SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Die ochtend DJ's lullen ook altijd heel veel…quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is best een lang verhaal, vind ik.
Daar heb je een puntquote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:03 schreef MadMaster het volgende:
Duurde lang, sorry…
[..]
Die ochtend DJ's lullen ook altijd heel veel…
Dat moet je ook niet doen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:03 schreef Harrie het volgende:
klikte gewoon het top2000 topic aan BRRRRRRR
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:05 schreef livelink het volgende:
Volgens mij heeft @:DJ11 nog steeds niet door dat hij het topic sloot.
Geen punt hoor. Ik had niet in de gaten dat ik de lapo had.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:03 schreef MadMaster het volgende:
Duurde lang, sorry…
[..]
Die ochtend DJ's lullen ook altijd heel veel…
Niets zeggend bandje. Snel vergeten.quote:
Dat is een feitquote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:08 schreef livelink het volgende:
Altijd fijn als Bob Dylan zijn eigen nummers niet zingt.
We gaan over op de witte duiven!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:10 schreef MadMaster het volgende:
Rol die steen van het podium, klaar nu!
Ik dacht dat je aan de wijn ging.... witte druiven.quote:
Nee, helaas. Ik krijg op het moment hoofdpijn van wijn. Hopelijk is het een fase.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik dacht dat je aan de wijn ging.... witte druiven.
Livelink, glaasje Chardo…quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik dacht dat je aan de wijn ging.... witte druiven.
Aan het bier dan.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, helaas. Ik krijg op het moment hoofdpijn van wijn. Hopelijk is het een fase.
Ja, dat zou kunnen. Ik heb vanmiddag bij de lunch/diner twee glazen cava gedronken. Dat ging ook goed.quote:
Als je er Mentos bij doet snap ik de verwarring.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Niet te verwarren met Bruising Springsteen
Ik heb ook geen Suzan & Freek of Claudia gehoord. Daarentegen heb ik Blof op geen enkele manier kunnen ontlopenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:18 schreef DJ11 het volgende:
Ben er weer. Return Of The Eleven
Tijdens de Top 2000 is het mij gelukt om van m'n (werk)plek weg te lopen tijdens Suzan & Freek en tijdens Claudia de Breij, zonder de lijst erbij te houden. Ik wist dus niet dat die gedrochten werden gedraaid.
Het moest zo zijn.
Ik zou inmiddels in Nieuw Zeeland zitten. En nog niks hebben gevonden.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:18 schreef MadMaster het volgende:
Moest even graven van wie dit ook al weer was…
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou inmiddels in Nieuw Zeeland zitten. En nog niks hebben gevonden.
Ik vind Blöf een verademing in vergelijking bij S&F en Claudia.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb ook geen Suzan & Freek of Claudia gehoord. Daarentegen heb ik Blof op geen enkele manier kunnen ontlopen
Ik besef me nu dat ik geen 1 keer Blof heb gehoord tijdens de top 2000quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb ook geen Suzan & Freek of Claudia gehoord. Daarentegen heb ik Blof op geen enkele manier kunnen ontlopen
Ik heb veel niet gehoord.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ga je mond spoelen. Blöf en verademing in 1 zin kan niet hoor.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind Blöf een verademing in vergelijking bij S&F en Claudia.
I should be so luckyquote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:21 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik besef me nu dat ik geen 1 keer Blof heb gehoord tijdens de top 2000
Hier nog niet. Wel vind ik het koud.quote:
Echt wel, ik het zojuist gedaanquote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ga je mond spoelen. Blöf en verademing in 1 zin kan niet hoor.
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:26 schreef Symphonic het volgende:
Dit was wel een mooie afsluiter voor mij.
Dat was lekker afwisselend, lekker mapje wel![]()
Dank Melting, fijne avond nog
Dan ga ik zo even mijn nieuwe winterjas buiten testen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier nog niet. Wel vind ik het koud.
Dit jaar niet, toch?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:26 schreef livelink het volgende:
Deze heeft echt wel in de top2000 gestaan hoor Melting.
Nee, al een aantal jaren niet meer.quote:
Ik heb het zelfs binnen koud nu.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan ga ik zo even mijn nieuwe winterjas buiten testen.
Was niet de bedoeling om die te kopen, jassen zat, maar dat 50% korting label maakte het toch interessant…
Daar gaat het om. Nummers die dit jaar er niet in stonden.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, al een aantal jaren niet meer.
Ow, bijzonder…quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, al een aantal jaren niet meer.
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:31 schreef livelink het volgende:
Sinds ik begon met luisteren is het aantal luisteraars al verdubbeld. Ik begon met 156 luisteraars en nu waren het er al 321
Het stagneert wel wat nu.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:31 schreef livelink het volgende:
Sinds ik begon met luisteren is het aantal luisteraars al verdubbeld. Ik begon met 156 luisteraars en nu waren het er al 321
Komop Melting. Gooi er een eindsprint uit!quote:
Aan de kant, NPO Radio 2. Jullie tijd is geweest. Ga maar fijn weer de Bankzitters draaien.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:31 schreef livelink het volgende:
We krijgen deze maand vast de award voor best beluisterde radiostation.
Jij trekt ze aanquote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:31 schreef livelink het volgende:
Nou, alle eer gaat naar de dj's van dienst hoor.quote:
Rataplan en mijn jongere broertje zijn al ingeschakeld.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Komop Melting. Gooi er een eindsprint uit!
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:36 schreef livelink het volgende:
Loving Spoonfull - Summer in the city
Hoi Rataplan en broerquote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Rataplan en mijn jongere broertje zijn al ingeschakeld.
Hoe heet jouw broertje? Heating? Roasting? Cooking?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Rataplan en mijn jongere broertje zijn al ingeschakeld.
Freezingquote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hoe heet jouw broertje? Heating? Roasting? Cooking?
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hoe heet jouw broertje? Heating? Roasting? Cooking?
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:38 schreef MadMaster het volgende:
Staat dit ook al niet meer in de T2K?
Al sinds 2013 niet meerquote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:38 schreef MadMaster het volgende:
Staat dit ook al niet meer in de T2K?
Prettige avond/nacht verder MadMaster!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:40 schreef MadMaster het volgende:
Ik vond het weer plezant, maar ga er vandoor.
Dank en tot de volgende ronde…
Fijne avond nog.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:40 schreef MadMaster het volgende:
Ik vond het weer plezant, maar ga er vandoor.
Dank en tot de volgende ronde…
Lovin' Spoonful bedoelde je toch?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De vorige doelde ik op.
Dat is voor mij een ABC'tje voor die lijst…
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:45 schreef livelink het volgende:
Ik ben benieuwd in welke staat de 3 heren vannacht van het feest thuiskomen. Hun vorige feest was één van hen 'out' gegaan, zoals ze het zo mooi verwoordden.
Ik heb gezegd dat ik het niet op prijs stel als mijn huis ondergekotst wordt of als ik 112 moet bellen vannacht.
Ik heb soms het idee dat er tegenwoordig meer aandacht aan naam en etiket wordt besteedt dan aan het bier zelf. Maar deze zijn wel grappig, ja.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:44 schreef Melting het volgende:
Ik zit nu trouwens aan dit biertje:
[ afbeelding ]
Wel een originele naam, moet ik zeggen.
Die ik hiervoor had, was je gebasseerd op Smooth criminel van MJ:
[ afbeelding ]
Vond ik ook.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb soms het idee dat er tegenwoordig meer aandacht aan naam en etiket wordt besteedt dan aan het bier zelf. Maar deze zijn wel grappig, ja.
Ik vind het altijd knap dat jij tot het eind van de show gewoon normaal kunt blijven posten en draaien.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Vond ik ook.
Maar wel zwaar. Beide 11%.
Dat lukt nog wel. Maar dat ik niet praat tussendoor heeft een reden.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het altijd knap dat jij tot het eind van de show gewoon normaal kunt blijven posten en draaien.
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:51 schreef livelink het volgende:
Dit is een Kool and the Gang of Earth Wind and Fire-nummer
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:54 schreef livelink het volgende:
Brittney Spears - Hit me baby one more time
Vroeger waren er nog regels volgens mij hou oud een nummer mocht zijn voordat het in de top2000 kon.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:54 schreef Melting het volgende:
Deze heeft maar 1 keer in de T2000 gestaan. Alleen in 2007. Wel bijzonder dat deze niet in de top stond toen het een hit was.
Zouden ze opnieuw moeten instellen. Geen nummers uit het lopende jaar.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Vroeger waren er nog regels volgens mij hou oud een nummer mocht zijn voordat het in de top2000 kon.
Dat laatste ben ik het niet mee eens. Dan wordt het wel lastig om te bepalen welke versie er in mag staan.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zouden ze opnieuw moeten instellen. Geen nummers uit het lopende jaar.
En voer ook meteen in dat van elk nummer maar één versie in de lijst mag staan. Maar één keer Hallelujah, Always On My Mind, etc.
En van elke artiest maar 1 nummer.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zouden ze opnieuw moeten instellen. Geen nummers uit het lopende jaar.
En voer ook meteen in dat van elk nummer maar één versie in de lijst mag staan. Maar één keer Hallelujah, Always On My Mind, etc.
De versie die de meeste stemmen krijgt.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik het niet mee eens. Dan wordt het wel lastig om te bepalen welke versie er in mag staan.
Ik heb niet zoveel moeite met meerdere versies. Ook niet met meerdere nummers van 1 artiest. Wel zou ik een regel willen dat je per lijstje maar 1 nummer per artiest kunt opgeven. Dit om te voorkomen dat mensen bijv. 35 nummers van Blöf invullen (ik noem gewoon een willekeurige artiestquote:Op zondag 5 januari 2025 00:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De versie die de meeste stemmen krijgt.
NB: Direct nadelig voor Always On My Mind in de PSB-uitvoering. Zal dan nooit (meer) de lijst halen.
quote:Op zondag 5 januari 2025 00:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel moeite met meerdere versies. Ook niet met meerdere nummers van 1 artiest. Wel zou ik een regel willen dat je per lijstje maar 1 nummer per artiest kunt opgeven. Dit om te voorkomen dat mensen bijv. 35 nummers van Blöf invullen (ik noem gewoon een willekeurige artiest)
Geheel willekeurigquote:Op zondag 5 januari 2025 00:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel moeite met meerdere versies. Ook niet met meerdere nummers van 1 artiest. Wel zou ik een regel willen dat je per lijstje maar 1 nummer per artiest kunt opgeven. Dit om te voorkomen dat mensen bijv. 35 nummers van Blöf invullen (ik noem gewoon een willekeurige artiest)
quote:
quote:Op zondag 5 januari 2025 00:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Lijkt me Van Dik Hout. Ik hoor gelukkig geen A&DM
Nee, maar ik typte het al voordat anderen de kans hadden om te zingen. Maar inderdaad Van Dik Houtquote:Op zondag 5 januari 2025 00:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Lijkt me Van Dik Hout. Ik hoor gelukkig geen A&DM
Mocht je toch graag de Poema's willen horen en daar gratis Snelle bij willen, luister komende week dan heel veel naar Radio 2...quote:Op zondag 5 januari 2025 00:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, maar ik typte het al voordat anderen de kans hadden om te zingen. Maar inderdaad Van Dik Hout
Nou, Radio2 is weer uit mijn radio-lijst hoor. Die staat bij mij alleen aan tijdens de Top2000quote:Op zondag 5 januari 2025 00:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Mocht je toch graag de Poema's willen horen en daar gratis Snelle bij willen, luister komende week dan heel veel naar Radio 2...
Nooit gestaan ook volgens mij. Zelfs Martin Garrix (uit mijn hoofd) heeft daar geen verandering in gebracht.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:17 schreef Melting het volgende:
Dat deze plaat ook niet in de top 2000 staat!
quote:Op zondag 5 januari 2025 00:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Nooit gestaan ook volgens mij. Zelfs Martin Garrix (uit mijn hoofd) heeft daar geen verandering in gebracht.
Mensen trekken de neus op voor Eurodance. Het is al heel wat dat Haddaway erin stond / staat.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:17 schreef Melting het volgende:
Dat deze plaat ook niet in de top 2000 staat!
Ik zou Blue eigenlijk nooit als Eurodance bestempeld hebben.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Mensen trekken de neus op voor Eurodance. Het is al heel wat dat Haddaway erin stond / staat.
Eurodance is geen "echte muziek"...
quote:Op zondag 5 januari 2025 00:25 schreef livelink het volgende:
Ik geloof direct dat dit nooit in de top2000 heeft gestaan.
Wel een klassiekertje hoorquote:Op zondag 5 januari 2025 00:25 schreef livelink het volgende:
Ik geloof direct dat dit nooit in de top2000 heeft gestaan.
George Baker werd even het zwijgen opgelegd.quote:
Een afrekening in het muzikale circuit...quote:Op zondag 5 januari 2025 00:32 schreef Melting het volgende:
[..]
George Baker werd even het zwijgen opgelegd.
Nee, maar wel nat.quote:Op zondag 5 januari 2025 08:37 schreef Tjoent het volgende:
Goedemorgen Melting![]()
Is het in 't zonnige zuiden momenteel ook wit?
Aha. Hier, rechts van het midden, is het een witte wereld. Ligt best een flinke laag sneeuw.quote:
Mooi om een wandeling te maken?quote:Op zondag 5 januari 2025 08:41 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Aha. Hier, rechts van het midden, is het een witte wereld. Ligt best een flinke laag sneeuw.
Niet genoeg om een sneeuwpop te maken, maar toch.
Nee, dan pleur ik natuurlijk weer op m'n reetquote:Op zondag 5 januari 2025 08:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Mooi om een wandeling te maken?
Of vind je het daar te koud voor?
quote:Op zondag 5 januari 2025 08:45 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Nee, dan pleur ik natuurlijk weer op m'n reet![]()
Gisteren had ik al 17,5km gelopen en totaal in 4 dagen 60km dus dan maar ff iets minder vandaag.
M'n vader pesten ohnee gezelschap houden en hij maakt zondags altijd verse stoofperen dus heb ik 't lekker makkelijk.quote:
quote:Op zondag 5 januari 2025 08:51 schreef Tjoent het volgende:
[..]
M'n vader pesten ohnee gezelschap houden en hij maakt zondags altijd verse stoofperen dus heb ik 't lekker makkelijk.
Jij nog plannen?
Beetje zoals dit dusquote:Op zondag 5 januari 2025 08:53 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat zijn goede plannen.
Ik laat mijn vader vandaag met rust.
Ik ga zo eerst de was van gisteren opruimen, en daarna ga ik beginnen aan een nieuwe legpuzzel.
quote:Op zondag 5 januari 2025 08:56 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Beetje zoals dit dus![]()
[ afbeelding ]
Fijne dag gewenst
Oei.... dan had hij wel veel gedronken.quote:Op zondag 5 januari 2025 09:25 schreef livelink het volgende:
Ik kom vanochtend nietsvermoedend naar beneden, ligt daar iemand op de bank te slapen. Ik had boven twee bedden opgemaakt voor de logees, maar 1 bleek dus niet meer in staat te zijn geweest boven te komen. Hij is hier met de auto naar toe gekomen gisteren en ik heb hem net toch maar gezegd dat hij van mij de eerstkomende uren niet naar huis mag rijden.
Tja, niet zichtbaar in ieder geval. Soms moet je niet alles willen weten.quote:Op zondag 5 januari 2025 09:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Oei.... dan had hij wel veel gedronken.
Maar ze zijn allemaal veilig thuis gekomen, en niemand is ziek geweest?
quote:Op zondag 5 januari 2025 09:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, niet zichtbaar in ieder geval. Soms moet je niet alles willen weten.
quote:Op zondag 5 januari 2025 11:59 schreef livelink het volgende:
Pubers zijn tijdelijk opgerot. Op het laatst zaten er 4 in de woonkamer druk te zijn, maar nu dus naar elders.
Even tijd voor muziek!
Ja, zeker 1 komt later nog terug, want die mag van mij nog niet rijden en zijn auto staat nog hier. De andere twee verwacht ik niet meer terug.quote:Op zondag 5 januari 2025 12:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goedemiddag, opgerot als 'even het huis uit'?
Later zijn ze je er dankbaar voor...quote:Op zondag 5 januari 2025 12:12 schreef livelink het volgende:
Af en toe moet ik wel even de strenge moeder uithangen. Ook al zijn ze inmiddels 19, 20 jaar.
Van mijn buurman, die in een orkest trompet speelt.quote:
Laat je verrassen, zou ik zeggen. Hoe laat begint het?quote:Op zondag 5 januari 2025 12:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van mijn buurman, die in een orkest trompet speelt.
Geen idee wat ze gaan spelen, maar hij vroeg of we langs wilden komen.
Het is dan een mooie gelegenheid om de nieuwe concertzaal te bezoeken...
Om 14.30 uur, maar ik moet er wat eerder zijn.quote:Op zondag 5 januari 2025 12:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Laat je verrassen, zou ik zeggen. Hoe laat begint het?
Prima, dan ga ik daarna ook maar eens aan het huishouden beginnen. En de kerstboom aftuigenquote:Op zondag 5 januari 2025 12:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om 14.30 uur, maar ik moet er wat eerder zijn.
Zo meteen even lunchen en dan langzaam op pad.
Moet ook nog wat boodschappen doen...
Ik draai dus nog ongeveer een kwartiertje.
De kerstboom gaat hier ook weer naar de zomerstalling straks.quote:Op zondag 5 januari 2025 12:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Prima, dan ga ik daarna ook maar eens aan het huishouden beginnen. En de kerstboom aftuigen
Graag gedaan, jij succes met aftuigen.quote:Op zondag 5 januari 2025 12:56 schreef livelink het volgende:
Dat was lekker, MadMaster. Dank je wel en veel plezier met je concert!
quote:Op zondag 5 januari 2025 12:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Graag gedaan, jij succes met aftuigen.
Pubers én kerstboom...
Dat zou wel gaaf zijnquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:20 schreef Harrie het volgende:
Hoe laat draait @:ToT weerhoorde dat die zijn come-back weer ging maken
Vooraf-track rond 18:56:30 uur.quote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Eleven At Seven On The Eighth
Dat is niet helemaal wat ik er in hoorquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:01 schreef DJ11 het volgende:
De midweekse uitzending begint met:The Shamen - Ebeneezer Goode (Beatmasters mix)
Goedenavondquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal wat ik er in hoor![]()
Goedenavond
Zekerquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Draai je ook iets van Elvis op z’n verjaardag?
Mijnheer Jonesquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
ZekerEn het is ook nog de geboortedag van een andere bekende artiest; die komt ook langs.
Goedenavond, trouwens
Hij was bij Jools met oud en nieuw. Het was echt beschamend…quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:15 schreef DJ11 het volgende:
Deze bleek ik heel 2024 niet te hebben gedraaid, schandeMarc Almond - Jacky (single mix)
Z'n stem is nogal wobbly tegenwoordig, je moet ervan houdenquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hij was bij Jools met oud en nieuw. Het was echt beschamend…
Dat moeten ze echt nooit meer doen.
Het was knettervals en hij was behoorlijk onder invloed ook.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Z'n stem is nogal wobbly tegenwoordig, je moet ervan houden
quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:16 schreef Shii het volgende:
Goedenavond, ik was al even aan het luisteren, maar had me nog niet gemeld hier.
Beter laat dan nooitquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:23 schreef livelink het volgende:
Ondertussen pak ik even mijn zeer verlate kerstpakket uit.
Die versie is ook mooi, maar dit origineel wordt veel te weinig gedraaidquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:23 schreef DJ11 het volgende:
Het eerste verzoekje komt van Symphonic. Aangezien het winter is, viel de keuze niet op Donna Summer:Jon & Vangelis - State Of Independence
Ze hebben gewacht tot er sneeuw op komst was?quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:23 schreef livelink het volgende:
Ondertussen pak ik even mijn zeer verlate kerstpakket uit.
Daar ben ik het op zich wel mee eens. Als ik dit nummer ergens hoor, is het altijd de Summer-versie.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die versie is ook mooi, maar dit origineel wordt veel te weinig gedraaid
Ik was er niet op het kerstfeest, dus dat liep allemaal wat vertraging op.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze hebben gewacht tot er sneeuw op komst was?
Ik hoor hier gelukkig geen appelsapje in…quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:25 schreef Shii het volgende:
Ik kan dit niet meer luister zonder de Mama Appelsap te horen.
Ik had afgelopen maandag de kerst/nieuwjaarsborrel.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was er niet op het kerstfeest, dus dat liep allemaal wat vertraging op.
Cover van een nummer van Neil Young, maar behoorlijk verbouwd.quote:
Vandaar dat het me zo bekend voorkwamquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Cover van een nummer van Neil Young, maar behoorlijk verbouwd.
En bewust achter de vorige plaat aan gedraaid. Het viel me op dat de vibe overeenkomt
Gisterenmiddag hadden wij de nieuwjaarsborrel, maar daar ben ik ook niet geweest.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik had afgelopen maandag de kerst/nieuwjaarsborrel.
Dat doe ik volgend jaar ook niet meer.
Ja dat viel wel meteen op ja. Ze hebben er goed naar geluisterdquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:39 schreef DJ11 het volgende:
Keane heeft de sound van Ashes To Ashes geleend voor deze single. Ik heb heel recent nog de originele versie gedraaid, dus deze keer een licht geremixte variant:Keane - Better Than This (Stuart Price remix)
Ik heb er echt de pest aan, en nu weet ik weer waaromquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Gisterenmiddag hadden wij de nieuwjaarsborrel, maar daar ben ik ook niet geweest.
Als ze het voor mij doet kan ze zich de moeite besparenquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:41 schreef DJ11 het volgende:
Overigens schijnt Stuart Price weer samen met Madonna in de studio te zitten. Dat leverde in de jaren 00 het succesvolle album Confessions On A Dancefloor op, toch één van haar betere werkjes. We zullen zien
quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als ze het voor mij doet kan ze zich de moeite besparen
Welke is dat? Thank You For Being A Friend?quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat lijkt dit toch op z’n liedje van Golden Girls
Yupquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Welke is dat? Thank You For Being A Friend?
Dat heeft het ook zeker welquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:53 schreef DJ11 het volgende:
Dit heeft ook wel Alphaville en Modern Talking-vibes, vind ik
Weet ik. We hebben een gedeelde liefde voor dit liedje. Ik heb het op 7-inch in de kast liggen. De b-kant is volgens mij een live-versie.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit had zo een verzoekje van mij kunnen zijn
Ik heb het op een Twee-meter-sessie cd. Live erg mooi.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:59 schreef DJ11 het volgende:
Bijna een jaar geleden alweer, mocht zo onderhand wel weer eens. Blijft namelijk een heerlijk liedje.James - Sit Down
Ik moet gewoon aan de Heidezangers denken nuquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:03 schreef DJ11 het volgende:
De langste titel van de avond, het kortste liedje:The Everly Brothers - When It's Night-Time In Italy It's Wednesday Over Here
Hierna: nieuwe muziek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |