abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216177681
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2025 23:22 schreef AchJa het volgende:

[..]
Dat is detectie. Het ging om anti-drone maatregelen. Detectie is niet heel ingewikkeld.
Ook die ontwikkeling staat niet stil, de meest eenvoudige zijn de nettenwerpers, manueel of per drone bediend.
Jammers, spoofers, hpem, .emp, laser, cyberovername. Geen idee of het allemaal even mooi werkt als in de prospectus, er zal vast al eea aan praktijkervaring zijn opgedaan, want er is genoeg op de markt.
pi_216177812
De russische Zwarte Zee route ziet er nu wel érg kwetsbaar uit. Nou zal Oekraine geen olietankers tot zinken brengen, maar alle andere vrachtverkeer is feitelijk onbeschermd.

Tenzij ze nu een afspraak hebben gemaakt met de russen om de Oekrainsche export faciliteiten met rust te laten.
pi_216178075
Ok, tijd voor een video van een youtube mongool. Ik heb het vermoeden dat dit een rip off is van Headshot, en the ene met dat rare haar.

Oh en die fuckers hebben de toegang tot de meeste supermarkt website afgesloten, weet iemand een VPN die nog wél werkt?

Bekijk deze YouTube-video
pi_216178138
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2025 00:24 schreef oheng het volgende:
Ok, tijd voor een video van een youtube mongool. Ik heb het vermoeden dat dit een rip off is van Headshot, en the ene met dat rare haar.

Oh en die fuckers hebben de toegang tot de meeste supermarkt website afgesloten, weet iemand een VPN die nog wél werkt?

Bekijk deze YouTube-video
Is gewoon niet waar dude :{w

ik hoor hier dat het een 'bazenland' is, en dat ze een 'wirtschaftswunder' ondergaan :{w

/s
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_216178157
quote:
12s.gif Op zondag 5 januari 2025 00:30 schreef ExTec het volgende:

[..]
Is gewoon niet waar dude :{w

ik hoor hier dat het een 'bazenland' is, en dat ze een 'wirtschaftswunder' ondergaan :{w

/s
Wacht maar tot ik een werkende VPN heb gevonden grrrr

Ik was gebleven bij al het fruit in de aanbieding voor een "miezerige" 150 roebel. :')

Net bij de Lidl een kliko bananen voor 100 roebel 1 euro. Hah, kunnen die russen nog van dromen de eerste paar generaties.
pi_216178166
Ik had vandaag tijdens boodschappen er ff op gelet.

Goedkoopste roomboter: 2,49 / 250 gram.

Rus: 3 euro + / 180 gram.

Maar gaat helemaal toppie daar ;)
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_216178201
quote:
10s.gif Op zondag 5 januari 2025 00:32 schreef ExTec het volgende:

Ze waren op weg met de transitie naar 160 gram. En zeker na de mokerslag op 1 januari was ik beniewd wat er nu ging gebeuren.

|:)
pi_216178203
quote:
10s.gif Op zondag 5 januari 2025 00:32 schreef ExTec het volgende:

Met de kanttekening dat het gemiddelde maandsalaris 720 euro is.
  zondag 5 januari 2025 @ 00:39:11 #159
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_216178213
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2025 00:37 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Idd.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_216178258
quote:

[..]
Het mediane maandsalaris is eerder rond de 400-500. rusland scoort slecht op de GINI coefficient index he.

En dan die pensioenen. Die zijn per 1 janauri ook nog eens fucked aangezien ze geindexeerd zijn met een hilarisch laag percentage. Ik heb het hier gepost. Lager dan de officiele inflatie zelfs. 7,x% IIRC :')
pi_216178266
quote:

[..]
Die is dan al vrij hoog. Als je "middeld" dan neem je ook de extreem grote groep oligarchen mee.

Een accountant in moskou pakt omgerekend 200 euri's.

En laten we het dan over pensionado's maar niet hebben.

Tegen een backdrop van dat zelfs de snelle jongens van de IT tegenwoordig gewoon massaal ontslag krijgen. Ondanks dat ze daar een skreeuwend tekort aan hebben(?).

Wirtschaftswunder O+
pi_216178283
Maar in het leger kunnen ze wel goed verdienen.
pi_216178366
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2025 00:47 schreef Ulx het volgende:
Maar in het leger kunnen ze wel goed verdienen.
Nog wel, maar ik heb al gelezen dat ze de bonussen voor gevangenen willen wegnemen. En natuurlijk zijn de vergoedingen een maand geleden al gehalveerd oid. Als je gewond krijgt, krijg je nu nog maar 1 miljoen ipv 2 miljoen. Zo iets dergelijks, exacte bedragen ben ik vergeten.
pi_216178478
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2025 00:58 schreef oheng het volgende:
Nog wel,
Realistische inflatie van rond de 24%, dus knipper met je ogen en je kan er zelfs geen.... boter meer van kopen.
pi_216178588

Raad de afloop van deze russische aanval in buggy.

Even een foto om deze analyse van een russische militair te schetsen:

quote:
Oh, and I forgot to add about the unjustified generosity in wasting armored vehicles.

Okay, in 2022, when a battalion set of 30+ BMPs could be lost in battle or abandoned (gifted to the [Ukr]), and in return you could just get a new one.

But now it's the beginning of 2025, and it's normal to have 2 to 5 BMPs in a battalion. A few more are in repair, and the rest of the spots... Vacant, they just don't have time to fill them. And there is doubt that there is anything to fill them with.

That's where the question comes from: can we afford to ruin equipment (and people) with zero results, as if we are still in 2022, although in fact it is in 2025?
Dit jaar gaan we echt de invloed zien van de afname aan russische gepantserde voertuigen. Of ze moeten veel van andere landen weten aan te schaffen.
pi_216178732
quote:
7s.gif Op zondag 5 januari 2025 01:43 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]

Raad de afloop van deze russische aanval in buggy.

Even een foto om deze analyse van een russische militair te schetsen:
[..]
Dit jaar gaan we echt de invloed zien van de afname aan russische gepantserde voertuigen. Of ze moeten veel van andere landen weten aan te schaffen.
Ze lassen er geen dakje meer op?
pi_216178778
quote:
7s.gif Op zondag 5 januari 2025 01:43 schreef skysherrif het volgende:
Nah. Gaat niet gebeuren.

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2025 19:29 schreef AchJa het volgende:

[..]
Ik zie er vooralsnog geen verandering in komen. Dat in 2023, 2024, 2025 stort alles inelkaar zie ik niet direct gebeuren.
pi_216178811
quote:
7s.gif Op zondag 5 januari 2025 03:03 schreef ExTec het volgende:

[..]
Nah. Gaat niet gebeuren.
[..]

Alles in elkaar storten zeg ik ook niet (nog afgezien van de kritieke staat waarin het Oekraiens leger zich zelf bevindt) , maar dat de meeste aanvallen of echt gebeuren met met name voertuige ndie niet geschikt zijn voor de rol waarin ze gaan gebruikt worden of simpel weg veel minder aanvallen.

twitter

En artillerie niet te vergeten.
pi_216178822
quote:
7s.gif Op zondag 5 januari 2025 03:15 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Alles in elkaar storten zeg ik ook niet (nog afgezien van de kritieke staat waarin het Oekraiens leger zich zelf bevindt) , maar dat de meeste aanvallen of echt gebeuren met met name voertuige ndie niet geschikt zijn voor de rol waarin ze gaan gebruikt worden of simpel weg veel minder aanvallen.

[ x ]

En artillerie niet te vergeten.
Ik ben het met je eens ;)

Ik was de /s vergeten.

ik zie ook niet hoe het anders kan dan dat rus terug valt naar base production. En dan heb je het over bv 20 T-90s en geenideehoeveel BMPs/maand - maar altijd minder dan dat ze per dag verliezen.
pi_216178840
quote:
12s.gif Op zondag 5 januari 2025 03:19 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ik was de /s vergeten.

ik zie ook niet hoe het anders kan dan dat rus terug valt naar base production. En dan heb je het over bv 20 T-90s en geenideehoeveel BMPs/maand - maar altijd minder dan dat ze per dag verliezen.
En dan maar hopen dat er niet weer een tegenoffensief komt.
pi_216178848
quote:

[..]

Ik was de /s vergeten.

https://bulgarianmilitary(...)to-the-russian-army/

quote:
However, independent military resource btvt.info, which monitors Russian tank production, offered a less celebratory perspective. The site said that the Russian military received approximately 200 refurbished T-72B3 tanks and between 60 and 80 newly built T-90M tanks, totaling up to 280 vehicles.
Over geheel 2024.

Zijn wel andere plaatsen waar tanks worden refurbished, maargoed dat wordt steeds latiger met de staat waarin de overgebleven tanks zijn en waarvan veel al gekanibaliseerd zijn.

Productie van andere gepantserde voertuigen is hoger maar ook niet goed genoeg.
pi_216178850
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2025 03:28 schreef oheng het volgende:

[..]
En dan maar hopen dat er niet weer een tegenoffensief komt.
Vraag me af wat de stiautie was geweest als zomer 2023 zaporizha nooit was gebeurd ;(
  zondag 5 januari 2025 @ 08:30:11 #173
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_216179511
quote:

[..]

Ik was de /s vergeten.

quote:
Kurganmashzavod plant produced 100 BMP-3 infantry fighting vehicles during
Q1 2023. In Q2, this rose to 108 vehicles. In Q3, 120 BMP-3s rolled off the production
line and in Q4, 135 were produced.
https://static.rusi.org/m(...)usi-op-june-2024.pdf
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_216179554
twitter
Plaats hier uw advertentie
  zondag 5 januari 2025 @ 08:48:44 #175
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_216179597
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2025 08:42 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ x ]
Algemeen bekend dat die leveringen en trainingen
al begonnen na inname van de Krim in 2014, met evidente reden.

Niemöller toont hier vooral heel trots aan dat hij slecht geïnformeerd is.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')