SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat plaatje in de OP
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Oh man die TT
Het irritantst zijn die mensen die vragen of ik die tekenfilm ken
Ja wel eens van gehoord ja
:')![]()
Ik heb het ff gegoogled, die kop komt me bekend voor maar ik heb er nog nooit een aflevering van gezien.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oh man die TT
Ja wel eens van gehoord ja![]()
Jullie zijn duidelijk geen 90s kids.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oh man die TT
Ja wel eens van gehoord ja
Hey Arnold was mijn leven![]()
![]()
ik ben 90s kid schat, ben wel geboren in 80s schatquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:08 schreef roos94 het volgende:
[..]
Jullie zijn duidelijk geen 90s kids.
Hey Arnold was mijn levenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025sinterklaaskapoentje
![]()
Ik vond hem ook heel leuk hoor. En nog steeds.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:08 schreef roos94 het volgende:
[..]
Jullie zijn duidelijk geen 90s kids.
Hey Arnold was mijn leven:')![]()
Vertel ons meerquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:09 schreef Paul het volgende:
[..]
ik ben 90s kid schat, ben wel geboren in 80s schatOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
vroeger had je nog geen internet en ik had bandjes en dan kon je radio opnemenquote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik was meer van Websterquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb het ff gegoogled, die kop komt me bekend voor maar ik heb er nog nooit een aflevering van gezien.![]()
Of is Hey Arnold niet dat andere negerkindje?![]()
Dis nis wokequote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Of is Hey Arnold niet dat andere negerkindje?
@Politie![]()
Maar o wee als ze vast bleven zitten dan had je een wirwarquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:10 schreef Paul het volgende:
[..]
vroeger had je nog geen internet en ik had bandjes en dan kon je radio opnemenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
klopt mammie dan was het stukquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar o wee als ze vast bleven zitten dan had je een wirwarWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Nog meer, vertel ons alles!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:10 schreef Paul het volgende:
[..]
vroeger had je nog geen internet en ik had bandjes en dan kon je radio opnemenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.sinterklaaskapoentje
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:14 schreef mascara-klodder het volgende:
Jullie hebben het over een tekenfilm
Vrij matig dit.:')![]()
Moet toch weg
Maar vertel de rest alles!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ik klik geen linkjes aan meer van jouquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik klik geen linkjes aan meer van jou
Doe ik bijna nooit linkjes aanklikkenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik klik geen linkjes aan meer van jouWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
#metoo maar ben er gisteren ingetraptquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe ik bijna nooit linkjes aanklikken![]()
![]()
o jee en wat kreeg je te horen/zien?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
#metoo maar ben er gisteren ingetraptWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vraag het kapoentje maar. Weet de naam nieteens meer.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
o jee en wat kreeg je te horen/zien?
Wilde het verdringen.![]()
Nee, dat laat maarquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Vraag het kapoentje maar. Weet de naam nieteens meer.
Wilde het verdringen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Was iets wat ik leuk vond maar kloddertje nietquote:
Lekker bakkie, is wel weer tijd voor
Kan gebeuren, niet iedereen vindt hetzelfde leuk natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Was iets wat ik leuk vond maar kloddertje nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Was iets wat ik leuk vond maar kloddertje niet![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Hier hangt liefde in de lucht
![]()
Ik vraag me ook af wat maar dat mogen we niet besprekenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Heeft ie iemand doodvermoord ofzo:')![]()
Denk het.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Heeft ie iemand doodvermoord ofzo
Maar Mario mag niks zeggen hierover.sinterklaaskapoentje
![]()
GMTAquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af wat maar dat mogen we niet bespreken![]()
![]()
En hebben jullie al sneeuw gezien. Het is hier hartstikke grijs, maar geen sneeuwWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja klopt van voor de verandering uit 2019quote:Op zaterdag 4 januari 2025 14:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Omdat ze daar de oude big tasty hebben waar @:dr.Mikey groot fan van isThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.sinterklaaskapoentje
![]()
Geen vlokje te zienquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:31 schreef Dotteke het volgende:
En hebben jullie al sneeuw gezien. Het is hier hartstikke grijs, maar geen sneeuw:')![]()
Ik woon in het zuidwesten. Zien hier helemaal nooit iets.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:31 schreef Dotteke het volgende:
En hebben jullie al sneeuw gezien. Het is hier hartstikke grijs, maar geen sneeuw![]()
En de mc rib hebben ze daar ook nog maar niet zo fan van.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Geen regen, geen zon, geen vorst, geen storm, geen hagel, geen sneeuw?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik woon in het zuidwesten. Zien hier helemaal nooit iets.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Deze man heeft geen voetbalverstand maar wel smaakquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja klopt van voor de verandering uit 2019![]()
![]()
Hier ook niet, maar het wordt al wel weer donker buiten.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vroeger wel met tvquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:31 schreef Dotteke het volgende:
En hebben jullie al sneeuw gezien. Het is hier hartstikke grijs, maar geen sneeuw
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Zon juist wel. Ik waan me hier soms in Spanje terwijl jullie naar grijze lucht kijkenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen regen, geen zon, geen vorst, geen storm, geen hagel, geen sneeuw?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2025 15:34:10 ]![]()
O ja, dat was vroeger met die beeldbuis tv's en dan zat je net in een leuke film hoppa weg allesquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vroeger wel met tv
[ afbeelding ]
Vanmorgen lag een beetje sneeuwquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:31 schreef Dotteke het volgende:
En hebben jullie al sneeuw gezien. Het is hier hartstikke grijs, maar geen sneeuw"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Lekker toch. ALs je dan sneeuw wilt zien gewoon ff naar een andere gedeelte van Nederland gaanquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zon juist wel. Ik waan me hier soms in Spanje terwijl jullie naar grijze lucht kijkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hier in Nederland was de Big Tasty elke keer weg en kwam die weer terug. en nu hebben ze de single big tasty en de double maar beide zijn kleiner en anders dan hoe die vroeger was in België en Duitsland heb je de originele nog wel.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Deze man heeft geen voetbalverstand maar wel smaakThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
O lekker, hier niet. Auto's wel helemaal dichtgevroren maar geen sneeuwquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er komt zelfs vanavond en vannacht nog meer aan over het hele landquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, hier niet. Auto's wel helemaal dichtgevroren maar geen sneeuw
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik ben nog aan het bijkomen van Drentequote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker toch. ALs je dan sneeuw wilt zien gewoon ff naar een andere gedeelte van Nederland gaan![]()
![]()
Echt?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Er komt zelfs vanavond en vannacht nog meer aan over het hele land![]()
O, we gaan het zien, heb er wel zin in een pak sneeuwquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Er komt zelfs vanavond en vannacht nog meer aan over het hele landWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ookquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, we gaan het zien, heb er wel zin in een pak sneeuw![]()
![]()
Het is nu echt een gigantisch laffe hap!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
hier in Nederland was de Big Tasty elke keer weg en kwam die weer terug. en nu hebben ze de single big tasty en de double maar beide zijn kleiner en anders dan hoe die vroeger was in België en Duitsland heb je de originele nog wel.![]()
Er was toen ook een guy in Nederland die had net voor de verandering alle big tasty”s opgekocht en ingevroren zodat hij nog een paar jaar vooruit kon die zou inmiddels wel door zijn voorraad heen zijn.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Geen idee hoeveel er gaat vallen en of het lang blijft liggenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, we gaan het zien, heb er wel zin in een pak sneeuw
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
Jaa ik wil ook sneeuw!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel er gaat vallen en of het lang blijft liggen
[ afbeelding ]
Zolang dat er maar niet voor zorgt dat de trein niet rijden:')![]()
Ieuwwww. Alhoewel ik ook de resten van mijn BigKingXXL de magnetron in pleur.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er was toen ook een guy in Nederland die had net voor de verandering alle big tasty”s opgekocht en ingevroren zodat hij nog een paar jaar vooruit kon die zou inmiddels wel door zijn voorraad heen zijn.
@roos94 lees je mee?![]()
![]()
Even gekeken, morgen ochtend heel vroeg zie ik.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Even kijken of het bij jou ook komtquote:
https://www.buienradar.nl/nederland/neerslag/sneeuwradar/24uursWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Start in de nacht tot in de middagquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even gekeken, morgen ochtend heel vroeg zie ik.![]()
Gewoon een mooi laagje sneeuwquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jaa ik wil ook sneeuw!
Zolang dat er maar niet voor zorgt dat de trein niet rijdenZonnetje erbij..
Mc Donalds voer kun je ook jarenlang in je jaszak bewaren zonder dat er wat mee gebeurt hoor!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er was toen ook een guy in Nederland die had net voor de verandering alle big tasty”s opgekocht en ingevroren zodat hij nog een paar jaar vooruit kon die zou inmiddels wel door zijn voorraad heen zijn.![]()
![]()
quote:
Oh, dat valt ook wel mee, ff wat met bol.com regelen.. gaat beter op de pc dan op telefoonquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:42 schreef ToT het volgende:
Dat vreten bevat meer conserveringsmiddelen dan het lijk van Toetanchamon.![]()
![]()
Mooi, ik dan ga ik morgen gelijk een rondje met de scoot. Normaal ging ik een eind lopen, dat gaat niet meer. Maar rollende door de sneeuw als het nog schoon is en bereden is prachtigquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Start in de nacht tot in de middagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tegenvaller.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:42 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oh, dat valt ook wel mee, ff wat met bol.com regelen.. gaat beter op de pc dan op telefoon
Net als sneeuw.![]()
Ow jij bent de reden dat die mummie z'n piemel kwijt is?quote:
(True story; dat ding is verdwenen!)
![]()
In de middag zal het al wel te warm zijn inmiddels voor sneeuwquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi, ik dan ga ik morgen gelijk een rondje met de scoot. Normaal ging ik een eind lopen, dat gaat niet meer. Maar rollende door de sneeuw als het nog schoon is en bereden is prachtig![]()
Ik had een kek plankje besteld, veel te duur, veel te klein, dus geannuleerd, of eigenlijk geweigerd aan de deur. En nu krijg ik een betalingsherrinering. Dus ff babbelen met bolquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Tegenvaller.
Net als sneeuw.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja, vooral de aardbeiquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
En de milkshakes zijn ook lekker daar![]()
![]()
Mini vindt de shakes en frietjes bij KFC lekkerder.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
En de milkshakes zijn ook lekker daar![]()
Kinderen zijn er sowieso wel dol opquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel!En voor Mini-ToT is het de favoriete tussenstop als we naar zijn oma gaan.
Ik had vanmiddag zin in een McKroket en een double quarter pounder.. maar het is zo duur tegenwoordig
Kersen maar die hebben ze niet, ze hadden wel een tijdje de kokosquote:
Niet zo zeikenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:45 schreef _UserName_ het volgende:
Ik had vanmiddag zin in een McKroket en een double quarter pounder.. maar het is zo duur tegenwoordig![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik wilde als kind alleen maar dat speeltje in de happy mealquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel!En voor Mini-ToT is het de favoriete tussenstop als we naar zijn oma gaan.
Echt ja.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:45 schreef _UserName_ het volgende:
Ik had vanmiddag zin in een McKroket en een double quarter pounder.. maar het is zo duur tegenwoordig
Tja een broodje shoarma kost ook kapitalen tegenwoordig.sinterklaaskapoentje
![]()
Terechte klacht. 8 euro voor een fastfood burgerquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:45 schreef _UserName_ het volgende:
Ik had vanmiddag zin in een McKroket en een double quarter pounder.. maar het is zo duur tegenwoordig:')![]()
Nooit daar geprobeerd.. misschien ook eens testenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini vindt de shakes en frietjes bij KFC lekkerder.
Ben daar echt jaren geleden geweest, toen zat ie net in Groningen vlakbij de mediamarkt en ikea"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Tikt wel aan idd..quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:45 schreef _UserName_ het volgende:
Ik had vanmiddag zin in een McKroket en een double quarter pounder.. maar het is zo duur tegenwoordig"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:46 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT noemde McDonalds vroeger "De patatletter" .![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:47 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb voor het eerst bij de Mac gegeten toen ik er ging werken volgens mij!
![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Was die van chocoladequote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow jij bent de reden dat die mummie z'n piemel kwijt is?
(True story; dat ding is verdwenen!)
Ik ben altijd vroeg wakker, dus dat komt wel goedquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
In de middag zal het al wel te warm zijn inmiddels voor sneeuwWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar ga ik voormijzelf geen geld aan uit gevenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ach, de McDrive is wel handig tijdens lange ritten.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar ga ik voormijzelf geen geld aan uit geven![]()
De BK was een openbaringquote:![]()
Junior Whoppers![]()
Verder heeft de KFC me niet veel goeds gedaan toen ik die ontdekte omdat ik er praktisch naast woonde![]()
![]()
Hoeft ook nietquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar ga ik voormijzelf geen geld aan uit geven
Jij?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hebben jullie nog leuke weekendplannen?![]()
Straks lekker chillen met @Lovelyquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hebben jullie nog leuke weekendplannen?![]()
![]()
Hey Homijn, je hebt het weer overleefdquote:
Hapjes en drankjesquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Straks lekker chillen met @:LOvely
Vind het niet lekker.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, de McDrive is wel handig tijdens lange ritten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ga zo bij mijn dochter patat eten. De meisjes van mijn zoon zijn daar ook.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hebben jullie nog leuke weekendplannen?
En mij zoon komt daar straks ookWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Vanavond film kijken en bier drinken met een vriendquote::')![]()
Je zou gaan schoonmakenquote:
![]()
Awwh gezelligquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ga zo bij mijn dochter patat eten. De meisjes van mijn zoon zijn daar ook.
En mij zoon komt daar straks ook:')![]()
Welke film?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vanavond film kijken en bier drinken met een vriend![]()
Laatste aflevering van chucky afkijken.. helaas geen seizoen 3
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
Hij komt altijd met jaren 80 films op zn USB-stick. En anders wil ik Skunk wel zien maar die is niet zo gezellig begreep ik.quote::')![]()
Man3quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:55 schreef Lovely het volgende:
Laatste aflevering van chucky afkijken.. helaas geen seizoen 3![]()
![]()
Police Academyquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij komt altijd met jaren 80 films op zn USB-stick. En anders wil ik Skunk wel zien maar die is niet zo gezellig begreep ik.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Hebben we wel eens gezien maar die is echt te slechtquote:
Zo slecht dat het goed isquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hebben we wel eens gezien maar die is echt te slecht![]()
![]()
Is hetzelfde verdriet als Ciske de Rat en American History X.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij komt altijd met jaren 80 films op zn USB-stick. En anders wil ik Skunk wel zien maar die is niet zo gezellig begreep ik.
Het is maar waar je zin in hebt![]()
![]()
Beide topflms!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Is hetzelfde verdriet als Ciske de Rat en American History X.
Het is maar waar je zin in hebtTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Coming to Americaquote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:00 schreef mascara-klodder het volgende:
Mijn favoriete film uit de jaren '80 is en blijft Sea Of Love![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
CNN bericht over de toestand in ChinaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Die moet je met een leuke man bekijkenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:00 schreef mascara-klodder het volgende:
Mijn favoriete film uit de jaren '80 is en blijft Sea Of Love
We hadden het over favo films uit de jaren 80 tochquote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken?![]()
![]()
Is er blijkbaar daar al op geweest, dus misschien komt seizoen 3 ook nog wel op videolandquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ohja dat zou kunnenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is er blijkbaar daar al op geweest, dus misschien komt seizoen 3 ook nog wel op videoland![]()
Ohhh wist niet dat je zo'n slechte smaak had als dat je favoriete film isquote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
We hadden het over favo films uit de jaren 80 toch![]()
![]()
Was toch prachtigquote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohhh wist niet dat je zo'n slechte smaak had als dat je favoriete film is![]()
![]()
Leuk!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Straks lekker chillen met @:LOvely![]()
![]()
Goed bezigquote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:08 schreef ToT het volgende:
Zo, lading groenvoer en andere gezonde meuk bij Appie gehaald.![]()
![]()
Awwquote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:10 schreef mascara-klodder het volgende:
Moest even zoeken maar puppy-Jeroen toen ze nog Jeroentje heette 🥰
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
Eindelijk iemand die 'm kan waarderenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:10 schreef Shii het volgende:
[..]
Blijft geweldig, die heb ik al tig keer gezien.![]()
![]()
The naked gun films![]()
Juli dit jaar komt een reboot uit, met Liam Neeson
Cause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
Aahwwquote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:10 schreef mascara-klodder het volgende:
Moest even zoeken maar puppy-Jeroen toen ze nog Jeroentje heette 🥰
[ link | afbeelding ]
:')sinterklaaskapoentje
![]()
Is dat de zoon van Leslie of zo?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:11 schreef MizzezAmy het volgende:
The naked gun films![]()
Juli dit jaar komt een reboot uit, met Liam Neeson:')![]()
Nou, ze gaan er achteraan want ze zijn het wel eens dat het erg lang duurt dat het artikel terug is bij de verzender (12 december aan de deur geweigerd).. Track and trace zegt dat ie terug is naar verzender. Wat een gedoe om zo'n kutplankje... JYSK daarentegen..
Ohjaquote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:11 schreef MizzezAmy het volgende:
The naked gun films![]()
Juli dit jaar komt een reboot uit, met Liam NeesonBehalve deel 1 was dat in de jaren 90 toch?
![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:01 schreef Dotteke het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
CNN bericht over de toestand in Chinaquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe ik bijna nooit linkjes aanklikken
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
En Police Academy en The Naked Gun.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die 'm kan waarderen![]()
![]()
Nielsen en Neeson. Ja het zou kunnenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is dat de zoon van Leslie of zo?
Cause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
Oh lol las het verkeerdquote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nielsen en Neeson. Ja het zou kunnen
Ja zo te zien welquote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
OhjaBehalve deel 1 was dat in de jaren 90 toch?
Naja, misschien doet hij het geweldig goed.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:13 schreef JustinK het volgende:
Liam Neeson in actiefilms![]()
Als vervanger van Leslie Nielsen
Ik ben wel benieuwd iig, misschien dat de actie ook wel de boventoon gaat voeren.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Is toch al dood en vergeten. Nicole en Larry niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:14 schreef Shii het volgende:
Alleen jammer dat O.J. Simpson er in meespeelt.![]()
Niemand is beter dan Leslie Nielsen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja, misschien doet hij het geweldig goed.
Ik ben wel benieuwd iig, misschien dat de actie ook wel de boventoon gaat voeren.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja het zal wel anders worden.
Niemand is zo droog als Leslie NielsenEens, geweldige humor vind ik datquote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:17 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Niemand is beter dan Leslie Nielsen.
Geen linkjes van hier.quote:
Ik zat een paar dagen geleden een filmpje op Youtube te kijken over Amerikaanse politiek, en iemand zei er onder: "I picked a bad week to stop sniffing glue........"quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja het zal wel anders worden.
Niemand is zo droog als Leslie Nielsen
Dus ik zei: "Don't call me Shirley."![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zat een paar dagen geleden een filmpje op Youtube te kijken over Amerikaanse politiek, en iemand zei er onder: "I picked a bad week to stop sniffing glue........"
Dus ik zei: "Don't call me Shirley."![]()
![]()
Oeps, dat wordt anders natuurlijkquote:
Een ex-vriendin vond het "Poep en pies niveau van humor".quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:17 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Niemand is beter dan Leslie Nielsen.
Niet dat zij ooit een leuk grapje heeft gemaakt ik die 2,5 jaar dat ik een relatie met haar had.![]()
![]()
Die relatie was een grap zeker?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Een ex-vriendin vond het "Poep en pies niveau van humor".
Niet dat zij ooit een leuk grapje heeft gemaakt ik die 2,5 jaar dat ik een relatie met haar had.![]()
![]()
Allebei topquote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hoe is die?
En Missing You was wel de moeite waard?♡♡♡♡![]()
/r woooooooshquote:
Serie is als je iets achter elkaar doet / kijkt, parallel is naast elkaar.
En aangezien ik 2 monitoren en een tv hier naast elkaar heb staan....![]()
![]()
Ja daar snap ik niks vanquote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Series_and_parallel_circuits
♡♡♡♡![]()
[quote]Op zaterdag 4 januari 2025 16:21 schreef ToT het volgende:
[..]
/r wooooooosh
En aangezien ik 2 monitoren en een tv hier naast elkaar heb staan....
[/quot
Zag t linkje van justink
Ook nog kwootverkl9ot
Ik geef t op♡♡♡♡![]()
Heb je een hele serie aan parallellen?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:21 schreef ToT het volgende:
[..]
/r wooooooosh
En aangezien ik 2 monitoren en een tv hier naast elkaar heb staan....![]()
![]()
Ik kijk meerdere series parallel!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb je een hele serie aan parallellen?![]()
![]()
Neuh, de tv staat vooral voor Mini-ToT aan, op 1 monitor zit ik te FOK!ken en op de andere Youtube te kijken of ik zit er weer een kutpaintje op te maken.![]()
Doe niet zo para man!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik geef je zo een para-lel om je oren!![]()
![]()
Sow, ik ben nu die NPO uitzending over Shein aan het kijken.
Hebben ze een willekeurige slipper getest op ftalaten; 325X de toegestane grens!
Die slipper bestond dus bijna voor 1/3e deel uit die troep!(Althans de band er van.)
![]()
Ja had het ook gezien. Mikey postte die link eerder vandaag.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:29 schreef ToT het volgende:
Hebben ze een willekeurige slipper getest op ftalaten; 325X de toegestane grens!
Die slipper bestond dus bijna voor 1/3e deel uit die troep!
Wat kan je anders verwachten van die goedkope Chinese meuk?![]()
![]()
Jeetje wat kutquote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:29 schreef ToT het volgende:
Die slipper bestond dus bijna voor 1/3e deel uit die troep!(Althans de band er van.)
♡♡♡♡![]()
Ik koop ook wel eens Chinese zooi, maar ik word wel steeds kritischer in wat ik daar bestel. Sowieso geen kleding meer of kunststof dingen die in aanraking met voedsel komen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja had het ook gezien. Mikey postte die link eerder vandaag.
Wat kan je anders verwachten van die goedkope Chinese meuk?
En wat ik hier bij de Action of Die Grenze koop op dat gebied, gaat sowieso eerst grondig gereinigd worden voor ik het gebruik.
Gisteren 2 dekbedovertrekken bij de Action gekocht, die zitten nu in de wasmachine.![]()
Sneeuwt hier van 6 tot 11 daarna regen zou wel een lekkere ijsbaan worden buiten wilde morgen eigenlijk even gaan kijken voor nieuwe schoenen maar moet wel verantwoord zijn.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je ontkomt er niet altijd aan, maar ik koop zo min mogelijk Chinese rommelquote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik koop ook wel eens Chinese zooi, maar ik word wel steeds kritischer in wat ik daar bestel. Sowieso geen kleding meer of kunststof dingen die in aanraking met voedsel komen.
En wat ik hier bij de Action of Die Grenze koop op dat gebied, gaat sowieso eerst grondig gereinigd worden voor ik het gebruik.
Gisteren 2 dekbedovertrekken bij de Action gekocht, die zitten nu in de wasmachine.![]()
dit wordt een heftig dagjequote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sneeuwt hier van 6 tot 11 daarna regen zou wel een lekkere ijsbaan worden buiten wilde morgen eigenlijk even gaan kijken voor nieuwe schoenen maar moet wel verantwoord zijn.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Doet me denken aan:quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je ontkomt er niet altijd aan, maar ik koop zo min mogelijk Chinese rommel
Ja heftig he 2 van de 5 random spullen die ze hadden was het ook gewoon raak.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:29 schreef ToT het volgende:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als we helemaal dicht gesneeuwd worden dan ga ik zo nog maar ff snel naar de slagerquote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sneeuwt hier van 6 tot 11 daarna regen zou wel een lekkere ijsbaan worden buiten wilde morgen eigenlijk even gaan kijken voor nieuwe schoenen maar moet wel verantwoord zijn.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Doet me denken aan:
![]()
Ja, ik heb ook niet zoveel zin, moet vannacht nog 60 km rijden met de auto, ov is geen optie. Hopelijk valt het hier in het zuiden mee.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sneeuwt hier van 6 tot 11 daarna regen zou wel een lekkere ijsbaan worden buiten wilde morgen eigenlijk even gaan kijken voor nieuwe schoenen maar moet wel verantwoord zijn.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Voor degenen die niet op linkjes klikken: deze Chinese dame is zogenaamd op reis en koopt allemaal souvenirs, en eenmaal thuis ziet ze in al die producten labeltjes van "Made in China".![]()
![]()
Blijft niet lang temperatuur begint op 0 en eindigt op 10 morgen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:34 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als we helemaal dicht gesneeuwd worden dan ga ik zo nog maar ff snel naar de slagerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Een Chinese draak?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Die dame heeft wel meer grappige filmpjes waarin ze de draak steekt met Chinese mensen.![]()
![]()
Ik heb m bekekenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:35 schreef ToT het volgende:
Voor degenen die niet op linkjes klikken: deze Chinese dame is zogenaamd op reis en koopt allemaal souvenirs, en eenmaal thuis ziet ze in al die producten labeltjes van "Made in China".![]()
Ik zit nog steeds te twijfelen of ik all-season banden moet kopen of niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Blijft niet lang temperatuur begint op 0 en eindigt op 10 morgen.![]()
Meestal vallen de snelwegen wel mee als het gesneeuwd heeft. vaak is de wijk uitkomen het gevaarlijkstequote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook niet zoveel zin, moet vannacht nog 60 km rijden met de auto, ov is geen optie. Hopelijk valt het hier in het zuiden mee.![]()
Geld, alles draait om geld.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
De wereld
Waarom zou je iets produceren wat zo schadelijk is?![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
De wereld
Waarom zou je iets produceren wat zo schadelijk is?![]()
![]()
Met de verhuizing naar mijn vorige woning heb ik dat gemerkt, althans de wijk in rijden.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:36 schreef Harrie het volgende:
[..]
Meestal vallen de snelwegen wel mee als het gesneeuwd heeft. vaak is de wijk uitkomen het gevaarlijkste
De hele rit met die verhuiswagen was een peuleschilletje, en bij de allerlaatste bocht voor pakweg 1500 euro of zo schade gereden tegen een paaltje.
Gelukkig was ik verzekerd.![]()
Voor degenen die niet op linkjes klikken:
Sometimes I find another world
Inside my mind
When I realise
The crazy things we do
It makes me feel ashamed to be alive
It makes me wanna run away and hide
It's all 'bout the money
It's all 'bout the dum dum da da dum dum
I don't think It's funny
To see us fade away
It's all 'bout the money
And I think we got it all wrong anyway
We find strange ways of showing
Them how much we really care
When in fact
We just don't seem to care at all
And this pretty world
Is getting out of hand
So tell me how we fail to understand?
It's all 'bout the money
All 'bout the dum dum da da dum dum
I don? t think it's funny
To see us fade away
It's all 'bout the money
Anyway
Cause it's all 'bout the money
It's all 'bout the money
I don't think it's funny
To see us fade away
It's all 'bout the money
And I think we got it all wrong
Anyway
It's all 'bout the money
I don't think it's funny
To see us fade away
It's all 'bout the money
Anyway![]()
![]()
Ja ik zal het wel zien, hopelijk valt het mee.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:36 schreef Harrie het volgende:
[..]
Meestal vallen de snelwegen wel mee als het gesneeuwd heeft. vaak is de wijk uitkomen het gevaarlijkste
Heb iig wel all seasons met sneeuwsymbooltjeCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ja en zeker als je al een heel stuk gereden hebt en het gaat allemaal goed dan zit een kleine overschatting in een klein paaltje.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Met de verhuizing naar mijn vorige woning heb ik dat gemerkt, althans de wijk in rijden.
De hele rit met die verhuiswagen was een peuleschilletje, en bij de allerlaatste bocht voor pakweg 1500 euro of zo schade gereden tegen een paaltje.
Gelukkig was ik verzekerd.![]()
Op de toekomst voorbereid!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik zal het wel zien, hopelijk valt het mee.
Heb iig wel all seasons met sneeuwsymbooltje![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: