SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat plaatje in de OP
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Oh man die TT
Het irritantst zijn die mensen die vragen of ik die tekenfilm ken
Ja wel eens van gehoord ja
:')![]()
Ik heb het ff gegoogled, die kop komt me bekend voor maar ik heb er nog nooit een aflevering van gezien.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oh man die TT
Ja wel eens van gehoord ja![]()
Jullie zijn duidelijk geen 90s kids.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oh man die TT
Ja wel eens van gehoord ja
Hey Arnold was mijn leven![]()
![]()
ik ben 90s kid schat, ben wel geboren in 80s schatquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:08 schreef roos94 het volgende:
[..]
Jullie zijn duidelijk geen 90s kids.
Hey Arnold was mijn levenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025sinterklaaskapoentje
![]()
Ik vond hem ook heel leuk hoor. En nog steeds.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:08 schreef roos94 het volgende:
[..]
Jullie zijn duidelijk geen 90s kids.
Hey Arnold was mijn leven:')![]()
Vertel ons meerquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:09 schreef Paul het volgende:
[..]
ik ben 90s kid schat, ben wel geboren in 80s schatOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
vroeger had je nog geen internet en ik had bandjes en dan kon je radio opnemenquote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik was meer van Websterquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb het ff gegoogled, die kop komt me bekend voor maar ik heb er nog nooit een aflevering van gezien.![]()
Of is Hey Arnold niet dat andere negerkindje?![]()
Dis nis wokequote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Of is Hey Arnold niet dat andere negerkindje?
@Politie![]()
Maar o wee als ze vast bleven zitten dan had je een wirwarquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:10 schreef Paul het volgende:
[..]
vroeger had je nog geen internet en ik had bandjes en dan kon je radio opnemenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
klopt mammie dan was het stukquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar o wee als ze vast bleven zitten dan had je een wirwarWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Nog meer, vertel ons alles!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:10 schreef Paul het volgende:
[..]
vroeger had je nog geen internet en ik had bandjes en dan kon je radio opnemenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.sinterklaaskapoentje
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:14 schreef mascara-klodder het volgende:
Jullie hebben het over een tekenfilm
Vrij matig dit.:')![]()
Moet toch weg
Maar vertel de rest alles!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ik klik geen linkjes aan meer van jouquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik klik geen linkjes aan meer van jou
Doe ik bijna nooit linkjes aanklikkenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik klik geen linkjes aan meer van jouWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
#metoo maar ben er gisteren ingetraptquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe ik bijna nooit linkjes aanklikken![]()
![]()
o jee en wat kreeg je te horen/zien?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
#metoo maar ben er gisteren ingetraptWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vraag het kapoentje maar. Weet de naam nieteens meer.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
o jee en wat kreeg je te horen/zien?
Wilde het verdringen.![]()
Nee, dat laat maarquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Vraag het kapoentje maar. Weet de naam nieteens meer.
Wilde het verdringen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Was iets wat ik leuk vond maar kloddertje nietquote:
Lekker bakkie, is wel weer tijd voor
Kan gebeuren, niet iedereen vindt hetzelfde leuk natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Was iets wat ik leuk vond maar kloddertje nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Was iets wat ik leuk vond maar kloddertje niet![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Hier hangt liefde in de lucht
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Ik vraag me ook af wat maar dat mogen we niet besprekenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Heeft ie iemand doodvermoord ofzo:')![]()
Denk het.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Heeft ie iemand doodvermoord ofzo
Maar Mario mag niks zeggen hierover.sinterklaaskapoentje
![]()
GMTAquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af wat maar dat mogen we niet bespreken![]()
![]()
En hebben jullie al sneeuw gezien. Het is hier hartstikke grijs, maar geen sneeuwWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja klopt van voor de verandering uit 2019quote:Op zaterdag 4 januari 2025 14:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Omdat ze daar de oude big tasty hebben waar @:dr.Mikey groot fan van isThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.sinterklaaskapoentje
![]()
Geen vlokje te zienquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:31 schreef Dotteke het volgende:
En hebben jullie al sneeuw gezien. Het is hier hartstikke grijs, maar geen sneeuw:')![]()
Ik woon in het zuidwesten. Zien hier helemaal nooit iets.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:31 schreef Dotteke het volgende:
En hebben jullie al sneeuw gezien. Het is hier hartstikke grijs, maar geen sneeuw![]()
En de mc rib hebben ze daar ook nog maar niet zo fan van.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Geen regen, geen zon, geen vorst, geen storm, geen hagel, geen sneeuw?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik woon in het zuidwesten. Zien hier helemaal nooit iets.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Deze man heeft geen voetbalverstand maar wel smaakquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja klopt van voor de verandering uit 2019![]()
![]()
Hier ook niet, maar het wordt al wel weer donker buiten.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vroeger wel met tvquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:31 schreef Dotteke het volgende:
En hebben jullie al sneeuw gezien. Het is hier hartstikke grijs, maar geen sneeuw
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Zon juist wel. Ik waan me hier soms in Spanje terwijl jullie naar grijze lucht kijkenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen regen, geen zon, geen vorst, geen storm, geen hagel, geen sneeuw?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2025 15:34:10 ]![]()
O ja, dat was vroeger met die beeldbuis tv's en dan zat je net in een leuke film hoppa weg allesquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vroeger wel met tv
[ afbeelding ]
Vanmorgen lag een beetje sneeuwquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:31 schreef Dotteke het volgende:
En hebben jullie al sneeuw gezien. Het is hier hartstikke grijs, maar geen sneeuw"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Lekker toch. ALs je dan sneeuw wilt zien gewoon ff naar een andere gedeelte van Nederland gaanquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zon juist wel. Ik waan me hier soms in Spanje terwijl jullie naar grijze lucht kijkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hier in Nederland was de Big Tasty elke keer weg en kwam die weer terug. en nu hebben ze de single big tasty en de double maar beide zijn kleiner en anders dan hoe die vroeger was in België en Duitsland heb je de originele nog wel.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Deze man heeft geen voetbalverstand maar wel smaakThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
O lekker, hier niet. Auto's wel helemaal dichtgevroren maar geen sneeuwquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er komt zelfs vanavond en vannacht nog meer aan over het hele landquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, hier niet. Auto's wel helemaal dichtgevroren maar geen sneeuw
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik ben nog aan het bijkomen van Drentequote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker toch. ALs je dan sneeuw wilt zien gewoon ff naar een andere gedeelte van Nederland gaan![]()
![]()
Echt?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Er komt zelfs vanavond en vannacht nog meer aan over het hele land![]()
O, we gaan het zien, heb er wel zin in een pak sneeuwquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Er komt zelfs vanavond en vannacht nog meer aan over het hele landWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ookquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, we gaan het zien, heb er wel zin in een pak sneeuw![]()
![]()
Het is nu echt een gigantisch laffe hap!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
hier in Nederland was de Big Tasty elke keer weg en kwam die weer terug. en nu hebben ze de single big tasty en de double maar beide zijn kleiner en anders dan hoe die vroeger was in België en Duitsland heb je de originele nog wel.![]()
Er was toen ook een guy in Nederland die had net voor de verandering alle big tasty”s opgekocht en ingevroren zodat hij nog een paar jaar vooruit kon die zou inmiddels wel door zijn voorraad heen zijn.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Geen idee hoeveel er gaat vallen en of het lang blijft liggenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, we gaan het zien, heb er wel zin in een pak sneeuw
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
Jaa ik wil ook sneeuw!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel er gaat vallen en of het lang blijft liggen
[ afbeelding ]
Zolang dat er maar niet voor zorgt dat de trein niet rijden:')![]()
Ieuwwww. Alhoewel ik ook de resten van mijn BigKingXXL de magnetron in pleur.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er was toen ook een guy in Nederland die had net voor de verandering alle big tasty”s opgekocht en ingevroren zodat hij nog een paar jaar vooruit kon die zou inmiddels wel door zijn voorraad heen zijn.
@roos94 lees je mee?![]()
![]()
Even gekeken, morgen ochtend heel vroeg zie ik.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Even kijken of het bij jou ook komtquote:
https://www.buienradar.nl/nederland/neerslag/sneeuwradar/24uursWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Start in de nacht tot in de middagquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even gekeken, morgen ochtend heel vroeg zie ik.![]()
Gewoon een mooi laagje sneeuwquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jaa ik wil ook sneeuw!
Zolang dat er maar niet voor zorgt dat de trein niet rijdenZonnetje erbij..
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Mc Donalds voer kun je ook jarenlang in je jaszak bewaren zonder dat er wat mee gebeurt hoor!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er was toen ook een guy in Nederland die had net voor de verandering alle big tasty”s opgekocht en ingevroren zodat hij nog een paar jaar vooruit kon die zou inmiddels wel door zijn voorraad heen zijn.![]()
![]()
quote:
Oh, dat valt ook wel mee, ff wat met bol.com regelen.. gaat beter op de pc dan op telefoonquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:42 schreef ToT het volgende:
Dat vreten bevat meer conserveringsmiddelen dan het lijk van Toetanchamon.![]()
![]()
Mooi, ik dan ga ik morgen gelijk een rondje met de scoot. Normaal ging ik een eind lopen, dat gaat niet meer. Maar rollende door de sneeuw als het nog schoon is en bereden is prachtigquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Start in de nacht tot in de middagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: