SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of thee
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Maar we maken ons teveel zorgen begrijp ik.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ja, goede zin meenemen is voldoendequote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ja.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, goede zin meenemen is voldoende
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een goede indruk maak je als persoonquote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Als diegene onder de indruk is van je cadeautje en niet van jou heb je nog niksThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
true. Plus dat ze dan echt niet de ware voor je is, als het daarom gaat bij haar, om de (grootte van de) cadeaus ipv om jou als persoon.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een goede indruk maak je als persoon
Als diegene onder de indruk is van je cadeautje en niet van jou heb je nog niksAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Dus kapoentje, no worries. Het komt helemaal goed.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Daarom!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Dus kapoentje, no worries. Het komt helemaal goed.
We lopen maar te geinen met die cadeaus.![]()
Maar over het algemeen is iets meenemen als je ergens gaat eten niet heel raar?
Ik heb vanavond een etentje bij een vriend thuis, zat er ook al over te denken of ik nog iets mee moest nemen
Deed dat nooit, tot ik met collega's ging barbecuen bij iemand thuis en iedereen met iets aan kwam zetten
Cause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ik heb er wel vertrouwen in hoorquote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Dus kapoentje, no worries. Het komt helemaal goed.:')![]()
Preciesquote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
true. Plus dat ze dan echt niet de ware voor je is, als het daarom gaat bij haar, om de (grootte van de) cadeaus ipv om jou als persoon.Thinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Bij vrienden neem ik altijd alcohol mee.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:09 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb vanavond een etentje bij een vriend thuis, zat er ook al over te denken of ik nog iets mee moest nemen
Deed dat nooit, tot ik met collega's ging barbecuen bij iemand thuis en iedereen met iets aan kwam zetten:')![]()
Ow. Ja tenzij het een soort van afgesproken was dat iedereen iets meeneemt. Was het voor de bbq zelf (eterij en drinken) of echt kado's?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:09 schreef MizzezAmy het volgende:
Deed dat nooit, tot ik met collega's ging barbecuen bij iemand thuis en iedereen met iets aan kwam zettenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Massageolie en condooms in de rugtas dus?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb er wel vertrouwen in hoor
![]()
Ja maar dan niet als cadeauquote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Massageolie en condooms in de rugtas dus?
:')![]()
Nee echt bloemen enzo, geen eten of drinken.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow. Ja tenzij het een soort van afgesproken was dat iedereen iets meeneemt. Was het voor de bbq zelf (eterij en drinken) of echt kado's?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Precies, is op zich niet nodig want ze wil al met je uitquote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Daarom!
We lopen maar te geinen met die cadeaus.
Maar klein bloemetje wordt iedereen altijd wel blij van, iets kleurrijks
Niet gelijk 25 rode rozen om te laten zien dat je wel geld maar geen fantasie hebtOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Denk ik danOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hmmm.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee echt bloemen enzo, geen eten of drinken.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Rozen zijn roodquote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
Precies, is op zich niet nodig want ze wil al met je uit
Niet gelijk 25 rode rozen om te laten zien dat je wel geld maar geen fantasie hebt
viooltjes zijn blauw
hier heb je een hele bos
speciaal voor jouAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Of juist wel..quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ah joh dat betekent niks"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Niet geschikt ❌quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Rozen zijn rood
viooltjes zijn blauw
hier heb je een hele bos
speciaal voor jouThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee? Niet goed? owquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, dat hoef ik dus niet te doen, dat is er allemaal ruimschoots en ik drink frisquote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bij vrienden neem ik altijd alcohol mee.
Maar in het verleden deden we ook tijd zonder cadeaus, dus ik ga er gewoon vanuit dat dat nog steeds zo is.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
Niet gelijk 25 rode rozen om te laten zien dat je wel geld maar geen fantasie hebt![]()
![]()
Kan idd of voor die tijd..quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En dan na het avondeten tevoorschijn halen
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Inderdaad 1 roos ofzo.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
Niet gelijk 25 rode rozen om te laten zien dat je wel geld maar geen fantasie hebt![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bah nee.quote:
Ik vond dat best lastig, moest ik doen of ik er blij mee was, maar ik kan dat gewoon niet zo goed, doen alsof
Dan zou ik gewoon duidelijk zijn en vantevoren appen: cadeaus niet nodig!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bah nee.
Ik vond dat best lastig, moest ik doen of ik er blij mee was, maar ik kan dat gewoon niet zo goed, doen alsofAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ze hadden geen witte chocolade mee gebracht?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bah nee.
Ik vond dat best lastig, moest ik doen of ik er blij mee was, maar ik kan dat gewoon niet zo goed, doen alsof
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nee , vieze bruinequote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ze hadden geen witte chocolade mee gebracht?
* gebrokenglas noteert: bij chocolade als cadeau: witte meenemen, niet de standaard bruine.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gewoon in mn profiel gezet dat ik alleen van witte chocolade houquote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan zou ik gewoon duidelijk zijn en vantevoren appen: cadeaus niet nodig!
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah tja dat is dan wel balen![]()
Nu echt weg![]()
![]()
Wat is er mis met chocola?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bah nee.
Gaat toch om het gebaar
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is er mis met chocola?
Gaat toch om het gebaar![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ja dus daarom wil ik wel doen alsof ik er blij mee benquote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is er mis met chocola?
Gaat toch om het gebaar
Leek me ook!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zou dat dan wel weer humor vinden
![]()
![]()
AMIEquote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dus daarom wil ik wel doen alsof ik er blij mee ben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar jaquote:
Hij zal niet echt sinterklaaskapoentje heten![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Owjah!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar ja
Hij zal niet echt sinterklaaskapoentje heten![]()
![]()
![]()
Maar misschien Klaas?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar ja
Hij zal niet echt sinterklaaskapoentje heten
Niet?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar ja
Hij zal niet echt sinterklaaskapoentje heten
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink teasinterklaaskapoentje
![]()
Ik heb hoofdpijnquote:
Freaks like me drink teasinterklaaskapoentje
![]()
Ik heet Arnoldquote:
Net als Arnold Schwarzenegger
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heet Arnold
Een sigaartje dan?![]()
![]()
Arnie!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heet Arnold
Ik ben mijn longen weer eens uit mijn lijf aan het hoesten, mega spierpijn in de rug en kennelijk voert de druk van het hoesten ook naar het hoofd opquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Sow, minder!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben mijn longen weer eens uit mijn lijf aan het hoesten, mega spierpijn in de rug en kennelijk voert de druk van het hoesten ook naar het hoofd op
Hoe lang heb je er al last van?![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben mijn longen weer eens uit mijn lijf aan het hoesten, mega spierpijn in de rug en kennelijk voert de druk van het hoesten ook naar het hoofd op
Beterschap!Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
sinds 2 januariquote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow, minder!
Hoe lang heb je er al last van?
Maar ik kwakkel al op en neer sinds novemberDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Hey Arnoldquote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heet Arnold
https://www.google.nl/sea(...)ile-gws-wiz-hp#ebo=0![]()
He bah ... beterschapquote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:29 schreef drakin het volgende:
[..]
sinds 2 januari
Maar ik kwakkel al op en neer sinds november![]()
![]()
Geen idee, ik ken een Arnold die we altijd Arnie noemen, maar die is wel 40+quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe ken je mijn bijnaampjeCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Dankjequote:![]()
Toch ga ik door hoor, ik zeg (bijna) niks afDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Gewoon per dag bekijken hoe je je voelt en wat er van je wordt verwachtquote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Dankje![]()
Toch ga ik door hoor, ik zeg (bijna) niks af![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Veel vrienden noemen me ook zoquote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken een Arnold die we altijd Arnie noemen, maar die is wel 40+:')![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.sinterklaaskapoentje
![]()
Ja daar word ik ook al mijn hele leven mee geconfronteerdquote:
YeahhhhhhhhFoutje gevonden
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Fantastische serie welquote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja daar word ik ook al mijn hele leven mee geconfronteerd
![]()
Ja ik vond hem ook heel leuk. Arnold is een heel chill personage. Wil ik best de naam mee delen.quote::')![]()
BolkieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Gek dat het niet verbeterdquote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Dankje![]()
Toch ga ik door hoor, ik zeg (bijna) niks afOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nu nog je Olga vindenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik vond hem ook heel leuk. Arnold is een heel chill personage. Wil ik best de naam mee delen.![]()
Ja dat was een heel verhaal die Arnold ook altijd wijze levenslessen erin verwerkt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
![]()
Olga was de zus van Helga. Die was een model dochter en kreeg daarom alle aandacht en lof. Helga was het ondergeschoven kindje.quote::')sinterklaaskapoentje
![]()
Ja altijd wel een moraal. Iets om van te leren.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja dat was een heel verhaal die Arnold ook altijd wijze levenslessen erin verwerkt.:')![]()
Eerst zien dan gelovenquote:
![]()
R.I.P DTS.![]()
Was te verwachtenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
![]()
![]()
![]()
Naja vanavond eerst slechte jaren 80-films kijken en bier drinkenquote:
Ook een leuke tijdverdrijvingquote:Op zaterdag 4 januari 2025 13:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Naja vanavond eerst slechte jaren 80-films kijken en bier drinken![]()
![]()
Btje gamen en serie kijkenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 13:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jij nog weekendplannen?![]()
![]()
Gran Turismoquote:Op zaterdag 4 januari 2025 13:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat speel je?
En wat kijk je?
Black Dovessinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...sinterklaaskapoentje
![]()
Allebei niet mee bekend.quote:
Ik speelde nieuwste Life is Strange en ben daar afgewezen voor een lesbische relatieGelukkig irl niet
:')sinterklaaskapoentje
![]()
Hihiquote:Op zaterdag 4 januari 2025 13:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Allebei niet mee bekend.
Ik speelde nieuwste Life is Strange en ben daar afgewezen voor een lesbische relatieGelukkig irl niet
sinterklaaskapoentje
![]()
![]()
Lekker rustig aan doenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 13:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja
Nouja niet slaapmoe
Ik weet t eigenlijk niet:')![]()
Wil je een knuffel?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 13:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja
Nouja niet slaapmoe
Ik weet t eigenlijk niet![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
![]()
Wandel zequote:Op zaterdag 4 januari 2025 13:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ga ff stukje wandelen met muziek♡♡♡♡![]()
Goed ideequote:
Ik ga wat doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡♡♡♡![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 13:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ga ff stukje wandelen met muziek![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 13:58 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ga weer
Geen zin in gebolk![]()
Jij mag punten scoren![]()
![]()
![]()
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Zouden vandaag naar Duitsland gaan nu volgende week.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nog een weekje geduld en voorpret!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 14:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zouden vandaag naar Duitsland gaan nu volgende week.![]()
![]()
Heerlijkquote:Op zaterdag 4 januari 2025 14:14 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik had Franse uiensoep voor lunch![]()
![]()
Zelfgemaakt is nog veel lekkerder!!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 14:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Moet toch echt eens zelf maken maar is gedoe
Doe dat op een dag dat je er de tijd voor hebt.
Kun je ook je oude brood opmaken enzo.![]()
Pics van de teckel?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 14:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Moet toch echt eens zelf maken maar is gedoe![]()
![]()
Had in restaurantje dus ook zelfgemaakt alleen niet door mijquote:Op zaterdag 4 januari 2025 14:17 schreef maily het volgende:
[..]
Zelfgemaakt is nog veel lekkerder!!
Doe dat op een dag dat je er de tijd voor hebt.
Kun je ook je oude brood opmaken enzo.![]()
![]()
MooooKoooquote:![]()
Zo heerlijk geslapen! Meer dan 9 uur!![]()
Straks nog even boodschappen.
Relaxte zaterdag![]()
![]()
![]()
Wat lekker! Good for meeliequote:Op zaterdag 4 januari 2025 14:20 schreef maily het volgende:
[..]
MooooKooo![]()
Zo heerlijk geslapen! Meer dan 9 uur!![]()
Straks nog even boodschappen.
Relaxte zaterdag![]()
![]()
![]()
Ow das geen probleem, die kip mag je zelf kokenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 14:21 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Overleg gehad: 3 botten en een stuk gekookte kip en dan gaat ze poserenmaar heb een voorraad hondensnoep waar je u tegen zegt
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 14:22 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ow das geen probleem, die kip mag je zelf kokenmaar heb een voorraad hondensnoep waar je u tegen zegt
![]()
![]()
![]()
Ik las "hondensoep"quote:Op zaterdag 4 januari 2025 14:22 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ow das geen probleem, die kip mag je zelf kokenmaar heb een voorraad hondensnoep waar je u tegen zegt
![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-01-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 617 / +193 / +106 / 2114 / 2186
2. _UserName_ / 158 / +151 / +7 / 146 / 183
3. Harrie / 157 / +23 / +52 / 487 / 543
4. mascara-klodder / 94 / +8 / +67 / 581 / 667
5. FreshFruit / 77 / +0 / +0 / 343 / 394
6. roos94 / 66 / +3 / +2 / 82 / 105
7. KillemWieft / 48 / +13 / +15 / 224 / 270
8. MizzezAmy / 39 / +12 / +8 / 736 / 799
9. ToT / 38 / +13 / +4 / 645 / 677
10. Dr.Mikey / 38 / +20 / +11 / 143 / 179
11. loveyoulongtime / 38 / +24 / +0 / 215 / 233
12. AardappelSchotel / 34 / +29 / +0 / 171 / 203
13. sinterklaaskapoentje / 29 / +6 / +6 / 612 / 658
14. HappyCharly / 28 / +9 / +19 / 285 / 319
15. hemarookworst / 28 / +6 / +3 / 259 / 297
16. sp3c / 27 / +1 / +4 / 129 / 142
17. gebrokenglas / 20 / +1 / +5 / 398 / 428
18. drakin / 19 / +6 / +11 / 94 / 114
19. kree / 19 / +0 / +0 / 339 / 362
20. Fogel / 16 / +4 / +1 / 324 / 369SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+sinterklaaskapoentje
![]()
Zelfde doen wat ik net gedaan heb?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 14:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat zal ik nou weer eens gaan doen![]()
![]()
Alleen geweest?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 14:45 schreef ToT het volgende:
Zo, weer voort het eerst sinds een half jaar of zo naar de sportzaal geweest!
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Hoe ging het?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 14:45 schreef ToT het volgende:
Zo, weer voort het eerst sinds een half jaar of zo naar de sportzaal geweest!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Boek lezenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 14:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat zal ik nou weer eens gaan doen![]()
Shoppen?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 14:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zouden vandaag naar Duitsland gaan nu volgende week.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Die Dorsche (Gadidae) sind eine Knochenfischfamilie aus der Ordnung der Dorschartigen (Gadiformes). Zu ihnen gehören viele wichtige Speisefische.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 14:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geen kartoffelsalat maken
Met dorschfisch![]()
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 14:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Omdat ze daar de oude big tasty hebben waar @:dr.Mikey groot fan van is
Thinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Of zal ik effe naar de platenzaak gaan om mijn platenbon te verzilveren?:')![]()
Bestaat dat nog?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 14:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Of zal ik effe naar de platenzaak gaan om mijn platenbon te verzilveren?sinterklaaskapoentje
![]()
LP's zijn alweer een tijdje helemaal hot. Maar dat heeft ook z'n nadelen gezien de prijzen. Platen die ik voor een euro kocht worden nu voor 10 euro verkochtquote::')![]()
Big Tastyquote:Op zaterdag 4 januari 2025 14:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Omdat ze daar de oude big tasty hebben waar @:dr.Mikey groot fan van is![]()
![]()
Ik dacht dat die hype alweer voorbij was.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 14:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
LP's zijn alweer een tijdje helemaal hot. Maar dat heeft ook z'n nadelen gezien de prijzen. Platen die ik voor een euro kocht worden nu voor 10 euro verkocht![]()
Is allang geen hype meer. Is iets wat gaat blijvenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 14:56 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik dacht dat die hype alweer voorbij was.![]()
![]()
Nu al?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 14:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
De lekkerste van het jaar![]()
Zolang het niet de eerste was of de laatstequote:Op zaterdag 4 januari 2025 14:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
De lekkerste van het jaar
![]()
Helaas niet... Maar LP's zijn nooit echt weggeweest.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 14:56 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik dacht dat die hype alweer voorbij was.:')![]()
Deze vrouwquote:Op zaterdag 4 januari 2025 14:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zolang het niet de eerste was of de laatste![]()
![]()
Nouuuu wordt wel steeds meer besprokenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 14:58 schreef hemarookworst het volgende:
Gelukkig is goed poepen geen hype
Gezond eten
Voor je darmen zorgen
Wat erin gaat komt er ook weer uitquote:Op zaterdag 4 januari 2025 14:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nouuuu wordt wel steeds meer besproken
Gezond eten
Voor je darmen zorgen![]()
![]()
Ja dat kan je beter altijd doen ipv kortstondigquote:Op zaterdag 4 januari 2025 14:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nouuuu wordt wel steeds meer besproken
Gezond eten
Voor je darmen zorgenUw ADH vitamine Worst
Ik blast wel gewoon youtube musicquote:Op zaterdag 4 januari 2025 14:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Helaas niet... Maar LP's zijn nooit echt weggeweest.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 14:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat erin gaat komt er ook weer uit
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 14:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja dat kan je beter altijd doen ipv kortstondig
![]()
Ik vind het fijn om iets tastbaars te hebben. En dat gekraak bij oude platen. En het is gewoon leuke hobby, een beetje door platenbakken zoeken en een parel vinden. Geeft een kickquote::')![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vind het fijn om iets tastbaars te hebben. En dat gekraak bij oude platen. En het is gewoon leuke hobby, een beetje door platenbakken zoeken en een parel vinden. Geeft een kick![]()
![]()
Geen idee welke doos dat ligtquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Pics van je collectie![]()
![]()
Best aardig!quote:
Andere sportzaal dan voorheen, andere set-up, andere apparaten en ander volk dus, maar al met al ging het trainen wel aardig. Wel wat korter gedaan dan voorheen.![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 14:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geen kartoffelsalat maken
Met dorschfisch![]()
![]()
@Harrie vindt hier wat vanquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Best aardig!
Andere sportzaal dan voorheen, andere set-up, andere apparaten en ander volk dus, maar al met al ging het trainen wel aardig. Wel wat korter gedaan dan voorheen.![]()
![]()
Goed bezig.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Best aardig!
Andere sportzaal dan voorheen, andere set-up, andere apparaten en ander volk dus, maar al met al ging het trainen wel aardig. Wel wat korter gedaan dan voorheen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: