SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mooie TTTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
![]()
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Vrede op aarde
Dat is mijn wens
Vrede op aarde
Voor ieder mens
Vrede op aarde
Voor ieder beest
Dan alleen wordt Kerstmis echt een feest
Vrede op aarde
Dat is mijn wens
Vrede op aarde
Voor ieder mens
Vrede op aarde
Voor ieder beest
Dan alleen wordt Kerstmis echt een feest![]()
ok ik snap het allemaal
klaar met mij. unaniem zoals het lijkt.
elk weet van niet, maar ok ben ff klaar met jullie.Do what you love, love what you do!![]()
Deze vrouw hequote:Op zondag 5 januari 2025 11:23 schreef Monsterkoekie het volgende:
Tr gezet wegens eindeloos doordrammen. Dan weet je er van @:Kree![]()
Wijze woorden
Bro weet jij al iets van Anja Schaap wat is nu werkelijk gebeurdquote:Op zondag 5 januari 2025 11:23 schreef kree het volgende:
ok ik snap het allemaal
klaar met mij. unaniem zoals het lijkt.
elk weet van niet, maar ok ben ff klaar met jullie.![]()
Ja een mens moet leren tevreden zijn toch, 2 minuten is beter dan helemaal nietsquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Oh dan is het goed. Alhoewel een lange vakantie met jou geen straf isquote:Op zondag 5 januari 2025 11:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Eindeloos doorduwen zou ik geen tr voor zetten hoor schatje![]()
![]()
Het gaat on kwaliteit niet kwantiteit!quote:Op zondag 5 januari 2025 11:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja een mens moet leren tevreden zijn toch, 2 minuten is beter dan helemaal niets![]()
Zo is het!quote:Op zondag 5 januari 2025 11:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Het gaat on kwaliteit niet kwantiteit!![]()
het is echt merkwaardig hoe dit gaat eigenlijk?
want ok zin we het neit eens enazo. ok. maar hoe dit erna gaat is nog merkwaardiger, denk dat het 3 of 4 zijn die ik het erover had, en ineens is het "wij" zijn het allemaal niet met je eens. wie is wij dan? wtf. ?
LOL denk er maar ff over ik zie wel weer, mss vanavond mss morgen. mss volgende maand of mss nooit meer.Do what you love, love what you do!![]()
Ben ook wel toe aan vakantie, samen naar de zonquote:Op zondag 5 januari 2025 11:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh dan is het goed. Alhoewel een lange vakantie met jou geen straf is?
![]()
Goed planquote:Op zondag 5 januari 2025 11:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ben ook wel toe aan vakantie, samen naar de zon?
![]()
![]()
Bro rustig is maar forumpiequote:Op zondag 5 januari 2025 11:26 schreef kree het volgende:
want ok zin we het neit eens enazo. ok. maar hoe dit erna gaat is nog merkwaardiger, denk dat het 3 of 4 zijn die ik het erover had, en ineens is het "wij" zijn het allemaal niet met je eens. wie is wij dan? wtf. ?
LOL denk er maar ff over ik zie wel weer, mss vanavond mss morgen. mss volgende maand of mss nooit meer.![]()
Ik wil naar bed maar moet wachten op de droger..Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
WIe zegt dat het geen kwaliteit wasquote:Op zondag 5 januari 2025 11:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Het gaat on kwaliteit niet kwantiteit!![]()
Laat Justin maar schuiven hoor
Hou dan ook eens op met steeds reagerenquote:Op zondag 5 januari 2025 11:26 schreef kree het volgende:
LOL denk er maar ff over ik zie wel weer, mss vanavond mss morgen. mss volgende maand of mss nooit meer.
Jij reageerd andere reageren, jij reageerd weer en andere ook weer
En zo zijn we twee topics verder en het gaat er nog overWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Have fun!quote:Op zondag 5 januari 2025 11:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik ga ook (naar opa) wie weer tot ooit vriendjes en vriendinnetjesTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Zie TTquote:Op zondag 5 januari 2025 11:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hou dan ook eens op met steeds reageren
En zo zijn we twee topics verder en het gaat er nog over![]()
Doei mopquote:Op zondag 5 januari 2025 11:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik ga ook (naar opa) wie weer tot ooit vriendjes en vriendinnetjes![]()
![]()
![]()
Ik niet hoor! Als justins bed prestaties een film titel moeten hebben dan is het gone in 60 secondsquote:Op zondag 5 januari 2025 11:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
WIe zegt dat het geen kwaliteit was![]()
Laat Justin maar schuiven hoor![]()
![]()
O dacht dat je ffkes twee minuten voor jezelf had gehadquote:
Komt goed neef ik heb je rugquote:Op zondag 5 januari 2025 11:28 schreef kree het volgende:
[..]
euheu dat hebben er hoop mss ook gehoord die pleite zijn![]()
quote:Op zondag 5 januari 2025 11:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik niet hoor! Als justins bed prestaties een film titel moeten hebben dan is het gone in 60 seconds![]()
![]()
O dan had ik 60 sec langerquote:Op zondag 5 januari 2025 11:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik niet hoor! Als justins bed prestaties een film titel moeten hebben dan is het gone in 60 secondsWaarschijnlijk is hij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. van jouWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 5 januari 2025 11:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan had ik 60 sec langerWaarschijnlijk is hij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. van jou![]()
Dot!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
dat maakt toch niet uit,, ik mag gewoon zeggen wat ik denk en de rest ook?quote:Op zondag 5 januari 2025 11:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hou dan ook eens op met steeds reageren
En zo zijn we twee topics verder en het gaat er nog over
vind het dan zo lullig enzo. en ja mss lokken ze het wel uit. maar ok dat is toch neit mijn fout.?
wel iets waar ik beetje klaar mee ben trouwens. want ik probeer het nog wel leuk te houden altijd. en een kritische mening ben ik ook niet bang voor, maar het wel en willens saboteren. nee dat niet.Do what you love, love what you do!![]()
[..]
Ja Koekie is me er eentje hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. van jou![]()
![]()
Zo kennen we je niet
Klik dan ook niet op die spoiler nieuwsgierig aagjequote:
Ja, schijnbaarquote:
quote:
Gast, je komt binnen, en je kaapt het onderwerp vanaf het moment dat je binnen komt, iedere keer weer. Je begint over iets, en blijft daar net zolang over doorzeiken totdat het je gelukt is. Jij probeert het leuk te houden voor jezelf, ten koste van het plezier van anderen. Jij bent zelf willens en wetens de saboteur hier.quote:Op zondag 5 januari 2025 11:31 schreef kree het volgende:
[..]
dat maakt toch niet uit,, ik mag gewoon zeggen wat ik denk en de rest ook?
vind het dan zo lullig enzo. en ja mss lokken ze het wel uit. maar ok dat is toch neit mijn fout.?
wel iets waar ik beetje klaar mee ben trouwens. want ik probeer het nog wel leuk te houden altijd. en een kritische mening ben ik ook niet bang voor, maar het wel en willens saboteren. nee dat niet.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2025 11:34:14 ]![]()
Zie TTquote:Op zondag 5 januari 2025 11:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gast, je komt binnen, en je kaapt het onderwerp vanaf het moment dat je binnen komt. Je begint over iets, en blijft daar net zolang over doorzeiken totdat het je gelukt is. Jij probeert het leuk te houden voor jezelf, ten koste van het plezier van anderen. Jij bent zelf willens en wetens de saboteur hier.![]()
https://www.wieisdemol.com/forum/2025/quote:Op zondag 5 januari 2025 11:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gast, je komt binnen, en je kaapt het onderwerp vanaf het moment dat je binnen komt, iedere keer weer. Je begint over iets, en blijft daar net zolang over doorzeiken totdat het je gelukt is. Jij probeert het leuk te houden voor jezelf, ten koste van het plezier van anderen. Jij bent zelf willens en wetens de saboteur hier.![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. van jou![]()
![]()
Hm weer zo'n dag blijkbaar
Ik ga wat anders doen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
[..]
Ik dacht dat jij het niet zo op die 'neprelaties' had?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. van jou![]()
Tot laterzquote:Op zondag 5 januari 2025 11:35 schreef sp3c het volgende:
Hm weer zo'n dag blijkbaar
Ik ga wat anders doen![]()
![]()
Dan kunnen we deze TT er voorlopig nog wel even inhoudenquote:Op zondag 5 januari 2025 11:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Tot dat hij weer andere mensen beschuldigt van precies de dingen die hij zelf doet![]()
![]()
Nee hoor, niks gemistquote:Op zondag 5 januari 2025 11:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb het nodige gemist zie ik. Oke, bolk!![]()
![]()
Gewoon reeksenquote:Op zondag 5 januari 2025 11:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan kunnen we deze TT er voorlopig nog wel even inhouden![]()
![]()
Kan gewoonquote:Op zondag 5 januari 2025 11:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan kunnen we deze TT er voorlopig nog wel even inhouden![]()
on nou werd ff beetje bijna heel boos maar ok.quote:Op zondag 5 januari 2025 11:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gast, je komt binnen, en je kaapt het onderwerp vanaf het moment dat je binnen komt, iedere keer weer. Je begint over iets, en blijft daar net zolang over doorzeiken totdat het je gelukt is. Jij probeert het leuk te houden voor jezelf, ten koste van het plezier van anderen. Jij bent zelf willens en wetens de saboteur hier.Do what you love, love what you do!![]()
Heb ik ook niet, maar dit is geen relatie, die is Woppenquote:Op zondag 5 januari 2025 11:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij het niet zo op die 'neprelaties' had?
quote:
woppen?quote:Op zondag 5 januari 2025 11:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik ook niet, maar dit is geen relatie, die is WoppenHow can I make this topic about me?![]()
quote:Op zondag 5 januari 2025 11:41 schreef gebrokenglas het volgende:
woppen: acroniem voor 'wippen-ontbijten-pleite'![]()
![]()
Wippen Ontbijten Pleitenquote:![]()
quote:Op zondag 5 januari 2025 11:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vaak schiet het ontbijt erbij in.![]()
![]()
Zo, de verse 10cm sneeuw is ook weer weg
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Code geel voor een groot deel van het land voorbij, in het noorden nog wel glad
Nou, hier is alle sneeuw weg. Er is zelfs niets gevallen, alleen gisterochtend was.How can I make this topic about me?![]()
Hier was 2 m en is ook al weer weg, op de autos en daken ligt nog watquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jawel. maar werd er toch ff kwaad over.quote:Op zondag 5 januari 2025 11:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Kortom, het viel allemaal weer mee.. gelukkig blijf ik nooit lang boos.
Do what you love, love what you do!![]()
2 meter?quote:Op zondag 5 januari 2025 11:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier was 2 m en is ook al weer weg, op de autos en daken ligt nog wat![]()
![]()
Niet weer alles op jezelf betrekken. Dit ging uiteraard over het weerquote:Op zondag 5 januari 2025 11:48 schreef kree het volgende:
[..]
jawel. maar werd er toch ff kwaad over.. gelukkig blijf ik nooit lang boos.
![]()
![]()
tis al goed ik vergeef het de rest.quote:Op zondag 5 januari 2025 11:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Niet weer alles op jezelf betrekken. Dit ging uiteraard over het weer
2 meter!? Wij zitten nu totaal tegen een meter aan.quote:Op zondag 5 januari 2025 11:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier was 2 m en is ook al weer weg, op de autos en daken ligt nog watI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Onee, ik had het over het weer, de sneeuw.quote:Op zondag 5 januari 2025 11:48 schreef kree het volgende:
[..]
jawel. maar werd er toch ff kwaad over.. gelukkig blijf ik nooit lang boos.
Ik heb van de discussie met jou niets meegekregen. Dus van mij geen mening daarover.How can I make this topic about me?![]()
wowquote:Op zondag 5 januari 2025 11:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
2 meter!? Wij zitten nu totaal tegen een meter aan.
Maar dat is op zich toch vrij normaal? Wel ene hele klus als je je daardoor een vrije doorgang moet banen.How can I make this topic about me?![]()
sneeuw is hier allang weer wegquote:Op zondag 5 januari 2025 11:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Onee, ik had het over het weer, de sneeuw.
Ik heb van de discussie met jou niets meegekregen. Dus van mij geen mening daarover.
Alles gaat over kreequote:Op zondag 5 januari 2025 11:51 schreef Shii het volgende:
[..]
Kree lezen. Als iemand post dat de sneeuw meevalt, gaat het niet over jou.![]()
![]()
Misschien identificeert hij zichzelf als non-binaire sneeuwvlokquote:Op zondag 5 januari 2025 11:51 schreef Shii het volgende:
[..]
Kree lezen. Als iemand post dat de sneeuw meevalt, gaat het niet over jou.![]()
quote:Op zondag 5 januari 2025 11:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
2 meter!? Wij zitten nu totaal tegen een meter aan.![]()
![]()
SneeuwThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 5 januari 2025 11:52 schreef roos94 het volgende:
[..]
Misschien identificeert hij zichzelf als non-binaire sneeuwvlok![]()
![]()
Meestal niet veel meer dan een cm of 30, bij uitzondering 50. Maar nu dus flink veel meer.quote:Op zondag 5 januari 2025 11:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
wow
Maar dat is toch vrij normaal?I'm surrounded by morons!
Hier geen sneeuw gezienquote:Op zondag 5 januari 2025 11:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Meestal niet veel meer dan een cm of 30, bij uitzondering 50. Maar nu dus flink veel meer.![]()
hmm nee hoor? igg niet meeste van de tijd anders zou ik wel boven in die lijst staan.quote:
Erover hebben betekent niet meteen puntenquote:Op zondag 5 januari 2025 11:53 schreef kree het volgende:
[..]
hmm nee hoor? igg niet meester van de tijd anders zou ik wel boven in die lijst staan.![]()
![]()
Twee cm. De c watquote:Op zondag 5 januari 2025 11:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
2 meter!? Wij zitten nu totaal tegen een meter aan.
Weg gevlogen zo te
Zien 🤣🤣Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
igg wel slap geouwehoer en daar kom ik hier voor, wat jullie met punten doen zoek je maar uit.quote:Op zondag 5 januari 2025 11:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Erover hebben betekent niet meteen puntenDo what you love, love what you do!![]()
Ik weet niet wat je bedoeltquote:Op zondag 5 januari 2025 11:54 schreef mario390 het volgende:
Welke dingen?
deze zendingen wat in groen staat?![]()
Dan had je wel behoorlijke concurrentie.quote:Op zondag 5 januari 2025 11:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Erover hebben betekent niet meteen punten![]()
Rest van de dag regenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dan kon ik inpakkenquote:Op zondag 5 januari 2025 11:56 schreef Shii het volgende:
[..]
Dan had je wel behoorlijke concurrentie.![]()
![]()
Oh dat klinkt niet bestquote:Op zondag 5 januari 2025 11:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
ruiken en likken, leven nachdem en vriendd overleed![]()
![]()
Waar?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
melk ofquote:
Volkoren?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sneeuw weer
Weg
Spuiten en slikken?quote:Op zondag 5 januari 2025 11:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee zo heet de serie, maar is dat echt?
Denk het wel![]()
Dochter wil naar Mediamarkt. Dus op naar Apeldoorn zoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is dat nog steeds op tv?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja niet dit, ik bedoel de zending war meiden spreken van overleden vriendin,quote:
of en andere meisje sprekt in andere zending van eetstoring,, is dat echt of script reality?![]()
Ik weet het niet mario, ik heb het niet gezienquote:Op zondag 5 januari 2025 12:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja niet dit, ik bedoel de zending war meiden spreken van overleden vriendin,
of en andere meisje sprekt in andere zending van eetstoring,, is dat echt of script reality?![]()
Volgens mij niet ,. vroeger was dat nog weleens grappig.quote:My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Is ook niet zo heel veelquote:
Meer op sinds de streaming diensten er zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
en is dat echt wanneer ze van eetstoring vertelen ofquote:Op zondag 5 januari 2025 12:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Volgens mij niet ,. vroeger was dat nog weleens grappig.
van overleden vriendin?![]()
Voor toen wel. Is echt almjaren geleden. Denk dat het nu veelquote:Op zondag 5 januari 2025 12:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Volgens mij niet ,. vroeger was dat nog weleens grappig.
Minder zou zijn. Alles is te zien en te oren op het net.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik geen idee welk programma je nu bedoelt?quote:Op zondag 5 januari 2025 12:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
en is dat echt wanneer ze van eetstoring vertelen of
van overleden vriendin?My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja dat programma is volgens mij niet eens meer op tvquote:Op zondag 5 januari 2025 12:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor toen wel. Is echt almjaren geleden. Denk dat het nu veel
Minder zou zijn. Alles is te zien en te oren op het net.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
van npo3quote:Op zondag 5 januari 2025 12:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik geen idee welk programma je nu bedoelt?![]()
Bedtijd voor mij, ff beetje bijslapen
Slaap lekker manquote:Op zondag 5 januari 2025 12:11 schreef _UserName_ het volgende:
Bedtijd voor mij, ff beetje bijslapen![]()
![]()
Welterusten.quote:Op zondag 5 januari 2025 12:11 schreef _UserName_ het volgende:
Bedtijd voor mij, ff beetje bijslapen![]()
![]()
Trusten sterkte nogquote:Op zondag 5 januari 2025 12:11 schreef _UserName_ het volgende:
Bedtijd voor mij, ff beetje bijslapenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dank allen
quote:Op zondag 5 januari 2025 12:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat je dat niet weet man man![]()
![]()
quote:Op zondag 5 januari 2025 12:21 schreef mario390 het volgende:
dit bedoel ik, is dat alles echt ??
https://www.youtube.com/@:npo3/videos![]()
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
nu ben ik toch all pissed nadat het superleuk filmpje ik onder dwang weg moest halen.
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
is het klaar nu?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:
Smakelijkquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Immer klaarThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: