SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of thee![]()
![]()
Ik ben het volledig eens met deze TT.![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Verrassend welquote:Op zaterdag 4 januari 2025 10:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ben het volledig eens met deze TT.![]()
![]()
![]()
Jij mag dat.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben nu eenmaal gek op chocolade
[..]
Morguh DrakinALweer wat opgeknapt?
[..]
Morguh Assie![]()
![]()
Danke. Ja ineens verkouden.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Koffie helpt vaak.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Misschien toch eens proberen @gebrokenglas ?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 10:25 schreef Rob het volgende:
[..]
als je m in je neus propt en aansteekt ben je iig nooit meer neusverkouden![]()
Nee, ik ga het maar niet proberen.
ik neem even een extra hete mok koffie. En tomatensoep helpt ook vaak wel.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Verstandiger welquote:Op zaterdag 4 januari 2025 10:28 schreef gebrokenglas het volgende:
ik neem even een extra hete mok koffie. En tomatensoep helpt ook vaak wel.![]()
![]()
dit dus welquote:Op zaterdag 4 januari 2025 10:28 schreef gebrokenglas het volgende:
ik neem even een extra hete mok koffie. En tomatensoep helpt ook vaak wel.![]()
![]()
En anders gewoon even "uitzieken". Nou, ziek is ook het woord niet hè. Gewoon verkouden. Niks bijzonders, het kan gebeuren.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Goedemorgen. Laat geslapen pas dus vanmiddag nog maar ff terug in bed:')![]()
truste alvastquote:Op zaterdag 4 januari 2025 10:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Goedemorgen. Laat geslapen pas dus vanmiddag nog maar ff terug in bedsinterklaaskapoentje
![]()
Heerlijkquote:Op zaterdag 4 januari 2025 10:33 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heb je wel lekker geslapen sint?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 10:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zit ook aan de koffie![]()
Owquote:Op zaterdag 4 januari 2025 10:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee niet echt. Nachtmerries en zo.Hopelijk niet over je date!
![]()
Boekhouding nooit aan beginnen pppfff wat een KA klus als er iets niet klopt het te vinden waar het zitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Was ik ook niet van planquote:Op zaterdag 4 januari 2025 10:44 schreef Dotteke het volgende:
Boekhouding nooit aan beginnen pppfff wat een KA klus als er iets niet klopt het te vinden waar het zit![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Haha nee die kwam er niet in voor. Ik droomde dat ik moest vliegen en zwemmen in een bad vol met haaien.quote::')sinterklaaskapoentje
![]()
Vind een week wel lang om te wachten op mijn date:')![]()
Aiiquote:Op zaterdag 4 januari 2025 10:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Haha nee die kwam er niet in voor. Ik droomde dat ik moest vliegen en zwemmen in een bad vol met haaien.![]()
![]()
Dan had je maar met mij moeten gaan datenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 10:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vind een week wel lang om te wachten op mijn date![]()
![]()
Vader komt naar huis op maandag of dinsdag. Hij kan in Klina de behandeling verder zetten.
OpluchtingWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Fijnquote:Op zaterdag 4 januari 2025 10:54 schreef Pinnenmutske het volgende:
Vader komt naar huis op maandag of dinsdag. Hij kan in Klina de behandeling verder zetten.
Opluchting![]()
![]()
Ja, frustrerend. Het verschil is niet te boeken onder het kopje "Onvoorziene kosten"? Of "Overige kosten"?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 10:44 schreef Dotteke het volgende:
Boekhouding nooit aan beginnen pppfff wat een KA klus als er iets niet klopt het te vinden waar het zitAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat is fijn om te horen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 10:54 schreef Pinnenmutske het volgende:
Opluchting
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
MogguhOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Het is niet veel. Maar ik wilquote:Op zaterdag 4 januari 2025 10:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, frustrerend. Het verschil is niet te boeken onder het kopje "Onvoorziene kosten"? Of "Overige kosten"?
Het kloppend hebben. Als ik iets doe moet het ook goed gebeuren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nog steeds die 60 cent?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is niet veel. Maar ik wil
Het kloppend hebben. Als ik iets doe moet het ook goed gebeuren.![]()
![]()
Mee eens. Same here, ik kan het ook niet hebben als er onverklaarbare verschillen zijn.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is niet veel. Maar ik wil
Het kloppend hebben. Als ik iets doe moet het ook goed gebeuren.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Het gaat om 60 cent?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nouja, kasverschil is kasverschil natuurlijk. In dit geval is het niet veel maar het zou leuk zijn als het verklaard kan worden.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Deze man weetquote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:02 schreef JustinK het volgende:
Gewoon boeken op afrondingsverschillen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kleine kasverschillen in de boekhouding worden meestal geadministreerd op een specifieke rekening die bedoeld is voor het afhandelen van dergelijke verschillen, zoals een "Kasverschillen" rekening of een "Rondingsverschillen" rekening. Dit maakt het makkelijker om kleine afwijkingen te volgen en te beheren zonder dat ze direct invloed hebben op de hoofdboekhouding.
Het is belangrijk om deze verschillen regelmatig te controleren en ervoor te zorgen dat ze binnen acceptabele marges blijven. Als de verschillen significant worden, kan het noodzakelijk zijn om nader onderzoek te doen naar de oorzaak ervan.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Kleine kasverschillen in de boekhouding worden meestal geadministreerd op een specifieke rekening die bedoeld is voor het afhandelen van dergelijke verschillen, zoals een "Kasverschillen" rekening of een "Rondingsverschillen" rekening. Dit maakt het makkelijker om kleine afwijkingen te volgen en te beheren zonder dat ze direct invloed hebben op de hoofdboekhouding.
Het is belangrijk om deze verschillen regelmatig te controleren en ervoor te zorgen dat ze binnen acceptabele marges blijven. Als de verschillen significant worden, kan het noodzakelijk zijn om nader onderzoek te doen naar de oorzaak ervan.![]()
![]()
Valt 60 cent kastverschil buiten een acceptabele marge?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Oftewel 60 cent is niet rullevantquote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is belangrijk om deze verschillen regelmatig te controleren en ervoor te zorgen dat ze binnen acceptabele marges blijven. Als de verschillen significant worden, kan het noodzakelijk zijn om nader onderzoek te doen naar de oorzaak ervan.:')![]()
Gaat het om een lolly of een Jumbolkjet?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Valt 60 cent kastverschil buiten een acceptabele marge?![]()
Over kasverschillen gesproken... daar is onze ToTtie!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:06 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Kasverschil in de Jumbolk?Hee peeps!
![]()
![]()
Hee ToT!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:06 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Kasverschil in de Jumbolk?Hee peeps!
Mini-ToT bij je dit weekend? Of is hij bij mama?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Whut?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Over kasverschillen gesproken... daar is onze ToTtie!Hee dude!
![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hee ToT!
Mini-ToT bij je dit weekend? Of is hij bij mama?Hee man!
Hij is bij zijn mama.
Hij is vrijwel de hele vakantie bij mij geweest.![]()
ToT is een kasverschil?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee 60 centquote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het kwartje valt hier ook nog niet echt wat dat betreft!![]()
![]()
20% inflatie? Dat gaat rap...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Nu even uitpuffen of nietquote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:07 schreef ToT het volgende:
[..]Hee man!
Hij is bij zijn mama.
Hij is vrijwel de hele vakantie bij mij geweest.:')![]()
Alles is ineens duurder geworden. In de winkel ook zeg. Jeetje.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Best wel ja, volgens mij is dat zo'n beetje de jaarlijkse inflatie!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jawel.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nu even uitpuffen of niet
Ik ben super dol op het manneke, maar ik heb vannacht echt mokerdiep geslapen, ik was behoorlijk afgemat.
Ik had nog allerlei plannen dit weekend, maar kijk wel ff wat er van terecht komt. Ik kan er ook mee aan de slag als hij op school zit.![]()
Geen kaas van gegeten. Mijn ouders houden dat bij.
Maandag gewone routine🥳
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Plannen binnenshuis? Buiten hoef je niet te zijn dit weekend, het wordt kutweer.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel.
Ik ben super dol op het manneke, maar ik heb vannacht echt mokerdiep geslapen, ik was behoorlijk afgemat.
Ik had nog allerlei plannen dit weekend, maar kijk wel ff wat er van terecht komt. Ik kan er ook mee aan de slag als hij op school zit.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Vooral morgenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Plannen binnenshuis? Buiten hoef je niet te zijn dit weekend, het wordt kutweer.![]()
Oh haiI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Fogel. In Nederland ligt inmiddels ook sneeuw.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja echt bizar! Vlees is inmiddels een luxeproduct geworden en zelfs die ranzige namaakzooi is tegenwoordig vaak goedkoper dan het echte spul.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Alles is ineens duurder geworden. In de winkel ook zeg. Jeetje.
En diverse dingen zijn sinds 1 januari ook nog eens in de 21% BTW categorie komen te vallen.![]()
*Noord Nederlandquote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Fogel. In Nederland ligt inmiddels ook sneeuw.sinterklaaskapoentje
![]()
Doe maar lekker rustig aanquote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel.
Ik had nog allerlei plannen dit weekend, maar kijk wel ff wat er van terecht komt. Ik kan er ook mee aan de slag als hij op school zit.:')![]()
Nouja, een beetje. Het zijn witte accenten overal, zeg maar. Auto's wit, daken wit, en op de wegen smurrie.
[ Bericht 14% gewijzigd door gebrokenglas op 04-01-2025 11:25:23 ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Opzich wel goed voor het milieuquote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja echt bizar! Vlees is inmiddels een luxeproduct geworden en zelfs die ranzige namaakzooi is tegenwoordig vaak goedkoper dan het echte spul.
En diverse dingen zijn sinds 1 januari ook nog eens in de 21% BTW categorie komen te vallen.:')![]()
Ja gewoon allerlei zooi sorteren en netjes opbergen, en wat niet nodig is ff opstapelen in de schuur tot ik een volle auto-lading heb liggen en dat breng ik dan naar de stort.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Plannen binnenshuis? Buiten hoef je niet te zijn dit weekend, het wordt kutweer.![]()
Ja is nu wel ff nodig idd.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Doe maar lekker rustig aan![]()
Minder tof voor onze portemonnee.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Opzich wel goed voor het milieu![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik probeer wel voor de helft vleesloos te etenquote::')sinterklaaskapoentje
![]()
Ow nee voor mij is dat het hoofddeel van de maaltijd.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik probeer wel voor de helft vleesloos te eten![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Voor mij vaak ook hoor. Is gewoon het lekkerstquote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow nee voor mij is dat het hoofddeel van de maaltijd.:')![]()
En ik wil de komende week ook echt weer beginnen met de sportschool. Vlees is een goede bron van eiwitten en andere waardevolle voedingsstoffen voor spiergroei.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Voor mij vaak ook hoor. Is gewoon het lekkerst![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Maar vanavond wordt het een pizza uit de oven![]()
![]()
![]()
Zo denk ik over het toetjeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik zie geen sneeuw
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.sinterklaaskapoentje
![]()
Goed hoor. Is dat je goede voornemen voor dit jaar? Ik ga nu al een jaar naar een clubje waar de sportjuf elke week iets nieuws bedenkt om te doen. Heb wel echt andere mensen nodig ter motivatie. Zou het niets vinden zo alleen met die apparaten.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:20 schreef ToT het volgende:
[..]
En ik wil de komende week ook echt weer beginnen met de sportschool. Vlees is een goede bron van eiwitten en andere waardevolle voedingsstoffen voor spiergroei.:')![]()
Oh ik ga al sinds m'n 16e periodes naar de sportschool, en dan weer een periode niet enz.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Goed hoor. Is dat je goede voornemen voor dit jaar? Ik ga nu al een jaar naar een clubje waar de sportjuf elke week iets nieuws bedenkt om te doen. Heb wel echt andere mensen nodig ter motivatie. Zou het niets vinden zo alleen met die apparaten.
Tot afgelopen zomer ben ik zeer fanatiek geweest, maar ja....door de scheiding is de motivatie weggegaan.![]()
Dat hoeft pas vanaf week 37, ze komen in week 30. Maar de klossen hebben we al, dat scheeltquote:Op zaterdag 4 januari 2025 07:58 schreef greysbones het volgende: Kijken of je bed al op klossen staat Anders komen ze niet ( kraamzorg)
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Usertquote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:24 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat hoeft pas vanaf week 37, ze komen in week 30. Maar de klossen hebben we al, dat scheelt![]()
![]()
En wat een kutklus is die badkamer.. zo ff de spullen terug zetten en op naar de winkel.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:25 schreef _UserName_ het volgende:
En wat een kutklus is die badkamer.. zo ff de spullen terug zetten en op naar de winkel.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ja is wel iets wat je moet bijhouden. Ik heb lang zelf gezwommen maar die motivatie ontbrak op een gegeven moment ook. Die club is iets wat elke week op hetzelfde moment is dus dat scheeltquote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ik ga al sinds m'n 16e periodes naar de sportschool, en dan weer een periode niet enz.
Tot afgelopen zomer ben ik zeer fanatiek geweest, maar ja....door de scheiding is de motivatie weggegaan.:')![]()
De sportschool zit behoorlijk vol met allemaal nieuwe sporters deze eerste weken van het jaarquote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:20 schreef ToT het volgende:
[..]
En ik wil de komende week ook echt weer beginnen met de sportschool. Vlees is een goede bron van eiwitten en andere waardevolle voedingsstoffen voor spiergroei.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En die juffrouw verwacht je natuurlijk eigenlijk ook dat je komt sporten.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja is wel iets wat je moet bijhouden. Ik heb lang zelf gezwommen maar die motivatie ontbrak op een gegeven moment ook. Die club is iets wat elke week op hetzelfde moment is dus dat scheeltAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Verrassendquote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De sportschool zit behoorlijk vol met allemaal nieuwe sporters deze eerste weken van het jaar![]()
![]()
Goed bezig, man!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja is wel iets wat je moet bijhouden. Ik heb lang zelf gezwommen maar die motivatie ontbrak op een gegeven moment ook. Die club is iets wat elke week op hetzelfde moment is dus dat scheelt![]()
![]()
I know!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De sportschool zit behoorlijk vol met allemaal nieuwe sporters deze eerste weken van het jaar
Ik zit alleen te twijfelen om naar die sportzaal te gaan die hier om de hoek is, of naar m'n ouwe.![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En die juffrouw verwacht je natuurlijk eigenlijk ook dat je komt sporten.![]()
![]()
![]()
Ik zal morgen ook eens kijken of mijn pasje het nog wel doet.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Die gaat je appen als je er niet komt hoor. Ik ga dan ook steevast elke week.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En die juffrouw verwacht je natuurlijk eigenlijk ook dat je komt sporten.:')![]()
ma1lyquote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:30 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Hoeveel nachtjes slapen nog vóór je date?![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Een week. Duurt lang!!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:30 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Hoeveel nachtjes slapen nog vóór je date?:')![]()
Oei ja kan me voorstellen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Een week. Duurt lang!!
Elke dag afstrepen![]()
![]()
Tijd genoeg om een doos bonbons en een bosje rozen te kopen dus!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Een week. Duurt lang!!
En een flesje 4711 uiteraard! Die niet vergeten!![]()
![]()
Ah, er is al een datum. Dat gaat lekkerquote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Een week. Duurt lang!!
Hebben jullie ook al een activiteit bedacht? Bowlen, poolen, bioscoopje, lekker uit eten.....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Of nachtjes wakker liggenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:30 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Hoeveel nachtjes slapen nog vóór je date?
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Tijd genoeg om een doos bonbons en een bosje rozen te kopen dus!
En een flesje 4711 uiteraard! Die niet vergeten!![]()
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Gewoon thuis een film kijken en chillen. Netflix en chill.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah, er is al een datum. Dat gaat lekker
Hebben jullie ook al een activiteit bedacht? Bowlen, poolen, bioscoopje, lekker uit eten.....:')![]()
Maar dan zeggen dat dat komt, doordat je haar zo leuk vindt, waardoor ze helemaal smeltquote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:33 schreef maily het volgende:
[..]
Ja en op die dag zich verslapen of er totaal afgepeigerd uitzien![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gewoon thuis een film kijken en chillen. Netflix en chill.
Ouwe boef!![]()
![]()
Ga je wat culinairs koken? Of gooi je een pak nasi en een zak groente in de wok?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gewoon thuis een film kijken en chillen. Netflix en chill.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Vergeet de rozen man, je hebt zoveel opties in Nederlandquote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:32 schreef ToT het volgende:
[..]
En een flesje 4711 uiteraard! Die niet vergeten!
Zoek iets leuks bij de dames en de situatie
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.sinterklaaskapoentje
![]()
Zij gaat iets voor mij kokenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ga je wat culinairs koken? Of gooi je een pak nasi en een zak groente in de wok?![]()
![]()
:')![]()
DameS ?!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
Vergeet de rozen man, je hebt zoveel opties in Nederland
Zoek iets leuks bij de dames en de situatie![]()
![]()
Heb je een film van 15 minuten uitgezocht?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gewoon thuis een film kijken en chillen. Netflix en chill.
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zij gaat iets voor mij koken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ohhh. Dit wordt een geslaagde date, alle tekenen zijn goed.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zij gaat iets voor mij koken![]()
![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
rozenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:32 schreef ToT het volgende:
[..]
En een flesje 4711 uiteraard! Die niet vergeten!
Smile, it's free therapy.![]()
Een bosje gladiolen dan?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
Zoek iets leuks bij de dames en de situatie![]()
![]()
Of van 2 minuten @JustinKquote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb je een film van 15 minuten uitgezocht?![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb je een film van 15 minuten uitgezocht?
Nee zien we dan wel weer:')![]()
Echt hequote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar dan zeggen dat dat komt, doordat je haar zo leuk vindt, waardoor ze helemaal smelt![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ow moet ik een cadeautje meenemenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
Zoek iets leuks bij de dames en de situatie
doos condoomsquote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ow moet ik een cadeautje meenemen
Smile, it's free therapy.![]()
Of Mary's hairgelquote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Potje Brylcreem halen om de haren netjes in een scheiding te leggen!![]()
![]()
Haha ja, geen verwachtingen hebben.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee zien we dan wel weer
Maar al leuk dat ze voor jou gaat koken, dan wil ze er dus ook moeite voor jou doen
Een pak spaghetti! "Ja, je was toch van plan te gaan koken?"quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ow moet ik een cadeautje meenemen![]()
![]()
Kookboek.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Een pak spaghetti! "Ja, je was toch van plan te gaan koken?"Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Een pak spaghetti! "Ja, je was toch van plan te gaan koken?"WE hebben vannacht best lang gebeld. Vandaar dat ik ook zo laat sliepquote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja, geen verwachtingen hebben.
Maar al leuk dat ze voor jou gaat koken, dan wil ze er dus ook moeite voor jou doen:')sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:40 schreef ToT het volgende:
Of een mooie nieuwe ketting waarmee je d'r in de keuken kunt vastleggen?_!
Hou op joh:')![]()
Maarre doen jullie echt aan cadeautjes op de eerste date?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Je niet zo uit laten horen hoor!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee zien we dan wel weer
![]()
![]()
Even naar de Praxis, die heeft diverse kettingenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:40 schreef ToT het volgende:
Of een mooie nieuwe ketting waarmee je d'r in de keuken kunt vastleggen?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
De vraag is: verwacht ze iets? Met lege handen aankomen is ook maar zo wat, niet?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:41 schreef MizzezAmy het volgende:
Maarre doen jullie echt aan cadeautjes op de eerste date?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Nooit gedaan maar door jullie ga ik twijfelenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:41 schreef MizzezAmy het volgende:
Maarre doen jullie echt aan cadeautjes op de eerste date?:')![]()
Vroeger wel, werd nooit echt gewaardeerd.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:41 schreef MizzezAmy het volgende:
Maarre doen jullie echt aan cadeautjes op de eerste date?![]()
![]()
Kijk!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Even naar de Praxis, die heeft diverse kettingen![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Weet niet of ze bloemen kan waarderen...quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De vraag is: verwacht ze iets? Met lege handen aankomen is ook maar zo wat, niet?:')sinterklaaskapoentje
![]()
Gelukkig heb je nog een week om dit soort dingen voor te bereiden.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Weet niet of ze bloemen kan waarderen...
Ik zou zelf zeggen: niks meenemen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
[ Bericht 21% gewijzigd door greysbones op 04-01-2025 11:45:34 ]Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wel de telefoon uit zetten als je er bovenop wil duiken he?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video![]()
Nee, geen bloemen. Dat geeft de date direct zo'n officiële status, zeg maar?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gucci handtasje dan?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Nee, geen bloemen. Dat geeft de date direct zo'n officiële status, zeg maar?sinterklaaskapoentje
![]()
Bloemen zijn misschien weer too much ??quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gelukkig heb je nog een week om dit soort dingen voor te bereiden.
Ik zou zelf zeggen: niks meenemen.:')sinterklaaskapoentje
![]()
Nog steeds geen vlokje gezienquote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:43 schreef greysbones het volgende:
@:mascara_klodder
[ afbeelding ]
@:Maskara-klodder:')![]()
Een cactus dan?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bloemen zijn misschien weer too much ??![]()
Vannachtquote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nog steeds geen vlokje gezienThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heb niet vaak gehad dat de man een cadeautje gaf op de eerste date. Hoeft van mij eigenlijk ook nietquote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De vraag is: verwacht ze iets? Met lege handen aankomen is ook maar zo wat, niet?Cause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
Telefoon gaat uit hoor. Jullie moeten het effe zonder mij doenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel de telefoon uit zetten als je er bovenop wil duiken he?
Bekijk deze YouTube-video:')sinterklaaskapoentje
![]()
En als die dan wel iets meenam, wat was dat dan? En wat vond je daarvan?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb niet vaak gehad dat de man een cadeautje gaf op de eerste date. Hoeft van mij eigenlijk ook niet:')![]()
Handtas? Vrouwen vinden de handtas heel belangrijk, daar kun je je geen misser in veroorloven door een verkeerde te kopen. Het komt erg nauw.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Voor die sneeuw die 2 uur blijft liggen?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:46 schreef ToT het volgende:
Ja ik moet nu zo onderhand wel een keer all-season banden voor m'n auto gaan halen.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kunnen de dames hier niet wat tips geven?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Whehe ja misschien dat eind deze maand het ff wat meer gaat worden of zo?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Voor die sneeuw die 2 uur blijft liggen?![]()
![]()
Hoe kom je erbijquote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Handtas? Vrouwen vinden de handtas heel belangrijk, daar kun je je geen misser in veroorloven door een verkeerde te kopen. Het komt erg nauw.
Ik heb niet eens een handtas
Moet nietquote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ow moet ik een cadeautje meenemen
Maar als je voor bloemen gaat kun je verder kijken dan rozen
Doe je rozen met valentijn ofzo, das ook al bijna geen idee wanneerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Handtas? Vrouwen vinden de handtas heel belangrijk, daar kun je je geen misser in veroorloven door een verkeerde te kopen. Het komt erg nauw.Breek me de bek niet open!
Er stond geen Michael Kors-logo op de verder erg mooie tas; die mocht dus linea reacta terug naar de winkel!![]()
![]()
Ah dus dan hoef ik niks te kopen. Noteer ik even in mijn schriftjequote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb niet vaak gehad dat de man een cadeautje gaf op de eerste date. Hoeft van mij eigenlijk ook niet
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Mooie bos bloemen is altijdquote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bloemen zijn misschien weer too much ??
Tulpen van de Jumbo!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
Moet niet
Maar als je voor bloemen gaat kun je verder kijken dan rozen
Doe je rozen met valentijn ofzo, das ook al bijna geen idee wanneer2 bossies voro 5 euro, geloof ik?
![]()
Overpriced tassen.....quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:48 schreef ToT het volgende:
[..]Breek me de bek niet open!
Er stond geen Michael Kors-logo op de verder erg mooie tas; die mocht dus linea reacta terug naar de winkel!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Serieus niet?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij
Ik heb niet eens een handtas![]()
Hoe doe je dat dan met lippenstift en sleutels en mobieltje en wat je zoal meer meesleept?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Nou ja zeg. Lekker ondankbaarquote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:48 schreef ToT het volgende:
[..]Breek me de bek niet open!
Er stond geen Michael Kors-logo op de verder erg mooie tas; die mocht dus linea reacta terug naar de winkel!![]()
Het gaat tohc om het gebaarx:')![]()
Niet bij iedere dame.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Lekker ondankbaar![]()
Het gaat tohc om het gebaarx![]()
![]()
Dan zou ik een doos Lindt chocolade doen. Dat is altijd wel goed.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Lekker ondankbaar![]()
Het gaat tohc om het gebaarx
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Euhm drank, dat kwam wel van pasquote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En als die dan wel iets meenam, wat was dat dan? En wat vond je daarvan?
Een keer snoepjes van het vakantieadres, want hij was net ervoor weg geweest, vond ik wel leuk, dat hij blijkbaar op vakantie aan me had gedacht.
En een keer chocolade, maar dat hou ik dus niet echt van.
Ik heb er gemengde gevoelens over, ergens vind ik het leuk als ze iets meenemen, maar tegelijk voel ik me dan opgelaten dat ik niets heb meegenomen. Dus heb denk ik toch liever dat ze niets geven.
Maar misschien als je bij haar gaat eten, een flesje wijn ofzo nog een optie is.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Lippenstift?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Serieus niet?![]()
Hoe doe je dat dan met lippenstift en sleutels en mobieltje en wat je zoal meer meesleept?
Ik heb zakken in mijn jas
Thinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Das wel een goeie. Hoef ik ook niet met die bloemen in de trein.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan zou ik een doos Lindt chocolade doen. Dat is altijd wel goed.:')![]()
Jawel, dat wel.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is dat nog geworden met die date?![]()
![]()
Ja, dat is ook niks. Die dingen verwelken waar je bij staat. Of knakken.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Das wel een goeie. Hoef ik ook niet met die bloemen in de trein.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Ik heb nog wel een fles sterke drankquote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Euhm drank, dat kwam wel van pas
Een keer snoepjes van het vakantieadres, want hij was net ervoor weg geweest, vond ik wel leuk, dat hij blijkbaar op vakantie aan me had gedacht.
En een keer chocolade, maar dat hou ik dus niet echt van.
Ik heb er gemengde gevoelens over, ergens vind ik het leuk als ze iets meenemen, maar tegelijk voel ik me dan opgelaten dat ik niets heb meegenomen. Dus heb denk ik toch liever dat ze niets geven.
Maar misschien als je bij haar gaat eten, een flesje wijn ofzo nog een optie is.:')![]()
Neequote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een fles sterke drank
Haar laten comazuipen zodat je op je dooie gemakkie je gang kunt gaan!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een fles sterke drank![]()
![]()
Ja. Als je ongeveer weet wat ze gaat koken, een passend flesje wijn erbij...quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:53 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar misschien als je bij haar gaat eten, een flesje wijn ofzo nog een optie is.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Achgosquote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Maar dit wordt wel een lange week![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Dan maar de 4711Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een fles sterke drank
Stroh 80?
Dus vandeweek even langs Rituals.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Voor een eerste date ?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Dus vandeweek even langs Rituals.
Dan leg je de lat wel heel hoog voor jezelfThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Da's wel beter idd!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Dus vandeweek even langs Rituals.![]()
![]()
Ze hebben toch ook van die piepkleine flesjes die best betaalbaar zijn?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Voor een eerste date ?
Dan leg je de lat wel heel hoog voor jezelfsinterklaaskapoentje
![]()
Captain Morgan. Maar da's niet romantisch blijkbaarquote:
Hoiquote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Captain Morgan. Maar da's niet romantisch blijkbaar
Ik kom daten met jou
Zullen we ons bezaten
Mwehhh zou het niet doen
Nou, we staan open voor tips.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jazeker. Nouja, "betaalbaar". Als je nagaat wat je betaalt per ml... Dan sla je steil achterover.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook van die piepkleine flesjes die best betaalbaar zijn?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ah, ik lees dat er een trans persoon in Squid Game zit in het huidige seizoen?
Schijnt hen aardig wat boycots op te leveren.![]()
Dat sowieso ja!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jazeker. Nouja, "betaalbaar". Als je nagaat wat je betaalt per ml... Dan sla je steil achterover.![]()
Flesje cola erbij en gaan!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Captain Morgan. Maar da's niet romantisch blijkbaar
Het hangt er ook helemaal vanaf hoe jullie band nu al is en waar zij van houdt, wij weten het niet.
Als iemand bv bij mij met een fles gluhwein aan komt zetten, dan smelt ik, maar denk dat je dat bij de meeste vrouwen beter niet kan doen
Flesje wijn kan .. al weet je niet of iemand die drinktquote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, we staan open voor tips.
Chocola of bloemen
Maar een eerste date hoef je toch niet perse iets mee te nemenThinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Zij gaat al drank inkopenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoi
Ik kom daten met jou
Zullen we ons bezaten
Mwehhh zou het niet doen
Maar niet zo veel denk ik. gewoon bier en wijn:')![]()
Nee, dat zei Amy ook al, dat je niet per se iets hoeft mee te nemen. Nouja, we zijn gewoon aan het brainstormen hoe en wat. Je kunt maar 1x een eerste indruk maken....quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Flesje wijn kan .. al weet je niet of iemand die drinkt
Chocola of bloemen
Maar een eerste date hoef je toch niet perse iets mee te nemenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Captain Morgan. Maar da's niet romantisch blijkbaarGaf je het DAAROM aan mij?
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Pff transfoben kan ik zo slecht hebben. Live and let live.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:02 schreef ToT het volgende:
Ah, ik lees dat er een trans persoon in Squid Game zit in het huidige seizoen?
Schijnt hen aardig wat boycots op te leveren.
Ikkom zelf niet door episode 1 maar heb ook nog niet echt de goede mood gehad om het te kijken.:')![]()
Die indruk maak je niet door wat je meeneemtquote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat zei Amy ook al. Nouja, we zijn gewoon aan het brainstormen hoe en wat. Je kunt maar 1x een eerste indruk maken....
Tegenwoordig toch al iets van 12 euro ofzo? Rituals is nog goedkoper zelfs!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is net zo duur als een rituals miniCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Iets lekkers te snacken voor bij de drankjesquote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zij gaat al drank inkopen
Maar niet zo veel denk ik. gewoon bier en wijn
Is een optieThinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Ik kan die fles wel uit mijn rugzak toveren als er een goed moment voor is. Niet als cadeau.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Flesje cola erbij en gaan!
Het hangt er ook helemaal vanaf hoe jullie band nu al is en waar zij van houdt, wij weten het niet.
Als iemand bv bij mij met een fles gluhwein aan komt zetten, dan smelt ik, maar denk dat je dat bij de meeste vrouwen beter niet kan doen:')![]()
Ik dacht duurderquote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Tegenwoordig toch al iets van 12 euro ofzo? Rituals is nog goedkoper zelfs!
20 ofzo ?Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: