SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Een toepasselijke TT
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
ik denk dat ik palmbomen ga Panten in mijn tuin? denken jullie gaan groeien?Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Heb ook een waaierpalm in de tuin staanquote:Op zondag 5 januari 2025 08:46 schreef kree het volgende:
ik denk dat ik palmbomen ga Panten in mijn tuin? denken jullie gaan groeien?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
ja maar bedoel zo'n echte paar, die op tropisch eilanden staan.quote:Op zondag 5 januari 2025 08:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb ook een waaierpalm in de tuin staanDo what you love, love what you do!![]()
Mogguh usernamequote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ja hier mijn twijfels over, wss te veel dus wat er hier is, mss moeten ze meer zand hebben. ?quote:Op zondag 5 januari 2025 08:48 schreef _UserName_ het volgende:
met de juiste voedingsbodem zou dat kunnen
aan andere kant alles vanuit de tropen groeit hier als malle. dus waarom een palmboom niet?Do what you love, love what you do!![]()
Oh hoe heet dat ook alweer, wat in jouw tuin groeit? Japanse ... ?quote:Op zondag 5 januari 2025 08:50 schreef kree het volgende:
[..]
ja hier mijn twijfels over, wss te veel dus wat er hier is, mss moeten ze meer zand hebben. ?
aan andere kant alles vanuit de tropen groeit hier als malle. dus waarom een palmboom niet?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oja, Duizendknoop.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ik wil echt zo'n tropische palmboom kweken nu. niet die fake soorten. maar een echte. waar haal ik dat vandaan?Do what you love, love what you do!![]()
Tuinland.quote:Op zondag 5 januari 2025 08:51 schreef kree het volgende:
ik wil echt zo'n tropische palmboom kweken nu. niet die fake soorten. maar een echte. waar haal ik dat vandaan?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
hmmms je zou denken kan ff een kokosnoot bestellen ofzo via Amazon ofzo?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Liggen in de supermarktquote:Op zondag 5 januari 2025 08:52 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms je zou denken kan ff een kokosnoot bestellen ofzo via Amazon ofzo?![]()
Misschien beginnen met iets simpels, zoals een cactus?quote:Op zondag 5 januari 2025 08:51 schreef kree het volgende:
ik wil echt zo'n tropische palmboom kweken nu. niet die fake soorten. maar een echte. waar haal ik dat vandaan?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
hmmms ja voor te eten, weet ik veel,. ik wil er zo eentje als zegeaar op strandje in de middle of Pacific op ongewoon eiland.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Gewoon op vakantie gaanquote:Op zondag 5 januari 2025 08:54 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms ja voor te eten, weet ik veel,. ik wil er zo eentje als zegeaar op strandje in de middle of Pacific op ongewoon eiland.![]()
![]()
Nou.. de vrouw is wakker en helder. Strak ook nog maar wat slapen, 2u47m over 2 sessies is mij wat te weinigTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Pffffquote:Op zondag 5 januari 2025 08:56 schreef _UserName_ het volgende:
Nou.. de vrouw is wakker en helder. Strak ook nog maar wat slapen, 2u47m over 2 sessies is mij wat te weinig![]()
![]()
Flora & Faunaquote:Op zondag 5 januari 2025 08:50 schreef kree het volgende:
[..]
ja hier mijn twijfels over, wss te veel dus wat er hier is, mss moeten ze meer zand hebben. ?
aan andere kant alles vanuit de tropen groeit hier als malle. dus waarom een palmboom niet?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Geniet er van zolang het duurt!quote:Op zondag 5 januari 2025 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je![]()
O jammer, hier wel een cm of 2, is niet echt heel veel maar het is toch wat![]()
hmm hoop keuze, zaadje is niet zo duur?
maar ik moet iets uit een kocunoot denk.Do what you love, love what you do!![]()
Ik vraag AI wel even.quote:Op zondag 5 januari 2025 08:59 schreef kree het volgende:
hmm hoop keuze, zaadje is niet zo duur?
maar ik moet iets uit een kocunoot denk.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een palmboom kweken uit een kokosnoot is een interessant project! Hier is een stapsgewijze handleiding om je op weg te helpen:
• Kies een Verse Kokosnoot: Zorg ervoor dat je een verse kokosnoot hebt met nog wat water erin. Je kunt schudden om te controleren of je het water hoort klotsen.
• Week de Kokosnoot: Plaats de kokosnoot in een emmer water en laat deze een paar dagen weken. Dit helpt om de kieming te bevorderen.
• Plant de Kokosnoot: Graaf een gat van ongeveer 10-15 cm diep in een grote pot of direct in de grond. Leg de kokosnoot op zijn zij met het driehoekige uiteinde iets boven de grond.
• Zorg voor de Juiste Omstandigheden: Palmbomen hebben veel zonlicht en vocht nodig. Zorg ervoor dat de kokosnoot op een warme, zonnige plek staat en houd de grond vochtig.
• Geduld hebben: Het kan enkele maanden duren voordat je eerste tekenen van groei ziet. Geduld is hier een schone zaak!
Na verloop van tijd zou je een kleine palmboom moeten zien verschijnen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja maar je wilt toch wat? Dat forum is ervoor, om jouw idee te bespreken.quote:Op zondag 5 januari 2025 09:00 schreef kree het volgende:
[..]
lol om daar nou weer topic aan te maken?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
het klinkt niet ondoenlijk?quote:Op zondag 5 januari 2025 09:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Een palmboom kweken uit een kokosnoot is een interessant project! Hier is een stapsgewijze handleiding om je op weg te helpen:
• Kies een Verse Kokosnoot: Zorg ervoor dat je een verse kokosnoot hebt met nog wat water erin. Je kunt schudden om te controleren of je het water hoort klotsen.
• Week de Kokosnoot: Plaats de kokosnoot in een emmer water en laat deze een paar dagen weken. Dit helpt om de kieming te bevorderen.
• Plant de Kokosnoot: Graaf een gat van ongeveer 10-15 cm diep in een grote pot of direct in de grond. Leg de kokosnoot op zijn zij met het driehoekige uiteinde iets boven de grond.
• Zorg voor de Juiste Omstandigheden: Palmbomen hebben veel zonlicht en vocht nodig. Zorg ervoor dat de kokosnoot op een warme, zonnige plek staat en houd de grond vochtig.
• Geduld hebben: Het kan enkele maanden duren voordat je eerste tekenen van groei ziet. Geduld is hier een schone zaak!
Na verloop van tijd zou je een kleine palmboom moeten zien verschijnen.Do what you love, love what you do!![]()
ik heb zuidkantquote:Op zondag 5 januari 2025 09:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als je een warme en zonnige plek hebt
Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Môgguh!
In m'n vorige huis hadden we een kokosnoot waar een boom uit groeide.
Geen idee waar ik die had gehaald, tuincentrum of zo? Kostte in ieder geval geen drol. Grootste deel van de kokosnoot lag bovenop de grond, wat het extra mooi maakte.![]()
ToTtiequote:Op zondag 5 januari 2025 09:05 schreef ToT het volgende:
Môgguh!
In m'n vorige huis hadden we een kokosnoot waar een boom uit groeide.
Geen idee waar ik die had gehaald, tuincentrum of zo? Kostte in ieder geval geen drol.![]()
![]()
zal ik het ff vragen aan de experts bij de buren in ander forum? LOL. ben beetje bang dat ze me afzeiken gelijk.
Nee als ik vast zit kan ik ook niet naar achter, het wiel blijft dan nutteloos heen en weer draaien als ik gas geefquote:Op zondag 5 januari 2025 08:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moet dat dan met een aanloopje? Dus een stukje achteruit en dan vol gas?Als ik sneeuw zie moet ik altijd aan jou denkenquote:![]()
Dochter was hier net aan deur, de kleine meid op de slee en gaan.
Vind het ook voor de kids leuk altijd die sneeuw
Vroeger zag je overal sneeuwpoppen en sleetje rijden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Doe maar, anders zeiken wij je wel afquote:Op zondag 5 januari 2025 09:05 schreef kree het volgende:
zal ik het ff vragen aan de experts bij de buren in ander forum? LOL. ben beetje bang dat ze me afzeiken gelijk.![]()
![]()
ja dat is ook wel zo. lol.quote:Op zondag 5 januari 2025 09:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Doe maar, anders zeiken wij je wel afDo what you love, love what you do!![]()
Dat was leuk dat die meteen even langskwamen nu het er ligt.quote:Op zondag 5 januari 2025 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee als ik vast zit kan ik ook niet naar achter, het wiel blijft dan nutteloos heen en weer draaien als ik gas geef
[..]
Als ik sneeuw zie moet ik altijd aan jou denken![]()
Vroeger zag je overal sneeuwpoppen en sleetje rijden.
In de VS krijgen ze dan mogelijk weer heel veel sneeuw met op mogelijke plekken kans op nieuwe sneeuwrecords. Waarom hier niet!![]()
Ja, dat is best mooi.quote:Op zondag 5 januari 2025 09:02 schreef kree het volgende:
ik wil dit dus in mijn tuin.
[ afbeelding ]
Maar even serieus: dat is bij Tuinland volgens mij wel te krijgen. Het kost wel honderden euro's maar daar zijn van dit soort bomen wel te koop.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Pff duurquote:Op zondag 5 januari 2025 09:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat is best mooi.
Maar even serieus: dat is bij Tuinland volgens mij wel te krijgen. Het kost wel honderden euro's maar daar zijn van dit soort bomen wel te koop.![]()
Oja, er ligt al zoveel bij jullie dat je kunt sleetje rijden?quote:Op zondag 5 januari 2025 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee als ik vast zit kan ik ook niet naar achter, het wiel blijft dan nutteloos heen en weer draaien als ik gas geef
[..]
Als ik sneeuw zie moet ik altijd aan jou denken![]()
Vroeger zag je overal sneeuwpoppen en sleetje rijden.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hier ligt niksquote:Op zondag 5 januari 2025 09:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oja, er ligt al zoveel bij jullie dat je kunt sleetje rijden?![]()
![]()
gevraagd bij het buren forum, LOL ik heb hier geld voor over hahahaDo what you love, love what you do!![]()
Een boompje van < 2 meter die uit een kokosnoot groeit kost nog geen tientje.quote:Op zondag 5 januari 2025 09:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat is best mooi.
Maar even serieus: dat is bij Tuinland volgens mij wel te krijgen. Het kost wel honderden euro's maar daar zijn van dit soort bomen wel te koop.![]()
Hier ook niet. Een klein beetje stuifsneeuw maar zeker geen wit landschap.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hier kwam dit net door de straten heen gezet:quote:Op zondag 5 januari 2025 09:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hier ook niet. Een klein beetje stuifsneeuw maar zeker geen wit landschap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen op de auto's blijft het liggenquote:Op zondag 5 januari 2025 09:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hier ook niet. Een klein beetje stuifsneeuw maar zeker geen wit landschap.![]()
Ow kijk. Nou kree, dan is dat snel te regelen.quote:Op zondag 5 januari 2025 09:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Een boompje van < 2 meter die uit een kokosnoot groeit kost nog geen tientje.
Tenzij je de uitdaging wil aangaan met het kweken zelf.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Op YouTube zijn nu "breaking news" live uitzendingen met de major winter storm coverage.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Die moet je eerst nog ergens kwekenquote:Op zondag 5 januari 2025 09:15 schreef kree het volgende:
[..]
ik zie de hoela meisjes er al onder dansen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gen idee, dacht pleur kokosnoot in de grond en doet ie t zelf?quote:
maar ok vandaar ff gevraagd bij buren forum want die weten het mss wel? project dit.Do what you love, love what you do!![]()
Vanuit de Bilt ja?quote:Op zondag 5 januari 2025 09:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Op YouTube zijn nu "breaking news" live uitzendingen met de major winter storm coverage.![]()
![]()
kree gaat van de zomer onder zijn palmboom liggen. Met een cocktail, een goed boek erbij. een paar vierkante meter zand voor het strandeffect.quote:Op zondag 5 januari 2025 09:15 schreef kree het volgende:
[..]
ik zie de hoela meisjes er al onder dansen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je nu gelijk 2 palmbomen kweekt, kun je er zo'n hangmat tussen spannen.
Dan krijg je echt zo'n tropisch onbewoond eiland idee. Moet je het geluid van passerende auto's, lawaaiierige buren en de overkomende vliegtuigen even wegdenken...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee die hoela meisjes!quote:Op zondag 5 januari 2025 09:17 schreef kree het volgende:
[..]
gen idee, dacht pleur kokosnoot in de grond en doet ie t zelf?
maar ok vandaar ff gevraagd bij buren forum want die weten het mss wel? project dit.![]()
![]()
Ja ik las het. Wel jammerquote:Op zondag 5 januari 2025 09:08 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Dat was leuk dat die meteen even langskwamen nu het er ligt.
In de VS krijgen ze dan mogelijk weer heel veel sneeuw met op mogelijke plekken kans op nieuwe sneeuwrecords. Waarom hier niet!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Valt wel mee hoor, een cm of 2quote:Op zondag 5 januari 2025 09:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oja, er ligt al zoveel bij jullie dat je kunt sleetje rijden?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
goed plan welquote:Op zondag 5 januari 2025 09:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
kree gaat van de zomer onder zijn palmboom liggen. Met een cocktail enzo, een goed boek erbij. een paar vierkante meter zand voor het strandeffect.
Dan krijg je echt zo'n tropisch onbewoond eiland idee. Moet je het geluid van passerende auto's, lawaaiierige buren en de overkomende vliegtuigen even wegdenken.... mss moet ik er twee doen.
Ik heb hier ergens nog mooie foto's van m'n vakantie in De Filipijnen; mensen daar gooien oude kokosnoten die niet meer te eten zijn gewoon op een stapel, en na verloop van tijd zie je uit al die kokosnoten een boompje groeien.quote:Op zondag 5 januari 2025 09:17 schreef kree het volgende:
[..]
gen idee, dacht pleur kokosnoot in de grond en doet ie t zelf?
maar ok vandaar ff gevraagd bij buren forum want die weten het mss wel? project dit.
Geinig gezicht als het overal uit zo'n hele stapel komt!![]()
![]()
De winter van 1979...quote:Op zondag 5 januari 2025 09:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zit hier niet te wachten op sneeuw records hoor
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dus het kan echt werken, kree zijn plan.quote:Op zondag 5 januari 2025 09:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb hier ergens nog mooie foto's van m'n vakantie in De Filipijnen; mensen daar gooien oude kokosnoten die niet meer te eten zijn gewoon op een stapel, en na verloop van tijd zie je uit al die kokosnoten een boompje groeien.
Geinig gezicht als het overal uit zo'n hele stapel komt!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Onder de juiste omstandighedenquote:Op zondag 5 januari 2025 09:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus het kan echt werken, kree zijn plan.![]()
![]()
ja het leek mij ook die dingen groeien uit zandgrond waar niks inzit?quote:Op zondag 5 januari 2025 09:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb hier ergens nog mooie foto's van m'n vakantie in De Filipijnen; mensen daar gooien oude kokosnoten die niet meer te eten zijn gewoon op een stapel, en na verloop van tijd zie je uit al die kokosnoten een boompje groeien.
Geinig gezicht als het overal uit zo'n hele stapel komt!
hoe moeilijk kan het zijn?Do what you love, love what you do!![]()
Lekker in z'n hangmatje, tropisch muziekje op, relaxen als een eckte baas en ondertussen op z'n mobieltje typen: "Jullie zien echt wel in dat ik gelijk heb hoor!"quote:Op zondag 5 januari 2025 09:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
kree gaat van de zomer onder zijn palmboom liggen. Met een cocktail, een goed boek erbij. een paar vierkante meter zand voor het strandeffect.
Dan krijg je echt zo'n tropisch onbewoond eiland idee. Moet je het geluid van passerende auto's, lawaaiierige buren en de overkomende vliegtuigen even wegdenken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeker!quote:Op zondag 5 januari 2025 09:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus het kan echt werken, kree zijn plan.![]()
![]()
En dan nog iets over watermeloenenquote:Op zondag 5 januari 2025 09:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Lekker in z'n hangmatje, tropisch muziekje op, relaxen als een eckte baas en ondertussen op z'n mobieltje typen: "Jullie zien echt wel in dat ik gelijk heb hoor!"![]()
![]()
Nou, als het hem lukt dan vind ik dat wel cool.quote:Op zondag 5 januari 2025 09:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Lekker in z'n hangmatje, tropisch muziekje op, relaxen als een eckte baas en ondertussen op z'n mobieltje typen: "Jullie zien echt wel in dat ik gelijk heb hoor!"Autocorrect
(zelfst. naamw.)
zie al heelemaal voor me.quote:Op zondag 5 januari 2025 09:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Lekker in z'n hangmatje, tropisch muziekje op, relaxen als een eckte baas en ondertussen op z'n mobieltje typen: "Jullie zien echt wel in dat ik gelijk heb hoor!"
Warmte, zon en water is het enige wat nodig is.quote:Op zondag 5 januari 2025 09:21 schreef kree het volgende:
[..]
ja het leek mij ook die dingen groeien uit zandgrond waar niks inzit?
hoe moeilijk kan het zijn?
Heb je ergens een broeikas op zolder? Of heb je toevallig een buurman met een wietkwekerij waar je ff wat noten zou mogen droppen?![]()
Sowieso!quote:Op zondag 5 januari 2025 09:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, als het hem lukt dan vind ik dat wel cool.![]()
![]()
quote:Op zondag 5 januari 2025 09:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Lekker in z'n hangmatje, tropisch muziekje op, relaxen als een eckte baas en ondertussen op z'n mobieltje typen: "Jullie zien echt wel in dat ik gelijk heb hoor!"ik gok trouwens dat dat lastiger is als het lijkt, maar laat ik het voor de grap eens proberenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even wat anders. Moeten we username @kree uitspreken als 'kree' of als 'krie'?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
kreequote:Op zondag 5 januari 2025 09:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Even wat anders. Moeten we username @:kree uitspreken als 'kree' of als 'krie'?![]()
niet echt?quote:Op zondag 5 januari 2025 09:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Warmte, zon en water is het enige wat nodig is.
Heb je ergens een broeikas op zolder? Of heb je toevallig een buurman met een wietkwekerij waar je ff wat noten zou mogen droppen?Do what you love, love what you do!![]()
Ik vond het wel jammer dat het boompje naar m'n ex toe is gegaan; dat ding was het enige wat niet half afgestorven was, naast de bonsaiboompjes!![]()
De rest van de planten heb ik weggeflikkerd.![]()
Behalve de faceplant danquote:Op zondag 5 januari 2025 09:25 schreef ToT het volgende:
Ik vond het wel jammer dat het boompje naar m'n ex toe is gegaan; dat ding was het enige wat niet half afgestorven was, naast de bonsaiboompjes!![]()
De rest van de planten heb ik weggeflikkerd.![]()
![]()
Gister toen de daken besneeuwd waren heb ik wel even rondgekeken of er ergens een huis was waar alle sneeuw al was weggesmolten, en waar dus vermoedelijk een wietplantage op zolder staatquote:Op zondag 5 januari 2025 09:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Warmte, zon en water is het enige wat nodig is.
Heb je ergens een broeikas op zolder? Of heb je toevallig een buurman met een wietkwekerij waar je ff wat noten zou mogen droppen?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Bleek het je eigen dak te zijnquote:Op zondag 5 januari 2025 09:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gister toen de daken besneeuwd waren heb ik wel even rondgekeken of er ergens een huis was waar alle sneeuw al was weggesmolten, en waar dus vermoedelijk een wietplantage op zolder staat![]()
![]()
quote:Op zondag 5 januari 2025 09:25 schreef ToT het volgende:
De rest van de planten heb ik weggeflikkerd.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* gebrokenglas kuchtquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Tijd voor een lekker bakkie
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
doe het niet.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dan in je badkamer leggen, de warme kraan 24 uur per dag laten lopen voor een warme vochtige lucht en wat daglicht-TL balken ophangen?quote:
Whehe nee ik denk niet dat dat direct nodig is.
Misschien eind van het voorjaar een aantal van die dingen in de tuin flikkeren en water geven?
Maar dan zou ik het wel met van die drink-kokosnoten doen waar de vrucht nog omheen zit.
Die kleine harde noten die je moet openbreken zijn hartstikke oud en ik weet niet of daar wat uit kan groeien.![]()
Nu wel soms pakt die hem niet zo irrritantquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooi hoorquote:Op zondag 5 januari 2025 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu wel soms pakt die hem niet zo irrritant![]()
![]()
Had je niet gedacht hèquote:
Ik ook niet hoor. Ik doe niks illegaals.
Ik ben in dat opzicht best saai.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Whehe!quote:Op zondag 5 januari 2025 09:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gister toen de daken besneeuwd waren heb ik wel even rondgekeken of er ergens een huis was waar alle sneeuw al was weggesmolten, en waar dus vermoedelijk een wietplantage op zolder staatJa ik heb begrepen dat er hier bij mij in de buurt ook vrij veel zitten!
![]()
![]()
Nou.. mij bolken is ook illegaalquote:Op zondag 5 januari 2025 09:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Had je niet gedacht hè
Ik ook niet hoor. Ik doe niks illegaals.
Ik ben in dat opzicht best saai.![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
Ow, daar is wel flink wat meer dan hier ligt. Maar ik geloof dat die hele handel nog verder naar het noorden komt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Aiii. Dan heb ik de regels al heel vaak overtreden.quote:![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Foei!!quote:Op zondag 5 januari 2025 09:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Aiii. Dan heb ik de regels al heel vaak overtreden.![]()
![]()
Jazeker wel, ik zit hier heerlijk aan mijn mok koffie te lurken.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hey ToTie
Kon ook niet andersquote:Op zondag 5 januari 2025 09:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jazeker wel, ik zit hier heerlijk aan mijn mok koffie te lurken.![]()
![]()
Je verslikte je niet eens!quote:Op zondag 5 januari 2025 09:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jazeker wel, ik zit hier heerlijk aan mijn mok koffie te lurken.![]()
![]()
Ja. Mijn eerste mok koffie trouwens.quote:
Vandaag een wat langzame start. En een slechte avond en nacht gehad ook.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Turtle?quote:Op zondag 5 januari 2025 09:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Goeiemorgen!Ik lees dat ik een ninja gemist heb?
![]()
![]()
Ik ga zo melk koken, en warme chocolademelk maken van echte cacao, slagroom kloppen
Dochter stuurde een bericht dat het nu echt weer was voor warme chocomelk met slagroom.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oef, minder!quote:Op zondag 5 januari 2025 09:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Mijn eerste mok koffie trouwens.
Vandaag een wat langzame start. En een slechte avond en nacht gehad ook.
Ja ik ging zelf niet zo happy naar bed na al het gedoe hier van gisteravond in het topic, maar ik heb behoorlijk goed geslapen.
Keel doet pijn, dus ik heb goed liggen snurken!![]()
![]()
Ja foto van hier van de sneeuw, gooi hem wel even in je DMquote:Op zondag 5 januari 2025 09:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Goeiemorgen!Ik lees dat ik een ninja gemist heb?
Ow balen manquote:Op zondag 5 januari 2025 09:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Mijn eerste mok koffie trouwens.
Vandaag een wat langzame start. En een slechte avond en nacht gehad ook.Rustig aan dan maar
![]()
![]()
Dankje. Ik laat het bolken van Justin over aan mijn companen hierquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gedoe?quote:Op zondag 5 januari 2025 09:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Oef, minder!
Ja ik ging zelf niet zo happy naar bed na al het gedoe hier van gisteravond in het topic, maar ik heb behoorlijk goed geslapen.
Keel doet pijn, dus ik heb goed liggen snurken!Heb ik iets gemist?
![]()
geen flauw ideee? ik weet het niet maar bij de buren kwam er al tip?quote:Op zondag 5 januari 2025 09:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan in je badkamer leggen, de warme kraan 24 uur per dag laten lopen voor een warme vochtige lucht en wat daglicht-TL balken ophangen?
Whehe nee ik denk niet dat dat direct nodig is.
Misschien eind van het voorjaar een aantal van die dingen in de tuin flikkeren en water geven?
Maar dan zou ik het wel met van die drink-kokosnoten doen waar de vrucht nog omheen zit.
Die kleine harde noten die je moet openbreken zijn hartstikke oud en ik weet niet of daar wat uit kan groeien.Do what you love, love what you do!![]()
Of je kijkt ff naar @DJMO d'r post hier.quote:Op zondag 5 januari 2025 09:35 schreef kree het volgende:
[..]
geen flauw ideee? ik weet het niet maar bij de buren kwam er al tip?![]()
![]()
lol forget dat maar Djmo. hahaha dit gaat natuurlijk een kweekverslag worden over jarenquote:Op zondag 5 januari 2025 09:30 schreef DJMO het volgende:
https://www.mypalmshop.nl/info/palmbomen-kweken
Opgelost. Slotje
die heeft hetzelfde als wat de experts posten in Flora en fauna.quote:Op zondag 5 januari 2025 09:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Of je kijkt ff naar @:DJMO d'r post hier.Do what you love, love what you do!![]()
Da's mooi. Dan is het effect van het sporten al bezig. Dat wordt morgen nog even erger.quote:
been there, done that.
Na mijn eerste keer drie kwartier sporten na jaren, kon ik amper lopen.![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
de start van een palmboom.quote:Op zondag 5 januari 2025 09:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Is het soms weer de start van een nieuw jaar?
Haha nou ik ben het al wat langer van plan, het "ooit" werd "binnenkort", toen "zeer binnenkort", toen merkte ik echt dat mijn buik best wel wat dikker begon te worden en iemand anders viel dat ook op, toen werd het "volgende week", en daar heb ik me dus aan gehouden.quote:Op zondag 5 januari 2025 09:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Is het soms weer de start van een nieuw jaar?![]()
"morgen ga ik beginnen".quote:Op zondag 5 januari 2025 09:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha nou ik ben het al wat langer van plan, het "ooit" werd "binnenkort", toen "zeer binnenkort", toen merkte ik echt dat mijn buik best wel wat dikker begon te worden en iemand anders viel dat ook op, toen werd het "volgende week", en daar heb ik me dus aan gehouden.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Whehehe!quote:Op zondag 5 januari 2025 09:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's mooi. Dan is het effect van het sporten al bezig. Dat wordt morgen nog even erger.
been there, done that.
Na mijn eerste keer drie kwartier sporten na jaren, kon ik amper lopen.![]()
Ik voel het vooral op de borst, en in lichte mate met de rug, terwijl ik de rug juist meer getraind heb.![]()
Ah zo! Nou goed bezig manquote:Op zondag 5 januari 2025 09:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha nou ik ben het al wat langer van plan, het "ooit" werd "binnenkort", toen "zeer binnenkort", toen merkte ik echt dat mijn buik best wel wat dikker begon te worden en iemand anders viel dat ook op, toen werd het "volgende week", en daar heb ik me dus aan gehouden.![]()
![]()
Ik denk dat je morgen nog meer last hebt.quote:Op zondag 5 januari 2025 09:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe!
Ik voel het vooral op de borst, en in lichte mate met de rug, terwijl ik de rug juist meer getraind heb.
Maar dat is allemaal effe tijdelijk, de volgende keer sporten gaat gelijk al beter
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Altijd cool, de sportschool zit de eerste weken van het jaar helemaal vol met nieuwe leden met goede voornemens, allemaal fanatiek met gloednieuwe sportkleren en zelfs zweetbandjes.
En na een paar weken zie je ze al niet meer terug
Maar hé, ze hebben wel een fitnessabonnement
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Elke jaar weer opnieuwquote:Op zondag 5 januari 2025 09:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Altijd cool, de sportschool zit de eerste weken van het jaar helemaal vol met nieuwe leden met goede voornemens, allemaal fanatiek met gloednieuwe sportkleren en zelfs zweetbandjes.
En na een paar weken zie je ze al niet meer terug![]()
![]()
owh ff kijken nu ik het over palmbomen heb, heeeeeeel oude film
the blue lagoon (1980)Do what you love, love what you do!![]()
Ja nee zoals gezegd werd de tijd wel steeds korter.quote:
Een reden waarom het al met al wat lang heeft geduurd is omdat ik enorm zat te twijfelen tussen m'n oude sportzaal die me zeer goed beviel, of die ene hier vlakbij.
De parkeerproblemen hier hebben er voor gezorgd dat ik voor die ene hier vlakbij heb gekozen; vaak als je ff weg rijdt en weer terug komt, zit alles vol en moet je een flink eind verderop parkeren. Zeker als ik de volgendedag Mini-ToT weer naar school moet brengen en het regent dan als een idioot, is het niet fijn dat je zo'n kuteind moet lopen naar de auto toe.![]()
Alles went behalve Clark Kentquote:Op zondag 5 januari 2025 09:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker!!
Deze nieuwe sportzaal vind ik wel minder fijn dan de vorige, maar dat went vast wel.![]()
![]()
ik zet die film net aan want staat op Netflix, zit me nu alweer te irriteren aan ee productie en niet snel genoeg enzo
aan andere kant en noem me naar kneuterig, vond ik Little house on the prary ook leuk.
dus tja. ;PDo what you love, love what you do!![]()
Ja je zit er gelijk een jaar aan vast, tenzij je een tientje per maand extra betaalt.quote:Op zondag 5 januari 2025 09:43 schreef gebrokenglas het volgende:
En na een paar weken zie je ze al niet meer terug
Maar hé, ze hebben wel een fitnessabonnement
Het valt me op dat in deze vrijwel alleen jonge gastjes komen.
Echt iedereen met een koptelefoon op en een mobieltje in de klauwen.
Nu doe ik dat zelf ook wel, maar dat je het echt iedereen zo ziet doen vind ik wel jammer.![]()
Dus alleen jij mag het doen?quote:Op zondag 5 januari 2025 09:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja je zit er gelijk een jaar aan vast, tenzij je een tientje per maand extra betaalt.
Het valt me op dat in deze vrijwel alleen jonge gastjes komen.
Echt iedereen met een koptelefoon op en een mobieltje in de klauwen.
Nu doe ik dat zelf ook wel, maar dat je het echt iedereen zo ziet doen vind ik wel jammer.![]()
![]()
Je hebt liever dikke actie, snelle achtervolgingen en aardeschuddende explosies in deze film over kinderlijk onschuldig opgroeien in een paradijs?quote:Op zondag 5 januari 2025 09:53 schreef kree het volgende:
ik zet die film net aan want staat op Netflix, zit me nu alweer te irriteren aan ee productie en niet snel genoeg enzo
aan andere kant en noem me naar kneuterig, vond ik Little house on the prary ook leuk.
dus tja. ;P![]()
Whehe ach nee, het is het zelfde dat als je naar een ver tropisch land gaat voor de cultuur en prachtige ruïnes, en ziet dat het er stikt van de (andere) toeristen.quote:![]()
Nee ik hou van dit soort.quote:Op zondag 5 januari 2025 09:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt liever dikke actie, snelle achtervolgingen en aardeschuddende explosies in deze film over kinderlijk onschuldig opgroeien in een paradijs?
maar het is mss toch beetje te oud enzo, maar al met al kan ik me ermee vermaken, denk voor kinderen ook heel geschikt.
weet neit liefde haat verhouding ervan, voor een zondag nu ff, is het ok.Do what you love, love what you do!![]()
ToT owns the place binnenkort.quote:Op zondag 5 januari 2025 09:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker!!
Deze nieuwe sportzaal vind ik wel minder fijn dan de vorige, maar dat went vast wel.
Als ToT bezig gaat met de dumbbells valt heel de zaal stil hoe hij met gemak 40kg staat te pompen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Haha ja precies. Eigenlijk mag je er dan zelf niets van zeggenquote:Op zondag 5 januari 2025 09:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe ach nee, het is het zelfde dat als je naar een ver tropisch land gaat voor de cultuur en prachtige ruïnes, en ziet dat het er stikt van de (andere) toeristen.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 5 januari 2025 09:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ToT owns the place binnenkort.
Als ToT bezig gaat met de dumbbells valt heel de zaal stil hoe hij met gemak 40kg staat te pompenWhehehe!
![]()
![]()
Is ook zo, maar toch....ik vond het altijd wel fijn om te zien als mensen een babbeltje met elkaar maakten, en dan doe ik mijn koptelefoon af en ga ook ff kletsen.quote:Op zondag 5 januari 2025 09:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Haha ja precies. Eigenlijk mag je er dan zelf niets van zeggen![]()
Maar goed, dit was slechts de eerste keer dat ik er naar toe ben gegaan, misschien dat het andere keren heel anders is he.![]()
![]()
omg het is erger als gedacht.quote:Op zondag 5 januari 2025 10:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Die film over onschuldig opgroeien in een paradijs?
Nee, nooit van gehoord.Do what you love, love what you do!![]()
Ja precies, misschien is er nog hoopquote:Op zondag 5 januari 2025 10:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Is ook zo, maar toch....ik vond het altijd wel fijn om te zien als mensen een babbeltje met elkaar maakten, en dan doe ik mijn koptelefoon af en ga ook ff kletsen.
Maar goed, dit was slechts de eerste keer dat ik er naar toe ben gegaan, misschien dat het andere keren heel anders is he.![]()
![]()
@ToT deze natuurlijk
Bekijk deze YouTube-video
ris mooie film, wel oud maar klassieker en leuk denk voor kinderen.Do what you love, love what you do!![]()
Leuk voor de kinderenquote:Op zondag 5 januari 2025 10:03 schreef kree het volgende:
@:tot deze natuurlijk
ris mooie film, wel oud maar klassieker en leuk denk voor kinderen.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
denk ik wel? waarom zou het niet zo zijn? het is overlevingsverhaal. het vervolg wat erna nog gemaakt is sucks btw.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Gast, hoe kan ik weten dat het over onschuldig opgroeien in een paradijs gaat als ik er nog nooit van gehoord zou hebben?quote:Op zondag 5 januari 2025 10:03 schreef kree het volgende:
@:tot deze natuurlijk
ris mooie film, wel oud maar klassieker en leuk denk voor kinderen.![]()
![]()
daarom is het een film natuurlijkquote:Op zondag 5 januari 2025 10:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Gast, hoe kan ik weten dat het over onschuldig opgroeien in een paradijs gaat als ik er nog nooit van gehoord zou hebben?
Uhuquote:Op zondag 5 januari 2025 10:04 schreef kree het volgende:
[..]
denk ik wel? waarom zou het niet zo zijn? het is overlevingsverhaal. het vervolg wat erna nog gemaakt is sucks btw.
Leuk voor de kinderen
Soft porno
En dode mensen
en nee je had er nooit van gehoord, maar wijs je op een klassieker dan maar die nog ff te kijken isquote:
quote:Op zondag 5 januari 2025 10:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Uhu
Leuk voor de kinderen
Soft porno
En dode mensen![]()
![]()
porno ja?quote:Op zondag 5 januari 2025 10:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Uhu
Leuk voor de kinderen
Soft porno
En dode mensenDo what you love, love what you do!![]()
Gewoon mini laten kijkenquote:
Educatief noemen ze dat
Kannibalen ook!quote:Op zondag 5 januari 2025 10:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Uhu
Leuk voor de kinderen
Soft porno
En dode mensen![]()
![]()
echt serieus om het soft porno te noemen, dan heb je een ziekere geest als ik wss. lol.Do what you love, love what you do!![]()
Die kijkt alleen harde politie filmsquote:Op zondag 5 januari 2025 10:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gewoon mini laten kijken
Educatief noemen ze dat![]()
![]()
hmmms nouja wat jullie er ook van denken, ik vond het een goeie film. en ook als kind al. en ja deze is van mijn tijd.
maarja laat ze maar animatie kijken enzo, wss beter
Volgens mij was ik een jaartje of 8 - 10 toen ik die zag.
En een paar jaar later kwam hij weer op tv.![]()
quote:Op zondag 5 januari 2025 10:08 schreef kree het volgende:
echt serieus om het soft porno te noemen, dan heb je een ziekere geest als ik wss. lol.
nou ik vind het niet zo slecht hoor?quote:Op zondag 5 januari 2025 10:10 schreef ToT het volgende:
Volgens mij was ik een jaartje of 8 - 10 toen ik die zag.
En een paar jaar later kwam hij weer op tv.Do what you love, love what you do!![]()
naja ach. ik kijk hem weer eens. ik hou van alles komt goed verhalen ook wel met survival enzo.Do what you love, love what you do!![]()
SCHOTIEquote:Op zondag 5 januari 2025 10:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Waarom sta ik hier niet van te kijken, dat uitgerekend jij deze film leuk vind![]()
![]()
Ikquote:Op zondag 5 januari 2025 10:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Waarom sta ik hier niet van te kijken, dat uitgerekend jij deze film leuk vind
weet je ik vind het wel aardig kut dat kinderen nu die animatie filmpjes van weet tikveel met die honden. hoe heet het.
Helemaal meer het einde vinden als vrouwtje theelepel en dommel. laat staan nog als ze ff ouder zijn dit soort films?
dat was iig nog echt gemaakt, hun zien AI enzo, lol veel sfx en kan niet zeggen hoe ik daar mss wel tegen ben. maar ok. LOL. gelukkig heb ik daarom geen kinderen
Zal ik jouw hard drive even nakijkenquote:Op zondag 5 januari 2025 10:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
Iemand zijn hard drives zouden eens nagekeken moeten worden?
![]()
ik zeg maar ff he, tis niet om iemand te veroordelen, want snap het wel. ook met mijn neefjes enzo hoe het gaat. maar mss is dat niet zo leuk, maarja ook zoiets kijken vinden ze mss wel saai.Do what you love, love what you do!![]()
Magquote:Op zondag 5 januari 2025 10:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zal ik jouw hard drive even nakijken?
![]()
Ik stap er net uitquote:Op zondag 5 januari 2025 10:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Lekker man, lig nog in mijn bed![]()
![]()
tis schattig en raad ieder met kinderen "Little house on the prarey". aan. ook favoriet van mij.Do what you love, love what you do!![]()
Je mag 'm zelfs defragmenterenquote:Op zondag 5 januari 2025 10:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
Mag ik jouw hard drive ook inspecteren?![]()
![]()
Ben je ookquote:Op zondag 5 januari 2025 10:22 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ohje weet een meisje zich altijd zo speciaal te laten voelen
![]()
![]()
Jouw zoetzappige verhaal over hoe je een film met naakte 14-jarigen de beste film vindt?quote:
Inderdaad.![]()
Jij vindt je dekseltje ook wel hoorquote:Op zondag 5 januari 2025 10:24 schreef kree het volgende:
[..]
jaloers meer mss. hahahaha
tis je gegund makker![]()
doe is niet zo lomp, of ben je zo bekrompen? zegt meer over jou als mij hoor?quote:Op zondag 5 januari 2025 10:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Jouw zoetzappige verhaal over hoe je een film met naakte 14-jarigen de beste film vindt?
Inderdaad.
Daarom vond ik die film niet goed nl?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 5 januari 2025 10:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Sterkte de komende 2772 uur![]()
![]()
Het ging wel over kree hequote:Op zondag 5 januari 2025 10:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Absoluut want op elke schotel past een dekseltje![]()
![]()
Oh, we gaan direct voor de persoonlijke aanval?quote:Op zondag 5 januari 2025 10:25 schreef kree het volgende:
[..]
doe is niet zo lomp, of ben je zo bekrompen? zegt meer over jou als mij hoor?
Daarom vond ik die film niet goed nl?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: