SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Die ochtend DJ's lullen ook altijd heel veel…quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is best een lang verhaal, vind ik.
Daar heb je een puntquote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:03 schreef MadMaster het volgende:
Duurde lang, sorry…
[..]
Die ochtend DJ's lullen ook altijd heel veel…
Dat moet je ook niet doen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:03 schreef Harrie het volgende:
klikte gewoon het top2000 topic aan BRRRRRRR
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:05 schreef livelink het volgende:
Volgens mij heeft @:DJ11 nog steeds niet door dat hij het topic sloot.
Geen punt hoor. Ik had niet in de gaten dat ik de lapo had.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:03 schreef MadMaster het volgende:
Duurde lang, sorry…
[..]
Die ochtend DJ's lullen ook altijd heel veel…
Niets zeggend bandje. Snel vergeten.quote:
Dat is een feitquote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:08 schreef livelink het volgende:
Altijd fijn als Bob Dylan zijn eigen nummers niet zingt.
We gaan over op de witte duiven!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:10 schreef MadMaster het volgende:
Rol die steen van het podium, klaar nu!
Ik dacht dat je aan de wijn ging.... witte druiven.quote:
Nee, helaas. Ik krijg op het moment hoofdpijn van wijn. Hopelijk is het een fase.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik dacht dat je aan de wijn ging.... witte druiven.
Livelink, glaasje Chardo…quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik dacht dat je aan de wijn ging.... witte druiven.
Aan het bier dan.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, helaas. Ik krijg op het moment hoofdpijn van wijn. Hopelijk is het een fase.
Ja, dat zou kunnen. Ik heb vanmiddag bij de lunch/diner twee glazen cava gedronken. Dat ging ook goed.quote:
Als je er Mentos bij doet snap ik de verwarring.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Niet te verwarren met Bruising Springsteen
Ik heb ook geen Suzan & Freek of Claudia gehoord. Daarentegen heb ik Blof op geen enkele manier kunnen ontlopenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:18 schreef DJ11 het volgende:
Ben er weer. Return Of The Eleven
Tijdens de Top 2000 is het mij gelukt om van m'n (werk)plek weg te lopen tijdens Suzan & Freek en tijdens Claudia de Breij, zonder de lijst erbij te houden. Ik wist dus niet dat die gedrochten werden gedraaid.
Het moest zo zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |