hem.
Haal je hoofd eens uit je reet, wil je?quote:Op maandag 6 januari 2025 19:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je kan veel van de Russen zeggen, maar die gaan echt niet Oekraieners martelen of wat dan ook. Ze willen het juist bij Rusland trekken.
En ja ik ken de vreselijke beelden uit Bucha en andere plaatsen. Om te kotsen. Maar dat is geen Kremlin beleid.
Ik wil 'm zien met Hell Marchquote:Op maandag 6 januari 2025 19:55 schreef ExTec het volgende:
Nu met zeer toepasselijke muziek erbij.
[ x ]
Oorlog is misdadig , soldaten zijn altijd 18 jaar , mijn broertje zat ook in libanon in 1982 toen ie 18 was , kogels vlogen hem om de oren zei iequote:Op maandag 6 januari 2025 18:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Misdadig om 17 of 18 jarige als kanonnenvoer te gebruiken. Zeker als het verlies welhaast zeker is.
Heb je hem weer hoor, met z'n feiten.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:20 schreef ExTec het volgende:
[..]
De VN is het niet met je eens.
https://ukraine.un.org/en(...)ecute-ukrainian-pows
https://www.ohchr.org/en/(...)inst-humanity-says-0
https://news.un.org/en/story/2024/09/1154706
Dat was de Sovjet unie. Die was inclusief Oekraïners. Zoals Pavlo Postysjev, Kaganovitsj, Shcherbytskyquote:Op maandag 6 januari 2025 19:57 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Dat hebben ze al lang gedaan. Net zoals ze tijdens de koude oorlog decennialang andere burgers van de door hen bezette Midden en Oost-Europese landen gemarteld en vermoord hebben.
GTA Kurskquote:Op maandag 6 januari 2025 19:55 schreef ExTec het volgende:
Nu met zeer toepasselijke muziek erbij.
[ x ]
quote:Op maandag 6 januari 2025 19:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
https://www.independent.c(...)-bucha-b2060568.htmlquote:Op maandag 6 januari 2025 19:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hier ga je wel een beetje de mist in hoorquote:Op maandag 6 januari 2025 19:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 januari 2025 19:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dit klinkt veelbelovend.quote:Op maandag 6 januari 2025 16:27 schreef skysherrif het volgende:
Betreffende de eerder geraakte pantsir die ik hier deelde:
[ afbeelding ]
heeeeeeeeeel interessant
Russen martelen ook Russen zonder problemenquote:Op maandag 6 januari 2025 21:14 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hier ga je wel een beetje de mist in hoor
Dat kan je juist precies WEL doen, want dat is precies wat de Russen deden en doen.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je kan veel van de Russen zeggen, maar die gaan echt niet Oekraieners martelen of wat dan ook.
Huh? Net zei je nog dat ze geen Oekraïners gaan martelen of wat dan ook, en nu erken je dat ze dat wel degelijk hebben gedaan?!?!quote:En ja ik ken de vreselijke beelden uit Bucha en andere plaatsen. Om te kotsen. Maar dat is geen Kremlin beleid.
De Sovjet Unie werd gedomineerd door de Russen en Oekraïne was - net als o.a. de Baltische staten - bezet gebied.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat was de Sovjet unie. Die was inclusief Oekraïners. Zoals Pavlo Postysjev, Kaganovitsj, Shcherbytsky
Zit de speld tegenwoordig ook op Fok?quote:Op maandag 6 januari 2025 19:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:20 schreef phpmystyle het volgende:
Er is al meer dan genoeg desinformatie. Dat is gevaarlijk.
Ja dat doen ze. Is niet eens voorbehouden aan de Russische ethniciteit. Het dehumaniseren van Oekraïners is echter wel degelijk Kremlin prietpraat.quote:Op maandag 6 januari 2025 21:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
Russen martelen ook Russen zonder problemen
Voor de Sovjet unie heeft Oekraïne als zodanig niet als staat bestaan. En communistische functionarissen uit het Oekraïne gebied deden dus vrolijk mee met de Sovjet praktijkenquote:Op maandag 6 januari 2025 22:05 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
De Sovjet Unie werd gedomineerd door de Russen en Oekraïne was - net als o.a. de Baltische staten - bezet gebied.
Zeker maar dat gebied is door de Sovjets ook wel achterlijk hard genaaid. Al kan je ook zeggen dat niemand ooit erg veel waarde heeft gehecht aan mensenlevens in de bloedlanden…quote:Op maandag 6 januari 2025 22:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Voor de Sovjet unie heeft Oekraïne als zodanig niet als staat bestaan. En communistische functionarissen uit het Oekraïne gebied deden dus vrolijk mee met de Sovjet praktijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |