Tjah. Dit is pertinent onjuist.quote:Op zondag 5 januari 2025 15:12 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja die hebben geen moeite met het vermoorden van Oekraïeners om hun tsaar te bevredigen...
En ondertussen hun eigen economie naar de galemiezen te helpen, terwijl een hele generatie mannen wordt gedecimeerd.
Zoals ik al zei. Oekraïne zal dat moeten overhandigen bij besprekingen, of het wordt gewoon terugveroverend.quote:Op zondag 5 januari 2025 15:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
Want de Russen vinden het zo wel prima zo.
Tja, nu nog maar zien wat daarvan terechtkomt. Terugveroveren betekent sowieso aanhoudend oorlogsgeweld, dus hopen maar op vruchtbare onderhandelingen straks.quote:Op zondag 5 januari 2025 15:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zoals ik al zei. Oekraïne zal dat moeten overhandigen bij besprekingen, of het wordt gewoon terugveroverend.
Kwestie van tijd.
Rusland had in potentie de wereld, heeft nu nog een paar kruimels die zelfs de ratten niet willen vreten.quote:Op zondag 5 januari 2025 15:12 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja die hebben geen moeite met het vermoorden van Oekraïeners om hun tsaar te bevredigen...
En ondertussen hun eigen economie naar de galemiezen te helpen, terwijl een hele generatie mannen wordt gedecimeerd.
Rusland zal er wel iets tegenover moeten stellen om het terug te krijgen.quote:Op zondag 5 januari 2025 15:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zoals ik al zei. Oekraïne zal dat moeten overhandigen bij besprekingen, of het wordt gewoon terugveroverend.
Kwestie van tijd.
Mooi is dit. “Rusland moet gewoon oprotten uit de Donbas” is niet realistisch, maar “Oekraïne moet Koersk gewoon teruggeven” is wel logisch. Aldus de vredesbrigade.quote:Op zondag 5 januari 2025 15:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Rusland zal er wel iets tegenover moeten stellen om het terug te krijgen.
Dat kan inderdaad met mensenlevens.
En dat vindt Rusland kennelijk prima..
Dat inderdaad.quote:Op zondag 5 januari 2025 15:40 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Mooi is dit. “Rusland moet gewoon oprotten uit de Donbas” is niet realistisch, maar “Oekraïne moet Koersk gewoon teruggeven” is wel logisch. Aldus de vredesbrigade.
Zouden die mensen nu zelf geloven wat ze uitbraken?quote:Op zondag 5 januari 2025 15:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat inderdaad.
Rusland wordt gezien als onoverwinnelijk.
Die kun je het beste maar gewoon geven wat ze willen, anders pakken ze het wel met geweld.
En als we zien hoeveel moeite dat Rusland kost, dan begrijp ik niet dat dat anno 2024 nog steeds een argument is.
En het ergste is dat als Oekraïne niet gewoon aan Rusland geeft wat die wil, dat wordt gezien als oorlogshitserij.
Gewoon irrationeel contrarianisme.quote:Op zondag 5 januari 2025 16:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zouden die mensen nu zelf geloven wat ze uitbraken?
quote:Op zondag 5 januari 2025 12:02 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
https://www.securitycounc(...)F9%7D/s_res_2202.pdf
[..]
In het Nederlands:quote:10. Withdrawal of all foreign armed formations, military equipment, as well as
mercenaries from the territory of Ukraine under monitoring of the OSCE.
Disarmament of all illegal groups
Daar staat niet dat de VS niet mag helpen met het versterken van de Oekraïense defensie.quote:10. Terugtrekking van alle buitenlandse gewapende formaties, militair materieel en
huurlingen van het grondgebied van Oekraïne onder toezicht van de OVSE.
Ontwapening van alle illegale groepen
Maarre, dat heroveren hadden ze toch al veel eerder moeten doen? Je weet toch hoe gruwelijk de Azov-nazi's huishielden onder RUssisch sprekende Oekraïners? Heel de Donbas werd met de grond gelijk gemaakt. Honderdduizenden doden. En nu doen ze hetzelfde in Koersk bij èchte Russen, en dan heeft het allemaal geen haast?quote:Op zondag 5 januari 2025 15:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kwestie van tijd.
quote:Oekraïne lijkt bezig aan nieuw offensief in Russische regio Kursk
Het Oekraïense leger lijkt een nieuw offensief te zijn begonnen in de West-Russische regio Kursk. Die provincie is deels door Oekraïne en deels door Rusland bezet. De Russen zouden door de recente aanvallen zijn verrast.
Het hoofd van het Oekraïense Centrum voor Desinformatiebestrijding, Andri Kovalenko, meldt zondag via X dat Oekraïne in verschillende richtingen aanvallen heeft uitgevoerd.
als rusland de soldaten terug trekt dan zal oekarine dat ook moeten doenquote:Op zondag 5 januari 2025 14:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik stel niks voor.
Ik verwacht een Istanbul + akkoord wat er uit zal komen. Oekraiene moet dat wel willen natuurlijk. Want de Russen vinden het zo wel prima zo.
Ik heb nog nooit iets gezegd over nazi’s in Oekraïne. Zijn zijn er namelijk nauwelijks.quote:Op zondag 5 januari 2025 16:11 schreef Ulx het volgende:
[..]
Maarre, dat heroveren hadden ze toch al veel eerder moeten doen? Je weet toch hoe gruwelijk de Azov-nazi's huishielden onder RUssisch sprekende Oekraïners? Heel de Donbas werd met de grond gelijk gemaakt. Honderdduizenden doden. En nu doen ze hetzelfde in Koersk bij èchte Russen, en dan heeft het allemaal geen haast?
Of waren die verhalen over Azov-nazi's schromelijk oiverdreven?
Denazificeren was toch het doel?quote:Op zondag 5 januari 2025 17:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets gezegd over nazi’s in Oekraïne. Zijn zijn er namelijk nauwelijks.
Maar haalt het niet bij je "wirtschaftswunder", natuurlijk.quote:Op zondag 5 januari 2025 14:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hou'm vast voor 1 april. Want ik vind'm wel mooi
Ligt het aan mij of klinkt dit niet echt als "Ik ga de oorlog beëindigen op mijn eerste dag in het Witte Huis"?quote:🇺🇸🇺🇦 The next U.S. administration may seek to convene some sort of conference about Ukraine before too long, - The Telegraph
👀 Exactly how long will depend on the willingness of Putin and Zelensky to hold such talks, and on an agreement about a chairman, an agenda and a venue.
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3leyxbtfs4s2r
Dat is retoriek om het zoveel mogelijk mensen mee te krijgen in de group think, ik neem dat niet serieus. Beetje hetzelfde idee dat Rusland Zoetermeer of Madrid wil veroveren. Is puur een hondenfluitje voor het simpele volk.quote:
Getroll en geloof lopen naadloos in elkaar over heb ik het idee.quote:Op zondag 5 januari 2025 16:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zouden die mensen nu zelf geloven wat ze uitbraken?
Wat was dan de reden? Doodordinaire landjepik?quote:Op zondag 5 januari 2025 17:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is retoriek om het zoveel mogelijk mensen mee te krijgen in de group think, ik neem dat niet serieus. Beetje hetzelfde idee dat Rusland Zoetermeer of Madrid wil veroveren. Is puur een hondenfluitje voor het simpele volk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |