SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Snap ik en best wel. Had het er toevallig pas nog met bg over dat het nu eigenlijk niet meer mis kon gaan. Nou tadaa, en het was dus ook dat ik er pas later achter kwam. Maaar goed. Gewoon weer ff 360 dagen achter elkaar niet vergeten een bepaalde actie uit te voeren.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier snap ik niks van![]()
Maareh, kut zeg
jaren geleden wel flink wat jaren een pathe unlimited gehad.. maar inmiddels kijk ik nauwelijks nog filmsquote:Op zondag 5 januari 2025 00:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb zelden geduld voor een film eigenlijk![]()
En in de bios word ik teveel afgeleid door het geritsel van chipszakjes.
je kan daar inderdaad films "kopen"quote:Op zondag 5 januari 2025 00:20 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb een keer Amelie (O+) ergens online gekocht, denk amazon ofzo dus die zou altijd tot mijn beschikking moeten staan. Maar geen idee waar. Ik moest er aan denken vanwege die pathe thuisbonnen, kon je daar niet ook films mee kopen?
quote:Op zondag 5 januari 2025 00:23 schreef liesje1979 het volgende:
En ik wil nog ff ergens over janken wat jullie wss niet snappen. Maar bij ingress kan je dus medailles halen. van brons tot aan onyx. Een van die medals is dagelijks een portal hacken waarbij onzyx dan 360 dagen is. Ik kwam er gisternacht achter dat ik die verkloot had. Op dag 300.
Sta nu weer op dag 9.
denk dat dat hier te lang gaat duren, dus ga zo wel mn bed inquote:Op zondag 5 januari 2025 00:30 schreef liesje1979 het volgende:
Ben eigenlijk stiekem best moe maar zit te wachten op hopelijk een vlokje natte sneeuw.
Hmm, oké, reminder aanmaken in je foon?quote:Op zondag 5 januari 2025 00:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Snap ik en best wel. Had het er toevallig pas nog met bg over dat het nu eigenlijk niet meer mis kon gaan. Nou tadaa, en het was dus ook dat ik er pas later achter kwam. Maaar goed. Gewoon weer ff 360 dagen achter elkaar niet vergeten een bepaalde actie uit te voeren.
De bonbons zijn je vergeven hoor ik net.
Morgenochtend toch pas?quote:Op zondag 5 januari 2025 00:30 schreef liesje1979 het volgende:
Ben eigenlijk stiekem best moe maar zit te wachten op hopelijk een vlokje natte sneeuw.
De caloriegoden.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, oké, reminder aanmaken in je foon?
Door wie?
Ik kijk meestal films via streamingdiensten. Als je weet waar je moet zoeken kun je bijna alles gratis bekijken ook de nieuwste films. Ik ga eigenlijk bijna nooit naar de bioscoop de laatste keer was in 1997, geloof ik toen draaide Anaconda... echt een verschrikkelijke film.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok?
En wil je graag ah bioscoopkaartzegels hebben?
*kijkt naar buiten 👀quote:Op zondag 5 januari 2025 00:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is niet wat sneeuwradar zegt?
Lol tot recent was mijn laatste bioscoopbezoek ook eeuwen geleden. Maar het was wel leuk, zeker met de relaxstoelen.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:35 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik kijk meestal films via streamingdiensten. Als je weet waar je moet zoeken kun je bijna alles gratis bekijken ook de nieuwste films. Ik ga eigenlijk bijna nooit naar de bioscoop de laatste keer was in 1997, geloof ik toen draaide Anaconda... echt een verschrikkelijke film.
Mooie dromen Buda.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga maar eens richting mijn bed.![]()
Misschien ben ik dan morgen op tijd wakker om wat wittigheid te zien.
Ooooh neeeeeh Liesjequote:Op zondag 5 januari 2025 00:23 schreef liesje1979 het volgende:
En ik wil nog ff ergens over janken wat jullie wss niet snappen. Maar bij ingress kan je dus medailles halen. van brons tot aan onyx. Een van die medals is dagelijks een portal hacken waarbij onzyx dan 360 dagen is. Ik kwam er gisternacht achter dat ik die verkloot had. Op dag 300.
Sta nu weer op dag 9.
Dat is het voordeel van die relaxstoelen dat je echt goed in de film kunt verdiepen? Ik kijk ook vaak films op mijn iPhone vooral oudere klassiekers, die hebben toch iets speciaals. In de bioscoop vind ik het te druk of te luid.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:37 schreef liesje1979 het volgende:
Lol tot recent was mijn laatste bioscoopbezoek ook eeuwen geleden. Maar het was wel leuk, zeker met de relaxstoelen
Ja dat weet ik dus ook niet.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:41 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ooooh neeeeeh Liesje![]()
Waar is het mis gegaan?![]()
Ik heb zelfs vanuit het ziekenhuis gehackt toen
Die relaxstoelen hebben knopjes om mee te spelen.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:46 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van die relaxstoelen dat je echt goed in de film kunt verdiepen? Ik kijk ook vaak films op mijn iPhone vooral oudere klassiekers, die hebben toch iets speciaals. In de bioscoop vind ik het te druk of te luid.
Sukkeltjequote:Op zondag 5 januari 2025 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus ook niet.![]()
Ik zit dus nu weer op 9 dagen dus ergens vorige week vrijdag? Maar ik was er zeker van dat ik gehacked had.Het was dus niet dat ik in de nacht ergens dacht van ooooooh kut. Ik ging er gewoon vanuit dat hij nog liep.
Wel gerecursed 1 januari.
Ahhhhhhh niet gewoon per dag?quote:Op zondag 5 januari 2025 00:50 schreef Flory- het volgende:
[..]
Sukkeltje![]()
Wat ik me herinner, je moet ook de tijd in de gaten houden.
Ik heb het ook 1 x gehad, snapte er niks vangelukkig was het aan het begin.
Het is per 24 uur
Dont let the COS bite you.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:52 schreef Flory- het volgende:
Slapen nu, trusten![]()
Ja en vanaf maandag zit ik weer vooral in BB
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hebben hier dus nu een discussie daaroverquote:Op zondag 5 januari 2025 00:53 schreef liesje1979 het volgende:
AAAAAAAAAAAAAARGH dat wist ik dus echt niet. En telt ie dan vanaf de laatste? Heb bijvoorbeeld rond 11 uur ofzo nog een dronehack gedaan, ben ik dan veilig tot 11 uur morgenavond?
quote:Op zondag 5 januari 2025 00:55 schreef Flory- het volgende:
[..]
We hebben hier dus nu een discussie daarover![]()
Zou het even navragen
Nee! We liggen inmiddels in bed, maar er was net nog geen sneeuw te zien helaas.quote:
quote:Op zondag 5 januari 2025 01:06 schreef Flory- het volgende:
[..]
Nee! We liggen inmiddels in bed, maar er was net nog geen sneeuw te zien helaas.
Geloof dat er aan de kust sowieso niet veel gaat vallen
uiteraardquote:Op zondag 5 januari 2025 01:13 schreef Koen66 het volgende:
Die sneeuw zal wel weer een illusie blijken
Momenteel sneeuwt het hier heel lichtjes, vlakbij Utrecht stad.quote:Op zondag 5 januari 2025 01:13 schreef Koen66 het volgende:
Die sneeuw zal wel weer een illusie blijken
*kijkt naar buitenquote:Op zondag 5 januari 2025 03:28 schreef datismijnmening het volgende:
Ik durf niet naar buiten te kijken of het sneeuwt
In je huis?quote:Op zondag 5 januari 2025 03:47 schreef bitterbal het volgende:
Kijk, grote gecko![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kun je ze eten?quote:Op zondag 5 januari 2025 03:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee zit buiten op een huisje. Deze wil je niet binnen hebben, deze kunnen erg agressief zijn
waarom?quote:Op zondag 5 januari 2025 04:43 schreef datismijnmening het volgende:
Pfff, broodje gemaakt en in de andere kamer gaan liggen.
Ik had honger en kan niet slapen en dan ik woelen en daar mijn dinnetje dan weer niet van slapenquote:
aaah i seequote:Op zondag 5 januari 2025 04:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik had honger en kan niet slapen en dan ik woelen en daar mijn dinnetje dan weer niet van slapen
In huis? Brrquote:Op zondag 5 januari 2025 03:47 schreef bitterbal het volgende:
Kijk, grote gecko![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee crèmetje van de HA is wonderspul, is al voor 60% weg en geen jeuk meer.quote:Op zondag 5 januari 2025 05:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je nog steeds niet slapen van de jeuk?![]()
Werd wakker van de sneeuwschuiver.
quote:Op zondag 5 januari 2025 05:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee crèmetje van de HA is wonderspul, is al voor 60% weg en geen jeuk meer.
Nee co-host morgen een event en kinda nervous
Niet te lang smeren hoor, heb zo een stukje huid verpest waar ik nu niet meer echt mee in de zon kan omdat het altijd verbrandt.quote:Op zondag 5 januari 2025 05:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar eentje die veel sterker is dan die ik al had.
[..]
Ow poepjesquote:Op zondag 5 januari 2025 00:23 schreef liesje1979 het volgende:
Sta nu weer op dag 9.
quote:Op zondag 5 januari 2025 05:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet te lang smeren hoor, heb zo een stukje huid verpest waar ik nu niet meer echt mee in de zon kan omdat het altijd verbrandt.
Een event voor mensen met rode wangen? Gezellie mozarellie![]()
ja is voorbij had vannacht gegoogled en dit krijg je als er te weinig stroom wordt opgewekt. Ergens vannacht was alles weer normaal merkte ik aan de airco want die ging ook van hard naar zachtquote:Op zondag 5 januari 2025 08:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je knipperlichten in huis?
Ik heb liever dat er een keer een laag van betekenis valt die wat langer blijft liggen.quote:Op zondag 5 januari 2025 08:24 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
![]()
Dat de sneeuw weer snel zal verdwijnen, bah
Als je opstaat kun je wel etenquote:Op zondag 5 januari 2025 08:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen zin om op te staan en naar buiten te kijken.
het is dat mn webcam niet aangesloten is, anders had ik een timelapse gehadquote:Op zondag 5 januari 2025 08:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen zin om op te staan en naar buiten te kijken.
Ze bedoelden 2-5 mm.quote:Op zondag 5 januari 2025 09:04 schreef Haags het volgende:
Hier zijn de auto's een beetje wit en liggen er vooral plassen.
Met je 2-5 cm sneeuw hahahha
Als dit op een doordeweekse dag was voorspeld dan waren alle alarmbellen afgegaan van NS tot aan blijf thuiswerken aan toe.quote:Op zondag 5 januari 2025 09:23 schreef CherryLips het volgende:
mIdDeN nEdErLaNd KaN 5 cM sNeEuW vErWaChTeN
Maar gewoon binnenblijven danquote:Op zondag 5 januari 2025 09:25 schreef kwiwi het volgende:
Hier is de sneeuw inmiddels overgegaan in ijsregen. Wordt lekker glibberen op de weg
quote:Op zondag 5 januari 2025 09:25 schreef kwiwi het volgende:
Hier is de sneeuw inmiddels overgegaan in ijsregen. Wordt lekker glibberen op de weg
https://www.nu.nl/buitenl(...)ot-2-meter-hoog.htmlquote:Ook in New York en Pennsylvania is al veel sneeuw gevallen. Die staten houden rekening met zo'n 61 centimeter sneeuwval. De laag sneeuw die vorige week viel kan daardoor groeien tot 2 meter
Kolere.quote:Op zondag 5 januari 2025 09:28 schreef DaMart het volgende:
In Amerika geven ze dan weer het goede voorbeeld met het winterweer:
[..]
https://www.nu.nl/buitenl(...)ot-2-meter-hoog.html
Nicequote:Op zondag 5 januari 2025 09:28 schreef DaMart het volgende:
In Amerika geven ze dan weer het goede voorbeeld met het winterweer:
[..]
Het zal misschien wel even glad zijn, maar het wordt 11 graden vandaag.quote:Op zondag 5 januari 2025 09:29 schreef kwiwi het volgende:
Ik lees hier dat er bijna geen sneeuw ligt en het alweer regent. En ondertussen zie ik op nu.nl "In bijna heel nederland sneeuw, code geel vanwege gladheid en vluchten geschrapt", alsof er centimeters sneeuw liggen
Het is wel een bietje misgegaan door de gladheidquote:Op zondag 5 januari 2025 09:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik lig nog in bed en hoor dat het regent. Dus ik verwacht geen wit wonderlandschap.
quote:A17 dicht na ongeval met vrachtwagen bij Roosendaal, weg vol met bieten
https://www.bndestem.nl/1(...)met-bieten~a7d399ea/
Alle code geel waarschuwingen konden hem geen biet schelenquote:Op zondag 5 januari 2025 09:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is wel een bietje misgegaan door de gladheid
[..]
Die is de bietenbrug op gegaan dus.quote:Op zondag 5 januari 2025 09:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Zo te zien net na het viaduct daar gebeurd, viaducten en bruggen blijven altijd wat langer gladquote:Op zondag 5 januari 2025 09:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alle code geel waarschuwingen konden hem geen biet schelen
In dat artikel staat ook dat er in Den Haag flink wat sneeuw ligt. Uh okquote:Op zondag 5 januari 2025 09:29 schreef kwiwi het volgende:
Ik lees hier dat er bijna geen sneeuw ligt en het alweer regent. En ondertussen zie ik op nu.nl "In bijna heel nederland sneeuw, code geel vanwege gladheid en vluchten geschrapt", alsof er centimeters sneeuw liggen
In Zoetermeer niet in ieder geval.quote:Op zondag 5 januari 2025 09:37 schreef Haags het volgende:
[..]
In dat artikel staat ook dat er in Den Haag flink wat sneeuw ligt. Uh ok
Misschien rondom Den Haag dan.
mja, vooral op daken enzo.. op de grond is het alweer bijna wegquote:Op zondag 5 januari 2025 09:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Snel van genieten, voordat het weer weg is
Misschien staat de verslaggever wel op de indoor skibaanquote:
quote:Op zondag 5 januari 2025 09:25 schreef kwiwi het volgende:
Ik las "weg vol met tieten"quote:Op zondag 5 januari 2025 09:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Ja denk dat ik daar wel last van heb. Al heb ik hier vrijwel geen noice cancelling meer op gehadquote:Op zondag 5 januari 2025 10:20 schreef UitStraling het volgende:
Vaak noisecancelling gebruiken maakt dat je overgevoelig raakt voor geluid.
Ergens wel logisch, dankjewel wetenschap maar weer.
wat voor filter?quote:Op zondag 5 januari 2025 10:13 schreef bitterbal het volgende:
Zo filter op de douche zit er op. benieuwd of het wat uitmaakt
[ afbeelding ]
Iemand die deze ook heeft zei dat het binnen no time bruin is
Wellicht is je zich brein aan het herstellen.quote:Op zondag 5 januari 2025 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja denk dat ik daar wel last van heb. Al heb ik hier vrijwel geen noice cancelling meer op gehad
nee denk ik niet.quote:Op zondag 5 januari 2025 10:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wellicht is je zich brein aan het herstellen.
Voor het filteren van het water uit de kraan of douche. Is niet heel erg schoon dus hebben veel mensen hier een filter . Ik heb nu goedkoop iets om uit te proberenquote:
Hier in Dordt is het een waterballet.quote:Op zondag 5 januari 2025 09:29 schreef kwiwi het volgende:
Ja het is weer bange mensen nog veel banger maken met hun weerswaarschuwingen, het is kweknat meer niet.quote:Op zondag 5 januari 2025 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier in Dordt is het een waterballet.
Zodra ik dit ga kijken mogen ze me met rolstoel en al de Noordzee in duwen.quote:Op zondag 5 januari 2025 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
VisTV. Nooit van gehoord![]()
Maar vandaag is het dertigste seizoen begonnen blijkbaar: https://nos.nl/artikel/25(...)ttien-uur-komen-voor
Mooie omgevingen, slap lullen, slow TV. Oh even kijken. Hey het is nuInschakelen.
Ik geloof dat ik net de laatste halve minuut mee heb kunnen pakken![]()
Maar goed, zondagochtend half tien. Houden we erin
volgens mij werken dat soort dingen niet en heb je echt een installatie nodig waarin de meuk echt afgescheiden kan worden (ook met mijn ervaring met aquarium pompen en filters)quote:Op zondag 5 januari 2025 10:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voor het filteren van het water uit de kraan of douche. Is niet heel erg schoon dus hebben veel mensen hier een filter . Ik heb nu goedkoop iets om uit te proberen
Ga wel vanmiddag die kant op, maar dan met de treinquote:Op zondag 5 januari 2025 09:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 5 januari 2025 10:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Beetje vibes van toen ik ooit aan de Moezel in een dorpsfeest binnenkwam. Om half zes in de middag. Plein op lopen, niet heel druk, muziekband speelt, prima. Filmpje maken![]()
Dat waren de laatste 12 seconden van de muziek en die kapten er toen mee. Bijna iedereen was al weg
hmm ja dat zou kunnen.quote:Op zondag 5 januari 2025 10:28 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij werken dat soort dingen niet en heb je echt een installatie nodig waarin de meuk echt afgescheiden kan worden (ook met mijn ervaring met aquarium pompen en filters)
maar goed, wie weet
ja was niks meer te halen, konden gelijk wegquote:Op zondag 5 januari 2025 10:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Currywursten waren ook al ingepakt zeker?
Wie ben jij en waar heb je ballie gelaten?quote:
Dat is een filtertje met actieve koolstof. Maar of dat nou veel verschil maakt voor water dat je gebruikt om te douchenquote:Op zondag 5 januari 2025 10:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm ja dat zou kunnen.nou ja was erg cheap dus we gaan het meemaken.
Water hier op het eiland , nou ja wel in heel thailand is denk ik wel een dingetje. Ik heb uit een bron water maar er zijn ook plekken waar ze 'overheids water' krijgen en geloof dat dat nog veel slechtere kwaliteit is
Nog wel een fatsoenlijke schnitzel kunnen vinden?quote:Op zondag 5 januari 2025 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja was niks meer te halen, konden gelijk weg
Gebruiken ze ook voor goudvissen en guppy's.quote:Op zondag 5 januari 2025 10:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is een filtertje met actieve koolstof. Maar of dat nou veel verschil maakt voor water dat je gebruikt om te douchen
mja het is teveel soms maar goed werk ook nietquote:Op zondag 5 januari 2025 10:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wie ben jij en waar heb je ballie gelaten?
ja dat weet ik nog niet. Iemand had het aangeraden om te doenquote:Op zondag 5 januari 2025 10:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is een filtertje met actieve koolstof. Maar of dat nou veel verschil maakt voor water dat je gebruikt om te douchen
Oh jawel hoor, al viel dat ook niet meequote:Op zondag 5 januari 2025 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog wel een fatsoenlijke schnitzel kunnen vinden?
Het is je gegund.quote:Op zondag 5 januari 2025 10:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Toen ik om 6:15 wakker werd, keek ik e en naar buiten, maar toen was het al aan het regenen. Op de sneeuwradar gekeken en ik kon terugkijken tot 4:15 en toen was het hier ook al aan het regenen. En nu regent het nog steeds.
Het waren twee mooie zonnige dagen.
Ja echt supergek in de eerste week van januari.quote:Op zondag 5 januari 2025 10:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Toen ik om 6:15 wakker werd, keek ik e en naar buiten, maar toen was het al aan het regenen. Op de sneeuwradar gekeken en ik kon terugkijken tot 4:15 en toen was het hier ook al aan het regenen. En nu regent het nog steeds.
Het waren twee mooie zonnige dagen.
ik ongeveer 10quote:
Ik zie dat ons belastinggeld bij de publieke omroep weer goed wordt besteed.quote:Op zondag 5 januari 2025 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja net terug van het uitgaan. Ja superleuk. Sneeuwpop gebouwd en zo en alles. Superleuk.
https://nos.nl/video/2550621-groot-deel-van-nederland-kleurde-wit
Met kerst was het nog charmantquote:Op zondag 5 januari 2025 11:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja echt supergek in de eerste week van januari.
Is dit hetzelfde Nederland?quote:Op zondag 5 januari 2025 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja net terug van het uitgaan. Ja superleuk. Sneeuwpop gebouwd en zo en alles. Superleuk.
https://nos.nl/video/2550621-groot-deel-van-nederland-kleurde-wit
Jatoggg itempje gemachtquote:Op zondag 5 januari 2025 11:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zie dat ons belastinggeld bij de publieke omroep weer goed wordt besteed.
ik weet ook niet hou het kan, ik was wel moe, maar op zich niks geks gedaan.quote:Op zondag 5 januari 2025 11:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Als ik aan een dynamo had gelegen had heel Nederland vandaag gratis stroom gehad
nu pas?quote:Op zondag 5 januari 2025 11:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De sneeuw is weer weg. Dus de kerstspullen ook weer opgeborgen.
Dat is wellicht ook het probleem geweest.quote:Op zondag 5 januari 2025 11:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Is me toch ook wat. Er lag nog geen sneeuw of er is alweer een Nederlander omgekomen tijdens het skiën.
Ja of Nederlandersquote:Op zondag 5 januari 2025 11:58 schreef Karzai het volgende:
misschien moeten we skiien ook maar gaan verbieden
Ik ben al 2 uur uit bed en hier staat ie ook nog niet aan. Smoesjes.quote:Op zondag 5 januari 2025 11:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja lekker lang in bed blijven liggen, dan hoeft de verwarming ook niet aan
Was het onveilig?quote:
nee eerder dat ik het koud laat wordenquote:Op zondag 5 januari 2025 12:09 schreef Nattekat het volgende:
Mijn koffie is verdampt
Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je koffie zet en als je weer kijkt dat je mok helemaal leeg is.
Dit inderdaad. Dan pak ik warme thee en dan is het opeens koud.quote:Op zondag 5 januari 2025 12:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee eerder dat ik het koud laat worden
Ik zou zeggen probeer het nog een keer wellicht heb je een natuurkundig fenomeen ontdektquote:Op zondag 5 januari 2025 12:09 schreef Nattekat het volgende:
Mijn koffie is verdampt
Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je koffie zet en als je weer kijkt dat je mok helemaal leeg is.
Nee, heb ik nooit last vanquote:Op zondag 5 januari 2025 12:09 schreef Nattekat het volgende:
Mijn koffie is verdampt
Je eten verdampt en je hebt nog steeds honger?quote:Op zondag 5 januari 2025 12:14 schreef bitterbal het volgende:
ik heb dat wel regelmatig met eten.... Dat ik dan naar mijn bord kijk en het bord leeg is
Ruim binnen elke tolerantiegrens. Nee dan jouw humeurquote:Op zondag 5 januari 2025 12:16 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Tis wel grappig om te zien hoe slecht Liander is in het stroomnet netjes op 230V houden
ja gebeurd heel vaakquote:Op zondag 5 januari 2025 12:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je eten verdampt en je hebt nog steeds honger?
Dat is niet 230V momenteelquote:Op zondag 5 januari 2025 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ruim binnen elke tolerantiegrens. Nee dan jouw humeur
gebeurt?quote:Op zondag 5 januari 2025 12:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gebeurd
Tijd dat je weer even terug komt, het gaat niet goed.
Ik vraag me af hoe die grafiek er bij @bitterbal uit zou zienquote:Op zondag 5 januari 2025 12:16 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Tis wel grappig om te zien hoe slecht Liander is in het stroomnet netjes op 230V houden
quote:Op zondag 5 januari 2025 12:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe die grafiek er bij @:bitterbal uit zou zien
quote:Op zondag 5 januari 2025 12:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe die grafiek er bij @:bitterbal uit zou zien
spot onquote:Op zondag 5 januari 2025 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ruim binnen elke tolerantiegrens. Nee dan jouw humeur
nee vannacht flikkerde hier van alles omdat er niet genoeg stroom wasquote:Op zondag 5 januari 2025 12:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Of is de stroomvoorziening daar helemaal prima
daarom was de badkamerlamp ook uit?quote:Op zondag 5 januari 2025 12:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee vannacht flikkerde hier van alles omdat er niet genoeg stroom was
Het is niet eens verleden tijd. Nee, dit gaat echt foutquote:Op zondag 5 januari 2025 12:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gebeurt?
In thai hebben we geen verleden tijd en zo dus weet het niet meer
Met een goed gecropte grafiek kan je alles zo dramatisch maken als je wilt natuurlijk.quote:Op zondag 5 januari 2025 12:16 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben geen ecktequote:Op zondag 5 januari 2025 12:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Met een goed gecropte grafiek kan je alles zo dramatisch maken als je wilt natuurlijk.
Als je een eckte bent dan monitor je ook de nauwkeurigheid van de wisselspanningfrequentie.
wist het in nederland ook al nietquote:Op zondag 5 januari 2025 12:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is niet eens verleden tijd. Nee, dit gaat echt fout
Het = 3e persoon enkelvoud tegenwoordige tijd
3e persoon ev tt van gebeuren is gebeurt, stam + t.
Verleden tijd enkelvoud is gebeurde, dus het gebeurde snel.
Voltooid verleden tijd is gebeurd, dus het is gebeurd.
Bij twijfel moet je het werkwoord vervangen door 'lopen'. Het loopt, het liep, het is gelopen
nee, die blijven nog wel evenquote:Op zondag 5 januari 2025 11:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De sneeuw is weer weg. Dus de kerstspullen ook weer opgeborgen.
en het is ook niet belangrijk gelukkig. iedereen weet wat je bedoeldquote:
inmiddels aan het wegspoelen van de stortbuienquote:
niet witquote:
Daarom even deze opfrisser voor je helemaal wartaal gaat praten, net als van die tieners die overal Engelse woorden in gooien.quote:
Nog tot 13:00 code geel voor gladheid. Bij jou ook.quote:
Chai kaquote:Op zondag 5 januari 2025 12:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarom even deze opfrisser voor je helemaal wartaal gaat praten, net als van die tieners die overal Engelse woorden in gooien.
Ik blijf toch lekker thuis chillen.quote:Op zondag 5 januari 2025 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog tot 13:00 code geel voor gladheid. Bij jou ook.
Ondertussen is het in het tropische Zeeuws-Vlaanderen ruim 11 graden.
Ja NS Wormhole komt over een paar jaar.quote:Op zondag 5 januari 2025 12:30 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb wat gemist qua hoe moderne dienstregelingen werken of zo.
Ik ben in Breda op een Intercity Direct gestapt naar Amersfoort Schothorst via Rotterdam Centraal, Schiphol, Amsterdam Zuid, Duivendrecht, Hilversum, Amersfoort Centraal en Amersfoort Schothorst.
Misschien ben ik out of touch met wat "direct" tegenwoordig betekent. Maar ehh.
Ook in pers en internet zie je vaak tenenkrommende fautequote:Op zondag 5 januari 2025 12:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is niet eens verleden tijd. Nee, dit gaat echt fout
Het = 3e persoon enkelvoud tegenwoordige tijd
3e persoon ev tt van gebeuren is gebeurt, stam + t.
Verleden tijd enkelvoud is gebeurde, dus het gebeurde snel.
Voltooid verleden tijd is gebeurd, dus het is gebeurd.
Bij twijfel moet je het werkwoord vervangen door 'lopen'. Het loopt, het liep, het is gelopen
Jah ik hep du spellienkskontrolle van Weurt gedaan en die zij dad het okeej was dusjah.quote:Op zondag 5 januari 2025 12:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ook in pers en internet zie je vaak tenenkrommende faute
quote:Op zondag 5 januari 2025 12:32 schreef mschol het volgende:
ik heb, omdat ik alles toch had liggen en weggooien zonde was, maar appelbegneits gemaakt..
die gaan vanavond deels de vriezer in
Heel scherp dezequote:Op zondag 5 januari 2025 11:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is wellicht ook het probleem geweest.
NS is goed in terminologie zonder meerwaarde. Wel meer van die rare routes zonder aangeven dat dat absoluut niet de snelste route isquote:Op zondag 5 januari 2025 12:30 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben in Breda op een Intercity Direct gestapt naar Amersfoort Schothorst via Rotterdam Centraal, Schiphol, Amsterdam Zuid, Duivendrecht, Hilversum, Amersfoort Centraal en Amersfoort Schothorst.
NS Wormhole Direct+ Turbo Max naar Rotterdam stopt eerst op Dordrecht, Schubbekutteveen Zuid, Stadskanaal, Den Helder en Schiermonnikoog Oostquote:Op zondag 5 januari 2025 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja NS Wormhole komt over een paar jaar.
De trein naar Den Haag gaat vanaf hier nu via Schiphol en Leiden.quote:Op zondag 5 januari 2025 12:30 schreef DeZwabber het volgende:
Ja ik verbaasde me wel over het meanderende bijna stoptrein-esque tracé bij een IC Direct.quote:Op zondag 5 januari 2025 12:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
NS is goed in terminologie zonder meerwaarde. Wel meer van die rare routes zonder aangeven dat dat absoluut niet de snelste route is
doe dit in de ideeenbus bij de NS, hebben ze vast oren naarquote:Op zondag 5 januari 2025 12:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
NS Wormhole Direct+ Turbo Max naar Rotterdam stopt eerst op Dordrecht, Schubbekutteveen Zuid, Stadskanaal, Den Helder en Schiermonnikoog Oost
Wel toeslag betalen supplement speciaal kaartje reserveringsplicht god almightyquote:Op zondag 5 januari 2025 12:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
NS Wormhole Direct+ Turbo Max naar Rotterdam stopt eerst op Dordrecht, Schubbekutteveen Zuid, Stadskanaal, Den Helder en Schiermonnikoog Oost
ijzer schuiven >>>>> piepeltjes vervoerenquote:Op zondag 5 januari 2025 12:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja ik verbaasde me wel over het meanderende bijna stoptrein-esque tracé bij een IC Direct.
Tegen die tijd zijn ze wel ontdooid.quote:Op zondag 5 januari 2025 12:33 schreef mschol het volgende:
[..]
ze zijn bedorven als ik ze opstuur aan je, je komt maar langs
Wel netjes de toeslag betaald voor het HSL deel Rotterdam - Schiphol?quote:Op zondag 5 januari 2025 12:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja ik verbaasde me wel over het meanderende bijna stoptrein-esque tracé bij een IC Direct.
En mensen uit Groningen en Leeuwarden kunnen prima overstappen in Amersfoort. En dan als je een beetje met je ogen knijpt lijkt het dan net alsof we toch een hogesnelheidslijn naar het noorden hebben.quote:Op zondag 5 januari 2025 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel toeslag betalen supplement speciaal kaartje reserveringsplicht god almighty
Ik stapte in Rotterdam uit dus neh.quote:Op zondag 5 januari 2025 12:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wel netjes de toeslag betaald voor het HSL deel Rotterdam - Schiphol?
Ahhh ik d8 dat je het hele traject naar Amersfoort deedquote:Op zondag 5 januari 2025 12:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik stapte in Rotterdam uit dus neh.
dat ook maar als ze nu vertrekt is ze er vast ergens morgen of overmorgen, dan ligt er vast wel 1 of 2 nog in de koelkastquote:
nadeel is alleen dat zonder de Lelylijn je nog steeds alles via Zwolle hebt lopen.quote:Op zondag 5 januari 2025 12:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En mensen uit Groningen en Leeuwarden kunnen prima overstappen in Amersfoort. En dan als je een beetje met je ogen knijpt lijkt het dan net alsof we toch een hogesnelheidslijn naar het noorden hebben.
Lelylijn kan ook weer in de kliko.
NS wordt vaak geprezen, ook wel terecht als je naar onze buurlanden kijkt, maar als het op hoogwaardige verbindingen aan komt is het echt treurig jaquote:Op zondag 5 januari 2025 12:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
NS is goed in terminologie zonder meerwaarde. Wel meer van die rare routes zonder aangeven dat dat absoluut niet de snelste route is
Nee ik keek slechts in verbazing naar het bord dat claimde waar deze trein allemaal direct naartoe ging.quote:Op zondag 5 januari 2025 12:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ahhh ik d8 dat je het hele traject naar Amersfoort deed
ik zat op ns.nl te kijken.... maar t is ook de enige mogelijkheid via rotterdam...quote:Op zondag 5 januari 2025 12:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee ik keek slechts in verbazing naar het bord dat claimde waar deze trein allemaal direct naartoe ging.
Zitten wat slootjes tussen. Bruggetjes bouwen kost centjes.quote:Op zondag 5 januari 2025 12:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zat op ns.nl te kijken.... maar t is ook de enige mogelijkheid via rotterdam...
waarom ligt er geen lijn omhoog vanaf breda?
tunneltjes er onder door dan maarquote:Op zondag 5 januari 2025 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zitten wat slootjes tussen. Bruggetjes bouwen kost centjes.
Ik was misschien ook niet geheel serieus in mijn voorstel.quote:Op zondag 5 januari 2025 12:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
nadeel is alleen dat zonder de Lelylijn je nog steeds alles via Zwolle hebt lopen.
Wordt al jaren over gesteggeld om een lijn langs de A27 te leggen. Die zal er net als de Lelylijn nooit/niet snel komenquote:Op zondag 5 januari 2025 12:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zat op ns.nl te kijken.... maar t is ook de enige mogelijkheid via rotterdam...
waarom ligt er geen lijn omhoog vanaf breda?
die 2mtr wil ik hier!!quote:Op zondag 5 januari 2025 12:51 schreef mschol het volgende:
i knowquote:Op zondag 5 januari 2025 12:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik was misschien ook niet geheel serieus in mijn voorstel.
ah.... dus als de keuze er straks is omdat er wat geld is gevonden... zal de lijn van Breda naar Amersfoort er eerder zijn dan de Lelylijnquote:Op zondag 5 januari 2025 12:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wordt al jaren over gesteggeld om een lijn langs de A27 te leggen. Die zal er net als de Lelylijn nooit/niet snel komen
ik wil het ook hierquote:Op zondag 5 januari 2025 12:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hou het dan daar he ik wil het niet hier
ziet er uit als iets om openingen mee schoon te makenquote:Op zondag 5 januari 2025 12:54 schreef Ama het volgende:
@:essnhills (of iemand anders met zo'n dweil die ik had gekocht) heb jij dit ding er ook bij en zoja waar is dat voor eigenlijk?
[ link | afbeelding ]
Christus dan kom ik echt gewoon niet naar buiten. Gelukkig is dat niet hier.quote:Op zondag 5 januari 2025 12:51 schreef mschol het volgende:
en dan klagen we hier over sneeuw
rust op straatquote:
Volgens mij kan dat niet passen.quote:Op zondag 5 januari 2025 12:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ziet er uit als iets om openingen mee schoon te maken
Ik vind FOK mobiel zonder abonnement echt zwaar kut.quote:Op zondag 5 januari 2025 12:55 schreef Koen66 het volgende:
Zonder abo zie je mobiel best slecht wat advertentie is en wat een post
Zelfs toen ik lang geleden nog wel op de sneeuwballen leeftijd zat vond ik daar al geen ruk aanquote:
kinder gekraai en gelach... maar geen auto's.. geen haast...quote:
ik wil het wel eens meemaken, maar denk dat nederland dan plat gaatquote:
ja!!! dat wil ik ookquote:Op zondag 5 januari 2025 12:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil het wel eens meemaken, maar denk dat nederland dan plat gaat
daar is 5 cm al genoeg voorquote:Op zondag 5 januari 2025 12:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wandeling door de (verse) sneeuw terwijl de rest van de omgeving ook stapvoets moet, best fijnquote:Op zondag 5 januari 2025 12:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zelfs toen ik lang geleden nog wel op de sneeuwballen leeftijd zat vond ik daar al geen ruk aan
tot op zekere hoogte ja, maar ik bedoel eerder dat nederland hier gewoon totaal niet mee kan omgaan dat gewoon alle voorzieningen stoppen, stroomvoorziening, waterzuivering, allesquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 5 januari 2025 12:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oudjaarsavond in dichte witte sneeuw.quote:Op zondag 5 januari 2025 12:58 schreef mschol het volgende:
[..]
wandeling door de (verse) sneeuw terwijl de rest van de omgeving ook stapvoets moet, best fijn
toen konden we er nog enigsinds mee overweg, nu zou de hell losbreken omdat we beetje strenge winters niet meer gewend zijnquote:
Leuk voor een kwartiertje inderdaad, verder prefereer ik gewoon lekker weer met wandelen , graad of 17-20 ofzoquote:Op zondag 5 januari 2025 12:58 schreef mschol het volgende:
[..]
wandeling door de (verse) sneeuw terwijl de rest van de omgeving ook stapvoets moet, best fijn
Toen waren mensen nog iets zelfvoorzienender. Als de AH niet open is op Thuisbezorgd niet komt dan gaan we dood van de honger.quote:Op zondag 5 januari 2025 13:02 schreef mschol het volgende:
[..]
toen konden we er nog enigsinds mee overweg, nu zou de hell losbreken omdat we beetje strenge winters niet meer gewend zijn
Februari 21 is volgens mij de laatste keer dat we echt serieuze sneeuw hebben gehad hierquote:
Toen had je ook nog ijsvrij, nu moet je gewoon thuiswerkenquote:Op zondag 5 januari 2025 13:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen waren mensen nog iets zelfvoorzienender. Als de AH niet open is op Thuisbezorgd niet komt dan gaan we dood van de honger.
ik heb nog voor 3 maand blik en vriezer voerquote:Op zondag 5 januari 2025 13:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen waren mensen nog iets zelfvoorzienender. Als de AH niet open is op Thuisbezorgd niet komt dan gaan we dood van de honger.
2-3 dagen hierquote:Op zondag 5 januari 2025 13:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb nog voor 3 maand blik en vriezer voer
Weet ik niks meer vanquote:Op zondag 5 januari 2025 13:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Februari 21 is volgens mij de laatste keer dat we echt serieuze sneeuw hebben gehad hier
Huehuequote:Op zondag 5 januari 2025 12:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ziet er uit als iets om openingen mee schoon te maken
Kloptquote:Op zondag 5 januari 2025 13:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Februari 21 is volgens mij de laatste keer dat we echt serieuze sneeuw hebben gehad hier
Ja in ieder geval een keer flink sneeuw, want ik was 3 jaar geleden (dacht ik) in Nederland precies op de dag dat het zo sneeuwde.quote:Op zondag 5 januari 2025 13:20 schreef Koen66 het volgende:
3 jaar terug hadden we nog een serieuze winter periode toch
Twee dagen geen stroom en je kan de hele zooi wegflikkerenquote:Op zondag 5 januari 2025 13:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb nog voor 3 maand blik en vriezer voer
Wanneer was dat dan?quote:Op zondag 5 januari 2025 13:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja in ieder geval een keer flink sneeuw, want ik was 3 jaar geleden (dacht ik) in Nederland precies op de dag dat het zo sneeuwde.
Weekniksmeervanquote:Op 6 februari 2021 kon ons land zich voorbereiden op flinke sneeuwval in combinatie met veel wind. Sterker nog, het werd een officiële sneeuwstorm, de eerste sinds 9 januari 2010, genaamd Darcy. Er werd code rood door het KNMI afgekondigd en de gevolgen voor de maatschappij waren enorm
Ook een demente autist die door niemand serieus genomen wordtquote:Op zondag 5 januari 2025 13:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je begint een beetje op Mark Rutte te lijken Fles
ik hield het netjes en beschaafdquote:
euh.... grapjas... er ligt twee meter sneeuw buiten...quote:Op zondag 5 januari 2025 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Twee dagen geen stroom en je kan de hele zooi wegflikkeren
maar ik was het nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |