En dan is die steen ribbedebiequote:Op zondag 5 januari 2025 14:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Helaas geen Rudy de Bie die de steen eruit vist.
Bedankt dat jij hem maakt, hoef ik het niet te doen.quote:
Heb je nog mooie foto's van Karel? Als intermezzoquote:Op zondag 5 januari 2025 14:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bedankt dat jij hem maakt, hoef ik het niet te doen.
Doet bij BK niet mee!quote:
Ik wilde de grap maken dat Rudy ribbedie is, maar die hoeft ook niet meer.quote:Op zondag 5 januari 2025 14:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bedankt dat jij hem maakt, hoef ik het niet te doen.
Minstensquote:Op zondag 5 januari 2025 14:47 schreef tja77 het volgende:
Wout straks met een minuut voorsprong naar de winst?
quote:Op zondag 5 januari 2025 14:47 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Heb je nog mooie foto's van Karel? Als intermezzo
Misschien is ie de penningmeester?quote:Op zondag 5 januari 2025 14:56 schreef Dagoduck het volgende:
Maar wat gaat ie doen met die penningen? Dat is de vraag.
Zijn voorouder sowieso.quote:
Dat moet je verder niet met Peer vergelijken.quote:Op zondag 5 januari 2025 14:57 schreef Dagoduck het volgende:
Naast Dendermonde ligt een dorp dat Appels heet.
Ik had er geen problemen mee. Te veel naar Belgische festivals geweest en heb te vaak Belgische tv gekeken denk ikquote:Op zondag 5 januari 2025 14:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Als Noorderling is de Jurgen slecht verstaanbaar.
Wout is bijna 30 kilo zwaarderquote:Op zondag 5 januari 2025 15:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
54 kilo, of je een emmer leeggooit.
Je kan er ook Dammen.quote:Op zondag 5 januari 2025 14:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat moet je verder niet met Peer vergelijken.
U riep?quote:
En alsnog wintquote:Op zondag 5 januari 2025 15:10 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik hoop dat Toon Aerts iedere ronde lek staat.
Toen waren we nog niet vertrokkenquote:
Maar het is stiekem ook mijn naam.quote:
Hij heeft een kuurtje genomen?quote:
Dan mag ie wel even langs de prostaatdoktert.quote:
Regelrechte fraud, nog erger dan Pidcockquote:Op zondag 5 januari 2025 15:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
In veld is Nys wel een enorme enigma
Misschien wil hij ook nog een WK-medaille?quote:Op zondag 5 januari 2025 15:32 schreef H.Vviv het volgende:
Nys volgende week BK en zijn crossseizoen zal wel geslaagd zijn.
Dit wint het hier ook niet van Van Aertquote:Op zondag 5 januari 2025 15:32 schreef Marcoss het volgende:
Met dit parcours en deze omstandigheden dan wel weer zonde dat Thieu niet meedoet
Twee wegkoersen winnen op het EK en BK, hij kan het slechter treffen met de kampioenschappen dit jaarquote:Op zondag 5 januari 2025 15:32 schreef H.Vviv het volgende:
Nys volgende week BK en zijn crossseizoen zal wel geslaagd zijn.
Inderdaad, dat had het wel interessant gemaaktquote:Op zondag 5 januari 2025 15:32 schreef Marcoss het volgende:
Met dit parcours en deze omstandigheden dan wel weer zonde dat Thieu niet meedoet
Of niet?quote:
Wie weet, wie weet?!quote:
Die zal zo weer lek rijden danquote:Op zondag 5 januari 2025 15:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Vantourenhout ferm sneller dan iedereen niet genaamd Van Aert.
Helemaal onder de modder!quote:
De kale kano van Ine.quote:Op zondag 5 januari 2025 16:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Iedereen weet waar Ruben steeds met zijn verbeelding zit.
NK zien we niks van tochquote:
En een feesttent, wat wil je nog meer!quote:Op zondag 5 januari 2025 16:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gratis entree in Oisterwijk!
Gratis bier?quote:Op zondag 5 januari 2025 16:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
En een feesttent, wat wil je nog meer!
En dan een nieuw trauma tegen Matjequote:Op zondag 5 januari 2025 16:14 schreef Pistolero het volgende:
De Belgen gaan WOUT de komende weken wanhopig smeken om toch maar naar het WK te gaan.
Zo ziet het er toch ook uit als ze de rest op een minuut rijdt? Net als bij Del Grosso.quote:Op zondag 5 januari 2025 13:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bij Fem zie je gewoon dat ze niet voluit gaat... Treurig weer
Ben dan helaas dan in Spanjequote:Op zondag 5 januari 2025 16:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gratis entree in Oisterwijk!
Dan sta ik op de latten.quote:
Ik zei niet dat ik ging sporten.quote:
quote:Dieven aan de haal met opblaasbare mascotte die op Cyclocross Gullegem stond: “Politiecamera’s filmden alles”
Een feest was het zaterdag in Gullegem. Meer dan 10.000 liefhebbers zakten af naar de achtste editie van de plaatselijke veldrit, die werd gewonnen door publiekslieveling Wout van Aert. Al weerklonk er uiteindelijk toch een kleine valse noot: er werd een opblaasbare mascotte gestolen.
Daags nadien stelde de organisatie vast dat enkele bezoekers aan de haal gingen met een opblaasbare mascotte. Ze plaatsten een oproep op sociale media in de hoop dat de daders tot inkeer kwamen. “De politiecamera die er op slechts een tiental meter van stond, filmde de hele operatie”, schrijven ze.
Het gaat om een schilder met witte overall en groen hemd van sponsor Benedict Huysentruyt Verf & Advies. Die stond langs het parcours geposteerd, maar kreeg dus na de succesvolle veldrit pootjes. De organisatie roept tipgevers op om hen te helpen. “Tips worden discreet behandeld.”
Een beloning voor hen die dit gedrocht uit het straatbeeld hebben verwijderd lijkt me meer op zijn plaats.quote:
Erg hoge cijfers ja. Wout wordt alweer op een altaar gezet. HEER WOUT. En veel te hoge cijfer voor Nys en Van Empelquote:
Haar stijl ziet er altijd zo uit ja, maar ik krijg wel indruk dat ze na een slechte start of een valpartij behoorlijk aantal minuten nodig heeft om weer voluit te gaan. Het is niet zo dat als ze valt ze gelijk haar fiets pakt en doorgaat. Ze gaat dan even haar stuurtje recht zetten of nog even modder eraf kloppen.quote:Op zondag 5 januari 2025 16:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zo ziet het er toch ook uit als ze de rest op een minuut rijdt? Net als bij Del Grosso.
Doen Pieterse en/of Alvarado wel mee? Anders wordt het een truitje voor Van der Heijden, dat zou toch minder zijn.quote:Op maandag 6 januari 2025 15:26 schreef Felagund het volgende:
Definitief geen NK voor Lucinda Brand:
https://sporza.be/nl/2025(...)am-he~1736168165784/
Die zouden wel meedoen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doen Pieterse en/of Alvarado wel mee? Anders wordt het een truitje voor Van der Heijden, dat zou toch minder zijn.
Beiden wel, en als het goed is Vos ook.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doen Pieterse en/of Alvarado wel mee? Anders wordt het een truitje voor Van der Heijden, dat zou toch minder zijn.
Ik schuif dark horse Bart Swings naar voren als winnaar:quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:04 schreef wimderon het volgende:
Er schijnt 10 centimeter sneeuw te liggen in Zolder. Ik zie het al, Meeusen pakt de driekleur.
[ afbeelding ]
Gooien ze al die kleding gewoon weg na 1 wedstrijd?quote:
Sven heeft zogenaamd met alle grote ploegen gesproken, maar toch is hij nog werkloos, ach, ach, ach. Hij valt eindelijk omlaag, gerechtigheid.quote:Voormalig bondscoach Sven Vanthourenhout heeft nog geen nieuwe job: “Ik dacht dat ik er één had”
Sven Vanthourenhout heeft nog geen nieuwe ploeg gevonden. De voormalige bondscoach van België was eind 2024 nog zeer dicht bij een overeenkomst, maar dat ging uiteindelijk toch niet door. Vanthourenhout moet dus nog wachten op een nieuwe job, al heeft hij het daar zelf niet (meer) moeilijk mee.
Lars Corsus, de broer van, uit Wiekevorst!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lars Daelmans, de zoon van.
Verdonschot gaat ernaast liggenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sanne Cant wordt vereerd alsof ze is overleden.
Precies mijn gedacht. Dit is te makkelijk. Verdonschot zou zich leeg moeten rijden voor Franck.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:26 schreef Felagund het volgende:
Ze laten Riberolle wel makkelijk terugkomen zo.
Ja. Het is nou niet heel best gesteld met het veldrijden bij de Belgische damesquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Cant zou hier vandaag weer gewoon hebben gewonnen
Ze kunnen alleen Oisterwijk niet uitsprekenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ligt er prima bij
Bekijk deze YouTube-video
Blijft toch zeer merkwaardig in België, dat mannen wel fanatiek fietsen en vrouwen niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:13 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Ja. Het is nou niet heel best gesteld met het veldrijden bij de Belgische dames
Wel zin in. Moet Puck toch wel kunnen winnen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ligt er prima bij
Bekijk deze YouTube-video
Je bent erbij?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wel zin in. Moet Puck toch wel kunnen winnen.
Ik ga even kijken ja.quote:
De vrouwen moeten de mannen nog altijd verzorgen daar in Belgische wielerwereldquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Blijft toch zeer merkwaardig in België, dat mannen wel fanatiek fietsen en vrouwen niet.
Be careful what you wish for. Zolang hij geen nieuwe job heeft zitten we waarschijnlijk met analist Sven opgescheept.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zie Sven Vanthourenhout in beeld, waardoor ik meteen moet denken aan het beste bericht van de dag:
[..]
Sven heeft zogenaamd met alle grote ploegen gesproken, maar toch is hij nog werkloos, ach, ach, ach. Hij valt eindelijk omlaag, gerechtigheid.
Dit is wel weer een typerend artikel: https://www.hln.be/veldri(...)li-iserbyt~a1be4290/quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De vrouwen moeten de mannen nog altijd verzorgen daar in Belgische wielerwereld
quote:Op een dag duwde haar schoonmoeder de rugzak van haar zoon in haar armen met de boodschap: “Hier, doe jij dat maar”. Belgisch kampioen Eli Iserbyt (27) viel zes jaar geleden met zijn gat in de boter. In Fien Maddens (26) vond hij niet alleen een echtgenote, maar ook een uitstekende chef-kok en verzorgster. Tijdens de veldrit in Gullegem dook VTM NIEUWS-sportanker Lies Vandenberghe in het spoor van mevrouw Iserbyt en interviewde haar over leven, liefde en de tol van zenuwpijn. “Eli is heel zachtaardig. Hij heeft een gouden hart.”
Je moet wat ter compensatie als je Puck opvolgt.quote:Op zondag 12 januari 2025 07:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit is wel weer een typerend artikel: https://www.hln.be/veldri(...)li-iserbyt~a1be4290/
[..]
In principe is dit parcours (bij afwezigheid van Brand) ideaal voor Alvarado, die veel beter kan lopen dan Puck. Maar Alvarado lijkt het een beetje kwijt.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wel zin in. Moet Puck toch wel kunnen winnen.
Geen idee, daar ben ik nog niet geweestquote:Op zondag 12 januari 2025 13:11 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En hoe is het bij de schuine kant?
Nee. Schandelijkquote:Op zondag 12 januari 2025 13:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ook niks van een stream bij het NK?
Nee, komt blijkbaar omdat de NOS het niet live uitzendt en daarom de kosten van een uitzending (en alles daaromheen) dan bij de organisatie zelf komt te liggen. In andere jaren werden die kosten dan gecompenseerd door de gemeente/provincie (zoals in Drenthe bijvoorbeeld), maar in Brabant niet. En dan wordt het te duur..quote:Op zondag 12 januari 2025 13:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ook niks van een stream bij het NK?
De crème de la crème van de hollandse wielrennerijquote:Op zondag 12 januari 2025 13:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Uiteindelijk ook maar gegaan. Jan Boven, Lars Boom en Roy Jans = EPO al gespot.
Volgens mij zijn er ook wel eens NK's door lokale omroepen (Drenthe, Brabant, Gelderland) in beeld gebracht.quote:Op zondag 12 januari 2025 13:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee, komt blijkbaar omdat de NOS het niet live uitzendt en daarom de kosten van een uitzending (en alles daaromheen) dan bij de organisatie zelf komt te liggen. In andere jaren werden die kosten dan gecompenseerd door de gemeente/provincie (zoals in Drenthe bijvoorbeeld), maar in Brabant niet. En dan wordt het te duur..
(NOS is er overigens wel aanwezig, maar enkel voor de samenvatting voor de uitzending van vanavond)
Ja, geen idee hoe dat voorgaande jaren ging toen het in Brabant was, maar dat is blijkbaar wel de reden dat er nu helemaal geen uitzending is. NOS is niet aanwezig voor een live-uitzending en het is te duur om het zelf te regelen als er geen compensatie is vanuit de gemeentequote:Op zondag 12 januari 2025 13:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er ook wel eens NK's door lokale omroepen (Drenthe, Brabant, Gelderland) in beeld gebracht.
De nos kiest altijd voor het schaatsen, zelfs als het een net niet toernooi is.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, geen idee hoe dat voorgaande jaren ging toen het in Brabant was, maar dat is blijkbaar wel de reden dat er nu helemaal geen uitzending is. NOS is niet aanwezig voor een live-uitzending en het is te duur om het zelf te regelen als er geen compensatie is vanuit de gemeente
Mooi druk, maar stuk minder dan bij Vlaamse crossen.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:04 schreef Faraday01 het volgende:
Hoe staat het met de belangstelling langs het parcours?
VOS moet nog wel wat doorrijden.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Alvarado weggereden van Vos. Podium lijkt wel vast te liggen.
Beetje vettigquote:Op zondag 12 januari 2025 14:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Zolder heeft er wel eens sneller bij gelegen.
Die heeft nog maar een contract tot Oostmalle dus we wachten eerst de controle even afquote:Op zondag 12 januari 2025 14:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vos gaat zich nog moeten reppen voor brons. Godbetert Betsema is in aantocht.
Favoriet Michels al 3x tegen de grondquote:Op zondag 12 januari 2025 14:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Zolder heeft er wel eens sneller bij gelegen.
We vrezen voor Eli, die heeft Zolder toch al eens eerder vroegtijdig verlaten?quote:Op zondag 12 januari 2025 14:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En vieskoud met het opspattende ijswater.
Arme Eli. Die wordt na 1 ronde weer verkleumd weggedragenquote:Op zondag 12 januari 2025 14:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En vieskoud met het opspattende ijswater.
Dat was toch Namen waar hij werd weggedragen?quote:Op zondag 12 januari 2025 14:23 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
We vrezen voor Eli, die heeft Zolder toch al eens eerder vroegtijdig verlaten?
Dit is ook wel zo'n beetje alles wat ze het minst graag heeft verzameld in één parcours (in dit stadium van haar veldritcarrière).quote:
Zeker, maar wat was er dan in Zolder? Zware crash?quote:Op zondag 12 januari 2025 14:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat was toch Namen waar hij werd weggedragen?
Hier ookquote:Op zondag 12 januari 2025 14:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
https://www.wielerflits.n(...)usdel-zolder-na-val/quote:Op zondag 12 januari 2025 14:26 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zeker, maar wat was er dan in Zolder? Zware crash?
Klopt. Die beelden vergeet ik nooit weer. Als een lappenpop hangend in de armen van zijn verzorgersquote:Op zondag 12 januari 2025 14:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij het darten zie je nooit dergelijke taferelen.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:27 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Klopt. Die beelden vergeet ik nooit weer. Als een lappenpop hangend in de armen van zijn verzorgers
Herinner ik het toch goedquote:Op zondag 12 januari 2025 14:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hier ook![]()
https://youtu.be/-2x5KSfMG5g?t=476
Die hebben eerder last van oververhitting met de enigszins corpulente lijvenquote:Op zondag 12 januari 2025 14:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij het darten zie je nooit dergelijke taferelen.
Ik kan met iedereen leven behalve met de altijd doperende Toon.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |